Reklamy na Facebooku se rozšíří i do chatu a aplikace Messenger

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

20. 02. 2016 16:52

Mohli by vymyslet vyhledávání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

je zajímavé sledovat jak se z facebooku pomalu mění na stroj na peníze. První bylo nejdůležitější získání uživatel. To však jde už docela pomalu a tak se hold vydělat musí jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 02. 2016 13:25

Facebook není sociální síť. Je to reklamní síť. Není tu proto, že by Zuckrouš chtěl něco udělat pro lidstvo, její účel je vydělávat peníze.A vzhledem k tomu, že má Facebook v tuto chvíli asi nejkvalitnější demografické data, tak bude vydělávat velmi dobře. Hlavně až si inzerenti uvědomí, že necílenou reklamou vyhazují peníze oknem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 02. 2016 12:18

Takže již nastal čas přestat používat zlodějský Facebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 02. 2016 11:17

S jídlem roste chuť, nic nového. Mark jej naplňuje dokonale a honí další 0 na kontě, což v jeho případě může být záhul do konce života, přece jen ani Bill ji tam ještě nemá ($ +100 mld.) - moc rozdává, jestlipak takto rozdával, když nečistě prosazoval MS-DOS a první Winy, no nic. Ovšem Zuckerberg by si měl uvědomit, že zájem o FB tu nebude věčně (sám FB nakonec také ne), a tyto kroky jeho "atraktivitě" pro ovce nepřidávají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 02. 2016 11:02

Teda nevím, jestli se to dá nazývat reklamou. Pokud to dobře chápu, tak vám stejně bude muset zaslat odkaz na daný produkt nebo službu. To že se tam pak objeví více informací naopak uvítám.Dokud se takovéto věci nebudou objevovat samy mezi konverzacemi, tak s tím nemám problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor