Reklama, kterou si přečte každý, i když bude úplně hloupá

Stěží najdete člověka, který má rád test CAPTCHA, jehož úkolem je odhalit, jestli před klávesnicí „sedí“ počítač, nebo člověk. V posledních letech se stal CAPTCHA test součástí prakticky všech registračních formulářů a jak se zlepšuje technologie robotů, kteří se ho snaží překonat, bude jich pravděpodobně přibývat a budou stále komplikovanější.

A teď druhá otázka, kdo z vás má rád reklamu? Ani popularita reklamy asi nebude nejvyšší a ještě složitější bude pro výrobce a zadavatele reklamy upoutat vaší pozornost. No dobrá, co kdybyste ale reklamu skloubili s CAPTCHA testem, kterému prostě musíte věnovat pozornost?

Právě o to se snaží firma AdCopy, která představila svůj projekt zcela nové formy publikace reklamy. Ta by se pozornost nesnažila upoutat na základě kontextu – obsahové souvislosti s webovou stránkou nebo vašimi surfařskými návyky, ale prostě tím, že byste ji museli přečíst – odklepnutí stačit nebude.

adcopy.png
CAPTCHA s reklamou aneb nápad za milion

V rámci systému AdCopy by se totiž reklama zobrazila jako CAPTCHA text, který je třeba opsat do kontrolního pole. Bez věnování pozornosti takové reklamě byste neprošli testem a nezaregistrovali se třeba na Facebooku.

Diskuze (15) Další článek: Pitva: UPS - záložní zdroj (video)

Témata článku: , , , , , , , ,