Reklama, kterou si přečte každý, i když bude úplně hloupá

Reklama, kterou si přečte každý, i když bude úplně hloupá

Stěží najdete člověka, který má rád test CAPTCHA, jehož úkolem je odhalit, jestli před klávesnicí „sedí“ počítač, nebo člověk. V posledních letech se stal CAPTCHA test součástí prakticky všech registračních formulářů a jak se zlepšuje technologie robotů, kteří se ho snaží překonat, bude jich pravděpodobně přibývat a budou stále komplikovanější.

A teď druhá otázka, kdo z vás má rád reklamu? Ani popularita reklamy asi nebude nejvyšší a ještě složitější bude pro výrobce a zadavatele reklamy upoutat vaší pozornost. No dobrá, co kdybyste ale reklamu skloubili s CAPTCHA testem, kterému prostě musíte věnovat pozornost?

Právě o to se snaží firma AdCopy, která představila svůj projekt zcela nové formy publikace reklamy. Ta by se pozornost nesnažila upoutat na základě kontextu – obsahové souvislosti s webovou stránkou nebo vašimi surfařskými návyky, ale prostě tím, že byste ji museli přečíst – odklepnutí stačit nebude.

Klepněte pro větší obrázek
CAPTCHA s reklamou aneb nápad za milion

V rámci systému AdCopy by se totiž reklama zobrazila jako CAPTCHA text, který je třeba opsat do kontrolního pole. Bez věnování pozornosti takové reklamě byste neprošli testem a nezaregistrovali se třeba na Facebooku.

Témata článku: Byznys, Web, Reklama

Určitě si přečtěte

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

Tesla chce změnit nákladní dopravu. Její elektrický náklaďák má ohromující parametry

** Tesla představila elektrický kamion ** Má obdivuhodný výkon i dojezd ** Prodávat by se měl už za dva roky

17.  11.  2017 | Vojtěch Malý | 228

Nejlepší notebooky do 10 tisíc, které si teď můžete koupit

Nejlepší notebooky do 10 tisíc, které si teď můžete koupit

** I pod hranicí desíti tisíc korun existují dobře použitelné notebooky ** Mohou plnit roli pracovního stroje i zařízení pro zábavu ** Nejlevnější použitelný notebook koupíte za pět a půl tisíce

16.  11.  2017 | Stanislav Janů | 55

Do 20 let nebude nikdo vlastnit auta, říká zkušený šéf několika automobilek

Do 20 let nebude nikdo vlastnit auta, říká zkušený šéf několika automobilek

** Bývalý šéf a expert z několika velkých automobilek se vyjádřil k budoucnosti tohoto průmyslu ** Do 20 let „nikdo“ nebude vlastnit auta ** Veškerá doprava bude řešená pomocí velkých logistických platforem

15.  11.  2017 | Karel Javůrek | 76


Aktuální číslo časopisu Computer

Otestovali jsme 5 HDR 4K televizorů

Jak natáčet video zrcadlovkou

Vytvořte si chytrou domácnost

Radíme s koupí počítačového zdroje