Reklama dobývá nové území: vyhledávací boxy. Pustíte ji na svůj blog?

Izraelská společnost PredictAd slaví úspěch s novým formátem internetové reklamy. Její služba PredictAdPlus+ doplňuje vyhledávací políčka na weblozích a podobných stránkách o praktický „našeptávač“, který pomáhá uživatelům doplnit zbytek hledané fráze – a zároveň v boxíku zobrazuje kontextovou reklamu.

Integrace do stránek je jednoduchá: stačí vložit novou část kódu, podobně jako v případě Google AdSense.

Server TechCrunch zveřejnil zajímavá čísla: míra „prokliku“ dosahovala už u starší verze PredictAd až 4 % a majitel stránky získává 50 až 80 % z peněz od inzerenta. Mladou službu používá přes 6 000 webů a na reklamy každý měsíc klepne několik milionů návštěvníků.

Komentář M. K.

PredictAd(Plus+) stojí na sympatickém principu: neotravuje uživatelům surfování obřími bannery přes obsah stránky ani hrajícími flashovými zrůdnostmi, zato dokonce nabízí přidanou hodnotu: praktický našeptávač na stránkách, které by jej jinak neměly. Nepochybně si PredictAdPlus+ vyslouží nespokojené brblání („všude samá reklama, kdo se na to má koukat...“), ale převážně od těch, kteří za celých deset let nepochopili, že se něčím obsah umístěný na internet zaplatit musí. Blogeři a další tvůrci se můžou těšit, že se jim s podobnými službami budou propsané noci (ještě) lépe vyplácet.

Diskuze (9) Další článek: CeBIT: A4 Tech má novou myš pro hráče

Témata článku: Google, Internet, Reklama, Blog, Box, AdSense, Google Plus, Google AdSense, Podobná míra

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší