Razer na CeBITu s „rychlostí světla“

Razer, výrobce periferií pro náročné hráče, spustil reklamní kampaň na nový produkt (nebo technologii?), kterou plánuje představit 4. března na CeBITu. Obdobným způsobem dal Razer vědět o své poslední myši – modelu Razer Lachesis.

Mottem nové kampaně je „Speed of the light“ a sedí to i na animaci, ve které se jen v temnotě mihne přes obrazovku myš. Naštěstí ji můžeme zastavit a lehce zesvětlit, abychom toho viděli vic:

Klepněte pro větší obrázek

Myš na obrázku je asymetrická, šlo by tedy o odklon od hlavního proudu „univerzálních“ myší v produktové nabídce, který by zaujal devadesát procent potenciálních zákazníků (rozuměj praváky). Nechme se překvapit, jestli jde skutečně o obrázek připravovaného produktu, nebo třeba o nový senzor oděný do kabátku stávajících produktů. S napětím očekáváme, jaké novinky chvíli po uvedení Lachesis Razer rychlostí světla přinese.

Zdroj: Razer, Fudzilla

Témata článku: Razer, Náročný hráč, Moto, Motto, Svět, CeBIT, Moto 360, Nový senzor, Nová kampaň, Rychlost světla

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu