RAYA: zvukový engine pro hry, který vytváří simulaci v reálném čase

Názory k článku

Petko Kotov  |  31. 08. 2014 17:52  |  Microsoft Windows 8.1 Firefox 31.0

jedzte syry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2014 18:43 | Microsoft Windows 7 Chrome 37.0.2062.102

Překvapuje mne, že takový to engine není standardem novějších her.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mi.Chal  |  31. 08. 2014 18:43  |  Microsoft Windows 7 Firefox 31.0

Ray tracing obecně není zrovna v reálném čase (což bude ten důvod, proč se třeba na hry použít nedá), to je spíš zbožné přání, reálně to můžou být i minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
31. 08. 2014 23:49 | Microsoft Windows 8.1 Chrome 37.0.2062.102

V cem se to lisi od EAX? Zni to stejne a EAX zrovna nemusim, zni to pak nerealne, stejne jako tohle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
CenekStrichel  |  01. 09. 2014 09:44  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 36.0.1985.143

Takze vedci v Krakove se zabyvaji tim jak vylepsit zvuk ve hrach :) Ale tak proc ne, porad lepsi nez nase cerne diry na penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test NVMe a SATA SSD

Máte slabý signál
Wi-Fi? Poradíme!

Jak umělá inteligence opravuje fotky

Kupujete dron? Ty levné se nevyplatí