Jasně, jenže ty první kusy asi nemusí být plný raytracing, ale třeba nějak omezený. Třeba na 5 odrazů světla. Tj že to nezpracuje vše, ale jen určitou oblast. Stejné je to u dnešních grafik. Taky se nevykresluje celý herní svět, ale kamera má omezení na přední a zadní rovinu. A cokoli před/zad, není vykreslováno. Atd..
Ano výpočetně je to složité, ale jak říkám, kdyby se na to vývojáři zaměřili, tak by určitě dokázali vytvořit nové obvody/instrukce, které pak tohle zpracování výrazně urychlí. Například jako AVX instrukce (doufám že si ten název nepletu s něčím jinym) v procesorech výrazně zvýšily rychlost AES šifrování. atd. Určitě by se dali vymyslet instrukce a speciální HW obvody co tomu raytracingu pomůžou.Pak by se výrobci nemuseli předhánět v počtu shader jednotek, ale třeba v tom že zpracují 7 odrazů...