Raiffeisenbank otevírá virtuální pobočku ve hře Second Life

Reklamní hlášku „přijďte do eBanky nebo Raiffky“ od nynějška budete moci aplikovat i ve virtuálním světě. Jako první z tuzemských bank totiž Raiffeisenbank otevřela svojí pobočku v oblíbené on-line hře Second Life.

Virtuální pobočka sídlí ve městě Bohemia City ve frekventované historické čtvrti. Případným návštěvníkům umožňuje získat informace o produktech banky a podle slov představitelů se uvažuje i o zprostředkování reálných služeb. Mohlo by se tak jednat o další krok v poskytování bankovních služeb pomocí internetu.

Marek Kontriš, vedoucí marketingové komunikace banky, oznámil, že Raiffeisenbank v současné době zkoumá, jak začít nabízet reálné produkty lidem. Podle všeho by se mělo jednat o kompletní uživatelský servis, který by do zbytku vynahradil návštěvu reálné pobočky. V současné době je virtuální pobočka členěna stejně, jako ty kamenné. Naleznete zde tedy informační prostor, pokladnu, klientský prostor, apod.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Se svojí virtuální postavičkou nyní budete moci zavítat i do české banky

Fenomén Second Life vznikl v roce 2003 a od té doby zlákal už více než dvanáct miliónů uživatelů, kteří v něm denně utratí třicet miliónů korun. Označení „druhý život“ v názvu není žádnou nadsázkou, lidé zde opravdu mohou, až na výjimky, dělat mnoho činností z reálného života a platit reálnou měnou. V Second Life už se angažuje mnoho předních světových společností a institucí a společnosti si například nechávají „vylepovat“ virtuální plakáty a billboardy jako reklamu.

Zdroj: FinExpert.cz

Témata článku: Second, Marketingový název, Raiffeisenbank, Second Life, Billboard, Virtuální, Hra, Raiffeisen, Pobočka, Life, Bohemia

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu