První skutečně trojrozměrný interaktivní displej?

Diskuze čtenářů k článku

AstorLights, AstorLights  |  20. 08. 2005 17:04

GENERAL QUESTIONS:

Does one feel anything in the air when touching the image?

*The image feels just like air.

How bright is the image?

* Images are visibile under typical office lighting (See our videos and images). Images are about as bright as the first-generation rear projection TV's. Similar to any display on the market, the darker the ambience, the brighter the image is percieved. Heliodisplay images work best under controlled lighting.

What kind of the image definition and fidelity can I expect?

*Colors render in the full spectrum, and eight point text is legible.

How noisy is the heliodisplay?

*The heliodisplay running in display mode is about loud as the fans on a computer server.

What do I need to run the Heliodisplay?

*Plug the unit into a wall outlet. Connect a computer or TV using our standard input connectors.

Does the Heliodisplay require any special format video or computer files?

*The Heliodisplay supports most standard video and computer formats. Most anything that can be viewed on a computer (mpg, avi, quicktimes, etc) are viewable on the display.

Will the heliodisplay project a visible image in a brightly lit room?

*Yes, but like every display, the image will appear brighter in a less well lit room. The heliodisplay was designed to work in typical indoor office lighting. In brighter environments the image may appear dimmer, but introducing a dark background can be employed to compensate for lighting.

Will the heliodisplay work outside of the USA?

*Yes, but our current heliodisplay works on 110V/60Hz and can be used in countries with 220-240V with a voltage step-up transformer.

Will the heliodisplay affect the room in which it is operating in?

*No, the heliodisplay converts the air and does not introduce anything new into the air that does not already exist in the air.

Will the heliodisplay work outdoors?

*Yes it will, but not display images as they were designed for since the image may be susceptible to cross winds and extreme brightness.

What images can be viewed on a heliodisplay?

*Most images, or videos that can be viewed on a television or computer can be viewed on a heliodisplay.

Do I need any special equipment to connect to a heliodisplay?

*No, the heliodisplay connects to most computers, DVD players, videogame consoles or televisions using a standard supplied video cable.

Can the images be viewed from the side and back?

*Yes, images can be viewed from a wide viewing angle. There is a visible reversed image when seen from the rear.

What is the image resolution?

*The heliodisplay projects high resolution 24-bit color images and is capable of displaying higher resolution video than supported by DVD. Image resolution ranges from VGA to SXGA, and is able to display HDTV capable video.

What is interactivity?

*When the heliodisplay is connected to a Windows (r) PC using a standard USB cable, and with the supplied IO2 software installed, you can use your finger as a touch-screen to move the cursor to navigate and interact with programs and games.

How can I use the interactivity?

*Use your finger, pen, pencil or any object to select and navigate as you would a conventional touch-screen; the only difference is that there is no physical screen.

Will the heliodisplay project 3D video and images?

*The heliodisplay will display any 3D type video or games from your computer. Images are in fact planar like on your computer or television, but seem three-dimensional when viewed from about an arms distance.

Can the heliodisplay be hidden in furniture or display pedestals?

*Yes, the heliodisplay was designed to be hidden and out of view. Ensure that adequate space is allowed for ventilation surrounding the heliodisplay. The top must be left uncovered for the device to work properly.

What do I do about service or repairs?

*IO2 provides readily available replacement parts.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Azazel  |  21. 08. 2005 23:40

co kdybys sem, pro příště, del jenom odkaz?

nebo, když už máš tu potřebu dát to sem celý, tak bys to alespoň mohl přeložit pro ty co neumí anglicky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 08. 2005 14:01

To jestli ten odkaz nekomu funguje nebo ne, neni stejne moc dulezite, nebot tu nastesti mame "google cache" a ten funguje vsem :
http://216.239.59.104/search?q=cache:8x-x2GvG3OUJ:www.io2technology.com/dojo/204/v.jsp%3Fp%3D/technology/images+&hl=cs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drozd  |  19. 08. 2005 16:39

Koukam na ty videa a podle me se jedna o podvod. promitaj to na platno ...viz ten prouzek stinu vzadu na zdi. hned u nej konci i ta prezentace.
kdyby to nebyl podvod tak je marketaci donutej s tou kamerou pohybovat.
Mimochodem to ze je to barevny je taky podezrely. Sladit nekolik barev laseru najednou je teykej orech. Navic nechci videt co by se stalo kdyby to nekomu zasvitilo do oka. navic vybudit neco v pruhlednym vzduchu je asi taky dost podezrely.
A to trepotani je taky jen snaha delat dojem znameho a jiz videneho ve filmech..

proste kachna..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ystrem  |  19. 08. 2005 17:08

Nevim tedy je to podvod ale to třepotání bude asi tím že to nepromítají na pevným podkladu ne ? Vzduch se vetšinou pohybuje lamo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drozd  |  19. 08. 2005 17:39

prectu si specifikace...tvrdi ze zadny pohyblivy podklad nepouzivaj... tlamo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marketa  |  19. 08. 2005 17:40

ma byt: precti si specifikace...tvrdi ze zadny pohyblivy podklad nepouzivaj... tlamo

btw ...jedine realnejsi video je s tim zelenavym tankem. Ale opet nehybaji kamerou...coz je vzhledem k predvadene veci celkem nepochopitelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  19. 08. 2005 18:21

.... trojrozměrný interaktivní displej

Monitor pred tebou je taky trojrozmernej, podle me autor nepochopil a pise o 3D displeji. Ale chape to jako 3D obraz a to je neco jinyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ystrem  |  20. 08. 2005 09:52

Myslim že někde na cdr.cz nebo kde to bylo jsem cetl že jsou najek dva jeden je tutun a pak je nejaky FogScreen a ten to promita na "mlhu" a tu mlhu musi nejak vytvorit a dopravi ji nad tu masinu ne? Takze se to musi pohybovat. Ale stejne to bude asi kachna protoze jejich web porad nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  19. 08. 2005 18:01

Souhlasim. Take to na mne pusobi jako nejaky podvod. Viz muj prizpevek o neco vyse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nilnilseptium, nilnilseptium  |  19. 08. 2005 13:16

Selsky rozum mi rika, ze obraz 3D zobrazovacu bude zaviset na uhlu pohledu
Uz vidim ten marketing: "Chcete videt, jestli je za rohem vrah? Tak se kousek pohnete!"

PS: Ovladani rukou? Boooze, takova praaace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  19. 08. 2005 12:35

nejsem si tim jistej, ale uz jsem to jednou cetl, a mam dojem, bylo dokonce na zive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Derrik  |  19. 08. 2005 12:28

za 5-10 let to možná bude použitelný běžně pro lidi. Ale i tak je to pokrok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ňuf  |  19. 08. 2005 11:58

http://www.cdr.cz/a/6216

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 08. 2005 12:31

jo, to byla přesně jedna z těch kachen o kterých jsem psal v prvním příspěvku ke článku ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 08. 2005 12:34

aha, ono je to to samý tak nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jetel  |  19. 08. 2005 15:26

Ja to videl v intru stare DOSovske hry Another World (zhruba rok 1992)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dfsasasf  |  20. 08. 2005 12:01

ta byla bomba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mzbirka  |  19. 08. 2005 11:19

http://www.io2technology.com:8080/dojo/204/v.jsp?p=/technology/overview
The image is display into two-dimensional space (i.e.planar). Heliodisplay images appear 3D when viewed from more than a few feet away because there is no physical depth reference. Images can be seen up to 75?off aspect for a total viewing area of over 150?- similar to an LCD screen. Viewing requires no special glasses or background/foreground screening.
Takze to je trojrozmerny asi tak, jako moje lcd, kdyz se na nej divate z 50 metru... Nic na tom ale, ze je to urcite cool, ale 3d to neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  19. 08. 2005 13:18

few feet away

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mzbirka  |  19. 08. 2005 13:23

kdyztak uz "more than few..."
Jinak pro ty, co neumeji anglicky - neni to 3d obraz, je to 2d, akorat z "dalky vic nez nekolik stop" to vypada 3d protoze to oko nema v prostoru s cim srovnat...
 
Takze nechapu ten povyk okolo 3d kdyz to skutecne 3d neni a vyrobce se tim nijak netaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gba  |  19. 08. 2005 11:17

O teto technologii se psalo v mediich tak pred rokem takze zive.cz a MacWorld opet boduji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VistusPictus  |  19. 08. 2005 10:28

Ty displaye jsou jiz leta pouzivany pri nataceni Hvezndych valek... viz. TV dokument "Technologie Hvezdnych valek"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 08. 2005 10:49

a taky se tam používaji laserový meče, co?
ten dokument jsem neviděl - takže to ber jenom jako bezvýznamný rejpnutí :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_JP  |  19. 08. 2005 13:13

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PLATARI  |  19. 08. 2005 10:23

No, zda se ze jsme jeden ze stastlivcu, kterymu se podarilo tam dostat a stahnout jejich prezentacni videa.
Par postrehu z technologie:
-za prvy mam pocit, ze to ma hodne nizky rozliseni, ale coz, prvni generace asi,ze?
-za druhy, skoro to vypada, jako by byl projekturek ci tak neco co vysila obraz, a par centaku pred nim budto je vzduchem narovnavany "igelit" na ktery je obraz promitan, nebo nejaka specialni vzduchova smes tam fouka (helium - viz. HELIOS ), ktera je schopnejsi pohlcovat a premenovat svetlo lip nez normalni vzduch...
-...vsimnete si jak se ten obraz trepota jako ty "latkove ohnicky"... a snimani dotyku muze byt na bazi jiz zname "laserove" (promitane) klavesnice.
 
Nazory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ge0rge.., Ge0rge..  |  19. 08. 2005 17:57

pridam jeste jeden postreh.

Vsimnete si ve videu HELIO-medical.avi jak se pod prstem pohybuje kurzor mysi, to samo o sobe by asi nebyl takovy problem pokud by jeho pohyb byl skutecne ovladanan rukou prezentujiciho. Bohuzel to tak rozhodne nevypada a cele to na mne pusobi jako laciny potovi trik, jen misto kralika v klobouku tady sedi na zidli vedle nekdo kdo simuluje tu tak zvanou interaktivitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  20. 08. 2005 16:53

Z jejich stránek: "Air comes into the device, is modified then ejected and illuminated to produce the image. Nothing is added to the air so there isn't any harmful gas or liquid emitted from the device."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baraka  |  19. 08. 2005 10:19

rek bych, ze tohle bude zatim pro hornich 10 tisic nebo pro lekare apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 08. 2005 09:55

tady si můžete prohlédnout obrázky: http://www.io2technology.com/dojo/204/v.jsp?p=/technology/images
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rAdar  |  19. 08. 2005 10:06

tak tak, tento odkaz je správný, ten v článku je "mimo"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  19. 08. 2005 10:17

Odkaz není "mimo", je na oficiální stránku firmy. A jak už bylo řečeno v diskusi, nefunguje stejně ani ten Váš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 08. 2005 11:23

Ale tenhle opravdu, na rozdil od vase, funguje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.io2technology.com/dojo/204/v.jsp?p=/technology/images

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  19. 08. 2005 11:50

Jak komu:
Due to overwhelming volume this page is unavailable, please check back soon.

Není to trošku zbytečná debata? :) Prostě počkáme a za chvíli to pojede všechno všem. Nechápu, proč tady řešíme takovou pitomost, kterou ani jeden z nás nemůže ovlivnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  19. 08. 2005 13:10

Protože si mamlasové neumí představit, že to co funguje jim ještě nemusí nutně fungovat všem.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  21. 08. 2005 17:23

Pripomina mi to super obrazky ze super serveru file:///c:\Documents and Settings\Franta\Plocha\obrazek.jpeg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Genius75, Genius75  |  19. 08. 2005 10:14

Odkaz je sice mimo, ale ani vas odkaz nefunguje ..
 
Na par obrazku bych zkusil tohle http://images.google.com/images?q=HelioDisplay&hl=cs&lr=&sa=N&tab=wi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 08. 2005 10:24

mě ten odkaz funguje dokonce tak dobře, že jsem si tam odsud stáhl ty videa
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2ge  |  19. 08. 2005 10:36

Due to overwhelming volume this page is unavailable, please check back soon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Genius75, Genius75  |  19. 08. 2005 10:54

ODKAZ UZ JEDE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Genius75, Genius75  |  19. 08. 2005 10:57

http://www.io2technology.com:8080/dojo/204/v.jsp?p=/technology/images

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 08. 2005 09:51

takových kachen už pár bylo
ale kdo ví? třeba je to teď pro změnu pravda :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  19. 08. 2005 10:42

Třeba jo... za chvíli tu máme něco jako v Minority Report

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr světa amoleta  |  19. 08. 2005 14:21

to bychom si pěkně při práci mákli - protože zdivočele máchat se zviženýma rukama jako Tomáš Křižák v Minority Report vyžaduje denní pobyt v posilovně a permanentní popíjení energykoktejlů při práci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MAno_F., MAno_F.  |  20. 08. 2005 01:07

kdyz uz tak Tomas Kriznik. Krizak je anglicky crusader, ne cruiser.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  20. 08. 2005 11:52

přesně tak, správně je Křižník ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fmash  |  23. 08. 2005 07:44

mno já myslim, že správně je to spíš křížala, né křižník, křižník je blbost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kchodl  |  20. 08. 2005 17:16

jojojo...supr...minority report jak vyšitý...sqjelý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor