První fotka nativního čtyřjádra od Intelu

Diskuze čtenářů k článku

Tonda  |  19. 02. 2008 17:43

od kdy je 999 USD 24000 CZK ?? to už snad dlouho není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlox  |  19. 02. 2008 20:05

DPH apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Substance242  |  18. 02. 2008 14:34

Cely tento smer je chybny a bolo by treba vsetko zahodit a zacat od zaciatku.

Ako zaciatocny bod navrhujem Motorolu 68060.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  18. 02. 2008 14:54

Proč Motorolu? Když od začátku, tak od začátku (tedy od tranzistoru ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flanker  |  18. 02. 2008 15:17

TDP u nejvyssich modelu ma byt 130W+...Je to hodne, je to malo? Ja mylsim, ze vzhledem k rozmeru a slozitosti chipu je to adekvatni hodnota na 45nm. Viz Phenom na 65nm-taky slozity chip, ktery ma v zatezi vyssi spotrebu...Nizsi modely budou mit samozrejme TDP prijatelnejsi, neco kolem 100-110W

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igo  |  18. 02. 2008 17:57

Navíc, ten kdo si to za 24 litrů koupí, určitě nebude těch pár korun za elektriku řešit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlox  |  19. 02. 2008 20:06

Ja osobne bych jako zacatek vzal POWER7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r23  |  18. 02. 2008 14:14

jen je škoda, že se opouští koncept FB-DIMM, protože ta paměťová sběrnice byla nezávislá na tipu paměti, dále jednodušší konstrukce PCB a v tomto případě i socketu, a teoreticky větší výkon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 02. 2008 06:19

Tak toto je věta, hodná zapamatování...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vajGL  |  18. 02. 2008 06:59

...a jednotlivé procesy bude požné mezi jádry přepínati páčkou. Tak toto se uchytí i ve vládě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markot  |  18. 02. 2008 09:27

Ne multithreading ale hyper-threading. Čili pro OS se bude tvářit jako 8mi jádrový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anunnaki  |  18. 02. 2008 09:54

Coz by byla totalni hloupost bez navyseni vykonu. Navi by to opet zrusilo prioritizace uloh/procesu pro operacni systemy, coz by vedlo k tomu, ze vsechny procesy by mely stejnout prioritu/cas, coz znamena napriklad ze Vam bude prostredi "trhat", protoze neco na pozadi komprimujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  18. 02. 2008 10:00

a neni to tak trochu nesmysl?

OS porad ridi utilizaci uloh a kdyz se projevuje trhani, tak to neni vetsinou procesorem, ale spatnou propustnosti sbernice = nekvalitni zakladni deskou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  18. 02. 2008 12:32

skoda len toho socketu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrik_CZ  |  18. 02. 2008 12:43

Nekvalitni zadkladni deska ze spusobuje spatnou propustnost sbernice a zpusobuje trhani? chlape ty jsi snad spadnul z mesice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  18. 02. 2008 01:52

posledni dobou jsou jiz CPU dostatecne vykonne. Vykon je ok a mne ted zajima hlavne spotreba, nebot CPU se spotrebou vyssi nez 65W kupovat nehodlam ani kdyby byl za 5.000 a jel na 10GHz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hhh  |  18. 02. 2008 09:59

Provozujete těch počítačů doma deset nebo jen jeden?.... :P Tak se z té spotřeby nepotento

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r23  |  18. 02. 2008 14:11

Je pravda, že když mám doma 20kW elektrokotel, tak mě pár desítek W při plném zatížení nevytrhne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mlox  |  19. 02. 2008 20:06

Vyres to jako ja, kup si Efiku. Spotreba celeho pocitace 20W, procesor asi 1,1W, cena desky s procakem a RAM $99 + posta z USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor