Průzkum: Tisk je pětkrát silnější než web. Alespoň z pohledu reklamy

Inzerce v tisku je stále na hony vzdálená reklamě na internetu. Nejvíce se ale loni proinvestovalo v televizi. Píše se tak alespoň v průzkumu společnosti Atmosphere.

Zadavatelé reklamy stále nejvíce věří televizi, kde loni utratili více než 25 miliard korun. Následuje tradiční tisk s 21 miliardami a teprve na třetím místě a s poměrně velkým odstupem se drží reklama na webu – 4,2 miliardy korun.

atmosphere reklama.png

Z hlediska mediatypů patří poslední páté místo reklamě v rádiích a předposlední místo OOH – out of home – tedy venkovní inzerci, reklamám v obchodech, kinech aj.

 

 

Diskuze (9) Další článek: Viry napadly čtvrtinu českých a téměř polovinu slovenských počítačů

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,