Průzkum: Tisk je pětkrát silnější než web. Alespoň z pohledu reklamy

Průzkum: Tisk je pětkrát silnější než web. Alespoň z pohledu reklamy

Inzerce v tisku je stále na hony vzdálená reklamě na internetu. Nejvíce se ale loni proinvestovalo v televizi. Píše se tak alespoň v průzkumu společnosti Atmosphere.

Zadavatelé reklamy stále nejvíce věří televizi, kde loni utratili více než 25 miliard korun. Následuje tradiční tisk s 21 miliardami a teprve na třetím místě a s poměrně velkým odstupem se drží reklama na webu – 4,2 miliardy korun.

Klepněte pro větší obrázek

Z hlediska mediatypů patří poslední páté místo reklamě v rádiích a předposlední místo OOH – out of home – tedy venkovní inzerci, reklamám v obchodech, kinech aj.

 

 

Témata článku: Byznys, Web, Reklama, Průzkum, Pohled, Atmosphere, Vzdálené místo, Miliarda korun, Předposlední místo, Tisk

Určitě si přečtěte

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

Budoucností Windows 10 je Fluent Design. Takto bude jednou vypadat celý systém

** Fluent Design je vzhled, do kterého postupně Microsoft převleče celý systém ** Staví na průhlednosti a velkých plochách ** Do Windows 10 se z části dostane už zítra při vydání podzimní aktualizace

Včera | Stanislav Janů | 143


Aktuální číslo časopisu Computer

Nový seriál o programování elektroniky

Otestovali jsme 17 bezdrátových sluchátek

Jak na nákup vánočních dárků ze zahraničí

4 tankové tiskárny v přímém souboji