Prodejní verze GeForce FX bude zřejmě tišší

Diskuze čtenářů k článku

ed  |  10. 02. 2003 20:44

..len pre informaciu, Nvidia nevyraba kraficke karty, ale len chipy. Takze ak je karta hlucna, je to skor problem pre vyrobcu karty a nie vyrobcu chipu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 02. 2003 14:12

Rad by som videl akykolvek test a nechce sa mi velmi hladat. Urcite tu niekto vie poradit adresu (okrem Hard OCP)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  07. 02. 2003 12:30

delate se z lidi prdel nebo co. vetraky na procaku maj 25-35 dB, a to je na hranici, dela to bordel dostatecnej. a nerikejte ze to zmensili na pulku , to je bull shit. dokud to nebude na 30 dB max, tak at si s tim vysavacem vysava nvidia prdel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viper  |  07. 02. 2003 13:47

jestliže původní GeForce Fx mělo hluk 76dB a teď je o 7 dB nižší, no tak teď hučí na 69dB ne  76-7=69

 

V.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  07. 02. 2003 06:30

A=20*log(Pn/Po), kde Po je cca.  10exp(-13) a Pn je Vami namerany akusticky tlak, tak si to tam dosadte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 02. 2003 14:10

len na okraj, Po = 2e-5Pa ... Je to trochu viac, asi 8 radov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pch  |  06. 02. 2003 19:49

Nase lednicka ma 41dB ... pokud to srovnam ze zvukovou recenzi Ge-force FX ... jsou na tom stejne ....

JA BERU LEDNICKU !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netmaster  |  06. 02. 2003 13:34

Chcete rict, ze puvodni vetracek mel pouze cca 10 dB? To bych bral mit i na jine graf. karte, takhle tichy vetracek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  06. 02. 2003 13:49

měření hluku v decibelech má logaritmickou stupnici. poklesu o 3 dB odpovídá pokles hluku o polovinu.  je jedno kolik to mělo dB před tím, prostě 3 dB je polovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vocas  |  06. 02. 2003 13:57

no ale polovina vykonu ve wattech a ne skutecneho lidskeho vnimani zvuku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 02. 2003 18:00

Presne tak. Lidske vnimani bere jako tzv. polovicni hlasitost pokles o nejakych 10dB. Alespon by to tak melo byt, podle nejakych mereni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vocas  |  06. 02. 2003 20:15

takhle se to taky neda brat, pro to byla zavedena jednotka fon, ktera je zavisla na frekvenci, protoze citlivost ucha je na frekvenci dost zavisla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vocas  |  06. 02. 2003 20:19
Petr  |  06. 02. 2003 20:45

Ale jo, koukam ze jsi potrefil ZCU, jo tam to znam a prosel jsem si nekolika predmety s touto tematikou (ikdyz v tech predmetech tohle nebyla hlavni zalezitost) na FELu Tech 10dB je ale vysledek nejakych testu kdy se testovalo pri jakem zvyseni urovne to budou lide vnimat jako dvojnasobnou hlasitost. A vysledkem bylo tech 10dB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  07. 02. 2003 10:27

takze se nakonec stejne jedna pouze o subjektivni pocity...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  08. 02. 2003 00:02

No jiste, jinak to prece ani nelze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe White  |  06. 02. 2003 19:25

na toto si zas ako prisiel ved ludske srdce ma hlucnost 5dB!

vetrak na P4 ma v priemere 35dB a to sa da ledva pocut a ti mi tu chces tvrdit ze vetrak na FXko ma hlucnost 3dB. nerozpravaj tu koko...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ender  |  07. 02. 2003 09:08

Tomu se říká vyšší matematika ala ŽIVĚ: 70db - 5db = prakticky neslyšitelné... Nevím jak vy, ale já ještě nejsem úplně hluchý a docela mi vadí i větrák na procesoru, který nemá víc než 35db - a GF FX teď bude jenom dvakrát hlasitější, tak to chci rovnou dvě!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joe White  |  06. 02. 2003 19:27

na toto si zas ako prisiel ved ludske srdce ma hlucnost 5dB!

vetrak na P4 ma v priemere 35dB a to sa da ledva pocut a ti mi tu chces tvrdit ze vetrak na FXko ma hlucnost 3dB. nerozpravaj tu koko...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teoretik  |  06. 02. 2003 19:44

Skus si to precitat este raz cele, a hlavne pomali slovo po slove a dozvies sa ze nie 3dB ale o 3dB co je podstatny rozdiel !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor