Prodeje softwaru klesají

Diskuze čtenářů k článku

Jan Karasek  |  08. 02. 2004 21:29

vzhledem k tomu, ze pan Janik asi neni pritomen a proto vas nemuze opravit, cinim to v jeho zastoupeni. Nepouzivate OpenOffice nybrz OpenOffice.ORG

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  08. 02. 2004 23:46

Aha. Hm. Diky za opravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Salvador Limonez  |  09. 02. 2004 00:03

Upalovat se dnes nebude pane inkvizitore?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  09. 02. 2004 20:56

Neni to nahodou OpenOffice.org ? )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  08. 02. 2004 08:04

Nakupování software???? To jste se zbláznili nebo co???  Uz jenom ten napad mi prijde odpornej... ))) Jako treba kdo ma firmu, tak tam je to jasny, ale nevidim duvod proc na osobni PC, co ma clovek doma by si mel cokoliv kupovat... ) Ja nerikam, kupoval bych, ale ridim se heslem NA HRUBY PYTEL, HRUBA ZAPLATA! Takze fakt nechapu, jak kdysi, kdyz u nas zacinaly CD (a lidi poradne ani nevedeli, co to je), nebo se hodne prodaval soft jeste na disketach, tak treba nova hra stala 200-300Kc (stejne tak CD s hudbou)... a dnes, ačkoli technologie pokročila tak, že výroba CD se mnohonásobně zlevnila, tak nová hra stojí 1500Kč!!! a CD s hudbou tak 800Kč!!! A když nějaká firma dá novou hru za tisícovku, tak se hned všude píše jaká to není bomba a levnota ))))

--

Takže nehodlám podporovat tyhle zloděje!!! A jako v přírodě platí "Zabij nebo budeš zabit!" tak zde máte 2 možnosti: Buď to sehnat nelegálně (ukrást) nebo jít a koupit si to v obchodě (nechat se okrást!)... A já se raději přikláním k té první možnosti ))

Mimochodem je fakt dobrej pohled, na borce, kterej sedí u krbu ve své vile, popíjí nejlepší whisky, k tomu má zapálenej kubánskej doutník a do kamery říká jakej, že není chudáček, že jak ho ti piráti zase okradli!! (Ještě, že neřekne "Podívejte se jak jsem dopadnul!!! Jenom jeden soukromej ostrov, dva vlastní trysáče, 15 vil a 2 vlastní zámečky, to jsem chudák!!!!") )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  08. 02. 2004 12:29

Super, nechtěl bys přímo vyhlásit nějaký zákon, který říká "každý má nárok na levné hry". A rovnou ještě regulované ceny. Když nechceš podporovat ty zloděje, tak si hru nekupuj, ale proč ji rovnou musíš někde upirátit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  08. 02. 2004 20:28

Mozna si myslis, jaky nejsi mistr sveta, ale mnohem lepsi a cistci pristup je treti cesta, ktera te zrejme vubec nenapadla. Proste si danou vec za tu cenu neporidim a je to. A kdyby se takto racionalne zachoval kazdy, tak bys videl, jak by sly ceny rychle dolu k realnym hodnotam.



A nebo ty ceny ani nejsou tak velke, protoze nekdo to zjevne musi financovat, pak jsi socialni pripad a bud si prestan hrat a zacni si vydelavat a nebo se smir s tim, ze si muzes dovolit jen levnejsi odvar, kazdy holt Jaguara mit nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ditys  |  09. 02. 2004 12:22

Jejda, vyhodil jsem peníze oknem ... Tedy za Soldier of Fortune Platinum, horentních 200 Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec  |  07. 02. 2004 13:48

Nebo to neni tolik videt. W2k slouzi spolehlive uz 4? roky, tak proc prechazet na novejsi? Rozdil mezi W98 a 95 byl asi vetsi nez XP x W2k a o rozdilu mezi 3.xx a 95 ani nemluvim. Mozna s tim taky souvisi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FR  |  07. 02. 2004 17:28

Mel jsi vubec nekdy v ruce tyto systemy? Mam na mysli predevsim W2k versus XP. Mam samozrejme na mysli Profiky. XP Home neni s cim srovnavat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zvedavec  |  07. 02. 2004 17:45

Kolik lidi ma XPprof.? Chcete rict, ze rozdil mezi XP prof a W2k je vetsi nez mezi W3.1 a W95?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  07. 02. 2004 19:14

Taky by mně zajímalo, co má XP a nemá 2K (tedy kromě efektů a multimediálních vylomenin)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  07. 02. 2004 12:52

http://www.kazaa.cz/ zde jsou blizsi informace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  07. 02. 2004 14:54

Jses trapnej, delat si reklamu na kazdym foru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Adamek  |  08. 02. 2004 11:16

Myslel jsem, ze po neustalem opruzovani s klonovanim uz i Ales Slaby pochopil, ze tento zpusob reklamy mu zakazniky a navstevniky neprinese a ze je naopak odradi. Jak vidim, tak to nepochopil...

Holt bude jeste chvilku trvat nez vyroste a dostane rozum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskar1  |  07. 02. 2004 12:30

Ja mam Office 97,Nero5,AVG6,Corel8,TotalCommander a nyni mam spoustu vylepseni zdarma, nemusim nic kupovat, jednou koupim a leta uzivam, MS OFFICE 97 mne uplne staci, nikdo nema se soubory problemy , MS prodlouzil podporu W98,proc kupovat novy soft? Jedine problemy. Vliv DPH na prodej software bude maly, nejvice nakupuji u nas velke firmy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  07. 02. 2004 13:28

souhlas. Taky mi stacily az do letoska win98, pak jsem presel na Linux, ktery je v podstate zdarma, mam OpenOffice zdarma atd. Vliv DPH na prodej softwaru bude skutecne maly, protoze minimalne v tomhle roce nebude zadny skutecny duvod proc kupovat nejaky novy software - a ten duvod by nebyl DPH neDPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  08. 02. 2004 13:17

souhlas. Taky jsem nedávno přešel na Linux. Po několika denních pokusech s rozchozením obyčejné integrované zvukovky AC97( motherboard MSI KT3) , jedné z nejběžnějších tiskáren HP5550 a USB Flash disku , vážně uvažuji nad konečnou odinstalací Mandrake 9.2 a rituální likvidaci instalačních CD.

Pomohly i rady Linuxových "odborníků" ve všech možných diskuzích na root.cz , linux.cz , mandrake.cz a pod. Většinou 3 až 6 dnů žádná odpověď. Pak 2 až 3 odpovědi ... každá s jiným řešením spočívajícím v nekonečným pracání se s příkazovou řádkou a výsledek? Flash disk si můžu strkat leda do prdele , tiskárna slouží tak leda k tomu  , že mi její LEDka ukazuje, kde je stolek na položení sklenice , když se mi nechce rozsvícet a zvukovka v Linuxu mě vrací do dob , kdy jediným zvukem bylo pípnutí PC Speakeru při startu počítače.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dervis  |  08. 02. 2004 16:20

Tak souhlasis nebo ne ? To vubec nebyl prispevek k tematu ! Budes si kupovat letos nejaky novy soft nebo ne ? Jsou OpenOffice horsi nez MS Office ? Neco k veci, clovece

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  08. 02. 2004 20:22

1) Jsi nepresel, jen jsi to zkusil nainstalovat a nechal ses odradit prvnimi nezdary. M se zase nedari zprovoznit gprs mobli pod windows a na linuxu to je pr me hracka, to jeste nec neznamena.

2) Tebou zminene vsemozne diskuze nejsou poradni fora, jsou to diskuze pod clanky, k nim se nikdo nevraci, clovk si to precte a jde dal. Zkus treba nyx.cz, tam je klub pro linuxove zacatecniky a tam najdes lidi, kteri ti budou ochotni poradit, pokud budes mit snahu to resit.

Pokud k tomu budes pristupovat timto negativistickym zpusobem, tak skutecne nic nevyresis a bude lepsi kdyz ten Mandrake odinstalujes a vratis se k windows, linux neni pro kazdeho, je vhodny pro bystre lidi s aktivnim pristupem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  08. 02. 2004 22:39

co se tyce toho nyx.cz, tobe se tam povedlo nekdy dostat? me, ac jsem nekolikrat zadal o registraci, tak nikdy neodpovedeli...
a to si myslim, ze bych pro ne byl 'prinos' (viz info pri registraci) :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  08. 02. 2004 23:45

Tedka jsem to omrkl, ale neni mi z toho jasne, oc se vlastne jedna. Na uvodni strance www.nyx.cz je pomerne malo informaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  09. 02. 2004 01:09

http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2806

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  09. 02. 2004 20:52

Zajimavy clanek. Ja navstevuji ty technicke kluby, ty jsou v pohode, zadne vyhazovani se tam nedeje. Kluby na nyxu jsou moderovane, s tim je potreba pocitat, ale mluvit o strachu tam neco roct, to je prahnane, alespon tam, kde chodim ja. Z tech klubu co navstevuji je nejprisneji veden prave klub pro linuxove zacatecniky a ten moderuji ja. Ale myslim si, ze nijak despoticky.

Pravda, urcil jsem pravidla co se tam smi a co ne, ono kdyz je tam treba sto prispevku za den, tak je to treba, aby to bylo jeste uzitecne a k necemu (proto se treba klub o linuxu rozdelil na dva, jeden pro zacatecniky a jeden pro reseni pokrocilych problemu), jinak by tam nikdo schopny poradit nechodil a klub by byl k nicemu. Ale myslim si, ze atmosfera tam je dobra, pravidla jsou jasne dana a slouzi k tomu, aby byly plneny cile klubu. Ostatne jediny postih ktery jsem kdy provedl byl zakaz pristupu na dva tydny cloveku, ktery tam shanel cracky, prestoze v zahlavi klubu je jasne definovane, ze tohle tam zcela zasadne nepatri. Ostatne krome tohoto pravidla tam mam jeste jedno prisne, ktere zni:

Nepratelske, hanlive ci jinak popuzujici chovani zkusenejsich uzivatelu vuci tem mene zkusenym je nezadouci a nebude tolerovano.

Jestlize nekteri zacinajici uzivatele linuxu maji s timto problem (a obcas takove stiznosti slycham), tak myslim, ze prave tady by se mohli citit dobre, protoze tady se nemusi bat zeptat na jakoukoliv trivialnost. Cilem klubu je pomahat zacatecnikum, ne vest zbytecne flames, posilat je nekam nebo RTFM a podobne.

Kdo ma skutecne snahu se neco dozvedet, nechat si poradit nebo je ochoten naopak poradit, a nechce si jen zanadavat, tak je tam vitan. Snad se dostane pres vstupni filtr, na ktery nemam vliv a ktery je zaveden zrejme prave na udrzeni vnitrniho klidu tohto diskuzniho serveru. Kdo ma zajem o flame, ten je vitan na mageu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  09. 02. 2004 21:05

pokud si dobre pamatuji jmeno, tak prave vy jste mi pred nekolika lety pomahal rozchodit modem po SuSE. Nepodarilo se (spatne nastaveni switchu na modemu, kdo muze za to, ze nebyl v manualu popsan linux? nikdo), ale ten dojem ze snahy pomoci byl skvely. Urcite se najde par pitomcu, co se na zacatecniky divaji svrchu, a kazdy dotaz resi odkazem na faq a howto, ale neni to tak zle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  09. 02. 2004 20:54

Zajimavy clanek. Ja navstevuji ty technicke kluby, ty jsou v pohode, zadne vyhazovani se tam nedeje. Kluby na nyxu jsou moderovane, s tim je potreba pocitat, ale mluvit o strachu tam neco roct, to je prahnane, alespon tam, kde chodim ja. Z tech klubu co navstevuji je nejprisneji veden prave klub pro linuxove zacatecniky a ten moderuji ja. Ale myslim si, ze nijak despoticky.



Pravda, urcil jsem pravidla co se tam smi a co ne, ono kdyz je tam treba sto prispevku za den, tak je to treba, aby to bylo jeste uzitecne a k necemu (proto se treba klub o linuxu rozdelil na dva, jeden pro zacatecniky a jeden pro reseni pokrocilych problemu), jinak by tam nikdo schopny poradit nechodil a klub by byl k nicemu. Ale myslim si, ze atmosfera tam je dobra, pravidla jsou jasne dana a slouzi k tomu, aby byly plneny cile klubu. Ostatne jediny postih ktery jsem kdy provedl byl zakaz pristupu na dva tydny cloveku, ktery tam shanel cracky, prestoze v zahlavi klubu je jasne definovane, ze tohle tam zcela zasadne nepatri. Ostatne krome tohoto pravidla tam mam jeste jedno prisne, ktere zni:



Nepratelske, hanlive ci jinak popuzujici chovani zkusenejsich uzivatelu vuci tem mene zkusenym je nezadouci a nebude tolerovano.



Jestlize nekteri zacinajici uzivatele linuxu maji s timto problem (a obcas takove stiznosti slycham), tak myslim, ze prave tady by se mohli citit dobre, protoze tady se nemusi bat zeptat na jakoukoliv trivialnost. Cilem klubu je pomahat zacatecnikum, ne vest zbytecne flames, posilat je nekam nebo RTFM a podobne.



Kdo ma skutecne snahu se neco dozvedet, nechat si poradit nebo je ochoten naopak poradit, a nechce si jen zanadavat, tak je tam vitan. Snad se dostane pres vstupni filtr, na ktery nemam vliv a ktery je zaveden zrejme prave na udrzeni vnitrniho klidu tohto diskuzniho serveru. Kdo ma zajem o flame, ten je vitan na mageu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  09. 02. 2004 20:24

No, me tam dokonce pozvali. Vim ze jednu dobu s tim byl problem, ale to by snad ted uz melo byt v pohode. Provoz serveru nesleduji, pohybuji se jen ve vybranych klubech, pozadi a zazemi neznam. Jestli nekdo chce znat duvod, rekni ze ses od wraitha dozvedel, ze tam je dobry klub pro linuxove zacatecniky a ze te to zajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TOM  |  09. 02. 2004 09:24

prej pro"bystre lidi s aktivnim pristupem" ty vole skoro sem se udusil čajem  dobrej forek ,znáš i jiný???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  09. 02. 2004 20:27

Jo, znam a neni jich malo, vysedavaji pred televizi, nudou nevi co maji delat, nic je nebavi, maximalne hrat hry, ale jen takovy ty stupidni, ktere nevyzaduji zadne myslenkove pochody. Pak znam take lidi, co hteji pocitac jen pouzivat jako televizi nebo mikrovlnku, nechteji o nem nic vedet a nechteji mu rozumet, pro ty linux take neni vhodny, protoze (ma-li si ho clovek sam administrovat) vyzaduje minimalni znalosti o tom, jak veci funguji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  07. 02. 2004 06:31

Toto by bylo zajímavější srovnání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor