Před několika dny sám Apple přišel s oznámením, že nově představené MacBooky Pro se prodávají nejlépe v historii. Nyní ale analytická společnost Slice Intelligence zveřejnila data srovnávající prodeje nových MacBooků Pro i se starším 12palcovým MacBookem a dalšími notebooky.
Jak lze vidět na hlavním grafu, prodeje MacBooků Pro překonaly celkové prodeje všech ostatních ukázaných notebooků dohromady, včetně například Surface Book, Dell Inspiron 2v1, Lenovo Yoga 900 a Asus Chromebook Flip. Dle informací dosáhly prodeje nových MacBooků Pro za pět dnů na 78 % celkových příjmů z tenkých 12palcových MacBooků, které Apple uvedl už v dubnu minulého roku.
![Recent-Laptop-Launches-1.jpg Recent-Laptop-Launches-1.jpg](https://1291668043.rsc.cdn77.org/GetThumbNail.aspx?id_file=895898257&width=480&height=369&q=100)
Poměr prodejů vůči ostatním notebookům konkurenční koncepce Surface (Zdroj: Slice Intelligence)
Vzhledem k vysokým prodejům a zároveň vysokým cenám se nelze divit ani tomu, že podle informací za pět dní prodeje MacBooků Pro překonaly celkové příjmy z jakéhokoli notebooku za celý letošní rok.
![Apple-to-PC-1.jpg Apple-to-PC-1.jpg](https://1291668043.rsc.cdn77.org/GetThumbNail.aspx?id_file=377763077&width=5000&height=120&q=100)
![Gender-Breakdown1.jpg Gender-Breakdown1.jpg](https://1291668043.rsc.cdn77.org/GetThumbNail.aspx?id_file=897929250&width=5000&height=120&q=100)
Druhý graf ukazuje statistiky uživatelů, kteří si v roce 2014 koupili MacBook a volba jejich příští značky. 60 % z nich opět zvolí Apple, 40 % pak jinou značku jako třeba Asus nebo Dell. Nové MacBooky Pro si kupovali převážně muži, kterých bylo podobně jako při uvedení chytrých hodinek Apple Watch čtyřikrát více než žen.