Prodej osobních počítačů v ČR táhnou notebooky

Diskuze čtenářů k článku

Motoroto  |  20. 11. 2007 15:42

Nevim jak jsou na tom nove modely, ale evergreenem vsech Aceru co jsem videl za posledni 3-4 roky byly praskajici panty u lcd. Dal pak kvalita samotnych lcd, ktera byla u nekterych levnejsich modelu opravdu otresna, sedy, vyblity, malo kontrastni obraz proti jinym znackam ve stejne cenove kategorii, tezka zoufalost. Servis ma Acer v CR oproti Asusu celkem dobry, bodejt by ne kdyz se kazdy druhy az treti notebook podela, maji uz s reklamacema holt praxi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  19. 11. 2007 18:48

to se zase bude těch 40% bít do hlavy co to vlastně koupilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  19. 11. 2007 19:41

Má-li notebook stát na stole a v podstatě suplovat stolní PC s tím, že jednou za týden se převeze na kolej a zpět, tak i nové Acery můžou své odvést.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  19. 11. 2007 19:41

Má-li notebook stát na stole a v podstatě suplovat stolní PC s tím, že jednou za týden se převeze na kolej a zpět, tak i nové Acery můžou své odvést.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mare  |  19. 11. 2007 20:02

Ale většina lidí to tak používat nebude. A ti už moc spokojení nebudou. Vím o čem mluvím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libi  |  19. 11. 2007 21:40

Prdlajs víš o čem mluvíš. Prodávám NB a Acery jdou na dračku a jsou bezproblémové, aspoň ty nové řady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 08:31

To "Prodávám NB a Acery jdou na dračku" znamená že zajišťujete i servis a nebo jenom přeprodáváte a pak už vás to nezajímá? Podle toho co píšete typuju to druhé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  20. 11. 2007 09:12

Podle českých zákonů, ten kdo prodává koncovým zákazníkům, tak musí taky zajistit záruční 2 letý servis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 11. 2007 10:36

Ehm.... máte v tom docela hokej.

Jestli myslíte Občanský zákoník, tak ten se vztahuje pouze na fyzickou osobu a spotřebitele.

Pokud si něco pořídíte na IČO a nejste spotřebitel, tak se na vás vztahují obchodní podmínky a tam je to zase úplně jinak.

Ale co se týče reklamace, tak fyziská osoba má právo, ale nemusí, odnést reklamované zařízení do místa, kde ho koupila a tam mu ho musí převzít na reklamaci. Nebo si může servis zařídit sama v certifikovaném servisním středisku. Všechno má svoje pro i proti.

A ten dvoulet¨ý servis pro všechny je jeden z největších omylů, za který může naše milá televize zH@na. Stejně jako za "absolutní přednost chodců". Za to bych je nechal zavřít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  20. 11. 2007 21:25

Těmi koncovými zákazníky myslím právě fyzické osoby (nepodnikající). Ty mají 2 roky záruku a právo to ze zákona reklamovat u prodejce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 11. 2007 09:31

Kecy, prdy, trasne.

S Acery mam sve zkusenosti a jiz nikdy vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 11. 2007 09:04

Já mám NTB Acer, už asi rok, cestuji s ním hodně, zatím nebyl jediný problém. Mohu doporučit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 11. 2007 10:11

Napsi az to budou roky dva, jestli uz nebudes mit novej a nebute to Acer :) Plast je holt prevít...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor