Už v první větě je základní chyba celé úvahy. MS sým zákazníkům přivazuje koulik noze a oni se nové verze jeho produktů kupují v podstatě z donucení, protože před ke konkurenci by stál hodně (peněz, času, učení). Apple to dělá velmi podobně, možná dokonce líp. Z toho plyne minimální snaha o kvalitu nových produktů, jakmile jsem jednou jejich, totálně na mě dlabou...Oproti tomu služby a produkty Googlu nejsou invazivní. Kdykoliv můžu přejít bezbolestně ke konkurenci. Proto se Google musí mnohem víc snažit, aby si mě jako zákazníka udržel. Pokud mě naštvou, zabalim to a jdu jinam. Takže naopak Google je ta firma, která musí neustále inovovat vylepšovat služby a udržet si tak svoje zákazníky. Pokud by oni dali na trh paskvily jako Vista, Windows RT/8 nebo Windows Phone, okamžitě by skončili. Pouze MS si může dovolit uvést takhle špatný produkt a ještě na něm vydělávat.