Připravte se na zbrusu nové AVG

Diskuze čtenářů k článku

venca  |  22. 12. 2007 01:40

všechny antiviry jsou k hovnu, když používáš windows. používal jsem všechny verze až po současné 64 ultimate a můžu s klidným svědomím říci, že je jedno jestli máte avast nebo eset nebo kav nebo symantec. U posledního zmíněného při použití všeho legálního sw je to trochu lepší. Problém tvoří české specifikum jako vždy a ve všem. po zkušenostech doporučuji:

1. použít orig eng win sw

2. použít orig antivir

3. nelézt na weby, které smrdí - všechny erotické apod. - zde i ATLAS už se stal pasákem a nutí svoje klienty číst kdo má jaký kozy při vstupu do mailu. tyto praktiky zvyšují riziko, že se dostanete místo k poště do pr.

4. mějte protokoly udp a tcp pod kontrolou, protože ti zasraný ami vyrobili sw proto aby mohl kdokoliv kdykoliv vám zlustrovat vše ve vašem pc - přirozeně bez vašeho vědomí a souhlasu.

5. hlídejte si kam píšete, protože už je praxe taková, že bez vašeho vědomí jsou skladována data o vás o vašem pc jaký tam máte sw etc. !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T4rget  |  22. 12. 2007 11:42

paranoia hodná vyštření u doc. Chocholouška

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
harvey  |  22. 12. 2007 00:55

A bude konecne efektivne nalezat a odstranovat viry? Protoze kdyz jsem pred 2 lety jako admin vlezl do firmy s 50 uzivateli tak to meli cele zavirovane a mohlo za to prave AVG (neudrzelo smejdy mimo sit). Nebylo to sice licencne koser, ale vykopal jsem to zkusebnim NODem (velice efektivni), obchodnici si to potom poresili.

Jinak v soucasnosti doporucuji NOD jako antivirus, Symantec Endpoind Security jako zabezpeceni stanic v podnikovych sitich. NOD ma i produkt slouzici jako kompletni zabezpeceni, ale jeste jsem nehledal zadne jeho vysledky.. To by byl dobry namet pro redaktory zive, projit zase vysledky Virusbulletinu a udelat nejaky citelny vytah.

Viry se samozrejme tykaji pouze Windowsu, Unixy (Linux, OS X,..) toto vubec neresi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qweryx  |  21. 12. 2007 18:38

poté co mi společně s keriem před x lety pustili do systému blastera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stw.picknell  |  21. 12. 2007 14:08

tak damy a panove, avg8 vyzera rozhodne dobre, rozhodne je propracovano a uz to neni o tom ze vsechno ma zvlast okno(control center,test center...) tady je vsechno v jednem uhlednem okne.

sice ty veci na IM moc taky nechapu, ale webshield je rozhodne dobra vec pro uzivatele ktere jsou mene skuseni s intenetem a klikaji vsude. Rozhodne je to rychlejsi ako predesly verze, protoze obsahuje docela nove jadro a moznosti hlubsi konfigurace modulu. Verim tomu,ze si tuhle verzi oblibite. Kdyz ne,mate svobodni volbu a muzete si zaplatit iny antivir,nebo jej kreknout:)) Ti kterym tahle verze sedne, musim sdelit,ze si este pockaji:)) zatim je to beta,co znamena,ze to neni konecni verze a urcite se jeste chvili bude opravovat a stelovat pokym vyjde finalni plne funkcni produkt, a rozhodne verim tomu,ze bude i free verze jako je tomu zvykem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeDdy  |  21. 12. 2007 07:59

rozhraní pěkné ale zablokuje icq i msn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 12. 2007 23:35

Skoda, ze ESTE neni Free pro domaci uzivatele. Klidne bych par reklamnich banneru snesl :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gesicht  |  21. 12. 2007 09:13

Není? Mně běží free verze v pohodě, a nikde jsem si nevšiml, že by nebyla pro domácí uživatele, nebo měla reklamní bannery. Kouknul jsem se i na licenci a o územním omezení tam nic není. Tak v čem je problém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UGH  |  20. 12. 2007 16:10

Naprosto s příspěvkama souhlasim. AVG mi v poslední době začíná lézt krkem a to díky svým testům, které když běží, tak vytíží stanici natolik, že se na ní nedá pracovat. Na Nodu32 si uživatel při práci ani nevšimne, že mu běží diagnostika. Takže v celé firmě z AVG přejdu pravděpodobně právě na NODa. S AVG jsem co se detekce a ochrany týče spokojen, ale kvůli těm zabržděným testům si už taky začínam myslet, že to je sra... májová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.  |  20. 12. 2007 16:39

Tak je vypni a testuj PC jen když potřebuješ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  20. 12. 2007 18:29

To neumí, proto o tom slintá v diskuzi.;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jvic  |  20. 12. 2007 20:50

Ochrana IM? Co se tim mysli?

Jako že mi to bude skenovat trafik co leze přes ICQ apod?

(používám noda a o něčem podobném slyším poprvé)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 21:17

přesně tak, v zásadě jde o proxy. Úplná zbytečnost, která jen nabobtná celý program. Viz akvizice toho antispyware řešení. Aplikačka jako kráva, ale hlavně že to mají oskinované.

Tyhle softy mají běžet na pozadí a neprudit, nebo prudit co nejméně. S AVG7.5 se to povedlo už téměř k dokonalosti, bohužel Grisoft nabyl domnění, že Firewall a Antispyware je to pravé. Bohužel obojí působí zcela cizím (až vetřelčím) dojmem a oproti AVG, které je samotné dnes jeden z nejrychlejších a nejméně problémových antivirů působí jako pěst na oko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  21. 12. 2007 17:25

Hustej, je ten, Internetový prohlížeč, Mozilla FireFox, asi nějaká verze 3.0 Beta 2 CZ, a ten Antivirový program Avast Anti-virus 4.7 Home, asi nějaká verze CZ, a to v Operačním systému Microsoft WINDOWS Vista Ultimate SP1 RC1, asi nějaká verze CZ, tak, když, stahujete, nějaký soubor, z Internetu, v tom Internetovém prohlížeči, Mozilla FireFox, asi nějaká verze 3.0 Beta 2 CZ, tak, když ten soubor, z Internetu, dostáhnete, tak, vám, hned, Anti-virový program Avast Anti-virus 4.7 Home, asi nějaká verze CZ, ten stáhnutý soubor, zkontroluje, jestli není zavirovaný, a ani to netrvá dlouho, to je, dost dobré, řekl, bych, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 21:18

ubezpečuju tě, že existují antiviry zvučných jmen, které jsou ještě více pomalejší a až neuvěřitelně zpomalují systém. Proti nim je to AVG ještě zlaté.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frutisek  |  20. 12. 2007 21:29

ve skole mame dvoujadra, a muzu vam rict, ze prvni co delam kdyz rano prijdu je to, ze vypinam AVG, protoze jinak se s tim kompem proste neda delat. Tomuto softu uz neverim davno, nod je sice placeny, ale muzu s klidem rict, ze za ty prachy stoji. muzete me kamenovat, ale uz jsem nevidel poradneho vira peknou radku let, takze dnes uz bych to pomalu videl spise na zalezitosti firewallu, aspon moje osobni zkusenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jency  |  21. 12. 2007 07:01

a neni to tim ze ti je NOD nehlasi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  21. 12. 2007 09:10

Právě na vytížení počítače se AVG 8 zaměřilo a máš tam tři možnosti vytížení během testu, minimalní, automatické a maximální. Zkoušel jsem minimální a nebylo to absolutně znát při práci. Automatické nastavení bylo taky v pohodě a maximální jsem dal tehdy, když jsem na kompu nedělal, aby byl test co nejrychlejší. Takže bláboly o vytížení počítače jsou minulostí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kai  |  21. 12. 2007 10:37

Ja mam presne opacnou zkusenost Nod32 vytizil tak stanici, ze se na ni skoro nedalo nic delat Pri pouziti AVG bylo vse v poradku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bleeer  |  20. 12. 2007 14:09

Mezi novými vlastnostmi jednoznačně vede: "Cooperation with power supply facilities"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  20. 12. 2007 12:59

Přišel jsem na NOD32 a od té doby je klid, AVG kolikrát řvalo, až když byl PC beznadějně zavirován...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strejda  |  20. 12. 2007 13:46

tak tak, avg je beznadejna sracka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 21:12

A už je to tady. Čekal jsem, kdy se ozve první "zaručený znalec"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 23:55

Dyť je to pravda, zkušení potvrdí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  20. 12. 2007 13:46

Asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sid  |  20. 12. 2007 14:47

NOD32 taky stagnuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  20. 12. 2007 15:52

Přesně, proto jsem přešel na KAV.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TarasBulba  |  20. 12. 2007 12:21

Doufám, že bude existovat i nadále.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  20. 12. 2007 12:28

free verze bude a bude údajně rozšířená i o antispyware.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hujer  |  20. 12. 2007 11:55

Pro bohaté amiky bude zdarma a pro chudé čechy predražené.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  20. 12. 2007 12:20

Jo divna politika. Nekde jsem cetl, ze staci kopnout avg7cz.lng do free veze a je i free ceska -nezkousel jsem. Jinak AVG free jsem instaloval pro jeho nizke naroky na HW (oproti Awastu u ktereho navic rusi skareda animace ikony) a nejspis to spolu se slibovanymi omalovankami nebude uz pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smarty  |  20. 12. 2007 13:18

Tak AVG je IMHO daleko větší brzda, například při otevírání dokumentů je skenování nekonečný. Jak se tak koukám, tak většinu věcí (ochrana IM a HTTP, podpora skinování, oddělení virové a programové aktualizace) má Avast už dávno. Jo a ikonka Avastu jde vypnout, howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 21:11

z výše uvedených důvodů je pro mě Avast nepřijatelný. Nesnáším skinovatelné SW a vůbec brzdy do IP stacku. Tohle je úlitba lamerům, kteří chtějí "kontrolu HTTP, protože to mají všichni".

Avast je nechutně pomalý, AVG je proti němu štika, navíc GUI Avastu je katastrofální a ty skiny to jen umocňují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor