Připravované zrychlení ADSL - po překročení limitu zpomalení na 64 kbps! (doplněno)

Diskuze čtenářů k článku

ALF  |  24. 06. 2003 11:42

Podle Mlynáře nebude Český Telecom omezovat ADSL









Český Telecom nebude v polovině roku omezovat nabídku ADSL. Uvedl to pro ČTK ministr informatiky Vladimír Mlynář.
http://www.isdn.cz/clanek.php?cid=4999

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomulinek  |  22. 06. 2003 16:53

Doufám, že se někdo z ČTc přihlásil k odběru všech zdejších přísěvků... Třeba (?) by jim začala docházet fakta o spokojenosti velmi nemalé části veřejnosti

PS: Já vím, že je to naivní utopie

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onLoad  = window.onLoad ;
orig_onunload = window.onunload;
window.onLoad  = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bela  |  24. 06. 2003 01:46

Tohle vsechno je bullshit. Ctc jeste nezverejnil finalni podobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fak  |  22. 06. 2003 07:55

fuj telekom.

CTU je bezmocnej a statnici s tim nic neudelaj protoze jim z toho jdou prachy! je to jako s kourenim, taky to nejde zakazat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokot  |  20. 06. 2003 11:54

Český Telekom víc než jen slova :)) upc je zlatý a nelaguje a jede bez keců

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YellowADSL  |  20. 06. 2003 10:04

Dyt to za ty prachy nikdo normalni snad ani nemuze chtit!!! Platit jim za to ze se necham buzerovat co smim a co ne.... Na%#$t!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa  |  20. 06. 2003 08:47

To je logicke, kdyz Telekom rekne, ze neco zrychli, tak to ve skutecnosti zpomali :))  me to vubec neprekvapuje. Jeste ze nemusim vyuzivat sluzeb Ceskeho Telekomu  huraaaaaaaaaaaa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pajax  |  23. 06. 2003 13:08

souhlas.. do baraku mame jen GTS pres MW pristup a Broadnet pres MW taky..

LL 64 kb/s .... 480,- Kc (realne jedes tak 120-350 kb/s)
LL 320 kbs .... 980,- Kc (nezkousel jsem)

pajax

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  20. 06. 2003 07:55

Ahoj ... ty limity dat se mi taky moc nelíbí, ale jsou dané na home verze ADSL (kdo doma potřebuje měsíčně stahovat tolik dat Takových nás je určitě jen zlomek), tak ze pokud někdo chce ADSL do práce, proč si nepořídí PROFI verzi? Stejně nevěřím, že při 50 lidech na jedné lajně ta rychlost bude tak vysoká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  20. 06. 2003 11:36

Ty ses fat dobrej. Si poridim profi za 1Mb 10k Kc, kdyz 20km na sever maj to samy za 30 eur a to maj prumernej plat skoro stejnej jako mi, ale oni ho maj v eurech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  20. 06. 2003 17:55

To je jasny ... ale jsme v Cechach a tak musime vystacit s tim co mame prave tady. A abych to uvedl na pravou miru ... Internet me zivi, ale jen malo kdy potrebuji vetsi rychlost nez 128kbps (vlastne jen v dobe, kdy delame pro zakaznika video konferenci), tak ze pokud neni potreba stale sosat nejakej warez a stale novy filmy, neni potreba mit Mbit, zeee???

Ale jinak souhlasim ... ty ceny jsou hrozny, ale slo mi jen o to, ze pokud se nekomu nelibi omezeni dat, at prejde na profi a ma to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip  |  21. 06. 2003 11:43

Hele a na co potrebuji tak rychlej net ty nemci teda ? Ja to nejak nechapu, vysvetlis mi to ? Jak to ze oni nejsou spokojeni s 128kbps ?

Asi tahaji "ten" warez

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyjednávač ZUI  |  22. 06. 2003 02:09

A jaký je rozdíl vysokorychlostního Internetu pro HOME a OFFICE. Copak ten v kanceláři je víc do modrá nebo co? Proč má být někdo diskriminován ? Proč z domova bych nesměl pracovat ? Ve Velké Británii, Španělsku, Itálii a dalších zemích ti prodají produkt za nějaký peníze a je jedno jestli jseš na rodné číslo nebo IČO. Oni totiž v EU připojují na telefonní číslo a nezajímá je kdo jsi. Jen tady se Telecom zavedl takové vydřidušství, že u hlasu a teď i Internetu chce zdímat právnické osoby. Do nebe volající  diskriminace. Divím se firmám, že so to nechají líbit a divím se občanům, že pak kupují produkty těch firem předražené a nakonec to zaplatí lid obecný. Takže Telecom jen chytře vyždímal občana.

 Proč si to máme nechat líbit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  20. 06. 2003 07:55

Pokud ČTc myslí vážně 10GB/měs na přenos dat, tak to vás, uživatele tohoto "tarifu" fakt lituji. Z rychostí 512/128 máte za 3 až 6 dní vystaráno. Mám Mistral 128/96 kbps a 10GB udělám za 10 dní.
Jen se mi zdálo, že některým nedochází, že přenosem dat se myslí (a vždycky myslel) download+upload.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  19. 06. 2003 23:22

tak nenadavejte a neco delejte. WiFi zarizeni jsou dnes "za babku" (sikovna a inteligentní AccessPointy + BroadBandRoutery kolem 3-4tis. bez DPH) a kdyz nebude dotycny "prepalovat" signal a bude drzet smerove ci sektorove anteny, tak lze vybudovat plosny pristup k Internetu za zlomek ceny, co stoji nakup komercnich sluzeb (nejen CTc), pricemz pripojeni na rychlejsi odchozi linku je po rozpocitani daleko levnejsi, nez stejny pocet "pomalejsich" linek pro jednotlive zajemce. Prumerne vychazi zrizeni AP bodu (at jiz klient ci server) na 5tis., coz je vlastne srovnatelne se zavedenim tel. linky a vlastni provoz je potom uz jen (pri srovnani) "ziskovy"...

Ad. CzFree se sice snazi, ale jeji konani je desne chaoticke a tak to vypada, jak to vypada. Vzdy je potreba v dane lokalite silnou osobnost, ktera je schopna sit naplanovat, postavit (z prispevku zajemcu) a udrzovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DieCT  |  19. 06. 2003 23:09

nemam slov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ČTfucker  |  19. 06. 2003 22:43

český telecom, teď měním zítřek... reakce na vrerejší zprávy

Nevím jak si mám připadat... je to bezmoc... bože jak se tam ty svině v kancelech smějou.

Podpora monopolu telecomu byl jeden z největších omylů polistopadové a následující vlády.

je mi z toho nanic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admix  |  19. 06. 2003 21:31

Abych se priznal, tak s prichodem ADSL jsem si sliboval, jak konecne bude poradny internet za rozumnou cenu. Kdyz potom ta zluta swine oznamila zvyseni rychlosti, tak jsem skakal radosti a odvolaval nadavky ... ted odvolavam co jsem odvolal - [necenzura]hnusny zkurveny sraci[/necenzura] jsou to, nic jinyho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
atrax  |  19. 06. 2003 16:31

Na co me bude internet, kterej pojede rychle prvni tyden a potom do konce mesice si budu moci maximalne tak prohlizet webovy stranky. Doufam ze to tak CTU nenecha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freak  |  19. 06. 2003 16:23

Co kdyz dostanu pevnou ip a stanu se obeti DOS, nebo proste provoz bude generovat nekdo jiny smerem ke me. A prekroci to 10 GB.
To je snad zlej sen !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  19. 06. 2003 18:40

To je opravdu reálná možnost!
Když někoho naštveš, pustí ti na tvoje IP trvale ping s max. velikostí paketu a za chvíli (1 den) máš po limitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vita  |  19. 06. 2003 20:19

Díky

konečně vím jakjsem řpekročil limit u TELE2,za jeden den mi napočítali jak za měsíc.A chtěli pak po mě 4900.-

TELE2 už nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  20. 06. 2003 14:13

A nedá sa tomu predísť tak, že si nainštaluješ nejaký rozumný firewall a zakážeš ping na seba ?
Neviem, len sa pýtam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  20. 06. 2003 16:01

Můžes zakázat ODPOVĚĎ na ping, ale nemůžeš zamezit přicházejícím paketům. To by musel zakázat ISP (poskytovatel).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  20. 06. 2003 22:02

Je to jako se žlutými linkami. Telecomu vůbec nevadí, že uživatele jeho sítě někdo přepojuje bez jejich vědomí na linky s vysokými tarify. Stejně to nakonec zaplatí. A nikoho z Telecomu to nezajímá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  23. 06. 2003 13:40

To je velmi dobrý argument, jsem zvědav, jak se s tím CTc vypořádá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Licho  |  19. 06. 2003 16:16

To snad ne, cekal jsem o prazdninach zmenu k lepsimu a vidim ze zustanu na starem tarifu.

10gb by mi "mozna" stacilo, ale kvuli tomu "mozna" bych  musel dny trnout a pekne davat bacha, jestli nahodou nehraju tu hru moc dlouho a nebo jestli se jeste muzu z netu podivat na zpravy ktere jsem v TV nestihl.

S 64 uz bych si pak ani ne... protoze to v realu jede jen na 70-80% te rychlosti a s tim uz se nedaji ani poradne hrat hry.

Mam sto chuti nechat si pri starem tarifu fakt pustenou nejakou p2p sit at to za co platim 1500 mesicne poradne vyuziju a telecomu zbytecne nenachavam na sobe vydrit vic penez.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 06. 2003 14:23

Vypada to, ze normalni pristup k Internetu je v Cechach jeste v nedohlednu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaVERNA  |  19. 06. 2003 14:22

proc nemuze telecom oficialne priznat, ze jeho sit je pro ADSL slaba a lze kde muze
selskej rozum mi rika, ze ADSL jako maji v nemecku by vydelalo mnohem vic penez nez co ted predvadi telecom
bud na to telecom nema, nebo umyslne brzdi rozvoj internetu protoze proste v CR by ADSL predbehlo dobu, ne tou technologii, ale tou cenou

co by se asi stalo, kdyby 720 kbps bylo za 1.000,- mesicne (kamos platil za tuhle rychlost 40 marek jeste pred tim, nez zaclo v nemecku platit euro), ja si to nedovedu predstavit a jestli vy jo, tak mate asi bujnou fantazii, telecom si bude vzdycky delat co chce, pokud na trhu nebude rovna konkurence, to je ucebnicovej priklad monopolu

do evropy mozna jdeme, ale rozhodne tam nepatrime, tak za 10 let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.G  |  21. 06. 2003 12:39

Ale omyl, telecom ma dostatecnou sit, jenze ma "wholesale" ktery je uplne na dve veci... Prvni moznost toho navyseni ze se pak po prekroceni limitu linka snizi na zaklad co bylo take 192/64 nebo 320/128 je dle meho uplne super.Ale to ze to prehodi na 64kb.. to je fakt hnus... Jo musim dat zapravdu ze pokud se tm velke hlavy konecne neproberou tak to bude blbe.. Pak druha vec, nedelejte si plane iluze ze vy ADSLaci budete nejaky procento vydelku datovych sluzeb telecomu... Myslet si to je uplna blbost..

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O L I N  |  19. 06. 2003 13:57

Demonstraci za zrušení Českého Telecomu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  19. 06. 2003 13:55

Tak mi připadá, že Telecom zkouší po prvních negativních ohlasech na jeho původní návrh novou variantu, aby se pak po velkém boji vrátil k původní variantě a všichni si oddechli, jak je to skvělé (

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr vlcek  |  20. 06. 2003 08:10

Taky mam ten pocit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  23. 06. 2003 13:33

To by mohl být pravý důvod téhle prapodivné nabídky. Čím víc ji všem zoškliví, tím víc si uživatelé po zrušení tohoto modelu a opětovné nabídce toho starého oddychnou a začnou kupovat původní model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  19. 06. 2003 13:46

Ten limit (10 GB) plati na download, upload, nebo oba smery dohromady? Vi to nekdo?

A predpokladam, ze tech 10 GB neni efektivni prenos dat (kolik se mi nahraje na harddisk), ale cely datovy tok vcetne hlavicek paketu, ztracenych paketu atd. . . .

A taky predpokladam, ze 10 GB (opet - jako v jinych oblastech) neni 10,73 miliard B, ale pouze 10,0 miliard B . . .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  19. 06. 2003 18:36

Zatím Tc oba směry vždy sčítal - že by s tím teď přestal? Haha - určitě ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  19. 06. 2003 23:05

opravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mam Adsl  |  19. 06. 2003 13:30

Za takovy penize a ješte abych si hlidal data, abych pak nemel rychlost jak ma modemu . Svine zasrany.

Na co si platime Mlynare kdyz si Telecom beztak dela co chce a na pseudo ministra zvysoka sere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
®ew  |  19. 06. 2003 13:14

To se snad zblaznili a pak po tech  10GB se me bude nejakej borecek s ISDN smat, protoze uz ted mam 192/64 a vic jak 19-20KB/S z toho nevyzdimam, tak si nedokazu predstavit 64kbps=8KB/S a nebo taky min, zlatej modem!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrův  |  20. 06. 2003 06:07

Předem, že s tou regulací je to na ...

ale ty by jsi si měl asi ujasnit rozdíl mezi kb a kB !!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
THE UDA  |  19. 06. 2003 12:46

Je to krásný jak si  s náma TELECOM vytírá prdel, ale já pevně veřím tomu že se dožiju dne, kdy je do tý zasraný prdele pořádně, ale fakt pořádně KOPNU !!!!


Kurňa zbourejte jim WEB !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libca  |  19. 06. 2003 13:22

Radsi bych je do te prdele poradne pokousal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 06. 2003 14:05

fuj mne te spatne... ja bych je kopl dou kouli.. u toho se neuspinim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnold Runoveradog Ykauc  |  19. 06. 2003 12:43

Kdyz pominu stahovace warezu, tak 10GB stacit bude. Kdyz staci dnesni internet tak bude stacit i ten s novejsima sluzbama, mozna se nebudou moci vsichni roztahnout tak jak by se jim libilo, ale kdyz nekdo jede na modemu tak stejne 10giga za mesic neda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
čmelák  |  19. 06. 2003 12:52

No jenže problém je v tom, že na netu je toho víc než si myslíte, - trailery, internetová rádia, internetové televize - stačí jet tejden přes tyto služby a budete přes limit ani nemrknete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
®ew  |  19. 06. 2003 13:21

to je pravda, ale 1600,- taky neutrati za modem!! A co je denne 300MB, kdyz si stahnes demicko, patche, koukas na internetove zahranicni televize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
otakar schon  |  19. 06. 2003 16:43

10 GB/m je minimalni hranice, na kterou se dostavam se sluzbou Mistral Speed. Tahle hodnota je pri beznem pouzivani internetu tedy neustale online, spousta emailu, hrani online her, obcasne stazeni nejakeho dema nebo plne hry - naposledy 900 MB Asherons Call. Ale tech 10 GB je opravdu jen pri slabsich mesicich. Pri poslechu radia Beat pres internet pri praci objem prenesenych dat roste raketovym tempem.

Myslim, ze rozumna hranice, a to prosim bez peer2peer systemu je 20 GB dat pri rychlosti 320 kbps, cim vyssi rychlost tim vyssi limit.

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyjednávač ZUI  |  22. 06. 2003 01:47

Tomuto názoru nerozumím. Jako když poslouchám na jednáních Telecom. Zaplaťte za vysorychlostní internet a pak 1/2 měsíce budete třeba jezdit dial-up rychlostí. Úbohý životní styl. A právě na takové lidí sází Telecom. Jen doufám, že je to jejich člověk, co to psal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brn  |  22. 06. 2003 12:45

Kdyz za nejaky pripojeni platim 1700 kc mesicne, tak jaksi chci abych pres to mohl sledovat televizi, poslouchat radia a stahovat trailery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj-aRa  |  19. 06. 2003 12:41

Tak tohle už je fakt moc,to snížení na původní hranici bych nějak přežil,ale tohle je snad špatný ftip.Za skoro 1500 měsíčně,budu mít doma 4-5 dnů "rychlý internet" a pak v podstatě klasický modem,tak to se jim fakt povedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomulinek  |  19. 06. 2003 12:38

Trochu zvláštní mi přijde třeba přístup Nextry, která nedovoluje uživateli přejít na proměnlivou IP... Pevná IP je sice šikovná, ale až si vás někdo vytipuje jako dobrou kořist, tak bude u vás dřív, než firewall uděla e-e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  19. 06. 2003 16:13

kdyz si neumis zabezpecit pocitac, tak nelez na internet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  20. 06. 2003 11:28

Bych to spis videl, ze jeho IP nekde zabananovali za naky vytrznosti co tam delal a ted by se mu hodila jina co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomulinek  |  22. 06. 2003 16:17

Bylo by v dnešní době asi dost naivní myslet si, že např. "správné" nastavení woken + soft. firewall + antivirák = 100% zabezpečení. Lidé jsou šikovní... Opravdu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C  |  23. 06. 2003 20:57

No, když si opravdu zavřeš všechny porty, které nepotřebuješ, tak jsi opravdu v bezpečí, protože není kudy se nartat dovnitř. Ale kdo to takhle restriktivně udělá, že?. Jediný, co tě pak může rozhodit, je nějaký červík, který si pohodlně otevře backdoory :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  19. 06. 2003 11:11

Ještě by se měl také v novém ADSL zrušit Dashboard a NAT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Bzatek  |  19. 06. 2003 10:59

No to snad ne!!! Za ty penize ???? Tak to si muzou strcit nekam, v takovem pripade budu uvazovat o zruseni ADSL.

Jen doufam ze je to nejaka kachna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  19. 06. 2003 11:09

Článek je teď doplněn, prý by se mělo jednat o jakýsi nový tarif, na který bude možné ale ne nutné přejít. kdo na něj ale jednou přejde, již se vícekrát nenavrátí.

takže stejně jako si lidi drží třeba staré tarify Paegasu, tak si lidi budou držet současný tarif ADSL.

je to ale spíše jen návrh, Telecom už není moc v pozici, kdyby si mohl sám od sebe diktovat podmínky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Bzatek  |  19. 06. 2003 11:53

No taky uz jsem to zjistil... Nastesti, ted muzu jenom doufat, ze Telecom ten puvodni (na kterem zustanu) nezrusi po nejake dobe.

Taky se da snad pocitat s tim, ze zasahne Vyssi moc, tedy nas pan ministr informatiky nebo regulace CTU.

PS: Doporucuji doplnit clanecek jeste o zpravu ze se bude rusit dashboard (konecne). Je to prijemna zmena, ktera snad pomuze ke zkvalitneni sluzby, protoze celkem dost vypadku bylo na strane dashboardu, kdy jsem dostal akorat hlasku "Neplatne uzivatelske jmeno nebo heslo"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Bzatek  |  19. 06. 2003 11:54

edit: Sakra nepostrehl jsem ten posledni prispevek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StanleyCZ  |  19. 06. 2003 12:19

takze CT zavede novy tarif a lide si budou drzet ten stary  ... To zni nejak paradoxne, ne? Je to to, co chtel CT zavedenim noveho tarifu dokazat? Nebo je to jako s jinymi vecmi, kdy se neco zavede a dusledky jsou jine, nez autori chteli ... nebo nez verejne deklarovali !!!!! Jako zvyseni rychlosti bych to nenazyval, protoze uzivatel bude tlacen k tomu, aby pouzival pomale spojeni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyjednávač ZUI  |  22. 06. 2003 01:40

Skutečně tady stojí černé na bílem od vedení ČTc, že od každého zájemce o zvýšení rychlosti ze 192 na 512 musí mít souhlas. Také jsme to zprvu nechápali a 2x jsem se ptal na ŘV Fóra pana Felixe, proč se musí ptát uživatele na souhlas se zvýšením rychlosti. Odpověděl, aby byla jistota, že někdo by s tím nesouhlasil. Až za dva 5 dnů přišlo na naši žádost písemné doplnění návrhu s tím, že rychlost z 512 po vyčerpání 10 GB poklasne na 64. To znamená, že ČTc uvažuje tak, že poběží 192 pro ty, kteří nepřejdou na 512 a ty, kteří přejdou, tak budou padat na 64 až vyčerpou 10 GB. Obdbně je to při při 320 < 1024. 

Doufáme, že při pondělním jednání novým g.ř. ČTc dojde ještě ke změně a zvýšení rychlosti bude trvalé a stávající 192 a 320 budou znovu prodané do 700 resp. 900 Kč.

A teď se všichní můžeme začít modlit.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LiMi  |  19. 06. 2003 11:20

hehe, uvazovat treba budes, ale nikdy to nezrusis protoze bys byl bez netu a to ty neprezijes.... dokud nebudes mit doma mikrovlnu nebo kabel tak budes jen blbe tlachat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Bzatek  |  19. 06. 2003 11:49

Jeste tu mame czfree.net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  19. 06. 2003 13:48

jak kde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  23. 06. 2003 16:22

Internet se sám o sobě nepostaví, to musí někdo zapracovat... Kdybys hejbl zadkem a naverboval víc lidí, kteří o internet mají zájem, můžeš si vlastní přípojku vybudovat sám 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  28. 06. 2003 20:05

problem je, ze v okoli neni nikdo kdo by Internet chtel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chip  |  19. 06. 2003 11:21

No to je humus, to si snad dělají prdel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomulinek  |  19. 06. 2003 10:58

Kdysi před lety jsem statečně mrznul v Brně na velké protestní akci proti zdražení internetu. Poslední dobou se mi tyto zážitky mimoděk často vrací, když sleduji vývoj kolem ADSL.

Chápal bych snížení rychlosti spojení na původní úroveň, ale omezení tak drastické mi příjde jako velmi podivný krok, který bych snad pochopil, kdyby "to všechno okolo" stálo polovinu stávající měsíční ceny. Takhle mám pocit, že si kupuji ojetého bavoráka, který bude jezdit max. 90 km/h vždy poté, co ujede víc než  500 km od poslední nákladné garančky v autorizovaném servisu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boubelák  |  19. 06. 2003 10:52

Jedině hnus...to je teda služba!! To snad ani neni možný. To je snad ČT výsmíva jak ČTÚ tak Mlynářovi?! Jak jinak to lze chápat?? Opravdu nemám slov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazatel  |  19. 06. 2003 10:41

vi nekdo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  19. 06. 2003 11:10

zřejmě, ale opravdu jen zřejmě 128.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  19. 06. 2003 13:27

podle pana Peterky i zde pouze 64 kb/s (alespoň tak chápu předposlední odstavec jeho článku na Lupě)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor