Příplatek k poplatkům za připojení jako řešení problémů s výměnnými sítěmi

Diskuze čtenářů k článku

VlK  |  24. 09. 2004 22:23

Proc bych mel platit dalsi dan, kdyz pouzivam DC na 128bit lajne a sdilim jen legalni data? (serialy z TV).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Ptáků z Wilsoňáku  |  22. 09. 2004 12:06

Ochranný svaz spotřebitelský a všelijaké Ivety Bartošové, Černá Mlíka, Absolonové, Bohušové Matušové a Leošové Marešové budou platit NÁM, za to že musíme poslouchat ty jejich sračky z rádií puštěných v obchodech, restauracích, autobusech etc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nasser.Z  |  22. 09. 2004 14:53

Nebo radeji OSP. Ochranný svaz posluchačský.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brekekec  |  23. 09. 2004 00:23

Ano, P2P sítě, kde je vše k mání "free" (a tedy i "OSA-free") nakonec skoro ani nejsou dostatečná náhrada za to, že všichni musíme výplody geni(t)álních umělců ve veřejných prostorách nuceně poslouchat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Sulak  |  22. 09. 2004 10:56

Jak by se takto získané peníze rozdělily autorům ?
Nějaká komise by hodnotila kvalitu a náklady ?
Monopol na rozdelovani peneze ?
Když si přímo disk tak jde snad aspoň část zisku jeho autorům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolph  |  22. 09. 2004 10:45

Takze chapu-li to spravne, pokud zaplatim poplatek za prazdne CD nebo navrhovany poplatek navic k pripojeni k Netu, za autorska prava jsem zaplatil, takze si muzu legalne palit a stahovat co chci, ze? To, ze se umelec napr. u OSA neregistroval, je jeho problem, ktery me nemusi zajimat...

Nebo se snad ma platit za neco jineho?

Dolph

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny  |  22. 09. 2004 13:51

Vidim to uplme stejne. Protoze jsem zaplatil poplatek za "nelegalni" kopirovani, tak jsem ho tim zlegalizoval a muzu klidne palit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  22. 09. 2004 16:05

Vice nez miloinkrat bylo receno, ze stahovani a vypalovani pro vlastni potrebu je legalni, viz autorsky zakon. Je to stejne, jako kdyz si nahrajete na video film z televize. Nelegalni je ale nabizeni takovych souboru bez zakoupeni licence pro jejich sireni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Magus  |  22. 09. 2004 18:09

Když tak nad tím přemýšlím, kdybych nabízel nějaká nelegální díla na netu, tak bych měl ještě od OSY dostávat provizi za to, že jim sháním potenciální zákazníky na CD, ze kterých mají peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
\semicolon  |  22. 09. 2004 08:06

Když by Mozart v Praze, prý jej potěšilo, že si melodie z jeho nové opery pískal na ulici každý pekařský učedník. Dnes by na ty učedníky snad poslal OSU za porušování autorského zákona? Myslím si, že celá ta věc s placením autorských práv je velké a jen dočasné nedorozumění, které jsme přejali z Ameriky, i když se do evropského kulturního prostoru vůbec nehodí. Očekávám, že až dnešní mládež doroste do parlamentního věku, tak se autorský zákon nějak zamete, bude po byznysu hudebním i softwarovém, život se tomu přizpůsobí a lidé nebudou méně šťastní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  22. 09. 2004 06:50

Ja platit za hudbu nechci.
Zadnou nestahuju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brekekec  |  22. 09. 2004 05:23

Kdo nebo co je to Orlowski...?
A nebyla ta jeho "konference" nahodou v Hyde Parku na papundeklovy krabici?
Otevrit si hubu na spacir muze kazdy, treba i polskej Anglan...
A co se stalo pak? Sebrali ho? Nebo nekoho napadl?
A nezabili Kennyho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarke  |  21. 09. 2004 23:57

predem si mysli, ze je to pekna blbost...
Tykaly by se poplatky jen domacich uzivatelu, nebo pripojeni obecne?
Nam firma primo zakazuje pouzivani P2P, klientu (10 lidi dokaze ucpat, cele pripojeni do inetu, ze ktereho zijeme).
Takze by firma platila za pripojeni k internetu poplateky za P2P stahovace?
Nikdo mi hlavu neutrhne, kdyz si pritahnu do prace HD, zustanu po praci dyl a neco si stahnu...
Vono uz staci, kdyz chce zakaznik nase produkty na CD, ty kupujeme prazdne a palime si je sami, ale jak zde bylo mnohokrat receno, platime za ne dan, protoze co kdybychom na ne palili Gottovy pisnicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fantomas  |  21. 09. 2004 21:38

Nechci dělat nějakej příliš rozruch, ale možná by na tom něco mohlo být. Ona ta myšlenka by zase nemusela být tak špatná. Pokud by se jednalo o nějakou rozumnou částku (i když ta je pro každého jiná)... Ovšem otázkou je celá organizace a technické řešení. Ne že by platili všichni, ale řeč byla o výměnných sítích - takže třeba zpoplatněné porty. Pokud se přes ně nejede, tak neplaťte. No a dále komu by ty peníze dali? RIAA? OSA? A taky by tam musela být nějaká garance rychlosti, a tam by se narazilo. Hmm, už slyším tu reakci, že jsem debil. Asi ano, a taky naivka. Ale možná by to bylo o té koze a vlkovi. I když ten vlk je opravdu nenasytnej. Ale jak tak znám ty český hlavičky, tak by to jenom zpoplatnili, a všem. Jako rádio a televizi. I bezdomovcům, protože si občas třeba v opilosti zapískají písničku, a tu přece někde museli slyšet. Tak taky by měli platit za poslech rádia. No tak to už opravdu přeháním. Ale pokud by se našlo rozumné technické a právní řešení, asi bych si třeba 200 - 300 připlatil. A měl bych klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  21. 09. 2004 22:44

ty prachy by položily světovou ekonomiku... by se to určitě vybíralo nějak centrálně a představte si ten průser jak do jedné země proudí poplatky od 1miliardy připojených lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  21. 09. 2004 23:09

Heh, komiku, ty by sis mozna 200-300 priplatil, ale ja ne.
Z p2p siti nestahuju, (uz z toho jednoducheho duvodu ze jsem za proxy firewallem) a kurvadrat se mi nechce platit, aby jini mohli sosat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  21. 09. 2004 23:10

sorry, reakce mela byt o patro vys

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin2  |  21. 09. 2004 23:11

Heh, zpoplatnene porty, slysel jsi nekdy napr. o SSH tunelligu? Muzu si namapovat libovolny port kam chci a kdy chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bln  |  22. 09. 2004 00:23

jo ale kdyz se ti na nej nebude nikdo pripojovat, tak ti to bude celkem na ..nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bastard  |  21. 09. 2004 20:43

Máte tady úplně snad všeci pravdu , je to silně stupidní , oni už ani neví co vymýšlí!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krakonoš  |  21. 09. 2004 20:35

Staří Řekové měli na Olympu spoustu různých bohů, skoro jako my poslanců v Parlamentu a Senátu, a každý měl svůj ,,resort´´ Co obor, to nějaký bůh. Pouze obchodníci se o svého boha museli dělit se zloději. Staří Řekové byli velmi moudří a je škoda, že jejich civilizace zanikla. Král Václav IV blahé paměti zas máčel zlodějské obchodníky ve Vltavě. Dnes by to nešlo, protože by na to všechny mosty přes Vltavu od pramene k ústí nestačily. Ale klesla by nezaměstnanost, protože by bylo potřeba hodně biřiců. Ale nic, bude hůř. Aspoň dokud bude chytračení a švindly placeno líp, než poctivá práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  21. 09. 2004 19:59

Andrew Orlowski - to bude Polák, ne? Už jste slyšeli ten novej o Polácích???

--

Jinak tenhle nápad je stupidní jako celá RIAA!! Bohužel u nás se něco podobného děje taky... i když né s internetem, ale s CD... Z každého CD (i datového), které si v obchodě koupíte jde 10 halířů do kapsy OSA! A důvod? Důvodem je právě "poplatek" ose za náhradu škody způsobené porušováním licencí... i když si koupím prázdné CD, abych na něj vypálil freeware, fotky z dovolené, zálohoval svoje data nebo jako dřív byla velká moda, si ho pověsil v autě pod zrcátko - tak stejně z toho všeho mě stát nutí zaplatit ose poplatek!!

Tohle je podle mě nehorázný BORDEL!!!!

 

A pak se někdo lidem divte, že si licencovaná data kopírují, přepalují atd. proč by taky ne... vždyť si to v podstatě zaplatí... každý, kdo si koupil 5000 jakýhkoli prázdných CD by si předplatil za licenční poplatky OSE 500Kč, potom tedy nevidím nic ani nemorálního na tom, když si tento člověk stáhne např. hudební CD, které v originále těch 500Kč stojí Vždyt si ho vlastně už dávno předplatil!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 09. 2004 20:17

Nejde to náhodou i z vypalovaček?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prochy  |  21. 09. 2004 20:33

Z tech taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  21. 09. 2004 22:42

jde to i z vypalovaček dokonce i když si kopíruješ papír na kopírovacím stroji tak sypeš -co kdyby sis tam okopčil nějaké dílo. už jenom čekám až zpoplatní i hajzlpapír.

ale zase bylo říct že jsi autorům zaplatil za vypalovačku, médium i sjetí bookletu Tak co ještě chtějí ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Remca  |  21. 09. 2004 23:08

Jo, je to tak. Ta mizerná OSA, která ani autorům neplatí a zmizne to v jejích útrobách, si nadiktovala do zákonů, že z prázdných kazet, CD, vypalovaček, přehrávačů a kopírek se platí pro ně poplatky. Že se na tom kopírují nelegálně autorská díla. Tak co ještě buzeranti chtěji? Bude se platit taky z tužky, kterou si můžu knihu opsat? Když už se odvádí OSE z prázdných CD, tak to máme zaplacený a jaký nelegální pálení? Proč musím odvádět té mizerné OSE z firemní kopírky za kopírování mých vlastních dopisů a faktur (buzernati chodí na kontroly a opisují si počítadla!).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  22. 09. 2004 00:39

Jj, o tom vím. Když si k tomu připočteme poplatky, které se musí odvádět za veřejnou produkci, tka je to slušná sumička.


Aby hudební průmysl nedopadl jako NHL...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JMS  |  22. 09. 2004 00:15

OSA se platí z Audio CD, které se právě liší od datových tím poplatkem!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bln  |  22. 09. 2004 00:21

heh? takze kdyz si du koupit prazdny cdcko, tak jim mam rict ze si na nej hodlam palit data a ne zvuk, takze at mi z ceny strhnou to co je pro OSAu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  22. 09. 2004 00:51

Ne, jsou specialní "Music CD", které propagují někteří výrobci do svých rekordérů. Od normálních CD se liší tím poplatkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufik  |  22. 09. 2004 06:41

Spis bych to videl na potomka polskych emigrantu, podle krestniho jmena nejspis do Ameriky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  22. 09. 2004 06:56

Michas pricinu a nasledek.
Ty jsi uz jen nasledek neceho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  22. 09. 2004 09:02

Nemoralni je to, pokud si vypalis napriklad film, ktery na vlastni vysoke naklady natocila skupina nadsencu, kdezto prachy ukradne Olympic, ktery ma vysoky prijem ze vsych del a podle podminek OSA dostane tomu odpovidajici podil vybranych poplatku. Dotycny autor tebou paleneho filmu nedostane samozrejme nic.

Ta nemoralita ovsem neni z tve strany, ale ze strany OSA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  21. 09. 2004 19:40

No teďka když nám cdma omezil rychlost na p2p a ještě za to platit???????? Ste na palicu, kdyby to jelo opravdu pořád na plno, tak by mně nějakej ten poplatek nevadil, ale takhle????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco  |  21. 09. 2004 19:20

ak mam platit za broadband pripojenie, ktore nasledne zapraskam downloadom nejakych shitov tak to by som sa radsej odpojil a chodil do pozicovne, vyjde to lacnejsie a je to kvalitnejsie, mozno aj z dabingom ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bln  |  21. 09. 2004 19:07

To si snad dela srandu?!!! Spis by mu lidi meli zaplatit vysetreni u psychiatra!!! To jako budeme vsichni platit RIAAe za autorska prava, i kdyz me treba pisnicky/filmy na internetu absolutne nezajimaji a nestahuju je??? Tohle bych spis cekal od nasi OSAi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poke10001  |  21. 09. 2004 19:03

Proud hudby a filmu v televizi je konstatni (berme v potaz na jeden vysilaci kanal) a tudiz velmi jednoduse preveditelny do financniho hlediska. U internetu je kanalu pro opatreni souboru neomezene mnoho (neda se spocitat) a tudiz ani poplatky by pak nesli jednoduchou metodou prevest do financniho pomeru. Poplatky by pak museli byt teoretickym prumerem vsech stazenych souboru podlehajicim platbe za autorska prava z internetu jako celku. A tak velky poplatek by nikdo urcite platit nechtel:)) (a ani si dost dobre nedokazu predstavit jak by se onen teoreticky prumer jako cislo ziskaval)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mach  |  21. 09. 2004 19:28

To je pekna hloupost. To by pak pausalni poplatek za cokoliv musel byt pocitan jak maximalni vyuziti sluzby, cimz by vlastne ztratil smysl. Krom toho televize za koupeny film take neplati za kazdeho divaka a nebo maximalni mozny pocet divaku, ktery ho muze zhlednout, plati za verejnou produkci a tam se ceny pocitaji jinak nez za "kus".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  22. 09. 2004 00:45

Podívejte se, jaké soukromé daně vybírá OSA - za čisté CD-ROM, kazety - nosiče dat obecně. A jak jsou vybrané peníze rozdělovány? No to se VY nikdy nedozvíte.
Ať žije soukromý výběrčí daní s podporou státu OSA - Ochranný svaz autorský a jeho představitel a (možná) kandidát do senátu Petr Janda (Olympic) !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  22. 09. 2004 08:59

Dozvite, pokud se o to zajimate. O to vice budete zklamani, kdyz vam oznami podminky rozdelovani vybranych poplatku, ze kterych je na prvni pohled zrejme, ze jako umelec nedostanete nic, protoze vse shrabnou Gott, Olympic, a dalsi spicka.

Vybrane penize jsou totiz deleny podle toho, kolik vydelal kazdy umelec registrovany u OSA. I kdyz se nakrasne registrujete, nikdy nevydelate prodejem svych del tolik, aby to delalo takovy zlomek procenta vsech umelcu a vam tak neco vyplatili. Tyto procenta maji pouze znami umelci a tak sliznou smetanku nejen z prodeje vlastnich CD, ale take z poplatku za nenahrane nosice a kopirovaci pristroje. Je to svinarna, protoze prave nekomercni dila, ktera nevydelavaji, jsou kopirovana pomoci nenahranych nosicu, takze by poplatky z nich mely jit prave autorum, co siri sva dila jen pres palena CD. Olympic se palenymi CD sirit nema a tak nevim, proc by meli jeho clenove dostat penize od vyrobcu vypalovacek a prazdnych CD. Tyto penize patri umelcum typu "gymnazialni amaterska skupina", ktera naopak pouziva k sireni pouze palena CD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
2GB_dll_khihovna  |  22. 09. 2004 16:18

Ta svinarna je daleko vetsi v tom ,kdyz si uvedomite skutecnost, ze vlastne platite i za neco, co vubec nedelate, protoze kdyz zalohuji fotky na CD, tak jsem zaplatil zprostredkovane pres vyrobce CD mechaniky a vyrobce nosicu nejake korporatni mafii, ktera na muj ucet vydelava z prosteho tvrzeni ze tak budu neco delat (palit CD s hudbou) na zaklade letiteho rceni ze prilezitost dela zlodeje a prilezitosti jsou technicke prostredky, ktere si kupujete, ackoliv vy to proste nedelate a delat nechcete z jakehokoliv duvodu, napr. proto, ze stredni proud je komercni shit.

Ackoliv se tedy ve vetsine nam blizkeho, myslim tim na zaklade kultury a tradice, sveta mluvi o presumpci neviny, zde se uplatnuje opacny pristup a sice ze vinen je naprosto kazdy. Mozna to pro jednotlivce nejsou zadne castky, ale z moralniho hlediska je to hnus nad vsechny hnusy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
say  |  21. 09. 2004 19:02

Soudce: Baco, zaplatis pokutu za paleni slivovice
Baca: Ale ja zadnou slivovicu nepalim
Soudce: Ale mas pristoj. Tak zaplat.
Baca: Aha. V tom pripade kolik to je za znasilneni?
Soudce: Coze??? Tys nekoho znasilnil?
Baca: No to ne...ale mam pristroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogle  |  21. 09. 2004 20:30

Vystihl jste to presne.
Proc bych mel ja platit za nejake vymenne site, kdyz je vubec nepouzivam ?
To mohl opravdu vymyslet pouze blb, novinar nebo politik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toms  |  21. 09. 2004 21:03

Nějak se opakuješ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 09. 2004 22:12

Proč bych měl platit údržbu dálnic, když po nich nejezdím? Proč bych měl platit výrobci reklamu (jako část ceny výrobku), když je nemám rád?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  21. 09. 2004 23:13

Proc ? No protoze jsi uvedomelou soucasti poslusneho stada takzvane moderni spolecnosti. To znamena, ze budes cely zivot poctive makat, odvadet statu tucne dane, zivit nase romske spoluobcany a z toho mala, co ti stat milostive necha, si budes zasadne kupovat legalni software pro hezky a hrejivy pocit, ze jedine diky tobe nekrachla nejaka nadnarodni korporace nebo neumrel hlady nejaky svetoznamy umelec. No a nakonec skoncis stejne jako vsichni ostatni - jako roztrepany dedek, co neudrzi stolici nekde v domove duchodcu nebo rovnou v krematoriu. Jo, zivot uz je takovej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  22. 09. 2004 00:36

A jak byste naši ekonomiku viděl vy, pane chytrej? Každej jenom za sebe, žádné sociální dávky, žádné zdravotní pojištění? Žádné nadnárodní korporace?

Tyhlety bláboly o moderní společnosti si nech od cesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  22. 09. 2004 08:46

Jak bych videl nasi ekonomiku ja ? No kdyz se podivam na statni schodek, ktery jde do desitek miliard a je kazdym rokem vyssi a vyssi, rozprodavani veskerych dulezitejsich podniku do zahranicni, prusery s danovymi uniky, korupci atd., tak nasi ekonomiku vidim docela cerne a to ani nemusim byt "pan chytrej". No ale proc neplatit jeste vic, ze ? Proc nesplachovat rovnou vsechny sve penize obchodnikum, prekupnikum a prizivnikum jako je OSA a RIAA, aby se meli lepe a radostneji, i kdyz s puvodnimi produkty nemaji lautr nic spolecneho. Ale ja tu nejsem od toho, abych to resil, na to si volime nase "odborniky" politiky. PS: Jinak jestli ti to pripada jako blabol, tak nevim kde zijes - to je jenom popis reality...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  22. 09. 2004 13:04

No jo, tak sis pobrečel, ale v naprosto špatném fóru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vermin  |  22. 09. 2004 10:08

Kdyby bylo "Každej jenom za sebe" tak to vidim v pohode zdavotni platim caa 1000 mesicne a to jsem byl za posledni dva roky u felčara jednou s roseklou hlavou a jednou se zacpanym uchem takze hlava 12000,- ucho 12000,- myslim ze kdybych platil za zasiti hlavy treba 1000 tak porad ku*evsky usetrim... Takto hjen podporuju Alkoholiky, kuřáky, fetáky a nenažrance kterí se dene preziraji hamburgrama, hranolkama a podobným svinsvtem. K duchodum - až ja pujdu do duchodu tak už na ně stejně nebude.

Abych se vratil k hudbe, na koncert Visaciho zamku si zajdu za 120Kč CD koupim za 90,- Kč. Vypsaná fixa : Na CT1 v meduze prohlasily "Nam nevadí že si lidi naši hudbu stahují, neděláme to pro peníze". Komercni sracky neposlucham a to jsou ti kteri z poplatku vyzerou nejvic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  22. 09. 2004 13:02

Zkusil se taky zamyslet? Stačila by třeba menší autonehoda, kde by ses trochu zranil. V nemocnici by ti (možná) udělali pár vyšetření a seš zadluženej minimálně na rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vermin  |  23. 09. 2004 10:12

Urcite by to nestalo tolik kolik uz jsem na zdravotnim pojisteni zaplatil. Ja jsem nenapsal ze souhlasim se systemem kazdy za sebe, jen to ze by to bylo pro me vyhodnejsi protoze si davam si bacha nez vlezu do silnice (i na chodniku - nekteri ridici jsou fakt prasata) Nenicim si dobrovolne zdravi - cigarety, moc chlastu, nezdrave jidlo. Jen me sere ze na me parazituji kuraci, alkoholici, ... pokud nekdo huli dve krabicky cigaret denne tak je skoro jiste ze za par let bude doktora potrebovat a bude to stat pekne prachy, vic nez nejaka ta zlomena kost z autonehody. Ja klidne prisjeju svym pojistenim na nekoho koho sejme auto, ale ne na parazity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
saturnin  |  22. 09. 2004 15:16

ty budes asi peknej zlodej a zazobanec, co? Jinak ja mam taky reseni. Dluh statu by se mel rozpocitat na vsechny poslance a ty by ho musely az do smrti splacet!!!! Je to preci obycejna zlodejina!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost  |  22. 09. 2004 23:46

No po prechodu na IPv6 kazdy novorozenec dostane IP adresu a pak bude platit kazdy co neco stahne Proste se prihlasite k netu, stahnete 1 CD a za 3 dny mate v poste slozenku od vydavatele na 300

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 09. 2004 13:23

Tak by ti treba odblokovali porty na vymenne site

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 09. 2004 18:45

To zní sice hezky, ale co to znamená nízké?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  21. 09. 2004 19:02

taky by me zajimalo...

 

jinak ja bych dal treba petikilo mesicne za neomezene stahovani mp3 a filmu (ne zadnych zkriplenych zakodovanych formatu)

takhle ze me nemaj ani korunu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 09. 2004 19:27

No já bych pětikilo nedal. Jenom za připojení platím přes 1.000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor