Prezidentská kancelář žaluje majitele domény se jménem Havlové

Diskuze čtenářů k článku

Pivní Joe  |  18. 05. 2001 09:02

Tuhle kauzu vytáhl na světlo a nafoukl hrad. Spojení s prezidentskou kanceláří je další minela. Co se týče včasné registrace domén, tak tam nemáš šanci, protože těch variant existuje skoro nekonečné množství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vacláv Havel  |  17. 05. 2001 21:52

Tohle by se za kolegy Stalina nestalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.B.  |  17. 05. 2001 15:08

Nevím, ale co např. ochranná známka Jan Becher? To je taky jméno. Ale Havlovic asi měli smůlu. Jinak z peněz Hradu platit soudy - divné. Ať si to zaplatí. Kdyby doménu měla, taky by ji NICu platila taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  17. 05. 2001 13:46

Ja nejsem obcan CR a tudiz tu nemuzu delat bordel (rozumej zalozit petici), paaac by me mila Policie vyhostila :o) ale nechce nekdo zalozit 'petici proti zneuzivani prostredku danovych poplatniku na reseni soukromych sporu rodiny Havlovych?' Podpisuju to jako druhej hned po zakladateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oněgin  |  17. 05. 2001 09:40

Asi Havlovci to vidí jako největší problém v ČR, tak žalují a žaluji a žalují (Jak Havel ve vězení žaloval na spoluvězně, což bylo v pořádku, protože vězni jsou vězni). Nikdo rozumný si nemyslí, že pornostránky má druhá paní Havlová a že by se asi ona takto veřejně angažovala (ta má přece jiné příjmy z nadací  (pořád chybí 300 000, asi svatba Niny, a z otvírání supermarketů). Ale i kdyby, má na to právo. Přesto si myslím, že by se spíše měli zaměřit na významnější probémy (političí a nepohodlní vězni v ČR) a nedělat takto reklamu v TV. A pan Špaček? Ten je nevychovaný člověk, které jenom uráží. Tak ať si žalují, ale větší problém je extremistický (komunistický) ředitel Policie ČR soudruh Kolář, a to Havlům nevadí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomU  |  17. 05. 2001 10:17

Vážený pane,

myslím, že by jste měl dát přednost seriózní argumentaci před snůškou osobních útoků, urážek a polopravd. Mě se také nelíbí, že prezidenská kancelář podává žalobu, ačkoliv se jedná o soukromo-právní vztah paní Havlové a majitele zmíněné domény. Ale nebudu používat vyjádření, v nichž aktéry jedné strany očerním a znemožním tak, že jakákoliv další diskuze je zbytečná. Tím jen odvracíte řeč od hlavního tématu a vyjadřujete svou zlobu a hněv, ať už jsou příčiny jakékoliv.

Mimochodem se domívám, že žaloba je zcela neopodstatněná, neboť název domény nijak neasociuje vztah s manželkou prezidenta. Kromě toho podle mého názoru není samotné jméno ochrannou známkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oněgin  |  17. 05. 2001 10:42

S tím souhlasím a ještě přidám, že neočerňuji jen jednu stranu, protože teď očerním i druhou, a to je spekulativní prodej, resp. pronájem této domény (majitel přiznává několik milionů, některé zdroje potvrzují až 20 milionů). Myslím, že se asi jedná o cílený obchod, nicméně asi o legální. Svobodu pro všechny, ale jen do té míry, kdy ji vezmu někomu druhému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oněgin  |  17. 05. 2001 10:42

S tím souhlasím a ještě přidám, že neočerňuji jen jednu stranu, protože teď očerním i druhou, a to je spekulativní prodej, resp. pronájem této domény (majitel přiznává několik milionů, některé zdroje potvrzují až 20 milionů). Myslím, že se asi jedná o cílený obchod, nicméně asi o legální. Svobodu pro všechny, ale jen do té míry, kdy ji vezmu někomu druhému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 05. 2001 09:35

Myslim, ze se pani prezidentova mohla o registraci domeny se svym jmenem uz drive... Preci na Hrade musi byt nekdo, kdo tam zodpovida za IT a toho to treba mohlo napadnout - kdyby byl aktivni... Tenhle pripad ani zdaleka neni prvni, co se stal a tak uz mohli byt varovani ze zkusenosti jinych slavnych lidi. Je to proste jeji chyba a mela by mit smulu. Vzdyt se take na Hrade hned chytli za nos a okamzite si registrovali www.vaclavhavel.cz - teda podle vypisu je jejim vlastnikem nejaky p. Vladimir Hanzel, ale podle tisku ji ma vlastnit Hrad...

Myslim, ze pokud jmeno neni predmetem ochranne znamky (a jmeno soukrome osoby snad ani nemuze byt - v tom nejsem zbehly, takze me, prosim, nekamenujte) a nekdo ho s registraci domeny predbehne, tak ma dotycny smulu. Proste kdo driv prijde, ten driv mele... Ja bych taky chtel domenu www.petr.cz a mam smulu...

Pani prezidentova se povazuje za nejakou extra osobu a od te doby, co se vdala je pekne namyslena a nikdo se ji nesmi ani naznakem dotknout... Tohle je dalsi dukaz... Chtel bych videt, co by delala, kdyby se na netu objevilo podobne video jako tam ma Pamela Andersson ))

Stejne by me zajimalo, co bude Dasa delat napr. s domenou www.dagmar-havlova.cz , kterou si zaregistroval p. Kratochvil z Kouřimi 13.5.2001 )))))))))))))))))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anežka, padlá dívka z nalezince  |  18. 05. 2001 07:07

jeden nejmenovanej opilec obrážel kořalny po celé 90-té roky a myslel si , že nad něj nejni, že....

na hradě zaměstnávají blbce a toto je důsledek, mohli se tam zaháknout sami, že...

...jinak inkousti halt musí soužit na Hradě...piglovat kliky, pucovat nočníky, podávat žaloby na raby, že...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa z depa  |  17. 05. 2001 09:34

Souhlasím s předchozím názorem že žaloba je soukromou věcí DH, asi bych je taky žaloval. Co s tím má dělat prezidentská kancelář nevím, leda že by název stránky byl dagmarhavlovaprezidentskakancelar. Zase pujde část mojich daní na soukromé účely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa Kaisler  |  17. 05. 2001 07:02

Když odhlédnu od toho, že se mi celá záležitost jeví jako kravina, zajímalo by mě, proč žalobu podává prezidenstká kancelář, tedy někdo, kdo je placený z mých daní. Proč si to nevyřídím madam Havlová sama a za svý ?????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  16. 05. 2001 16:14

Nechce se spis pani Havlova napakovat na nekom, kdo mel ten dobrej napad? Moji oblibeno prezdivku si taky registrovala jakasi firma - mam ji zalovat?  A kdyz si nekdo registruje domenu frantanovak.cz, budou ho zalovat vsichni Frantove Novaci? Jdete se bodnout.

BTW: Od Dasenky jsem takovou reakci cekal... A ten web je docela peknej, ale kdyby o nem Dasenka drzela hubu, vubec bych netusil, ze neco takovyho existuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  16. 05. 2001 16:53

mas pravdu, dasenka je nejak precitlivela

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  16. 05. 2001 17:04

Znám taková přísloví o dunících sudech, potrefené huse apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom G.  |  16. 05. 2001 20:06

Dunici sud a potrefena husa ? Pockej at te nekdo nezazaluje ... Jmenuji se Dinici Hrom a ma manzelka je Precitlivela Husa. (nechala si jmeno co mela za svobodna)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smudla  |  17. 05. 2001 17:36

tome, ze ja to tomu tvymu motylkovi reknu, co ze tady prohlasujes ze je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor Straka  |  17. 05. 2001 00:37

Kdyby nekdo zaregistroval domenu JmenoTvyHolky.cz nebo JmenoTvyMamy.cz a jeste k tomu by tam byla jasna podobnost (viz zdrobnelina Dasenka), taky bys to bral tak vklidu? A pokud se jedna o znamou osobu tak uz vubec. Koukne na to nekdo neznalej pomeru na internetu a rekne si, co je to za prase, kdyz si holka dela takovy stranky (doufam ze nikdo tak blbej neni).

Ta zaloba je naprosto opravnena a logicka.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  17. 05. 2001 08:58

Ach jo , uz zase jsou si lide rovni a rovnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  17. 05. 2001 11:48

Ne, rekl bych si - kurva, taky me to mohlo napadnout driv. A co kdyz Dasenka vyhraje, dostane svy stranky - co ostatni Dagmar Havlovy, budou mit taky narok za penize danovejch poplatniku zalovat Dasenku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Viper  |  18. 05. 2001 08:52

Prominte mily N/A, ktery nemate ani odvahu dat sem svoji mailovou adresu, ale Vase reakce je naprosto mylná. V prvni rade jiste nejde o registraci adresy www.dagmarhavlova.cz, ale o obsah stranky. Obsah stranky tvrde utoci na cest p. Havlové. At si o ni myslime co chceme, je to prvni dama tohoto statu.
Fotografie nejsou prave, ale zjevna fotomontaz. Neco podobneho muze udelat jenom spodina spolecnosti, nebo nedospeli kluci.

Nevim jak by se Vam libilo, kdyby nekdo neco podobneho udelal o Vas a vyvesil to treba u vchodu do domu, nebo pokud bydlite na vesnici tak na mistni nastenku. Taky by se vam to asi nelibilo.

Je to sprostota nejvyssiho kalibru. Kazdy ma pravo na ochranu sve osobnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor