První restaurace v Autrálii se pyšní zvláštní specialitou oproti konkurenci. Místo běžných jídelních menu totiž nabízí zákazníkům přehled jídel a pití na dotykovém iPadu od Applu.
Restaurace Pearl disponuje zatím čtyřmi iPady, už má však objednáno dalších jedenáct kusů. Nabízené iPady mají nainstalovanou speciální aplikaci, která umožní hostům přehledně a pohodlně vybrat jídlo nebo víno, včetně všech dalších informací a fotografií. Za speciální aplikaci, která dovolí zákazníkovi zkoumat detailní informace o nabízených jídlech i drahých vínech (včetně odkazů na webové stránky výrobce či testů), nebo doporučí nejlepší kombinace dle chutí, zaplatila restaurace Pearl téměř 40 000 USD (přibližně 900 000 Kč s DPH), přičemž vývoj trval přes pět měsíců.
Chris Lucas, majitel restaurace Perl v Melbourne, zatím neuvažuje o systému přímé objednávky, kdy by si zákazník vybral a objednávku tak například rovnou dostala kuchyň. „Obsluha hraje stále důležitou roli při komunikaci se zákazníkem.“