Pravidla pro e-maily podle Ministerstva informatiky

Ministerstvo informatiky pokračuje ve zveřejňování "nejlepších příkladů a zkušeností" tzv. "Best practice" a po Pravidlech pro tvorbu přístupného webu nyní zveřejnilo také Pravidla pro vyřizování elektronické pošty.

Dokument je v prvé řadě určen orgánům státní správy a samosprávy, jakož i dalším právním subjektům, které rozhodují jako orgány veřejné moci a kterým jsou doručovány písemnosti ve smyslu zákona o archivnictví a spisové službě prostřednictvím elektronické pošty. Zajímavý však bezpochyby bude pro všechny, které zajímá názor vrchní státní autority pro resort informatiky na tuto problematiku.

Dokument je zpracován s ohledem na povinnosti stanovené zákonem o elektronickém podpisu (č. 227/2000 Sb.), prováděcí nařízení vlády (č. 495/2004 Sb.) a vyhláškou o elektronických podatelnách (č. 496/2004 Sb.). Obsahuje rovněž postupy při ověřování platnosti elektronického podpisu. Stejně jako v případě pravidel o přístupném webu nejde o závazné normy, ale spíš o soubor jakýchsi doporučení. Dokument je k dispozici na webových stránkách MI ČR, k veřejné diskusi.

Zdroj: Ministerstvo informatiky ČR

Témata článku: Resort

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

26 procesorů v důkladném testu

Zhodnotili jsme 18 bezdrátových reproduktorů

Jak fungují cash back služby?

Pohlídejte své děti na internetu