Pošta doručuje rekordní počty zásilek, stihne prý dodat i ty pondělní

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 31

Názory k článku

20. 12. 2015 13:26

Jako sorry vo.e error, ale ono teď Živě bude papouškovat zprávy ČTK? Co má tenhle de.ilní poločlánek společného se Živě? Akorát pár lidí na.ere kvůli zdražování a móresům České pošty, nemluvě o její neschopnosti se prosadit na českém trhu a taky si vypomáhá ve státě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2015 11:02

Tak jako v pohodě, já na balík čekám už 10 dnu, týden ho má pošta někde kdesi. Nikdo mi není schopen říct kde :DD. Že ja si zase jednou něco poslal přes poštu. Moje chyba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 12. 2015 21:52

E-shopy umožňují objednávat zboží 24 hodin denně, 365 dnů v roce, vždy, odkudkoli na světě a dnes už dokonce i z mobilu.Tak proč tedy hromadně všechno neobjednat na poslední chvíli a pak nadávat na všechny obchodní firmy i všechny přepravce, že to nedoručí do Štědrého dne To, že budou Vánoce snad ví každý předem - líbí se mi, jak se lidi chovají jako kdyby to bylo něco neočekávaného, co jim právě před minutou někdo oznámil Obchodní firmy i přepravci si navíc nemůžou najmout na úplně vše brigádníky a mají nějaké limity. Sám to vím například ze svojí obchodní firmy. Asi těžko můžu dát brigádníkovi přístup s dispozičním právem na firemní účet, nechat ho opravovat faktury, atd. A jasně, seženu člověka, u kterýho bych to mohl udělat bez problémů, ale ten mi zase nepůjde dělat "brigádičku" na dva týdny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2015 13:03

U nás už problémy s doručováním balíků nejsou, prostě vyměnili pár lidí. S dodávkami jezdí ženské, ty opravdu doručují. Že před Vánoci pošta nestíhá, je normální, nebude celý systém dimenzovat na celoroční provoz jako o Vánocích, kdo by to platil? Ale zato rozváží i o víkendu, mně dnes přiveze balíček, odeslaný ve čtvrtek večer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
19. 12. 2015 12:12

Česká pošta? Snažím se nepoužívat. Ve středu jsem objednával zboží z e-shopu, ve středu přišlo i potvrzení o expedici emailem a dodnes je to někde na cestě. Včera (pátek) jsem objednával jiné zboží, na výběr ČP nebo Geis, volba Geis. Ve 21:27 přišla sms s doručením v sobotu dopoledne a dnes opravdu balík přišel. Od objednání necelých 22 hodin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2015 22:15

Českou poštu už nikdy! Poslední 3 doručení proběhly vždy stejným stylem. Příjde mail že převzali balíček a budou mě informovat o expedici.
Zazvoní pošťák když nejsem doma a nese mi balíček
Za 3hodiny poté příjde sms, že se chystají balíček doručit
S takovým servisem jdětě do hajzlu opravdu!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 12. 2015 20:21

Musím přiznat, že Česká pošta to letos nějak nestíhá. V jiný čas je bezproblémový, doručí do dalšího dne a nemám s nimi žádný problém. Vloni bylo zdržení jen o jeden den víc.V pondělí objednáno a dle záznamu i podáno. Podle eshopu mělo být doručeno ve středu. Jenže dorazilo až dneska v pátek.
Navíc jejich Track-Trace nějak blbne. V pondělí sice nahlásil, že si to převzal a že je v SPU Praha. Ale až do středy rána, kdy měl doručovat, bylo stále uvedeno, že je v Praze. Ve středu v poledne pak nová informace, že od pondělka je přepravováno k podací poště. To by mě zajímalo kam se ty tři dny přepravovalo Naštěstí vše už mám koupené. Takže už se nemusím stresovat.Ale raději bych nic negarantoval. Dnes už je tak nějak pozdě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2015 20:15

DPD nejlepší volba, když člověk ví, že nebude doma, nemusí nikam volat, stačí se lognout do webový aplikace a nechat si to hodit do ParcelShopu (kde narozdíl od ČP nebývají fronty) - včera odesláno, dnes vyzvednuto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  18. 12. 2015 19:33

Česká pošta se letos snaží, nemůžu si stěžovat. Doručeno vše a hned druhý den po objednávce. A vy, co si stežujete, že ve schránkách nacházíte pouze lístky nebuďte smutní. Alespoň si pro své balíky můžete zajít. Dnes je to 16-tý den, kdy čekám, že mi PPL doručí balík. V jejich webové aplikaci sledování zásilek se nic neděje, na emaily se neobtěžují odpovídat, na telefon se nedovoláte. Celkem 12 telefonických pokusů a bez úspěchu! A co je největší sviňárna - hlasový automat vás nehodí na čekačku, ale rovnou ukončí hovor. Provoláno asi 70 Kč. Vzdal jsem to. Jako já to chápu, že toho mají opravdu asi mnoho, ale až takový extrém? Kdyby alespoň komunikovali, tak to pochopím. Člověku nezbývá nic jiného, než se tomu fakt zasmát . Kdo nevěří, nechť navštíví facebookovou stránku PPL. Za mě to ČP letos vyhrála.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2015 19:28

O České poště mi ani nemluvte. Třetí den, stav: "Zpracování zásilky SPU Praha 022" - což je druhý krok ze šesti. Jestli to nakonec dojde do týdne, budu rád. Jediný důvod, proč využít Českou poštu, byl dovoz zdarma. Ale oproti ostatním rozvážkovým službám...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 12. 2015 18:45

Buďte rádi za naší poštu.... To na Jadranu, nebo tam na Jihu jsou schopni balíček doručovat mezi 2 hlavními městy 2 týdny :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
18. 12. 2015 16:54

Doručí včas ? Pravděpodobně uloží na poštu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor