Podrobnosti o programu Billa Gatese v Praze

Diskuze čtenářů k článku

Yogi  |  26. 01. 2004 09:23

Je mi na grcanie z toho, ze ma este odvahu prist ten hajzel do Cesko - Slovenska! Uz mi to s Dzurindom pripada podobne, ako ked Meciar otvaral novu dialnicu a na prestrihnutie pasky si pozval Klaudiu Shiffer! Podrebuje Miki zazehnat koalicnu krizu na Slovensku pozvanim tohoto xuja! Nemame na co davat peniaze len na tie po...ane navstevy tychto skur....ov - nech sa nad zmyslom tejto navstevy niekdo zamysli a skusi dat tie peniaze nejakej skole - potom to bude o tom co pisal "Jirko" - aj ked sa s nim absolutne nestotoznujem v tej forme, ako to napisal on! Bill by rozdal najviac penazi vtedy, keby nas neobtazoval tymito uplne zbytocnymi navstevami!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
the_game  |  25. 01. 2004 10:48

Bill je prostě frajer kterej z ničeho vybudoval největší softverovej gigant--- RESPEKT!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
it  |  25. 01. 2004 12:39

To je pravda. Jako obchodnik Bill asi zaslouzi obdiv, ale kdyz se o nem mluvi jako o pocitacovem vizionari, tak to uz je trochu smesny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kiu  |  24. 01. 2004 20:10

Já jen nechápu co proti Billovy pořád máte. Nikdo vás nenutí používat jeho produkty, poslouchat jeho projevy, apod.. Prostě vás nenutí aby jste si ho všímaly, ale on si všímá vás. (charita). A to je podle vás v pořádku zato jak na něho furt nadáváte????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brat  |  24. 01. 2004 21:20

No, on ma Gates takovou malou firmicku, ktera je proslula mimo jine osklivym chovanim, zneuzivanim monopolu, agresivnimi a nepravdivymi reklamnimi kampanemi, nespolehlivymi produkty, celkovym blbnutim lidstva ..... Jasne, vetsina toho je ve svete momentalne normalni a v kurzu, ale je spousta lidi, ktere to stve. No, a vinu za osklive chovani hazeji na Gatese - a asi ne nepravem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kiu  |  24. 01. 2004 21:36

Všechno jenom blbé kecy. Tak at nekdo vytvori lepsi produkt. Kdo si sve firme nenadcenoval v reklame? Zneuzivaani moopolu? tak at nekdo udela podobne veci. (třeba jako linux) a ne se porad soudit. ony ti male firmicky misto toho aby vytvorili lepsi program napr. na video nez media player tak se radsi soudi o pouzite prvky aby se jako vedelo ze oni to taky umi a pak vydaji nejakej shit. prikladem treba real player.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
just me  |  24. 01. 2004 23:15

nemluvte o RealPlayeru, vzpomnel jsem si na tu hruzu a udelalo se mi blbe, podobne viz QuickTime Player. Vazne, existuje nekdo, kdo tyhle s*acky pouziva? (vsichni co znam pouzivaji Alternative kodeky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  26. 01. 2004 01:52

QT k velke spokojenosti dlouhou dobu. WMP jen v nejnutnejsich pripadech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopan  |  24. 01. 2004 23:20

Co treba bsplayer pro win? A kdyz uz je zmineny linux, mplayer pro windows nesaha mplayeru pro linux ani po kotniky. Jiste ten linuxovy nema takovou hromadu vychytavek a featur, ktere jsou IMHO nanic a ja ve winech pouzivam stary mplayer2, ale jede i na slapacim kole (AMD K6-2 350) a mohu si v nem 4 tlacitky synchronizovat zvuk/obraz, posunovat titulky a synchronizovat fps s filmem.

A reklama na Windows je vazne odporna, jedine co dela je ze shazuje opensource software a proc, protoze z neho maji strach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kirk  |  25. 01. 2004 01:13

Sakra chlape, ty vubec neposlouchas. Jasne, ze to dela kdekdo - napriklad nepravdivou reklamu. Ale mne se to treba nelibi. A lidi, co lzou, jsou proste lhari, reklama nereklama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  24. 01. 2004 21:34

Ale nuti!! On jede ukecavat statni spravu aby vytvorila reseni na jeho MS produktech a to samozrejme zaplatime my, obcane. Tagze pokud je ukeca ci uplati tak se modli, aby pro komunikaci ze statni spravou si nemusel mit taky to reseni od ms... Jestli toto neni nuceni, tak co to je?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kiu  |  24. 01. 2004 21:39

ja se bavim o norm. uzivatelich (ne obcanech). tam te nikdo nenuti instalovat to - ci to. politici jsou samozdrejme debilni o tom neni pochyb. Jako třeba nakup notebuku kterym 1. nerozumi 2. nepotrebuji 3. spousty dalších věcí. To máš samozdřejmě pravdu že to zaplatíme my. ale ja upozornil na uzivastele mezi obyac. obcany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopan  |  24. 01. 2004 23:23

Jooo takovy Izrael nakopl MS do pr.... a instaluje do statni spravy OpenOffice.org, a kdyby postupne na to presla vetsina vlad, tak ta nase zabrzdena pojede stejne neustale na MS Office

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  25. 01. 2004 12:08

Co Izrael, to je malinkata zemicka s par milionem lidi. Ale je nakopala do prdele Cina a Indie (2 miliardy lidi) to uz je trosku neco jinyho. Ale tady nejde ani tak o office urednika jako cely system komputerizace statni zpravy. At si klidne pisou ve Wordu kdyz jim to vyhovuje, ale proboha, at kdyz ja po nich budu pozadovat nejaky dokument, tak at me ho daji v nejakym otevrenym formate. A ne v nejakym nekompatibilnim docu co nedokazi mezi sebou precist ani jednotlivy verze MS Office. Takovej system at si strci Bill do svy tlusty pr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  25. 01. 2004 21:47

!) Neni vyjimkou, ze cloveka ve firme posadi pred Widle s tim, ze ty Widle tam jsou a budou... Jiste (jak nekdo namitne) muze jit pracovat jinam, ale na mnoha mistech to nebude lepsi a treba nekde neni tolik moznosti.

2) Mam jistou zkusenost s praci v institucich zrizenych nebo sledovanych (jako skoly v druhem pripade) ministerstvy a krome uzasnych vydobytku na sber dat psanych ve Visual FOX obcas, ktere se musi tak trikrat rocne instalovat. Chodi taky obcas dotazniky, proste sprasene tabulky v Excelu. Skola dotace potrebuje a tak holt musi utracet i za software, ktery by jinak nepotrebovala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaR  |  26. 01. 2004 06:56

Nikdo vás nenutí používat jeho produkty
Vy si snad delate srandu?
Zkuste si nainstalovat Linux a brouzdat po internetu, stahnout si nejake programy a dokumenty, poridit si bankovnictvi. Nainstalujte si nejaky hardware od firmy, ktery se vyplati delat ovladace jen pro Windows, ....
Pak mozna zjistite, ze na svete je misto jen pro jeden OS, nebo jen pro jednu normu, podle ktere se vsechny OS budou chovat.
MS ma monopolni postaveni na trhu s OS pro desktop a vyuziva ho pri prodeji ostatnich programu na tento OS. V dusledku to znamena, ze se mu v mnoha pripadech vyplati investovat do potirani konkurence a tvoreni barier ve Windows, misto investic do zdokonalovani svych vyrobku. A mi to vsichni zaplatime (treba na danich). Proto jsou temer ve vsech zemich zakony proti zneuzivani monopolu.
Jsou jen dve moznosti, budto pristrihnout MS kridla, nebo prejit na linux. MS ma obrovskou vyhodu v tom, ze mnoho podniku je na nich technologicky zavuslych a mnoho lidi ma znalosti orientovane na MS produkty a nehodla to zmnenit. Ale bohuzel uz jim nikdo neveri.
Ja znam jen tri druhy lidi:
-kteri na MS nadavaji
-kteri na MS nadavaji a pouzivaji Linux
-pocitacum nerozumneji
S lidma vaseho razeni se setkavam jen na ruznych forech. Jste za to placeni a nebo se tak bojite prechodu na Linux?
(nebo snad jde o bod 3)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eddie  |  26. 01. 2004 11:32

Ano jsme za to placeni, zatim se to porad jeste vyplati

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaR  |  26. 01. 2004 12:16

Mluvime oba dva o tom mavani praporama s logem Microsoftu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eddie  |  26. 01. 2004 12:41

Ale kdepak, mavanim praporama se moc nevydela.Me staci na tech produktech pracovat.
Az se Vam podari MS znicit a vsude zavladnou krasne, zelene Unixove terminaly, doufam, ze uz budu mit vydelano dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaR  |  26. 01. 2004 13:21

Ja nemluvim o zniceni MS, ale o zniceni jejich monopolu.(I kdyz to je vzhledem k potrebe jednotnych formatu v IT a neschopnosti MS se prizpusobit to same.) Jinak si nemyslim, ze by pro bezneho uzivatele byl linux lepsi volbou nez windows. Mne osobne na Windows vadi ta antistresova vrstva, kterou vkladaji mezi uzivatele a problem. A nejak nemuzu prestat na ni nadavat. Jak by bylo hezke, kdyby kazdy pouzival co mu vyhovuje. Je jen otazka, jestli to MS dovoli, pokud budou existovat. Protoze ja si skutecne myslim, ze se MS snazi vahou sveho monopolu o opak.
Jinak ja pri vydelavani take pouzivam z casti MS produkty, akorat je jich s postupem casu cim dal tim mene. Do linuxu se prepinam cim dal tim casteji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 01. 2004 11:58

Jeste ze fanatici tveho typu muzou jen prskat ale nemohou rozhodovat. To jsme tu meli 42let a to staci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaR  |  26. 01. 2004 12:30

Mam dojem, ze by na zive mohli vymyslet nejaky filter zachycujici modre prispevky.(standartne zapnuty a mozna ze by to maohla byt jedina volba)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 01. 2004 13:09

Clovece Jirko, cist ty tvoje prizpevky, to je skutecne o zdravi. Placas pate pres devate, co napises nema ani spetku logiky ci naznak souvislosti. Jedine v cem opravdu excelujes je nadavat na koholiliv kdo nemava praporkem MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 01. 2004 16:06

Kdyby kazdy bohaty clovek dal procentualne tolik penez co dava Bil na skolstvi a vyzkum v zdravotnictvi tak by bylo na svete mnohem lepe!    A muzete zacit u sebe tim ze za kazdy ukradeny program date penize na chudaky ve svete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel X  |  24. 01. 2004 17:58

Ale Juro,
je vidět, že velikost písma a počet neuronů autora příspěvku jsou v nepřímé uměrnosti :)))
Proč to tak žereš, dal ti Gates příspěvek na MHD, nebo slevu 1 Kč na každý MS program, který si zakoupíš?
Myslím, že předchozí příspěvky narážely na styl tiskové zprávy, která je tak trochu podobná na zprávy o příjezdu ústředního tajemníka UV KSSS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  24. 01. 2004 18:38

Jirka asi trpi Pavlovovym syndromem - pri vysloveni Gatesova jmena vyplazuje jazyk a slinta, ten velky modry text symbolizuje rozpity inkoust.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 01. 2004 19:20

Vice by od tebe sedelo socko napsat ze jsem modry ptak!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  24. 01. 2004 20:16

Spis modry **rak, ale to se nevylucuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  24. 01. 2004 20:18

Koneckoncu, v jednom z vyznamu jde o synonymum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 01. 2004 19:19

Ja reaguji na vyblitky tech ubozaku clanek sam o sobe je me fuk!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Houska z Rakouska  |  25. 01. 2004 10:28

...pak nasleduje uz jen nekonecna rekurze a zhrouceni celeho vesmiru ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 01. 2004 12:01

Ty musis byt ale radne vypatlane Pako!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xc  |  24. 01. 2004 18:01

Prominte ....... chvili tu nebudu .... jdu se vyzvracet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
darda  |  24. 01. 2004 11:17

Návštěva radnice bude spojena spředáním klíče od města...No japa by si nevzal klíče když si od primátora tu Prahu koupí...
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda Houska z Rakouska  |  24. 01. 2004 09:25

Bill Gates a "symbol otevřenosti nejnovějším informačním technologiím".
Jo jo, duchovni Otec je nejlepsi a my vsichni ho hrozne zerem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  24. 01. 2004 08:20

jsou členové tzv. linuxové komunity islámští teroristé... Nebo spíš oběti bledé závisti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ha ha ha ha haaa:-)  |  24. 01. 2004 11:21

"Obeti blede zavisti" Tak to se asi potrham smichy - mate snad pocit, ze "linuxova komunita" te "nelinuxove" neco zavidi? Nebo ze snad ma co zavidet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lopan  |  24. 01. 2004 18:43

Ne ma pravdu, uplne jsem zbledl zavisti, ze nemam deravy spyOS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lamer honza  |  23. 01. 2004 15:01

cituji: "Nebude chybět životopis a citáty Billa Gatese, informace o předchozích návštěvách Billa Gatese v Praze, milníky v historii společnosti Microsoft, informace o Nadaci Billa a Melindy..." to je MS nejaka rafinovana sekta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
debil  |  23. 01. 2004 17:33

Ale ne! Oni nejsou sekta, sektari jsou ty ostatni a jen BG je ten opravdovy spasitel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kok  |  23. 01. 2004 22:17

Klasicka sekta ani tolik ne. Spis neco jako Komunisticka Strana. Zajimave, ze vetsina skudcu miva mnoho shodnych znaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 01. 2004 16:21

Nejspise mas IQ tykve!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  24. 01. 2004 18:35

Co znamena schazovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  24. 01. 2004 19:16

Dalsi chytra tykev!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  25. 01. 2004 21:35

Mozna tykev, ale alespon umel psat. Spodoba znelosti je jiste zaludna (zejmena pro obyvatele nekterych regionu), ale "shazovat" se zatim jeste skutecne spravne pise s "h".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor