Podívejte se, co právě dělá Jiří X. Doležal

Diskuze čtenářů k článku

02. 04. 2010 00:04

JXD byl zajimavy tak pred 10ti lety. Dneska uz je vypsany. Stejne jako cely Reflex, za poslednich par let se nikam neposunul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 14:55

Řekl bych, že jste naletěli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 15:08

Nebo že by nee? 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 15:14

tobě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 12:20

Co prave robi Dolezal mam uplne srdecne na haku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 12:38

tak to sme dvaja :) (najprv som si však myslel že ide o aprílový žart)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 12:42

Tři. Nechápu, co je na tom psychopatovi tak dobré...? Člověk, který ve 45ti letech píše 90 % článků o trávě, není normální. Exhibicionistickej klaun, kterej se musí pořád někde zviditelňovat, nic víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 13:18

Dle videa ví moc dobře, o čem z 90% píše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 13:27

Vypadá zhuleně ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 04. 2010 14:48

presne tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 04. 2010 22:51

Na rozdíl od jiných, má na to se aby se zviditelňoval a dobře se mu to daří. Člověk který by psal 90% článků o "ožehavé" tématice v rámci cítění naší společnosti by asi podle vás také nebyl normální. Boj za marihuanu je boj za změnu ve společnosti, nevěřil by jste, že se konopí nemusí kouřit, ale i lidem s různými chorobami dokáže pomoci. Tito lidé také byli v minulosti stíháni a souzeni jako zločinci pro to konopí co se u nich našlo doma. To je asi ten nejlepší paradox který ilustruje snahy páně J.X. Doležala. Nehledě na to, že tyhle nadhodnocené závěry jsou usměvavé, protože jak vidím pravěpodobně jste si udělal obraz o tomto pánovi na základě nějakých ošklivých předsudků a to ještě z jednoucího rychlíku. Přečtete si od něj nějaký článek a uvidíte, že je to inteligentní člověk který má velice střízlivé názory a dobré argumenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 04. 2010 23:29

Přečetl jsem si od něj článek o Linuxu a to mi stačilo. ulán hadr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2010 15:00

Tak to máte pravdu, to bylo opravdu trapné představení a dodnes nechápu jaké cíle pan Doležal sledoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 18:48

Jaké asi.... Opět se chtěl zviditelnit a vyprovokovat určitou skupinu lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2010 21:05

Já tam žádné asi nepsal. A ano šlo o provokaci, ostatně flame diskuze okolo OS jsou vždycky živé bez ohledu a v případě Linuxu to platí dvojnásob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 22:43

Jaké asi ? (to měl být dotaz, jen jsem zapomněl na otazník ) Jo, to jo. Diskuze o Linuxu jsou vždy nekonečné, nudné a k ničemu. Ať si každý jede na ten svůj systém. Já mám obojí a neřeším to... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 01:29

''Jiní'' se třeba nechtějí zviditelňovat ve společnosti. Nic proti recesi, já mám recesi rád. Ale on je rozdíl mezi recesí a excesivním chováním toho ujetého šaška, který ve většině případů neumí přijímat názory druhých.

Nedávno jsem ho viděl v pořadu ''MÁTE SLOVO''. J.X.D. se tam projevoval jako neskutečný imbecil. Neumí se chovat, neumí respektovat cizí názory, projevuje se jako psychopat. Měl jsem pocit, že se jedná o člověka, který čeká na svou kazajku.

Tím jsem Vám snad jasně odpověděl na to, co píšete. Já si zkrátka nemyslím, že je to novinářské eso. Znám ho moc dobře. Neviděl jsem ho pouze z okna rychle jedoucího vlaku. Jeho články jsem nějakou dobu sledoval.

Další věc : Vy píšete něco o léč.účincích. Ano, já jsem pro, aby se to legalizovalo pro pacienty, kterým by to mohlo pomoci. Ale rozhodně nejsem pro, aby se to legalizovalo pro širokou veřejnost. V trávě nevidím šílenou drogu, ale je to přeci jen svinstvo. Znám pár vrstevníků, kteří si na tom vybudovali solidní závislost a solidně jim to vypatlalo mozek. Někteří z nich měli odpor k trávě. Když překonali odpor k trávě, tak začli vyhledávat jiné drogy. Dnes si už solidně ujíždějí na pervitinu. A to je už rychle jedoucí vlak, ze kterého se nedá vystoupit. Nemyslím si, že je dobrá legalizace. Nepodporuji legalizaci trávy a nesouhlasím ani s tím, jak je v dnešní době volně dostupný alkáč na každém rohu.

Já tu nehodlám polemizovat o tom, jestli je dobrá legalizace. Stejně neovlivním názory těch lidí, kteří jsou PRO legalizaci. Já pro to nejsem. Vidím v tom stejné nebezpečí, jakým je třeba pro společnost alkohol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 06:47

Jsme sice silně OT, ale tohle mi nedá, abych nezareagoval: alkáč je IMO mnohem nebezpečnější než tráva, a kouření je na tom přinejmenším stejně jako tráva, přitom v obou případech jde o drogy státem tolerované, ne-li rovnou podporované (viz bezzubý protikuřácký zákon, atp.).

Alkohol je mnohem návykovější než tráva, a to jak fyzicky, tak psychicky, ve chvíli, kdy na něj vznikne návyk, se téhle drogy zbavíte velmi obtížně. Tráva je v podstatě nevinná, fyzický návyk na ni neexistuje, a i ten psychický je dost omezený. Kdo chce, kouřit přestane, kdo chce, a pije, má obrovské potíže - byť i s veškerou možnou dostupnou pomocí - přestat. Mluvím teď o skutečných alkoholicích, lidech, kteří jsou neustále v lihu, ne o běžném popíjení, kterého jste všichni diváky v 99 % případů. Jsem si ale skoro jistý, že nějakého skutečného alkoholika, který to nezvládá, jste již potkali.

To samé s cigaretou: ročně umírá na nemoci spojené s cigaretovým kouřením jen v naší zemi tisíce lidí, život mají velmi citelně zkráceny desítky tisíc ročně. Pokud je mi známo, nebyl zdokumentován zatím jediný případ smrti na nemoci spojené s kouřením trávy. Myšleno výhradně s kouřením trávy, sjel-li se někdo při trávě ještě herem či pikem, asi bych to sotva dával do statistiky, byť jen částečně, k trávě.

Nejsem feťák, a ani nijak extra silně nepodporuji legalizaci marihuany, ale vadí mi ta nevyrovnanost zákonů. Na jednu stranu je tu relativně velmi nebezpečný alkohol a kouření běžných cigaret, tolerované tak nějak z historických důvodů, na druhou stranu je tu marihuana s prokazatelně léčivými účinky - byť samozřejmě jen na specifické diagnózy (a o přínosu proti bolesti v terminálních fázích rakoviny také myslím nelze polemizovat)... Marihuana, která by měla být tolerována z historických důvodů úplně stejně, když hašišíni tu byli už před mnoha a mnoha sty lety (ne-li tisíci, teď to nechci hledat)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 14:35

Achjo. Já ale nikde netvrdím, že je tráva x krát horší, než alkohol. Jako nevím, co Vám na tohle mám odpovědět. Já to vidím tak na stejné úrovni. Závislost si vybudujete jak na alkáči, tak na trávě. Odhaduju, že je to tak stejně rychlé a skoro stejně nebezpečné.

Správně píšete, že je to především psychický návyk. Je to o silné vůli. Kdo tuhle vlastnost nezná, tak se nikdy neodnaučí kouřit, hulit, chlastat. Opět v tom nevidím rozdíl.

K třetímu odstavci : Pokud se nemýlím, tak i ten JXD správně podotýká, že se tráva nekouří tak dlouho hromadně, takže se v součanosti nemůže objektivně říct, jaké to má dopady. To příjde až časem u pravidelných konzumentů. Každopádně je jasné, že kouření trávy způsobuje rakovinu plic, což zrovna přiznává i ten JXD. (Jen tak pro upřesnění) http://www.youtube.com/watch...

S posledním odstavcem souhlasím. Jak už jsem ale napsal : Osobně mi vadí to, jak je alkohol všude dostupný - a to všem. Nemyslím si, že je to normální. Je to problém. Stejné je to s cigaretami. Dnes běžně potkávám ožralé dětičky s cigaretama v držkách. A když ty třináctileté haranty vidím, tak si říkám, že něco asi není v pořádku.

A takovej národ chce legalizaci ? Vždyť už je dnes stát plnej notorů. Jsme pomalu nejhorší ochlastové v Evropě (co se tvrdého týče). Zatímco na západě ubývá pravidelných kuřáků, tak u nás jich naopak přibývá. Věřím tomu, že jsou státy, ve kterých by to fungovalo bez větších problémů. Ale to není náš případ. Naše mentalita je tak trochu pozadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2010 14:46

Já jsem toho názoru, že je rozdíl mezi přijetím názoru a jeho papouškováním, přetvářce. Mezi tím když se chováte jako nádor společnosti a člověkem který se nebojí prezentovat svoje názory je docela propastný rozdíl.

Díl "Máte slovo" kdy tam byl pan Doležal jsem bohužel neviděl, ale rád se podívám jak se chová imbecil.

Ad drogy: Závislost je temný démon lidstva, kolik lidí zemřelo na vyčerpání nebo otravu, nehledě na ty živé konzervy. Zakažte drogy a alkohol, lidé si najdou jiné psychotropika, léky a tekutiny kterými se ukojí. Je to marný boj za očistu lidstva a J.X. D v tom hraje okrajovou roli rebela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 18:46

Achjo. To jsme se už opět dostali někam jinam, ne ? Snad každý rozumný člověk ví, na co jsou zákazy dobré.... Já osobně nejsem pro nějaké zákazy.

Tak si říkám, co je pro Vás nádor společnosti ?

A kdo je podle Vás člověk, který se nebojí presentovat své názory ?

Já nikomu názory neberu a obdivuju lidi, kteří se nebojí prezentovat své odvážné názory. To je v té dnešní konzumní době celkem vzácnost. Lidé se bojí používat svůj mozek k tomu, aby došli sami k nějakému názoru.

Každopádně neuznávám vyhuleného klauna, který nepíše o ničem jiném, než o legalizaci a neonacistech. Navíc mi nepřipadá objektivní. Je spíš subjektivní a zaujatý vůči odlišným názorům. Osobně v něm prostě nevidím někoho, kdo zaslouží obdiv veřejnosti.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210572230800007... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2010 21:39

To jsme se dostali opravdu mimo rámec běžných diskuzí na Živě.cz a tohle je opravdu moje poslední reakce.

Ten nádor je myšlen metaforicky, jedná se o lidi, kteří svým vystupováním a jednáním přivádějí okolní společnost do rozpaků. Jsou to tací lidé kteří nemají inteligenci na recesi a kreativní ztvárnění své "hypotetické" role jenž předvádí.

Naopak ten protiklad jsem myslel ve smyslu jisté taktické a etické roviny na které balancuje ten člověk se svým názorem a obhajuje ho se správnými argumenty a logikou.

Já váš názor akceptuji, nepředpokládám už, že jste si udělal názor z jedoucího vlaku a má to své důvody proč ho tak vidíte. Za link na ten pořad děkuji, můj pocit z toho pořadu je spíše o tom, že to byl další hon na poživatele marihuany. Některé reakce těch diskutérů byly samy o sobě přemrštěné a pan Doležal byl pozván, jen aby byl jako opozice. Jak jsem psal výše, toto téma už považuji za uzavřené a díky za názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 04. 2010 22:48

Jsem rád, že jsme se někam dostali. Já zase akceptuji Váš názor. O tom diskuze je. Kdyby jsme měli všichni stejné názory, tak by nebylo nad čím diskutovat.

I já děkuji za Váš názor. Příště už se raději budeme držet počítačové tématiky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 04. 2010 01:56

pořád lepší než RH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor