Podíl internetových prohlížečů – Chrome se stal světovou trojkou

Diskuze čtenářů k článku

avatar
07. 08. 2012 22:01

Google Chrome vyniká zejména tím že má výborně zpracované grafické rozhraní.Je jednoduchý ,logický.IE6 byl super , IE7 byl o ničem . To je celý důvod . Běžný uživatel neřeší bezpečnostní díry v prohlížeči ale kvalitu ovládání.Jednoduchost a přehlednost.Zvítězí ten kdo si to uvědomí.Nemám nic proti Microsofu ale to barevné panoptikum je opravdu tragédie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 08:48

A co Flash?

"První dostupná testovací verze ukazuje, že je Chrome pro Mac stejně jednoduchý, jako ono prohlížeč od Applu, ale navíc dokáze rychleji vykreslovat stránky a je stabilnější."

Yoko Ono? ;)

Jak je to ale s Flash pluginem, už je k dispozici?

To samé by mě zajímalo u 64b verze IE, zda se někdy pluginu dočkáme.

Jinak Chrome používám něco přes rok, přecházel jsem z FF a už bych se nevrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 12:23

To samé jsem udělal já

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:57

A i já jsem na tom podobně. Ze začátku jsem myslel, že se neobejdu bez pluginů, ale časem jsem zjistil, že je vůbec nepotřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 12:25

Stávají se z vás BFU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 01. 2010 07:14

Tím to asi nebude, spíše bych řekl, že jsem postoupil od hraní si s vychytávkami, ke skutečné práci a zábavě na internetu, k čemuž ostatně má prohlížeč sloužit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 19:05

Ludia sa chovaju ako ovce, a teraz nic v zlom

Vidim to na bratovi, kedysi pouzival operu lebo som ju pouzival ja na jednom PC. Potom dostal notas ale nainstaloval si tam FF lebo kamarati povedia ze je dobry. IE nechce lebo vie ze je nebezpecny, resp. mu to povedali. Vie ze Vista je zla lebo vsetci tvrdia ze je zla aj ked ju nikdy neskusil.

A pritom keby som dal na reci ostatnych asi by som este stale mal Windows XP, pouzival BSplayer lebo ho maju vsetci atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 19:33

Nedopadl IE 8 (naproti mému očekávání) v testech jako nejbezpečnější web browser?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2010 00:05

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 23:03

Wow, skoro mám pocit, že někdo naklonoval mého bratra a odeslal jej na Slovesko. Pouze s tím rozdílem, že můj brácha teď nadává na pomalost Ubuntu na téměř deset let starém notebooku protože si nechával od kamarádů vypalovat úžasné hry se zaručenými cracky tak dlouho, až mu jednoho krásného dne počítač nenaběhl...

A vlastně i to Ubuntu tam má díky tomu, že mu to nainstaloval nějaký "kámoš co to umí s kompama" a že by si nechal vysvětlit třebas něco o výhodách ***boxu, či alespoň xfce...

Člověk je holt tvor stádní a nerad se liší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:52

Takových bratrů a sester běhá po světě...

Říká se jim BFU :D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2010 00:18

Tuhle stádovitost taky nemám rád, ale zarazila mě jiná věc... na rovinu, v čem je XP SP3 špatný systém? Já ho používám pořád a budu dokud to půjde. Přes Wubi (nějak mi nešel naformátovat swap oddíl, tak jsem normální instalaci vzdal) jsem si nahodil Ubuntu a přijde mi jako vynikající systém... pro hračičky, prostě lidi, kteří se v tom chtějí hrabat. Jinak pro každodenní užití si nemůžu XPčka vynachválit, největší roli hraje asi nějakých 8 let na jednom systému, to fakt nejde smazat.

Jinak firefox jsem si poprvý nainstaloval někdy v době IE5 nebo IE6, kdy ještě v Microsoftu neznali ani blbý panely uvnitř prohlížeče. Všichni BFU v rodině se zdárně zadaptovali a mně přijde rozhodně lepší nechat je surfovat v populární lišce než v IEčku. Sám to střídám, nejvíc se mi asi líbil Maxthon, ale má až moc neduhů... např. když se shodí na lištu, tak uvolní paměť a při obnovení třeba minutu šrotuje než se zas vzpamatuje. A stránky vykresluje až když je má skoro komplet, což není na pomalejších připojeních taky zrovna ideál... Takže zůstávám na Chromu (resp. Chomium), což je na netbooku pěkně dvojsečná zbraň. Sice běhá krásně rychle, ale žere tak dvakrát víc paměti než FF a minimálně pětkrát víc než Maxthon, což je při 1GB RAM zabijácký. Jenže jako jediný neduh mu to zatím toleruju, snad to programátoři taky vylepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 08:49

OT: "v populární lišce"

až na to, že je to populární panda ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 08:51

S tím žraním paměti to asi moc nevylepší, protože v Chrome je každý panel samostatný proces a to má svojí režii. Ale samostatné procesy už začal myslím používat i IE8 (jde to přepinat v registrech) a pokud se časem přidají i další, nebudou si už muset paměťové nároky vyčítat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 19:12

To není jen tím, mimochodem oddělenost programových vláken jde vyřešit i bez samostatných procesů, viz například Maxthon 2.5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 18:13

No moc se tesim na stejny hodnoceni za rok a Opera mne bude hoodne zajmat. :) Sice se ji posledni verze prohlizece povedla a sam bych se ho taky nebal (bohuzel pouzivam specificky doplnky, ktery ma jen FF), ale verim ze situace bude stejna s minimalnima rozdilama a Opera tak pochopi, ze tohle vyrvavani a parazitovani na MS nemelo smysl...

Ale co uz... nic s tim clovek nenadela, takze nezbyva nez jit svou cestou a tehle komedii se uz jen smat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 20:14

Ak klesne podiel IE6 a IE7 na zanedbatelnu uroven, tak kauza mala zmysel a Opera (+Mozilla a Google) dosiahla to, co pozadovala!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 22:15

vzdycky se pobavim nad tim, jak zastanci opery hledaji stale nove a nove a pritom porad stejne liche argumenty na obhajobu kauzy opera vs ie....

kazdopadne jak sem psal - uvidime za rok ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 22:29

TO nie je novy argument. TO je oficialne zhrnutie celej zaloby:

"The complaint describes how Microsoft is abusing its dominant position by tying its browser, Internet Explorer, to the Windows operating system and by hindering interoperability by not following accepted Web standards. Opera has requested the Commission to take the necessary actions to compel Microsoft to give consumers a real choice and to support open Web standards in Internet Explorer."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 18:12

Když už tady tak pěkně flejmujete, zkuste si přehrát tohle video. Jakmile skončí, tak mi sestřelí celou Operu, IE 8 restartuje záložku. S tím sem se ještě nesetkal, flashplayer mám aktuální.

http://www.novinky.cz/koktejl/188304-pri-demoli... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 18:36

opera ok, FF ok i midori (to je navíc ještě docela nestabilní) ok, takže bych řek, že je chyba na vaší straně

ale video dobrý :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 19:57

Firefox 3.5.6 spadne cely (Win XP)

IE hlaska stejna hlaska o padu, po odkliknuti se ale restartuje jen zalozka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 19:03

Hodne stara verze Mac os X 10.4.9

firefox 3.5.6

naprosto bez problemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 19:12

Opera 10.10 bum bác

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 19:23

"Následující plugin selhal: Shockwave Flash"

Ale jede se dál. Vyskočí jen lištička s hláškou nahoře a nic se neděje. Stačí ji jen odklepnout a vše, až na ten flash na dané stránce jede jak má.

Windows 7

Google Chrome 4.0.249.43

U IE 8 to vyhodilo "ukončit program", tak jsem to odklepl a nic se nestalo. IE se neukončilo, pouze se tab s danou stránkou načetl znovu a ostatní jede jak má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:45

Stejný GCH jako ty a bez problémů, či pádů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 20:27

přehráno v Chrome a flashplayer mám také aktuální.Žádný problém jsem nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 22:29

Jj s Operou máš pravdu, IEčko jsem nezkoušel a ostatní mě nezajímají

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 23:55

Ukázkový pád pluginu v akci. Ale shodilo mi to jenom flash, Chrome to ustál bez ztráty hvězdičky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2010 00:13

Po skonceni v Chrome ukazkove spadne Shockwave Flash

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 01:29

To je jasné, pokud není prohlížeč vícevláknový, tak zhavaruje celý. Spíš by mě zajímalo jestli na tom v Opeře nebo Mozille také zapracují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2010 06:12

Opera i FF spadnou,nahlédnutím do logu jsem zjistil,že se jedná o chybu Flash pluginu.Chrome díky oddělenosti všech procesů jen ohlásí,že Flash selhal,u Flash AX dojde pouze k resetu,proto se u IE jen restartuje záložka,pokud by došlo v AX ke stejně fatální chybě jako v pluginu pro FF a Operu,asi by se IE taky složil nebo zasekl.Jedná se ovšem jen o chybu Flash pluginu pro windows,v jiných systémech se nic nestane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2010 15:39

A můžu se zeptat, jakým způsobem jste toho pádu v Opeře dosáhl? Jelikož Flash jede v Opeře v samostatném vlákně, frame videa na uvedené stránce mi po chybě akorát zmizel a Opera i s danou záložkou funguje vesele dál. Pokud si dobře pamatuji, takto se chovala i verze 9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:37

GCH naprosto bez problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 12:23

Nemáš zastaralou nebezpečnou verzi flashe?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 18:12

BFU používají to co jim tam kdo dá,proto je tolik FF bez doplňků,BFU ani neví co to je doplněk pro FF.Obvykle si uživatel na něco zvykne a potom to chce všude,někdy už jen změna vzhledu je problém,pro spoustu lidí je FF s jiným skinem prostě jiný prohlížeč a dožadují se vrácení starého.Chrome sice nabízí poměrně velkou jednoduchost v ovládání,ale někomu to prostě vadí.Mám vyzkoušeno,že mezi uživatele kterým je naprosto jedno jak to vypadá,hlavně,že to funguje se nejsnáze dostávají prohlížeče jako FF a Chrome.Opera je zbytečně složitá a navíc první věc na kterou každý narazí je nemožnost po rozkliknutí nabídky záložek,záložky prostě přetahovat myší a tím prostě s Operou 80 procent lidí skončí.Nakonec jsou prostě uživatelé kteří chtějí aby to vypadalo a fungovalo pořád stejně,pro takové je jediná změna kterou překousnou s velkým brbláním ta kterou provede systém sám.Znám spoustu lidí co měli v PC IE6,jakýkoli pokus o změnu prostě smetli s tím,že to nevypadá stejně.Momentálně mají IE8 který proti IE6 vypadá dost jinak a změnu akceptovali jen proto,že systém automatických aktualizací jim prostě bez ptaní IE8 nainstaloval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 21:22

"nemožnost po rozkliknutí nabídky záložek,záložky prostě přetahovat myší"

po rozkliknuti zaloziek na bocnom panely to mozne je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 01. 2010 06:19

To je sice pravda,ale většina uživatelů nemá postranní panel zapnutý a ani ho zapnout nechce,protože je tam otravuje,což je trochu zvláštní,v prohlížeči jim ten panel vadí ale zapnutý na ploše jim vyhovuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 19:09

No nevím, mám dojem, že ten panel je zapnutý už při instalaci a většinu uživatel si ho vypnout neumí a nebo nechce a když je to náhodou napadne, tak jsou líní to udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:35

Kolik BFU používá Operu? Myslím, že asi moc ne. A ti ostatní si panel vypnout dovedou. Mimochodem, postranní panel jako první vypínám, preferuji co největší okno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 12:21

Překvapivě je těch BFU opravdu dost.

A monitory jsou dnes široké až moc, takže já se naopak snažím přesouvat věci do bočních panelů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:31

Ano, to je naprostá pravda. Svůj příklad píšu výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 17:45

V článku se píše jeden nesmysl - cituji "První dostupná testovací verze ukazuje, že je Chrome pro Mac stejně jednoduchý, jako ono prohlížeč od Applu, ale navíc dokáze rychleji vykreslovat stránky a je stabilnější". Z čeho autor usoudil, že je Chrome stabilnější než Safari? (předpokládám, že se mluví jen o platformě Mac, na Windows zkušeností se Safari moc nemám).

Na Linuxu, na kterém občas pracuji, využívám pouze Chrome, tam občas padají plug-iny. Na Macu používám pouze Safari a nikdy jsem žádnou nestabilitu teda nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:18

opera už piči je, a IEčko tam míří čím dal víc.. FF a Chrome 4ewer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:28

ewer = konev

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 16:35

Neřekl bych... IE 8 je už velice vyspělý a kvalitní prohlížeč a sic ho nemám rád, tak musím uznat že je opravdu dobrý. Pravda, možná pomalejší, ale spolehlivý s dostatkem funkcí a má i rozšíření.

btw: Myslím si, že současný pokles IE je způsoben hlavně tím, že končí verze 6 (což je super zpráva) a tím, že lidé chtějí buď změnu, vyzkoušet něco nového nebo zkrátka preferují ďábelskou rychlost (chrome), hromadu plug-inů (FF), integraci torrentů (Opera) atd... Zkrátka každý podle svého gusta a spoustě lidí vyhovuje i samotné IE a bude to tak i nadále. Ani bych se nedivil, kdyby IE spadl na 30% a poté osciloval mezi 30%-40%. Navíc MS má teď velkou konkurenci, tak zamaká a IE určitě požene rychle kupředu ve vývoji (viz. zrychlená verze 9).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:56

IE 8 je vyspělý v porovnání se svými staršími verzemi. Oproti ostatním má stále co dohánět. Ale podpora CSS2 v je v něm pěkná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 17:49

To jsou ale vše názory lidí,co čtou Živě a zajímá je IT.

Což je jaksi menšina populace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 18:22

Malokedy sa stava, ze by vyspelost niecoho dokazala posudit vacsina populacie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 17:53

No, neřekl bych, že je verze 9 nějak zrychlená, alespoň ve srovnání s rychlostí vývoje u konkurence.

Microsoft vlastně nemá zájem na tom, aby se prohlížeče a web vyvíjely, čím víc toho prohlížeče a web dokážou, tím větší je hrozba, že si uživatel v jednu chvíli uvědomí, že operační systém potřebuje v podstatě jenom ke spouštění prohlížeče. Tak proč by měl za Windows platit několik tisíc? Nebo proč by si měl kupovat novou verzi Windows?

Tuhle hrozbu si MS uvědomil už dávno, proto tolik bojoval s Netscapem nebo zastavil vývoj IE na několik let.

Rozvoj webu a to, že uživatelé tráví na webu čím dál tím větší část svého času, musí být pro Microsoft noční můrou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:18

A nic jiného nemá být OS GCH, ale to je už debata o něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 02:57

Opera zvyšuje své procentuelní zastoupení. A pávě s uvedením verze 10 poskočila výrazně. Řekl bych, že nyní bude naopak stále stoupat, asi až před Safari.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:28

Ono je rozdíl mezi ČR a světem. Takže možná v ČR stoupat bude, protože je zde hodně populární, ale ve světě to může být jinak.

A spoustu BFU ve světě (ale i u nás) spatřuje v jednoduchosti sílu, když k tomu přidáš rychlost, největší okno a stabilitu, dostaneš GCH.

Moje přítelkyně používala spoustu let FF (a stejně žádné pluginy nepoužívala). Prostě, někdo ji řekl, že FF je nejlepší, tak ho používala (stejné by to bylo, kdyby ji někdo řekl, že je nejlepší Opera, nebo Maxthron). Když jsem ji přeinstaloval Win, dal jsem ji už jen GCH, dnes je z něj úplně odvázaná a k FF by se už nevracela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 13:34

Vycházím ze statistik v článku. Tam Opera stoupá. A stejně jako si u nás všimli, že Opera je ve verzi 10, tak si toho všimli i někteří ve světě.

A máš pravdu s tím BFU. Takže se ke GCH nedostanou. Stejně jako vy jste přítelkyni předinstaloval GCH a jinak by dál používala FF, BFU bude stále používat IE.

(A já také používal spokojeně FF bez doplňků.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:10

IE nejvíc klesá, Chrome nejvíc roste, Opera nejvíc stagnuje :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 15:56

Ono se není čemu divit. Chrome první přišlo s úzkym designem, nebo jak to nazvat a dnes v době 16:9 nebo 16:10 displejů na notebookách, či dokonce netbookách je každý pixel ceněn zlatem. Navíc nepotřebuje žádné složité nastavení, je extrémně rychlý. Co víc normální uživatel potřebuje od prohlížeče?

Moc nechápu procenta FF, nebo respektive co uživatelům, myslim BFU přináší, jeho sílu vidím hlavne plug-inech. Nejvíce mi vadí jeho rychlost, na starším počítači se spuští témět půl minuty, ostatní o polovinu méně, přitom je bez plug-inů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:12

Však taky je často používán díky pluginům a JS scriptům.

To je i můj případ, kdy z mých cca 7 JS scriptů funguje na Opeře pouze jeden. Stejně tak je to s pluginy, kdy používám několik specifických, které prostě jiné prohlížeče nemají.

Operu jsem zkoušel a nová alfa verze 10.5 je velmi rychlá, ale pořád mi tam něco chybí.

Chrome si nadšení uživatelů po addonech a scriptech uvědomuje a právě na tom teď začíná pracovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 16:15

2/3 uživatel Firefoxu nikdy nenainstalovalo žádný doplněk, to mi teda to nadšení uživatel ukažte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 16:25

Ale hlavně mezi lidmi, co se již ve světě počítačů pohybují delší dobu, nebo se jimi dokonce živí. Ať jde o grafiky, programátory, nebo o tvůrce webů, tihle lidé právě využíjí podle mého názoru pluginy nejvíc. Na Firefoxu jsou velice komplexní, ale přesně jak tvrdí příspěvek předemnou, z normálních lidí je nenaistaluje skoro 90% dle mojeho názoru.

Třeba Chrome, co jsem naposledy se díval na doplňky, byly převážně nesložité, týkajících se sociálních sítí... Chrome jednoduché pro mě až moc a Opera zase zabrala až moc místa na dispeji. Moc dobře se mi zdá nová 10.5.

Ale co jsem se snažil říci je, že pro normálního uživatele webu by byl Chrome asi lepší volbou než Firefox, ale to si každý musí promyslet sám ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:37

vypnout lištu s menu, vypnout horní okraj okna (i když to asi ve win dost dobře nejde :/), vypnout stavový řádek a Opera je tenčí než cokoli jiného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:56

Google (Chrome) má jeden velký problém a to je nedůvěra velkého množství lidí v bezpečnost, respektive zneužitelnost jejich dat. Sice existuje Chromium a Iron, ale to zase BFU zbytečně mate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 17:05

Většina lidí si z bezpečnosti nic nedělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 17:42

Divné, podle různých diskusí na netu to vypadá, že se spousta lidí zneužití dat společností Google bojí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 20:05

Dufam, ze si aspon vedia zmenit domovsku stranku a vypnut phishing filter vo Firefoxe, v ktorom ma prsty Google...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 20:18

Proč se bojí Googlu a Microsoftu ne je mi záhadou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 07:11

Protože u operačního systému běžný uživatel v podstatě nemá (nechce si komplikovat život) volbu. To je i důvod, proč je MSIE nejrozšířenější. Prostě už tam je, a v práci ho mám taky, tak co...

Kdo z vás dělá v nějaké firmě ajťáka a nainstaloval lidem něco jiného, než MSIE??? Myslím, že to budou jen výjimky. Tak se nedivte...

Já dělám ve firmě, kde si můžu v podstatě nainstalovat cokoli (ajťák je v Praze) a vím, že neznalí kolegové jsou "natvrdlí", když jim říkám, že GCH je lepší, rychlejší a pro ně - trotly jednodušší než MSIE, tak stejně 99% jich zůstává u MSIE.

Jen pro dokumentaci některých vysokoškolsky vzdělaných spolupracovníků ve 21.století:

Včera jsem jednomu (45let) na MSIE ukázal, že si může otevřít více stránek v záložkách, koukal na to jak sůva z nudlí a mám u něj panáka :D.

Takže asi tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 01:08

A pak je tu spousta běžných uživatel kteří na to z vysoka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 20:11

"To je i můj případ, kdy z mých cca 7 JS scriptů funguje na Opeře pouze jeden. "

A nevyuzivaju tie JS skripty nahodou nejaku funkciu z GM? Skusali ste v Opere emulator GM funkcii?

Na druhu stranu, vyhodou userJS v Opere je to, ze sa aplikuju skor, nez akykolvek skript na stranke. To sa da velmi dobre vyuzit na blokaciu, ci zmenu specifickych skriptov na stranke. Toto nie je mozne u GM skriptoch, pretoze skripty su aplikovane az po nacitani stranky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 15:19

Já Chrome používám už od první verze a ze všech prohlížečů mi nejvíce vyhovuje kvůli stabilitě (a hlavně pokud Flash neodpovídá, Chrome se neukončí) a taky kvůli jednoduchosti a velmi dobře provedenému rozhraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 15:32

Chrome si s flashem stále neporadí a zamrzne, nejlepší je v tomto ohledu Maxthon. http://blog.blog.zive.cz/2009/06/test-prohlizecu-v... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 15:50

Vy jste Chrome asi nikdy nevyzkoušel co ? Napíše, že Adobe Flash Player neodpovídá a ukončí ho a je pořád funkční jako před spadnutím pluginu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 16:11

A vy jste snad nikdy nezkoušel jiný prohlížeč? Takto se chová Flash player na všech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:35

Třeba slavný Firefox spadne s Flash Playerem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:52

V životě jsem nazažil pád Flashe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:20

Nesouhlasím,zkoušel jsem Chrome ve své první verzi a když mi spadl flash tak prohlížeč jen oznámil že to spadlo,samotný prohlížeč nespadl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 16:29

http://iuos.mybrute.com... frčím na chrome v pohodě. I když to zezačátku trošku zlobilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 21:33

Ty jsi jako Hulán se svou nejlepší Geforce, WM, Intelem nebo IEčkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 01:06

Rozdíl bude v tom, že já uvádím fakta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 09:48

O všem se má pochybovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 19:06

To ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 01. 2010 21:51

"pokud Flash neodpovídá, Chrome se neukončí" - s Operou se mi ještě nestalo, že by Flash začal neodpovídat. I přes to, že se mi nelíbí, jak se Opera zachovala a žalovala do EU, že chce svůj prohlížeč do Windows, začal jsem ji používat a vůbec si na ni nemůžu stěžovat. Oproti FF je daleko rychlejší a není tolik paměťově náročná. Oproti Chrome má zase spoustu funkcí navíc, které zpřijemňují procházení webu (ať už je to správce hesel, blokování obsahu, download manager a spousta dalších detailů). Proti Chrome samozřejmě nic nenamítám, svoje uživatele si určitě najde a jako webař ho samozřejmě při návrhu stránek respektuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 01. 2010 06:02

Chrome má taky správce hesel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor