Po prostorovém videu Google představil nový formát 360° reklam

Po prostorovém videu Google představil nový formát 360° reklam

Na Youtube už můžete najít velké množství videí, v nichž se lze libovolně otáčet. Fungují jak na desktopu, kde pro pohyb slouží myš, nebo na telefonu, kdy pohyb umožňuje gyroskop. V ideálním případě jsou videa prohlížena třeba pomocí Cardboard – tedy kartonovým doplňkem pro virtuální realitu.

Nyní dal Google tento formát videoobsahu do rukou i inzerentům, kteří mohou začít tvořit netradiční reklamy a doufat, že zaujmou více než obyčejné video tradičně přeskočené za pár sekund. Jak budou takové reklamy vypadat, se můžete podívat na dřívějších snímcích Coca-Coly nebo Nike. Prvním inzerentem, který spustil kampaň postavenou na těchto videích, se stal výrobce piva Bud Light.

Diskuze (4) Další článek: Acer One 10 je tablet 2v1 s připojitelnou klávesnicí za 200 dolarů

Témata článku: Google, Reklama, Cola, YouTube, Videoobsah, Nový formát, Formát, Watch, Cardboard, Tour, Google Cardboard, Netradiční pár, Coca Cola, Prostor, Nový, Karton, Coca-Cola, Nike, Google+

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost