Po prostorovém videu Google představil nový formát 360° reklam

Po prostorovém videu Google představil nový formát 360° reklam

Na Youtube už můžete najít velké množství videí, v nichž se lze libovolně otáčet. Fungují jak na desktopu, kde pro pohyb slouží myš, nebo na telefonu, kdy pohyb umožňuje gyroskop. V ideálním případě jsou videa prohlížena třeba pomocí Cardboard – tedy kartonovým doplňkem pro virtuální realitu.

Nyní dal Google tento formát videoobsahu do rukou i inzerentům, kteří mohou začít tvořit netradiční reklamy a doufat, že zaujmou více než obyčejné video tradičně přeskočené za pár sekund. Jak budou takové reklamy vypadat, se můžete podívat na dřívějších snímcích Coca-Coly nebo Nike. Prvním inzerentem, který spustil kampaň postavenou na těchto videích, se stal výrobce piva Bud Light.

Diskuze (4) Další článek: Acer One 10 je tablet 2v1 s připojitelnou klávesnicí za 200 dolarů

Témata článku: Google, Reklama, Cola, Vid, Google Cardboard, Prostor, Watch, Videoobsah, Coca Cola, YouTube, Netradiční pár, Karton, Google+, Tour, Formát, Nový formát, Nike, Cardboard, Coca-Cola, Nový, REK


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky