vsechny tyhle teorie jsou pekny, ale predpokladaj, ze nejlepsi zakaznik je odbornik.
Neni tomu tak. Nejlepsi zakaznik VE VSECH odvetvich je vymastenej kreten, kterej hledi hlavne na to, aby byl IN.
V pripade CD tebou popsany stav znamena, ze si teenagers prestanou kupovat/stahovat co se jim libi a je to tedy pro tuto skupin "kvalitni" hudba. Proste o ni nebudou vedet, protoze kdyz nebude youtube a podobny servery, kde mrknes na jeden song a vyjede ti 100 podobnejch = 100 songu o kterych bys vubec nevedel.
No takze teenagers se vrati ke starymu dobrymu modelu "kamarad ukazoval", nebo "v esu rikali". A to je svet, ve kterym se tyhle stiky umi pohybovat a sdirat zakaznika z kuze dobre mirenou manipulaci.
Proste do klasickyho media narvou prachy a vyjede jim exkluzivni "product" alias "bland", kterej muzou za premrsteny ceny strilet.
Kdyz totez udelaj na youtube, vyjede jim hromada zakazniku, kteri se dovi o konkurenci, ktera je kvalitnejsi.
Oni nejsou blbci. Oni jen jedou podle osvedcenyho mustru "bland bland bland".
Se da pochopit. Co se neda pochopit, jak si lidi furt nechaj sra´t na hlavu.