Placené kampaně na Facebooku jsou stejně na nic, jako ty falešné

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 18

Názory k článku

19. 02. 2014 01:34

K podobnému závěru jsem také došel. I přesto, že jsem reklamu cílil pouze na ČR a SR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2014 20:18

a znovu a znovu to samé, že facebook je horší než blogy, má falešné účty, pro e-byznys je bezvýznamný, pro SEO také skoro nepoužitelný, placené tzv. sponzorované příspěvky mají nízký efekt, daleko lepší je pro práci Google plus nebo LinkedIn. Na druhou stranu má FB výhodu, že se skrz něj dá příhlasit do spousty portálů a diskuzí, byť za cenu "spamování".více o "zbytečnosti" facebooku zde: http://www.ppc-reklama-seo-blog.cz/internetova-reklama/21-fa... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 02. 2014 02:18

Je to žel přesně tak, jak píše Derek. Před několika měsíci jsme se s kolegou poprvé a naposledy rozhodli zainvestovat na zkoušku symbolickou tisícovku do reklamní kampaně na Facebooku. Získali jsme cca 100 nových fanoušků, ze kterých ale službu nezakoupil ani jeden. Takže nejen, že je reklama na Facebooku k ničemu, ale ona je dokonce úplně na ho*no.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 02. 2014 16:25

Dobré vědět, uvažoval jsem totiž, že si zaplatím reklamu pro jednu svou stránku, ale vzhledem k jejímu zaměření by byla rozumnější reklama po městě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 02. 2014 13:50

Otazka je podla mna celkom niekde inde ...
Je reklama na fejsbuku efektivna? Ja vravim ze je. Aj napriek kope "mrtych dusi" je to momentalne najefektivnejsi a najrychlejsi sposob ako nieco rychlo a lacno spropagovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

další duvod proč reklamu na facebooku neplatit ale když ono to velké číslo u těch stránek tak krásně vypadá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2014 13:33

Důležitá informace, která v článku nezazněla (a ve videu ano), je, že profesionální armády lajkerů v Bangladéši a okolí klikají i na cizí reklamy aby maskovali svou placenou činnost. Tím samozřejmě likvidují celý reklamní systém. Facebook ovšem nemá důvod na tomto statutu quo nic měnit - peníze dostává i tak a inzerenti si zatím nedali jedna a jedna dohromady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2014 13:31

zajímavé info ale nějak nechápu jednu věc. budu rád když někdo poradí:
v článku mě skoro vyznívá, jako by reklama na facebooku přinesla jen mrtvé duše - neexistující uživatele. při tom v parametrech reklamy (když ji kupujete) je možnost aby se reklama zobrazovala jen přátelům lidí, kteří již stránku likovali. to jsou ale skutečné osoby, ne mrtvé duše.není teda problém spíš v tom, že experiment s měřením účinnosti reklamy, byl prováděný na "vymyšlené fan page"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2014 13:29

A tomu se ještě někdo diví??? Celej ten Fejkbůk je jen obří mýdlová bublina těsně před prasknutím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2014 12:59

Zjištění mě ani nepřekvapuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor