YouTube

PewDiePie to přehnal, končí s ním Disney, YouTube mu ruší pořady a reklamu

PewDiePie to přehnal, končí s ním Disney, YouTube mu ruší pořady a reklamu

Hlavní hvězda YouTube a nejznámější jůtůber PewDiePie je provokatér. Svým bezprostředním stylem baví 53 miliónů svých odběratelů, současně získává velké příjmy z reklamy a mediálních partnerství. Teď to ale trochu přehnal.

Klepněte pro větší obrázek
Video už na YouTube nenajdete, ukázku nabízí WSJ

V několika nedávných videích použil úryvky projevů Adolfa Hitlera, případně protižidovské hlášky. Najal si třeba dva chlápky, aby na videu drželi ceduli "Smrt všem židům". Vše bylo myšleno žertem, chtěl tím poukázat na absurdnost webu Fiverr, kde si můžete zaplatit za cokoli. Tento styl humoru ale rozhodně nepřišel vtipný korporacím, které s PewDiePie spolupracují.

Po dotazu Wall Street Journal na vhodnost videí, přestal včera s PewDiePie spolupracovat Disney, s jehož odnoží Maker Studios pracoval na obsahu.

Dnes ale uhodilo větší kladivo. The Verge s odvoláním na mluvčí YouTube uvádí, že se proti své hlavní hvězdě postavil samotný YouTube. Kromě smazání problematických videí zrušil plánovanou druhou sezónu Scare PewDiePie, která měla být na placeném YouTube Red, navíc nyní hlavní kanál PewDiePie vyřadila z prestižního Google Preferred advertising program, ze kterého získával výrazné příjmy na reklamě. Zůstávají mu standardní reklamní příjmy Google AdSense a jeho základna 53 miliónů fanoušků.

Diskuze (83) Další článek: Překonáme odolnost vůči antibiotikům brutální silou?

Témata článku: YouTube, YouTube Red, Reklama, Disney, Milión fanoušků, REK, Season, Original, Trailer, Mediální partner, Pořad, Google AdSense, Hlavní hvězda, Hlavní kanál, PewDiePie, Google Ads, AdSense, Adolf Hitler, Základna, Hvězda

Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest: 20 powerbank s USB-C

Test: mobily do 3 500 Kč

Radíme s výběrem routeru

Tipy na nejlepší vánoční dárky