Petr Hejl vyvinul první prototyp svého revolučního hledače

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 568

Názory k článku

13. 06. 2011 05:39

nechapem preco tomuto clovekovi pomahate s kodom... vidite ze do programatora ma daleko ale prachy (ak nejake) za to dostava on tak nech si to odmaka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2011 15:07

Pane Hejle, plánujete si do budoucna pořídit něajký programátorský tým, nebo v projektu chcete pokračovat sám? Předpokládám, že důvodem proč píšete kód sám jsou finance a Vaše know-how. Možná si to teď nepřipouštíte, ale víc hlav by určitě Váš projekt zvládlo rychleji a snad i kvalitněji Je mnoho moderních technologií, o kterých vy třeba nemáte ponětí, a pro jiného je to samozřejmost a brnkačka. Každopádně sleduji dění okolo Hledače a těším se co se z toho vyklube. Ještě se chci zeptat, s jakou návštěvností Hledač po spuštění počítá? Určitě by bylo nemilé uvést se pádem serveru Přeji hodně zdaru!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (25)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
10. 06. 2011 00:53

Jen počkejte, Hlodač Vám ještě ukáže zač je toho loket. Až vyleze i Hlodač Hydrant, tak se může jít Google se svým Androidem vycpat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2011 21:05

Upřimně lituji investorů. Jestli si některý přečetl tuto diskuzi, tak se musí chytat za hlavu.Jsem zatím jenom student střední školy (17let), a už teď vím že pracovat sám na projektu s investicí 1 milion, je absurdní! K tomu ještě C# a Mono? Prosím vás! To by mě nenapadlo ani v tom nejhorším snu!...
O prezentaci projektu nemluvě...
Při čtení diskuze P. Hejla jsem dostával záchvaty smíchu, s občasným pocitem že je to važně špatný vtip.Dávám prostor novým myšlenkám a nápadům. Samozřejmě respektuji lidi kteří toho dokázaly více než já, avšak vše má své hranice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (33)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2011 15:26

Tip pro pana Hejla: Před spuštěním by mohl požádat Google o 10 milionů za to, že to nespustí.Jemu by to mohlo stačit a Google se lacino zbaví nebezpečné konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2011 14:42

Pro pana HEJLA:Dobrý den, právě jsem dostudoval první ročník na VUT FIT a v programování nejsem žádný starý mazák, ale řekněte mi prosím toto:Proč používáte Mono, které je na Linuxu mnohem pomalejší než na Win (ten FileSystem by se dal na Win nějak hodit)?A druhý dotaz je... Víte, v čem spočívá objektově orientované programování? Třeba za to, že pojmenuji class slovesem (ve vašem případě to tak máte všude) by mě na fakultě v základech programování urvali hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (27)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 13:31

Já to shrnu, pan Hejl je typ (českého-oprava) moravského IT obzvláštníka, kdo si termín obzvláštník nechce sám vyhlodat, tak tu je odkaz
http://www.jedinak.cz/stranky/txtborecky.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 12:33

No co, půlku pracovní doby bylo aspoň co číst. I když ne všechny commenty jsou zajímavé...
Můj názor: Spousta lidí od nás už dokázala, že i jedinec ze zapadlé středoevropské pidizemičky může změnit svět. Není důležité, jestli se to povede, ale to, že to naši lidé stále zkouší.
Proto panu Hejlovi fandím i přes odpor, který ve mně (jakožto v Moravákovi) vyvolává jeho šílený písemný projev. Věřte, že všich nejsme tak ujetí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2011 11:07

Já nevím jestli ta vaše "chtěná nečeština" je vám příjemná, ale mně osobně se to už tak až špatně čte, až je mi vám do smíchu. Nebo si skutečně myslíte, že jste jako machr a borec, když takto píšete? Titul Ing. a nakonci CSc. a neumíte psát alespoň částečně spisovně. Taky o sobě nebudu tvrdit že jsem bezchybný, ale 99% vašich slov je fakt na zbl*tí
Myslím, že hovořím alespoň za 98% zdejších čtenářů, když si myslím, aby jste nedělal za sebe .....!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 10:43

Já mu fandim. Kterýmu důchodci se dneska povede někoho pumpnout o mega. V novinách a televizi slyšíme pouze o opaku. Průšvih bude až se bude místo bingování a googlování hejlovat. To by si na to mohli posvítit orgány činné v trestním řízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 10:20

videl som toho hejla v den d .... sutaz televiznato hovori za vsetko, je to sasek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
08. 06. 2011 09:25
08. 06. 2011 08:48

Zdrojové kódy od např. od komprese jpeg, nebo nějakých složitějších matematických funkcí nikdy (nebo v naprosté většině) nejsou psány podle nejnovejších a nejsprávnějších konvencí.
Znám několik matematiků, kteří jsou schopni napsat vyladěný funkční program, ale z jejich zdrojové kódy jsou příšerné.
Paradoxně čím více budete p. Hejla kritizovat, tím větší v kontrastu s vašim přístupem bude jeho případný úspěch :)EDIT: Kdyby byl středověk, tak je p. Hejl na hranici, kdyby totalita, tak ve věznici. Naštěstí už je rok 2011, takže se agresorům směje v diskuzích :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
08. 06. 2011 08:45

ad PH: "dokázal jako první na světě ekvivalenci jedný věty s axiomem výběru" ... a na otázku která to byla "už si ji nepamatuju". Ano, to se tak stává, zřejmě nebudu jediný, kdo vám ty hlody strašně věří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 08:36

Pry AsyncCallback Pripada mi to jako by objevil asynchronni a vicevlaknove zpracovani a ted je z toho paf.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 00:35

tragikomické... nič viac sa k tomu nedá napísať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 06. 2011 00:01

No prešiel som s jedným okom vašu stránku a mal by som pár otázok pán Hejl. Váš algo bude hodnotiť tematicky spojené množiny stránky tj. videá, obrázky, scripty atď... Neviem ako dobre máte prekuknutý algo Googlu, ale ja som už optimalizoval stránky pre dosť náročné kľúčové slová v Googli a poviem vám, nie je to žiadna sranda odkedy Google vyhlásil vojnu spamerom. Neviem či ste vedeli že v roku 2005 Google predstavil nový atribut pre anchor tag a to "NoFollow" čo znamená že link ktorý ma nofollow atribut nemá žiadny význam pre pozíciu v Googli. Tak isto začal Google stavať baclinks na posledné miesto. Ak chce niekto vytvoriť stránku ktorú chce pretlačiť až na prvú stránku a prvé miesto pre určite klúčové slovo v Googli, musí vytvoriť stránku s veľmi kvalitným obsahom stránky. Tzn. kľúčové slová v H1, H2, H3, H4 tagoch, bold, italic ako aj obrázky s klúčovým slovom v alt tagu a nejaké to video. V posledných mesiachoch platí u algo Googlu "Content is the king" pretože stránku s nekvalitným obsahom nepretlačíte na prvu stránku (nie je s náhodou toto princíp vášho hlodaču?)... Samozrejme že Google si potrpí na kvalite spätných linkov (backlinks), čo znamená že link z PR0 stránky so 100 OBL (outbound links) nemá význam, a zase naopak link z PR9 domény .gov alebo .edu s 5 OBL má veľmi vysoký význam. A z mojej skúsenosti viem že linky z komentov typu BlogEngine, Wordpress, Drupal ako aj linky z profilov na fórach nemaju už skoro žiadny význam takže optimalizovať takýmito (najľahšími) linkami sa moc nevyplatí. Je jasné že existujú nato boti (SEnuke, Xrumer, Scrapebox) a ďalšie, ale polovicu týchto linkov Google ani nenájde a keď áno, sú nofollow pretože väčšina dnešných Blogov používa nofollow tag a tieto blogy sú zaspamované k smrti. Takže tu sa vynára otázka - Od čoho bude váš algo lepší od Googlu, pretože ak porazíte Google prisahám že si dám dole gate polejem ich kečupom, budem ich jesť, pritom budem ležať a jazykom sa odrážať až na vrchol Mount Everestu. (No offense). Inak držím palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 23:47

Me by zajimaly dve veci:
1) Co na to rikaji investori? Staci jim ke spokojenosti screenshot vyhledavani Lednice a ukazka kodu, kde je jen vypis do konzole a prirazovani promennych?
2) Je to cele nepovedeny vtip, podvod, nebo absoludni nedostatek soudnosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 23:27

zkratka hhh neznamena - ha ha ha, ale Hlodac Hloda Hejla :Dprominte pane Hejl, ale nedalo mi to :D:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 22:46

Pane Hejl, až se vám projekt rozběhne, tak bych vám rád nabídl korektorské/překladatelské služby. V nabídce mám kromě klasických světových jazyků i hotentótštinu Myslím, že by se vám to mohlo hodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 22:39

No podle mě kdyby jste mu nedělali furt reklamu, tak by mu asi těch 23 investorů ty peníze nedalo,
vůbec jsem nepochopil, v čem je ten algoritmus výjmečný ? Google taky už nepoužívá Pagrank, jistě by to mezitím jejich programátoři aplikovali do svého ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 22:18

C# byl nezatracoval, výsledný kód díky JIT běží dostatečně rychle, stejně jde jen o demonstrátor a ten se určitě rychleji napíše v C# než v C++. Nicméně kvalita ukázky kousku zdrojáku je dost triskní, na že pan Hejl programuje už pěknou řádku let je to jak ukázka školní práce někoho, kdo se teprve učí programovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 22:12

Fandím Vám, minimálně jste dokázal udělat takový rozruch na českém internetu jako snad nikdo. Asi jste blázen, ale bez takových by nevznikla spousta vynálezů.
Opravdu by mě ale zajímaly Vaše argumenty, proč jste zvolil zrovna C#. To že je "uživatelštější" (nebo jak to píšete) to není žádný argument. Podle mě (a cosem pročítal tak i dalších čtenářů) je tento jazyk naprosto nevhodný pro Váš typ projektu. Já bych na Vašem místě zvolil čistý C. 1. Výkon 2. Váš styl psaní kódu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 22:00

Pan Hejl si napsal spambota, terý tu odpovídá na vaše otázky .Ale teďka vážně:1. taky si myslím, že to nebyl zrovna nejšťastnější nápad to psát v C# (už jenom proto, že to neběží přímo, ale přes nějaký interpret - možná že to je kec, tak mě nekamenujte), každopádně takové C++ by bylo asi rychlejší
2. je třeba si stanovit co je prioritou, jestli výsledky vyhledávání a jejich pořadí (předpokládám, že tohle je vaše priorita) a nebo rychlost daného vyhledávání (nemyslíte si že i google by vyhledával přesněji, kdyby na to měl více času? resp. myslím, že to mají tak vybalancované, aby to bylo v co nejpříznivějším poměru rychlost : přesnost)
3. sice je předběžné se bavit o logu, nicméně by to mělo být něco výstižného jednoduchého na zapomatování a ne nějaký obdélníkový rastr.
4. no a k jazyku, chápu, že máte potřebu se nějak odlišit, vůbec vám to neberu, taky jsem moravák, ale tohle je BĚSjinak jsem teda zvědavý, co z toho vylezepřeju pěkný denMichal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 21:54

Ja nejsem "vzdelanim" programator, ale fyzik. Programovani pro me bylo spis konickem, i kdyz par IT kurzu mam a posledni rok jsem stravil psanim software na analyzu vedeckych dat z jednoho satelitu. Takze se nechci poustet do nejakych hodnoceni, ale ...1) Nemyslim si, ze vysoce hovorove vyjadrovani ohromi potencialni investory (kteri muzou cist i tuto diskuzi).2) Ja udelal v zivote jen par webu pro vlastni zabavu a po graficke strance jsem asi anti-talent, dovoluji si vsak tvrdit, ze byly jak po graficke tak po funkcni strance kvalitnejsi nez weby pana Hejla (navrat o 15 let zpet v case). Coz je pouze muj osobni nazor, jen me to trochu zarazi u nekoho, kdo pracuje na vyhledavaci. Vlastni algoritmus muze byt ale skvely...3) Pokud tomu dobre rozumim, pan Hejl zatim pracuje jen s velmi omezenou mnozinou, relativne uzce zamerenych webu (Morava). Pokud jsem se neco za posledni rok naucil, tak to, ze kdyz neco "skvele" funguje s velmi omezenym vzorkem "idealnich" dat (simulace) neznamena, ze to bude stejne dobre fungovat na mnohonasobne vjetcim vzorku extremne ruznorodych (a vetsinou dost nepredvidatelnych) realnych dat...Take nechapu, proc se tady vubec resi vzhled a logo noveho hledace, kdyz to je asi to uplne posledni na cem by se melo pracovat (a mel by to delat nekdo kdo to skutecne umi). Jinak vlastni kod bych moc nekritizoval, vzhledem k tomu, ze tech par radek z obrazku je vytrzenych z kontextu celku a zjevne se nejedna o finalni produkt.Uvidime, rad se necham prekvapit, i kdyz se musim priznat, ze to na me pusobi trosku jako jedna velka recese...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 21:28

Ahoj,
je "hlodac" inspirovan prbabou vsech vyhledavacu - projektem VERONICA ("Very Easy Rodent-Oriented Net-wide Index to Computer Archives")?D.MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 21:22

nejsem zrovna vyznavac C# ale když už z investorů vytah mega, investice do visual studia a využití aktualní verze C# by asy nebylo naškodu přecijenom je mono pořád tak trochu hodně za vyvojem v redmondu pozadu.PS: nemluvě o tom že nechat běžet aplikaci s enormnimy naroky na vykon nad .NETim virtualnim strojem bude asi lahůdka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 21:20

Pane Hejle.
To jste programoval sám, nebo jste v souladu se svými sliby a rozpočtem najal dva programátory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 21:09

Tak nevím, připadá mi to všechno jako ve filmu "Český sen" Nicméně název "Hlodač" nemá chybu (až na ten ukradený obrázek).EDIT: musím uznat, že prostředí kolem Hlodače a spol. je pozoruhodně konzistentní - soutěž, báseň "Óda na hledač", fotky (zvláště ta s R.I.P. Google), svérázný psaný projev pana Hejla, design hlodače (Google + Bing + Yahoo), svérázný design všech jeho www stránek včetně obsahu (víno, ženy, zpěv a to doslova), "portál" lednice.org, který dokonce (kromě jedné malé chybičky) projde w3c validátorem atd. atd. Skoro bych řekl, že to má nakročeno k virálnímu marketingu ... každopádně, jak říkal jiný slavý Brňák Franta Kocourek, "hoši, bude sranda!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 21:00

Keby to bolo realne tak pan Hejl sa tu neztrapňuje a nesnaží sa to zachrániť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 20:49

To by mi zajímalo kolik jste toho dnes naprogramoval..?? Asi moc ne, když tu stále odpovídáte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 20:33

Ten PH Hlodač bude asi něco jako MS Párek, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2011 20:23

Velmi zaujimava diskusia. Ale podobne ako par ludi drzim Petrovi palce, asi skutocne zabudate ako zmenili svet geniovia ako napriklad Tesla? Ktoremu sa vsetci rovnako smiali a bol to genius! Verim, ze to bude revolucni hlodac a aby sme o nejaky ten rok namiesto "vygoogli si to" nehovorili "vyhlodaj si to".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 20:20

Je to smutné, když vidít takový kód:
- jmenné konvence pro C# nejsou aplikované viz error_file_pathname, myparameters, atd.
- OOP by mělo vypadat jinak, všude vidím jen statické metody
- konfigurační parametry přímo v kódu, žádné extra třída typu singleton s načítáním hodnot
- neošetřené chyby viz myparameters nemusí obsahovat 4 parametry, obsah stránký může být větší než 2.5 MB
- komentáře v kódu nejsou aplikovány
- návrhové vzory nejsou aplikovány
- alokace paměti, pevně definované hodnoty viz www_page_content_chars=new char [2500000];
- všechny data předávaná přes parametry, žádné členské proměnné, chudák callstack
- logování chyb natvrdo do console bez volitelného výstupu
- ...Musím konstatovat, že ten kdo psal tento kód se C# neživí (fakt). Nicméně netvrdím, že algoritmus analýzy obsahu webu nemusí být unikátní a konkurence schopný. Zatím, mám z uvedeného pocit, že na závodech Formule 1 přijel trabant a jsem osobně zvědav co je pod kapotou, protože ten trabant vypadá fakt hrozně . Těším se na start a budu příjemně překvapen, pokud výsledek bude rozdílný od dosavadního očekávání.
----------------
Tak mam jeden mega, mega joke z http://www.milionovastranka.net/documents/databases/konfi... ... a to originál citace
"
StahováníPokud by se 65 terrabyte stahovalo rychlostí 1 gigabit za sekundu,jednalo by se celkem o (65 terra / 1 giga) x 8 bitů = 520000 sekund, tedy cca 144 hodin, tedy cca 6 dní.Pokud by se stahovalo jen v noci, aby se ve dne neblokovala linka providera, tedy od 10 večer do 6 ráno, pak je to 8 hodin denně, tedy 3 krát více, tedy 3 x 6 = 18 dní.Specielně zde se mi to zdá dost málo, takže, prosím, prověřte můj výpočet.Také by to znamenalo, že po stažení a zpracování do databáze by se mohly zdrojáky WWW stránek apod. smazat a tím diskový prostor uvolnit, přičemž by se dle potřeby daly případně stahnout znovu.Samozřejmě by se to muselo rozdělit na procesy, které budou iniciovat stahování, které budou provádět vlastní stahování a které budou zapisovat na disk plus rozškálovat mezi N (100?) stahovacích procesů, takže celkem odhadem 3 x 100 procesů, tak, aby se skoro pořád stahovalo. Zápisová rychlost na disky je, myslím, také kolem 1 gigabitu za sekundu, takže to by odpovídalo.Podle mého odhadu by tohle zvládl server střední konfigurace, pokud ne, bylo by možné počet procesů snížit, případně navýšit konfiguraci serveru nebo to rozdělit na několik serverů.
"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2011 20:15

Pěkný nesmysl který nedělá nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 06. 2011 20:04

mám takový dotaz k zamyšlení. Všude co jsem četl viděl se vyjadřoval v češtině a snažil se počešťovat všechny názvy i ty které se normalně používají v orig.znění. Proč tedy jsou veškeré třídy a funkce pojmenované anglicky?
Neberte mě vážně je to jenom taková myšlenka co se mi v hlavě vyronila :D
EDIT: a nevím jestli je zrovna rozumné pro takový účel používat C# a to ještě pod monem jenom přeci vyhledávací algoritmus není zrovna věc u které by se dalo plýtvat výkonem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 19:53

LMAO Can't tell if trolling or just incredibly stupid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 19:40

Už jenom za to jak píše bych mu utnul obě ruce. Natož mu dát milion, aby vymejšlel zbytečný kraviny..
Chtěl bych vidět ty investory a vůbec bych se nedivil, kdyby komplet všichni byli lidé nad 70 se stařeckou demencí a spoustou úspor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Mě nejvíc pobavilo, že v kódu jsou natvrdo napsané cesty k souborům v adresáři /home/phejl/mini/files. Na produkčním serveru se bude muset vytvořit uživatel phejl. Také každý vývojář si bude muset vytvořit uživatele phejl a nastavit si práva k zápisu do jeho domovského adresáře.Také by mě zajímalo, kde Petr Hejl sežene dostatečně výkonný hosting. Pro podobné řešení je kombinace C#, Mono na *NIXových systémech mírně řečeno nezvyklá.Při každém volání DownloadWWWPage u proměnné www_page_contents_chars alokuje 2500000 znaků !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 18:37

Český sen II

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 18:21

Nic neni nemozne.. ale pockejme si na toho 21.6. a pak "snad" budeme moct soudit.. Pan tvurce by se snad jen mohl zamyslet nad prispevky, ktere tu zanechava.... pusobi to dojmem ditete na urovni pred zakladni skolou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 18:16

psát C# aplikaci ve virtualizovaném Linuxu v MonoDevelop pod XP?? wtf ... důmyslné řešení??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 18:15

Proč je screenshot, a k tomu ještě s textem, ve formátu JPEG. To jsou tak blbí v redakci Živě nebo pan Hejl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 18:12

No já Vám pane Hejle držím palce, sice bych naprogramovat jakejkoliv hledač zřejmě nedokázal, takže tu kdokoli cokoli proti Vašemu hlodači negativního řekne, tak k tomu nedokážu zaujmout objektivní stanovisko ale jak už jsem napsal, držím palce,atˇ to vyjde. Když v 19.století Louis Pasteur předstoupill s některými svými revolučními objevy před odbornou veřejnost tak se mu taky smáli(paradoxně právě ta odborná veřejnost) a dělali z něj, ani nebudu psát co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 18:12

Podle screenshotu koukam ze pouziva stary dobry Lindows...
(Pro hnidopichy: Ano, jsem si vedom, ze je to ubuntu bezici virtualizovane na XPckach, jen jsem si nemohl odpustit to rejpnuti )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 18:02

Vyhledávač na .NETu? To si snad děláte... :D To je profi jak stehno :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 18:02

Paráda. Jenže když zadám Lednice, budu s největší pravděpodobností chtít najít nějaké chladicí zařízení. Né stránky o jižní moravě :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 17:49

Jak koukam na ten kousek zdrojaku, tak celkem schazi nejaka objektovost.Oddeleni dat a kodu take pokulhava. Snad vsude se vtlouka programatorum do hlavy aby necpali promenne do vykonneho kodu.Natvrdo nastavena velikost pole www_page_content_chars?Dve promenne, kde je krome pridaneho cisla stejnym nazev? Kdo si bude pamatovat jaka promenna je jaka?Komentare jsou zakazane, ze je nikde nevidim?Pole myparameters je delsi nez nula a proto budou existovat prvky 2,3 a 4, ke kterym se pristupuje?
Je to cele groteskne k placi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (24)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 17:40

Neuměl to samý ten vyhledávač co si dělat z pana Hejla srandu?Ten taky uměl vyhledávat jen na jeho stránkách.Pokud to není ten samý, tak potom nevím co si mám myslet.
Prostě takový domácí předražený vyhledávač na 22 stránek, který do budoucna jich nebude umět víc .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 17:32

trochu mi to pripomina nast rocneho programatora ktory prave objavil dot net a nachadza prenho fascinujuce funkcie a v hlave mu skytaju plany na co vsetko to pouzije :) Nakoniec to skonci tak ze do XXsql nahadze nejake data, vytvori nad nimi fulltext index a voila - vyhladavac je hotovy :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 17:21

Je to borec - na takovou chujovinu ziskat mega a navic ne od EU, to se jen tak nevidi, gratulace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 17:08

Celé mi to přijde strašně (EDIT: strašně > jako) z jiného světa. Přiletěl sem nějaký ufoun a začal dělat podivný "hledač", který pracuje s "jinými objekty".Dopadne to tak, že po zveřejnění projektu se na to podívá ze zvědavosti pár lidí, zasmějou se a už se nevrátí. Vývoj bude pokračovat dál a za pár let ten projekt zemře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 16:56

Petr Hejl ukradl a předělal tento obrázek sysla http://www.naturfoto.cz/fotografie/ostatni/sysel-... ... nebo to máte od nich zakoupené Petře??? Pochybuji! Autor fotografie bude jistě nemile překvapený, že vyděláváte na jeho fotce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 16:20

Myslím, že masážní oddělení Google si nenechá nadělát do "svého" písečku. Tahle velká hrouda je nadobro obsazená a mravenec pan Hejl by potřeboval mnohem víc než jen obyčejné štěstí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 16:15

Ad design: co novýho chcete u Hlodača vymyslet, dyš ty standardy tak dobře fungujou.
Ale uznejte aspoň, že fijalovej sysel jakožto logo i symbol je dost origoš.
PS1
Tady je aktualizovaná domovská stránky projektu:
http://www.milionovastranka.net...
PS2
Tady sou příklady (ukázky) mý práce a jejích dosavadních výsledků:
http://www.milionovastranka.net/examples/priklady.htm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (55)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 16:07

Pane Hejl , jedno mi u vás dodává na jistotě .. a to to ,že jste chtěl "jen" milion ,protože to by vám na podvod a zmizení ze světa nestačilo, takže věřím ,že si nevymýšlíte . Ale ambice asi taky nemáte malé , opravdu si myslíte ,nebo jste si jist tím ,že to co vy považujete za revoluční už Google nemá jako starou věc ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 15:58

Ja mu fandim, kdo si hraje nezlobi, Treba mu to fakt vyjde a bude bambilionar a zachrani ceskej rozpocet az mu to znarodnime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 15:58

No jestli potřebuje v článku o svém vyhledávači řešit věci jako AsyncCallback a distribuci stahování tak začínám mít o kvalitě jeho produktu vážné pochybnosti. Tohle jsou s prominutím prkotiny které mají ostatní vyhledávače dávno v malíku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (29)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 15:57

21.6.2011 Den, kdy si internet uvedolil sam sebe a clovek se stal hrozbou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 06. 2011 15:56

Těch revolucí tu bylo a Google to stejně neshodilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 15:39

najprv sa z vas smeju, potom proti vam bojuju a nakoniec prestanete pit.
edit:
ak este raz v nejakej diskusii najdem odkaz zacinajuci na "http://www.milionovastranka.net",... tak sa asi neudrzim stravu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (44)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 15:34

To bude zase jednou hlod. A celé to poběží na jednom počítači s MS Windows Server.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 06. 2011 15:33

fake vždyť ten blbec píše i webky ve wordu X)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor