Pentium 4 2,8 GHz bude stát stejně jako 2,6 GHz

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  22. 01. 2004 04:44

Mne by zajimalo, za jak dlouho se popsane snizeni cen projevi realne ? Treba vo velkoobchodnich nabidkach ? Vite to ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daemon  |  22. 01. 2004 12:45

projevi se presne v den, kdy ceny spadnou...tj. 2.2. Plati samozrejme pro ty velkoobchody, co kupuji naprimo od Intelu. Jak se zachovaji jejich zakaznici, to je jina vec (da se ocekavat, ze mnozi slevu hned nedaji do svych cen, aby na tom bud vydelali anebo aby doprodali svoje zasoby za stare ceny)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  21. 01. 2004 11:18

Skoda PENEZ!!!!

Nebylo by lepsi 2x AMD Athlon MP ? A i o chloupek levnejsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Elpin  |  21. 01. 2004 11:52

Ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghx  |  21. 01. 2004 12:46

Jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  21. 01. 2004 17:46

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rericha  |  22. 01. 2004 08:20

Bylo. Pokud by chipset pro 2-procesorovy AMDcko postavil Intel a ne hnilobna trojka (VIA,NVIDIA,AMD)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tjoe  |  21. 01. 2004 09:10

Můj dotaz je trošku mimo mísu, ale nějak nemúžu najít uspokojivou odpověď. Je potřeba pro plné využití technologie HT  Windows XP ve verzi profesional nebo stačí XP Home?  Microsoft se chlubí že XP Profesional  zvládá více procesorů, Intel zase že HP se v některých případech tváří jako dva procesory, ale jak to má fungovat spolu jsem nenašel. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Premek  |  21. 01. 2004 09:48

Umi to jak Win XP Home tak Profesional. Domaci verze umi jen jeden fyzicky processor, ale rozpozna 2 virtualni procesory HT. Kdyz to nainstalujes na HT masinu, tak na Task manageru uvidis dva procesory. Stoji to za to - fakt to PC reaguje mnohem rychleji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  21. 01. 2004 10:34

A není to jen dojem, nemůže za rychlejší reakce FSB a nový chipset ?   HT u aplikací co jej nepodporují nemá význam a spíše zdržuje .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 01. 2004 10:46

souhlas, hadal bych ze Premek HT v chodu nikdy nevidel a jen cetl prispevky podobnych pisatelu jako je sam -zvlastni jak se na sebe casto odkazuji Rozdil je nulovej v jakekoliv "normalni" aplikaci, nebo nulovej, psis je to o chlup horsi (pri praci to ale neni poznat) Zlepseni je u programu, ktere jsou pro tohle napsane a to "celkem" slusne. Nic vic, nic mene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEMO  |  21. 01. 2004 11:03

Není to pravda, procesor s HT se v XP opravdu chová jako víceprocesorový.

Pustím klienta SETI a zatížení je na jednom virtuálním procesuru, tj. celkem 50%. Časově výpočet taky odpovídá výpočtu na procoesoru bez HT.

A mašina opradu reaguje líp. Pokud to nemáte tak o tom nepište...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 01. 2004 12:44

mame je na skole. jak s HT, tak bez plus nekolik AXP a rozdil je presne jak jsem psal nulovy. nikde jsem nenapsal ze se poc s HT "netvari" jako viceprocesorovy. problem je, ze pokud jsou vyzadovane stejne casti procesoru v (vetsina beznych programu) dojde ke zpomaleni, protoze tam zadne dva procesory nejsou i kdyz nektere casti maji zdvojene. Pocitac reaguje lip.. no, to by mel, multitasking byl vzdycky u Intelu dost tristni zalezitost, tak HT kapku pomct muze ale ze by to bylo nejak slavne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  22. 01. 2004 09:06

Kdyz jsi takový expert, že nadhodíš „multitasking byl u intelu vždycky dost tristní záležitost“, tak navrhni lepší počítač a vydělej tolik, co Intel .

Porsche taky není nic moc auto, teoreticky mě napadají mnohem větší vychytávky a osobně bych dal přednost Astonu-Martin z posledního dílu 007 včetně dodělávek od Mr.Q.

A raketoplán taky není žádn zázrak techniky, už dvaktrát spadl. Američanům se prostě v kosmonautice nikdy moc nedařilo, jejich výsledky jsou dost tristní.

 A Concord nebyl div technického umu - ostatně fracouzi a angličani přece nikdy letadla dělat neuměli a výsledky byly vždy tristní! Vždyt jim dokonce jeden spadnul a nedávno je museli odstavit úplně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  22. 01. 2004 10:07

Tvoje odpoved je zavadejici a uboha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daemon  |  22. 01. 2004 12:51

Honzo, ty jsi vazne frajer a my te vsichni zerem. Mam strasne rad takova ta placnuti do vody '....multitask byl vzdy tristni zalezitost....' a podobna snuska kecu.  Lidem jako ty je tezko argumentovat, protoze budes mit stale svoji utkvelou predstavu.

HT realne pomuze navysit celkovy vykon  v aplikacich (zkousel jsi Photoshop? MovieMaker? prip. podobne sw? DiVX?) ale hlavne tam, kde nejsou HT-optimalizovane aplikace k dispozici, umi vyrazne zrychlit odezvu systemu, kdyz jede vic veci najednou. Nema na to FSB zadny vliv -- zkusil jsem si u nas v praci u dvou identickych PC na jednom stroji HT v BIOSu vypnout a delal jsem stejne operace. Je to podstatny rozdil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Dvorak  |  22. 01. 2004 10:42

Ja to nemam, ale podle toho co pises, si koupim P4HT pak si nalepim na case samolepku procesoru (samozrejme AMD) a budu mu rikat muj maly virtualni procesor. A najednou bude zatizeni pri vypoctu SETI@home jednotky jenom 33%. Ty jo, to bude valit jak das.
Cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor