Peklo jménem ADSL?

Diskuze čtenářů k článku

CARBON  |  11. 12. 2006 21:05

1)Hradec Králové, adsl tarif Bluetone Premium ADSL 1024/256 / Bluetone.cz

2) jen trochu přes den , ve špičce

3)951,65 kbit/s, 119 kByte/s naněřeno na dsl.cz
min 24,039 ms
max 26,508 ms
Ø 25,257 ms
Naměřeno na rychlost.cz :
Datum a čas: 11.12.2006 20:45
Download:942.576 kbit/s (117.822 kB/s)
Upload: 253.696 kbit/s
Web odezva:30.8ms


Sem docela spokojen , mám to převážně na prohlížení stránek, občasný stažení nějaký tý hry, softu, nebo nějakýho toho filmu nebo videoklipu.
Taky je docela fajn že u toho nemám žádný omezování staženejch dat, takže se mi stává že někdy za měsíc stáhnu i 40 GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fatal Error  |  28. 01. 2006 11:13

Mám zaplacenou službu u Airwaynetu 512. Teď jsem to po shlédnutí vašich příspěvků změřil na DSL.cz a výsledek mi stačí : rychlost připojení 478,9 Kbps
                    & nbsp;          rychlost stahování 59,9 KB/sec
                    & nbsp;          odezva ping v průměru 4,11 ms
Občas to kolísá to je pravda, ale mám neomezené připojení k netu za 490 kaček    Už se poohlížím po 1024 za 890. Ještě abych nezapomněl,včera večer jsem si četl ani nevím kde článek, že Telecom by měl od února zvýšit rychlosti připojení při zachování cen. A u 512 to má vyšplhat na 2048 za stejnou cenu.Ale ta agregace a FUP  ???     Zůstanu kde sem a hledal jsem dlouho a jsem opravdu spokojený zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drago  |  26. 10. 2005 16:40

1)Zbuzany(Praha-západ,7km od Prahy),Bluetone Classic ADSL 1MB
2)Ano velmi silne.
3)Pres den nepouzitelny,rychlost byla i 46kbit,8KB download!!!Ping na GZ mi dnes nesel asi tak 5 minut pod 1000ms.V noci tak od 22:00 je to vždy naprosto v pořádku,rychlost 800-860Kbit,ping na seznam 18+-.Pres den KO,v noci OK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  15. 08. 2004 10:36

Ja sem si ted poridili CDMA od Eurotelu a nemuzu si stezovat. na http://www.mobildodomu.cz sem si koupil telefon, kterej to umi a facha to kolem 600 kbps/s !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kukla  |  14. 11. 2003 17:43

Jelikož jsem nenaletěl na tričko a instalaci zdarma, vše si řádně zaplatil a vybral poskytovatele, kde nemusím čekat a hlavně platit 3 měsíce, když budu chtít přípojku zrušit, tak jsem u firmy, která jistě nemá tolik mnoho nespokojených zákazníků na kterých se agregace a jiné piškuntále viditelně objevují.

Rychlost je v rámci nabídky a to 420 Kbps. Výpadek jsem od začátku celé akce s ADSL zažil pouze jednou a to 2 dny. Jinak "ťuky,ťuk" vše běhá výborně a rychlost je celkem stabilní.

Lokalita: Praha

Kdo to je se mi ani nechce psát,ale třeba jim přihraju nějaké zákazníky a firma to s tou dvackou co každý měsíc vydělá na mém připojení (třeba to je 30,- :))nezavře. Tak poskytovatel je IPEX.

Zdravím a doufám, že se ADSL probere a bude tím čím ve světě běžně je.  

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Frank  |  30. 10. 2003 07:00

1) Praha, Nextra 512/128 kb/s
2) ano, je strašné (jak analog.modem)
3) 49,9 kb/s (nezávisle na době - v noci, brzy ráno, odpoledne)

Lepší bude GPRS od Eurotelu. Při těchto rychlostech je to za 1000,-Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cabllos  |  29. 10. 2003 10:19

Zatím stale vse pri starem

1) Praha Nextra 192

2)Zatím ne

3)kolem 20kb/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  29. 10. 2003 10:02

Rychlost stahování dat:
25.1 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
200.4 Kbps
 
   Dnes jsem migroval z puvodni rychlosti na "rychlejsi" 512ku. Ale koukam ze jsem niceho nedosahl. Rychlost je priblizne stejna 192 kb/s. Je to naprostý skandál, mě to ale moc nevzrušuje. Já mám ADSL od 1.7. a za tu dobu jsem zažil několik více než 24h výpadků. Typická provozuschopnost je 100h výpadků za měsíc. Navíc je to neuvěřitelně drahé. Takže jediný důvod mého přechodu na 512ku spočíval v tom, že mi přislíbili při přechodu zkrácení výpovědní lhůty z 3 měsíců na 1. Dnes nebo zítra to zruším a zařídím si Eurotel za tisícovku. Je to levnější a navíc mobilní. Na rychlosti mi ani tak nezáleží, tím spíš, že u Telecomu člověk stejně dostane pomalejší rychlost než jakou si objednal. Tu firmu by měli zakázat pro neseriozní podnikání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PanCena  |  26. 10. 2003 22:01

1) Montreal, aei.ca, 3mbit/1mbit

2) co je to agregace?

3) okolo 350kB/s download a 120kB upload

4) mesacny limit je 20 a 20GB pri cene 35CAD/mesiac alebo 80CAD/mesiac bez limitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tosman  |  22. 10. 2003 07:55

... tak priste zase volte visichni soc. dem. at tu jsme uz totalne sto let za opicema. Telecom je jen dalsi skryta dan na obcany. Zvysi dane a jeste k tomu zdimaji i takto. Jak dlouho si to jeste nechame libit? Co je toto za sluzby? Pro toto platim dane?

je mi z toho vseho na bliti.

nevim co dal, asi se zastrelim ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fusekle  |  21. 10. 2003 18:21

1) Prachatice, IOL  512/128

2)ANO a hrozne

3) mam 142 ale jen obcas normalne tak 40Kb/s

ping 400-600 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fusekle  |  21. 10. 2003 18:18

Tak sem pripojenej primo pres iol a to je des mam 512/128 a namereno 142 ale nejhorsi ne sem jeste nikdy nenameril pres 150 to je fakt des s tim se neda nic hrat , to si muzu vzit kabelovku a vyjde to nastejno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  21. 10. 2003 18:08

platim 256/96
dostavam 240/70

ping - CZ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TUKAN  |  20. 10. 2003 22:16

192/64 volny praha9

ano





   Výsledky testu připojení   
Testovat rychlost | Principy a problémy měření rychlosti


Test zjistil následující parametry vašeho připojení k internetu (naměřené hodnoty jsou pouze orientační):








rychlost připojení

~ 8 kb/s
~ 1 kB/s



čas potřebný
ke stažení 1 MB dat


~ 17.2 min.






 
 



28 kb/s
56 kb/s
64 kb/s
192 kb/s
512 kb/s
1 Mb/s
10 Mb/s
100 Mb/s

analogová linka
ISDN
ADSL, kabel
LAN, WAN

TAK TOHLE JE NESKUTECNY BEHEM PETI MINUT NEPROSEL ANI BAJT!!!!!!!!!

ZADAM CESKY TELECOM O ZASLANI TELEFONICH CISEL 50 ZAKAZNIKU CO SE MNOU SDILEJI LINKU A MOZNA SE S NIMA DOHODNU LIP KDY MUZU NA INTERNET A KDY PRO ME BUDE UPLNE MRTVEJ!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam Dobšík  |  20. 10. 2003 18:52

tak je to tu jdu zazalovat telekom a poslu tam araba s bombou,uz toho ma dost!!!!!!!!!!Tohel je fakt skurvena svinarna ,podlost,picovina,hloupost a nejvetsi chyba telekomu mam samoz. asdl 512 kb/s od iol a ted mi to namerilo kurvaaaaaaaa 87,5 do piceeeeeee to snad ani nejde nebo jo?!??Zrobimeeeeee masovi protest na telkom a posle je pekne do piceeeeee kurvy jedny hajzlove to to neni mozne ja nevim co mam delat neviiiiiim,tak dlouho sem setril a ted hovnoooooooooo do piccccceeeeeeeeeee jezis kurva poradte mi prosim nekdo na e-mail nebo se asi zabijuomlouvam se za nadbytek sprost. slov ale toto je pekny hnus!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 10. 2003 17:42

Omlouvám se za úpravu. Je to original graf a domníval jsem se že bude zobrazen v pořádku.

http://www.dslreports.com/stest?loc=1#info

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  20. 10. 2003 17:37









IOL/Karlovy Vary  192/64

2003-10-20 11:20:50 EST: 141 / 105
Your download speed : 141751 bps, or 141 kbps.
A 17.3 KB/sec transfer rate.
Your upload speed : 105540 bps, or 105 kbps.
How did your speed compare? (popup table key)

 









kbps

65

129

193

257

321

385

449

513

577

ugh






«33.6k modem download speed

ugh






«typical 56k modem download speed

slow






«single channel ISDN

bearable






«dual channel ISDN

your
download







«141 kbps

your
upload







«105 kbps

ok






«IDSL

ok






«150k Video Stream

ok






«Fastest multiplayer games

fast






«192k 'near CD quality' MP3

faster






«300k Video Stream

rocks
(half megabit not shown)

awesome
(1mbit barrier not shown)

insane
(2mbit barrier not shown)

dude!
(5mbit barrier not shown)

=Your tested speed (grey = est. TCP transfer overhead)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prokop  |  20. 10. 2003 17:25

1) Brno, Ipex, in192

2) Skoro stejný

3) schema.mistral.cz
upstream: 105,3 kbps
downstream: 176,88 kbps

dsl.cz
downstream: 151,1 kbps

webprovider.cz
downstream: 151,44 kbps

adslguide.org.uk
upstream: 102 kbps
downstream: 160 kbps

Měřeno 20.10. v 17:20

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trixi  |  20. 10. 2003 16:07

Lidi vubec nechapu jak je to možný protože to vypada ze si na ADSL vsichni stežujete
ja mam 512/128 od IOL 
stahuju 53kbs
ping ve hře  30-40ms čechy
60-70ms evropa
150ms amerika
250-300ms australie

TAKZE ASI MAM ŠTĚSTÍ BYE ALL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny Walker  |  20. 10. 2003 12:42

Máte rádi rychlou jízdu?
Pak potřebujete ADSL!
 
Praha2, Volny
 
Rychlost stahování dat:
3.5 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
28 Kbps
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lobo  |  21. 10. 2003 18:43

Mám, ale tady ji nezažiju, ( Brno, Nextra 512/128 )

odpoledne:

stahování 5 KB/sec

připojení 45 Kbps

jdu radši domů na můj "hyper rychlej dial-up" 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 10. 2003 11:08

1. Ostrava, Nextra, ADSL Standard (=profi) 256/64
2. spíš ne
3. 20.10.03 okolo 11:00
FTP: down ~ 26,5KB, up ~ 12,5KB (nečekaně moc), dsl.cz ~ 200kbps, Mistral dává ještě optimističtější výsledky (je třeba uvažovat i režii protokolů). PING (32B) na Seznam 31-80ms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polymorph  |  20. 10. 2003 09:20

Zdravím, jsem připojenej přes NEXTRU v brně. Typ přípojky je ADSL Basic 521/128.

V pátek to začalo bejt docela zajímavý. Rychlost padla na nějakých 50 Kb/s . Tak to vydrželo celý pátek, v sobotu ráno jsem se dostal na asi 90 Kb/s , odpoledne to běhalo už celých 160 Kb/s ,  neděli ráno cca 230 Kb/s  a večer jsem se dostal na zhruba stabilní rychlost, které jsem dosahoval před agregací a to cca 420 Kb/s

Tak jsem hned nažhavil mejl, který se mi po značné době i na stránkách objevil a zbombardoval jsem NEXTRU s dotazama co že se to jako děje a že by prý agregace měla být znát jen v řádu jednotek procent. No a přišla mi stručná odpověď :

Vazeny pan Polymorph  :o),

co sa tyka agregacie, tak s Ceskym Telecomom stale tento problem riesime.
V priebehu niekolkych dni by malo nastat zlepsenie.

Tak snad nelhali a bude to běhat nadále aspoň tak jako v neděli večer.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrvvv  |  20. 10. 2003 06:45

nextra 512/128 agregační bod Ostrava:

shchema.mistral.cz/speed :

Vzorek dat: 800 kB
Čas měření: 20.10.03 @ 06:42:05
Doba přenosu: 14.9231810570 sec.

Rychlost downloadu:
57.90 kB/s
463.17 kbps

www.dsl.cz :

Rychost vašeho internetu:

Rychlost stahování dat:

52.5 KB/sec

Rychlost připojení k Internetu:

420.4 Kbps

 

ping na www.nextra.cz:

min: 76

max: 106

prům: 88

ztraceno : 0

 

na to že to v pátek jelo 50 kbps je to zlepšení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
svata  |  20. 10. 2003 00:31

Praha Vršovice ústředna Kodaňská Nextra 512 je 0.26 hod 20.10.
 
Rychlost stahování dat:
5.5 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
44.3 Kbps
A tato odpověď mi přišla od ministra,politování hodnej chudák,pravicovej ministr v levicový vládě.
 

Dekuji za vas mail. Cesky Telecom v techto dnech skutecne (opetovne) spustil tzv. agregaci, tedy svého druhu regulaci kvality ADSL.  Podle tvrzení CTc je to dáno technickymi parametry site, respektive potrebou garantovat vsem zakaznikum stejnou kvalitu sluzby. Skutecnost ze ve vasem pripade zapnuti agregace vede k pravemu opaku, tedy poklesu kvality je samozrejme neprijemny, mel by vsak byt docasny. Pokud  by přetrvával, mel by na tuto skutecnost reagovat Cesky Telecom pripadne je možno obratit se stiznosti na regulatora CTU. Jakkoliv nemam moznost zasahovat  do obchodnich vztahu ani primo do jednani a rozhodovani CTc, ujistuji Vas ze budu nadale zavadeni ADSL sledovat a v ramci moznosti, které mi dava  zákon, pracovat  na jejim zkvalitneni a zlevneni.
Zdravi
Vladimir Mlynar
Hledat tě nebudu,ale až tě potkám tak dostaneš pěstí ministře !!!! Za tuhle drzost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  20. 10. 2003 00:47

Mně neodpověděl, mail byl tohoto znění:
Vážený pane ministře,
 
nevím, jestli se k vám doneslo, jak dopadla vaše slavná akce se zrychlením a zlevněním Internetu přes ADSL. Telecom tento týden spustil tzv. agregaci. Výsledkem je naprostý kolaps připojení k Internetu přes ADSL. Moje reálná rychlost připojení při deklarované rychlosti 512/128 kb/s je nyní 15-58 kb/s. To je reálná rychlost na úrovni 2,9% - 11,3% z rychlosti deklarované. Tento stav je sice strašlivý, ale sám o sobě by nebyl ještě úplně tragický. Hodnota pingu (odezvy vzdáleného počítače) vystoupila zhruba 10x na hodnoty 500 - 1300 ms, což znamená, že kupříkladu načítání běžné stránky se dramaticky prodlouží s každým obrázkem na ní umístěným. Především se ale mnoho stránek vůbec nenačte kvůli timeoutu (překročení maximální doby čekání na odezvu vzdáleného počítače). Hráči online her s touto změnou okamžitě skončili. Ono reagovat na událost po jedné vteřině při hře v reálném čase je skutečně poněkud mimo mísu. Jediný, kdo zůstal takřka nepostižen, jsou takzvaní stahovači. Když použijí běžně dostupné programy na rozdělení stahování dat na několik proudů, tak mohou dosáhnout celkové rychlosti stahování přibližující se k hodnotám deklarovaným. Takže v rámci takzvaného boje proti stahovačům dat, si to odskákal běžný uživatel připojení ADSL. Odskákal si to tak, že jeho poměrně drahé připojení je pro něj výrazně horší, než vytáčené připojení pomocí modemu.
Žádám Vás tedy, abyste se pokusil v rámci svých kompetencí zasáhnout a přinutit Telecom k tomu, aby poskytoval služby, pro které byl za vydatné spolupráce státu zřízen a občany našeho státu bohatě dotován. Jestli Vaše možnosti a kompetence k tomuto kroku nedostačují, tak doporučuji, abyste zvážil odstoupení ze své funkce, protože Vaše další působení ve Vašem úřadě by se dalo hodnotit jedině jako popření samotného smyslu existence Vašeho ministerstva a výsměch občanům České republiky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iohen  |  19. 10. 2003 23:07

Panove, ja teda musim rict, ze prechodem z 192/64 na 512/128 jsem opravdu jenom videlal. Nevim, jestli je v mem okoli uz v pusobnosti agregace - Usti nad Labem, ale v prumeru je moje rychlost dle DSL.cz cca 420 Kbps - stahovani 55 KBs a upload cca 15 KBs.

Ja jsem s tim naprosto spokojenej, teda alespon zatim. Stahuju vsechno a f pohode. Nekdy, pravda, rychlost klesne na neunosnou hodnotu ale znovupripojeni to zpravidla vyresi. Ale to se stava tak max 1-2x do tydne. A to u toho sedim skoro furt.

Takze zatim pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iohen  |  19. 10. 2003 23:06

Panove, ja teda musim rict, ze prechodem z 192/64 na 512/128 jsem opravdu jenom videlal. Nevim, jestli je v mem okoli uz v pusobnosti agregace - Usti nad Labem, ale v prumeru je moje rychlost dle DSL.cz cca 420 Kbps - stahovani 55 KBs a upload cca 15 KBs.

Ja jsem s tim naprosto spokojenej, teda alespon zatim. Stahuju vsechno a f pohode. Nekdy, pravda, rychlost klesne na neunosnou hodnotu ale znovupripojeni to zpravidla vyresi. Ale to se stava tak max 1-2x do tydne. A to u toho sedim skoro furt.

Takze zatim pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anachronox  |  19. 10. 2003 22:01

Co k tomu dodat teď sem meřil   mám bezdrát  TTnet  východní čechy  30.8 KB/sec download   230kbps  rychlost teď to jede dobře ale to se rozhodně nedá řict furt někdy taky vůbec  a tak sem se těšil na ADSL     teď když to čtu je mi fakt smutno  ADSL je zdegenerovanej   TElecom stále zabržduje internet v tejto zemi   Ja za svoje momentální připojení musím Platit za DATA    a to pěkne drahá data (za 700 MB s časovími pásmi jsem zaplatil minulej měsíc 1200Kč  a jelikož sem hráč  a rad bych i něco stáhl tak  10 Gb by bylo ideálních  ale to bych se asi nedoplatil . Takže pokuď někdo něco vážnýho neudělá tak sme v pedeli na hodně dlouho  PS : možná sem rozmazlenej ale normální připojení za 1000kč si představuju asi 150KB/s  downolad a doufám že se toho někdy dožiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anachronox  |  19. 10. 2003 22:00

Co k tomu dodat teď sem meřil   mám bezdrát  TTnet  východní čechy  30.8 KB/sec download   230kbps  rychlost teď to jede dobře ale to se rozhodně nedá řict furt někdy taky vůbec  a tak sem se těšil na ADSL     teď když to čtu je mi fakt smutno  ADSL je zdegenerovanej   TElecom stále zabržduje internet v tejto zemi   Ja za svoje momentální připojení musím Platit za DATA    a to pěkne drahá data (za 700 MB s časovími pásmi jsem zaplatil minulej měsíc 1200Kč  a jelikož sem hráč  a rad bych i něco stáhl tak  10 Gb by bylo ideálních  ale to bych se asi nedoplatil . Takže pokuď někdo něco vážnýho neudělá tak sme v pedeli na hodně dlouho  PS : možná sem rozmazlenej ale normální připojení za 1000kč si představuju asi 150KB/s  downolad a doufám že se toho někdy dožiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
w  |  19. 10. 2003 21:02

dobre vam tak mate se na Telecom Hajzly vybodnout, adsl, prej, spis modem za 1500 mesicne. to si odpustim, tak moc internet nemiluju.

Telecome shnij v pekle.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnus  |  19. 10. 2003 20:23

Brno, Nextra 512/128  20:23 19/10

Rychlost stahování dat: 7.4 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu: 59.6 Kbps

 

ruším to, vážne ať už jdou doprdele

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  19. 10. 2003 20:16

1) Praha 8, Nextra, 512/128
2) Ano
3) před agr. dowload 50kB/s  po agr. down. 10 -20kB/s / upl. 11.5kB/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FALONE  |  19. 10. 2003 20:12

MYSLIM ZE POKUD CHCETE NAPISTE SVE POZDRAVY V KOPII NA TISKOVEHO MLUVCIHO CESKEHO TELECOMU - PAN SE JMENUJE VLADA CRHA  A MA EMAIL vladc@ct.cz NEBO vladan.crha@ct.cz

TREBA SI O POUZITELNOSTI NASEHO INTERNETU TAKE RADI POCTOU...

FALONE

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traktor Traktorovic Kombajnov  |  19. 10. 2003 15:28

1)Havirov, IOL, Basic 192/64

2)ne

3)
Rychlost stahování dat:
19.1 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
153.1 Kbps
 
Cely den i vcerejsi jsem to sledoval a rychlost se pohybuje v intervalu 19-20 kB/s.
tzn.pochybuji ze je v me lokalite zapla agregace....hlavne pochybnost nastane kdyz si vzpomenu co delala zapla agregace pred dvema mesici(20 kbps.)...Volal jsem vcera  na linku IOL a ptal zda je zapla agregace ci ne...odpoved mela by byt,na otazku zda je zapla ci ne...operatorka nebyla schopna odpovedet...a slysel jsem caste nevim......tzn.jenom trnu kdy se to tu spusti....br..

------------------------------------------------------------------------------

Tak a je to tady bud to zapli nebo se lidi vratili z chat(?)

dle www.dsl.cz  rychlost se pohybuje mezi 50-130 kbps...mereni od mereni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traktor Traktorovic Kombajnov  |  19. 10. 2003 15:29

uteklo mi datup nad tou carou jsem to tu daval vcera nebo predevcirem..pod carou je stav ted tzn. nedele cas 15.25

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2003 14:48

Agregace me postihuje uz treti den ...

Nyni:

ADSL Nextra 512
11KB/s
97Kbps
ping na seznam.cz 487ms


nikdy jsem nijak zvlast nestahoval ... max freeware a upgrady ... pomoci downloaderu muzu stahovat v pohode maximalni rychlosti ... ale pro bezne serfovani je ta rychlost s takto mizernou odezvou prakticky nepouzitelna (

Rano a pozde vecer se vse vraci do normalu ... ale behem dne je to prakticky nepouzitelny ... nevim jestli to na noc a rano vypinaji ... tak pokud vam to najednou pojede na puvodni rychlosti jeste to neznamena, ze je vse v poradku !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxim  |  19. 10. 2003 14:35

Jesenik Nextra  192/64   tece to 19,7 kb/s takze pohoda. Pri prvni agregaci me to spadlo na 4 kb/s. (chytil jsem nerva a zrusil smlouvu , takze s ADSL koncim 30.11) Ted to ,ale beha dobre - zatim :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Véle  |  19. 10. 2003 14:17

Když tak pročítám vaše zkušenosti s ADSL,tak jsem rád že už s Telecomem nesurfuju.Několik let jsem byl odkázán na Dial-up.Mám modem 33,6.Rychlost stahování byla maximálně 3,3KB/Sec (v download acceleratoru).Teď jsme si s kamarády z vesnice postavili drátovou a bezdrátovou lokální síť a napojili se na internet.U poskytovatele máme měsíční testování s neomezenou rychlostí linky.Je nás na síti 7 a i tak stahuju soubory rychlostí 55KB/Sec , což značí 16,6 krát rychlejc než na dial-upu.Hned jsem zrušil tarif home internet a i když to za měsíc tak rychle nepojede tak sem rád že jsem se konečně Telecomu zbavil.Takže dá se říct že tohle je jediná šance, jak rychle na internet a bez Telecomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ditrt  |  19. 10. 2003 14:01

volny 192/64

ano .stoji to za ...

Test zjistil následující parametry vašeho připojení k internetu (naměřené hodnoty jsou pouze orientační):








rychlost připojení

~ 6 kb/s
~ 0.8 kB/s



čas potřebný
ke stažení 1 MB dat


~ 22.2 min.

ps:merak od volnyho 19.10 13:59

za todle cca1800 do konce roku bez limitu a pak z 10GB to bych musel bejt padlej na hlavu

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin V.  |  19. 10. 2003 13:08

GTS ,Rožnov pod Radhoštěm,zatim jeste 320

agregace se nikterak neprojevuje

264kbit stejně jako předtím  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krata  |  19. 10. 2003 11:28

me to prijde ze nam poustej leda tak zbytky dat co zrovna v dane chvily telecom nevyuzije oh boze proc ty kabelovky nezavadej pripojeni rychleji.mimochodem neni to taky trochu klamava reklama dy t v radiu v reklamach nerikaj nic o tom pripoj se jesli si vyvoleny z ty a ty lokality ktera scita dohromady par panelaku. Tam rikaj jasne objednejte si sluzbu jeste dnes!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  19. 10. 2003 12:43

Blázníš? Klamavá reklama je když tvrdíš že prodavaný zboží/služba má jiný vlastnosti než ve skutečnosti. To bys mohl tvrdit že je klamavá reklama na auto, protože na něj nemáš peníze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krata  |  19. 10. 2003 13:27

ja na zavedeni penize mam akorat to u nas nejde tak proc na radiu nerikaj pripojte se pomoci kabelovky paklize jste v regionu kde je to mozne.Takze misto toho aby dali penize do rozvoje kabelu a novych pripojek davaj prachy na reklamu typu pripojte se z nasi sluzbou (ktera cita pouze velke panelaky na obr. sidlistich v praze ) a co tico  tam nebydli ? Oty zajem zrejmne neni a asi nikdy nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zorg  |  19. 10. 2003 15:38

Stejně tak neříkají v rádiu "Připojte se pomocí kabelovky, pokud máte počítač". Já myslím že tohle jsou věci který většina lidí bere jako samozřejmost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Petr  |  19. 10. 2003 11:12

Zdravím vsechny!
U me se agregace uz podruhe neprojevila.Je mi opravu lito vsech,kterym se to projevilo.
Me nekolikanasobne mereni my stale dava podobne vysledky: 155-168Kbit/sec download  a 80-110kbit upload.

Jsem u Volneho,Ostrava centrum....stara varianta 192/64.

Jedina vec ,ktera se zhorsila,tak to jsou pingy,kdy na seznam treba mam i 200ms....coz je opravdu nehorazne,

http://www.adslguide.org.uk/tools/speedchart.asp?id=a63e14a8f8539024c6a63e14a8
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Petr  |  19. 10. 2003 11:08

Ostrava centrum,192/64 od Volného,

http://www.adslguide.org.uk/tools/speedchart.asp?id=a63e14a8f8539024c6a63e14a8

Provadel jsem testy i jinde a dopadl jsem z downloadem vetsinou stejne......asi 155-160 Kbit/sec.

Upload se pohybuje v rozmezi 80-110Kbit/sec.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  19. 10. 2003 11:05

Ceske budejovice nereni pomoci dsl.cz

doma Elsatnet.cz nemerena kabelovka (192) jede na 188 Kbps ... 1300Kc/m
prace starnet.cz nemerena wifi (256) jede na 240 Kbps ... 2800Kc/m

nevim co resite. nenadavejte na telekom. chova se tak jak by se choval kazdy z vas pokud by mel monopol. proste od nej odejdete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GULASH  |  19. 10. 2003 11:05

to je stara znama vec ze pripojky od IOL nejsou agregovane nebo ne aspon tolik co ostatni jenom se divim ze to nikdo nedokaze zmerit a prokazat a zatrhnout to telecomu mam rychlost kolem 7 Kb na stahovani co me stve ale ja spis hraju hry a s timhle je to passe prosim poradte alternativu jdu od toho. jnak sem pripojen pres volnyho pha 9.A taky semi zda divny ty nazory lidi kterym to jede to si posila telekom sam ohlasy aby tu nebyly jen ty negativni .Proc s tim mlynar nic neudela ja si sluzbu kupoval jako plnohodnotnou ze po mesici kdyz jsem si myslel jak to pekne jede zapnou agregaci me ani nenapadlo zlakaly lidi vytahli z nich poplatky min za instalaci pak je spousta firem co maji 3 mesicni vypovedni lhutu a odinstalacni poplatek 1600 a kdyz se vat to za ty tezky prachy uz podari odhlasit tak.kdyz to rekneme napresrok  zlepsi tak vas za dalsi 3 roky nikdo nepripoji znovu k adsl . TO JE SLUZBA CO VYHOZENY PRACHY ZA INSTALACI ODINSTALACI 3 MESICNI VYPOVEDNI LHUTA TO JSOU SVINE CO VSICHNI DO JEDNOHO OD MINISTRA PRES TELECOM AZ POJEDNOTLIVY ISP. KDYBY BYLI ISP CO KCEMU TAK BY ODINSTALACI SLUZBY VZHLEDEM K TOMUTO STAVU MELI MIT ASPON DO MESICE A ZCELA ZDARMAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GULASH  |  19. 10. 2003 11:05

to je stara znama vec ze pripojky od IOL nejsou agregovane nebo ne aspon tolik co ostatni jenom se divim ze to nikdo nedokaze zmerit a prokazat a zatrhnout to telecomu mam rychlost kolem 7 Kb na stahovani co me stve ale ja spis hraju hry a s timhle je to passe prosim poradte alternativu jdu od toho. jnak sem pripojen pres volnyho pha 9.A taky semi zda divny ty nazory lidi kterym to jede to si posila telekom sam ohlasy aby tu nebyly jen ty negativni .Proc s tim mlynar nic neudela ja si sluzbu kupoval jako plnohodnotnou ze po mesici kdyz jsem si myslel jak to pekne jede zapnou agregaci me ani nenapadlo zlakaly lidi vytahli z nich poplatky min za instalaci pak je spousta firem co maji 3 mesicni vypovedni lhutu a odinstalacni poplatek 1600 a kdyz se vat to za ty tezky prachy uz podari odhlasit tak.kdyz to rekneme napresrok  zlepsi tak vas za dalsi 3 roky nikdo nepripoji znovu k adsl . TO JE SLUZBA CO VYHOZENY PRACHY ZA INSTALACI ODINSTALACI 3 MESICNI VYPOVEDNI LHUTA TO JSOU SVINE CO VSICHNI DO JEDNOHO OD MINISTRA PRES TELECOM AZ POJEDNOTLIVY ISP. KDYBY BYLI ISP CO KCEMU TAK BY ODINSTALACI SLUZBY VZHLEDEM K TOMUTO STAVU MELI MIT ASPON DO MESICE A ZCELA ZDARMAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
onyx  |  19. 10. 2003 18:19

Premyslel jsi nekdy nad zpusobem, jakym pises? Nemyslim, ze cilem tyhle diskuze je napsat telecomu, jaky jsou to *****, ale neco vyresit a myslim, ze tenhle tvuj prospevek stal za stejny hov*o jako ADSL za posledni 3dny!


Diky za pozornost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2003 08:40

Praha , IOL

512kbps ladsl

ted jedu 417.8kbps stahuji 52.2kbps

ale asi mam vyhodu ze bydlim na okraji prahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 10. 2003 09:38

Praha (okraj), Volny, linka 192kbït chodi na 2kB. Cimpak to asi tak je, ze to u IOL jde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 10. 2003 10:13

Ale i tak, IOL si nikdy nevyberu, alespon do te doby, dokud bude existovat alespon jeden ISP, u ktereho bude rychlost alespon srovnatelna s IOL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skrblik  |  19. 10. 2003 10:59

IOL 512/128 Uh. Hradiště

 

ping na seznam 120msec /pomocí traceroute/ - prodlouženo oproti stavu před agregací

download 58.6kB/sec., připojení 469.12kbps

upload l4.42 kB/sec  ll5.39kbps

Racionální je zvolit IOL

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 10. 2003 12:26

A jestlipak alespon tusis, proc mas rychlost u iol ZATIM vyssi? Proste proto, aby od ostatnich ISP presli ostatni k iol a vsem pak mohl iol (=CTc) monopolne nasadit ceny i rychlost tak, jak bude chtit. Proto, ze ma CTc monopol a dela si co chce. Proto, ze pouziva spinave praktiky. A proto je volba iol stejne kratkozraka jako pitoma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 10. 2003 11:04

prave stahuji z dc++ " setkali se u kolina " rychlosti 55kb/s

a relane jsem stahnul nejakejch 100 Mb za hodinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Koral  |  19. 10. 2003 07:53

Ted rano to bezi lip, ale k dokonalosti to ma porad hodne daleko... ale snad je to na dobry ceste: lepsi rychlost, ale porad zoufalej ping.

Podle posledního testu (19.10.2003 07:48) je rychlost připojení vašeho počítače 27.516 kB/s - 220.128 kb/s

Statistika ping pro 195.47.235.3 (info3.nix.cz):
Pakety: Odeslané = 25, Přijaté = 25, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 140ms, Maximum = 484ms, Průměr = 364ms

Nextra, 512/128, Praha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dahak  |  19. 10. 2003 01:42

Chci se zeptat poku bych se rozhodl to zrusit tak je nejaka vypovedni lhuta ?.Jak dlouho to trva nez nekdo prijde a odenese si to ?.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  19. 10. 2003 02:57

nevim jakou mate smlouvu, ale treba Nextra ma vypovedni lhutu 3 mesice

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aleš bárta  |  19. 10. 2003 00:56

tiscali 192/64 <br>
rychlost kolem <b>19 kb/s</b> <br>
bez výraznějších změn <br>
liberec <br>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vyjednávač ZUI  |  18. 10. 2003 23:23

Praha 5 - Motol (18.10.2003)
Provider: COL
Měření 6x za 30 min.
Průměrná rychlost stahování dat = 7,03 KB/sec
Průměrná rychlost připojení = 42,79 Kbps
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  18. 10. 2003 23:06

CTc nabízí:
- Rychlost linky po agregaci neznamena deklarovana rychlost / 50
- Rychlost ADSL po agregaci nepoklesne o vice nez 20%
- Testovali jsme agregaci ADSL na 1000 uzivatelich a pokles by mel byt v radu jednotek %
+ informace na www.ct.cz a www.iol.cz apod.

To je uvádění nepravdivých údajů za účelem získání zisku. Čili možná i trestný čin.

Žádné sdílení linek, ale tvrdé omezení uživatelů podle výpočtu asi velmi pracně vymýšleného. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  18. 10. 2003 22:32

Volny / Usti nad Labem / 192

-> rychlost je stale 155Kbps, cili agregace stale (nastesti) ne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luqas  |  18. 10. 2003 22:17
luqas  |  18. 10. 2003 22:12

z prispevků vyplyva ze Nextra ma s agregaci skutecne velke problemy, prosel jsem hodně fór a ti kdo mají problémy jsou v drtive vetsine od Nextry a par IOL, varianty 192 by nemely byt agregovane, pokud vim, ale nasel jsem i par prispevku kde bylo agregovano 192(zas nextra).

Pokud ma tedy nekdo problemy s agregaci a je od Nextry, problem bude u providera, teda Nextry. Zatim bezproblemovy se zda SkyNet. Vychazel jsem z informací z těchto fór..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  19. 10. 2003 09:33

Neni to jen Nextra, u COL je to to same a agregovany jsou i 192kbit pripojeni. U me je u COL download 2.4kB, kdyz to jde, prumerne je to okolo 2kB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 10. 2003 21:36

Rychost vašeho internetu:
Rychlost stahování dat:
4 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
32.3 Kbps
GPRS Eurotel Data nonstop na chalupe kde mam na Siemensu S 45 2-3 carky signalu.
Vsem ADSL userum hodne zdaru. Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pjotr  |  18. 10. 2003 20:58

Jeste ze to nemam, to by mi telecom sedrel maso a jeste olizal kosti!!! (dle slov Honzaxe)

Pane Kunes, co kdyby jste jako pod zastitou ZIVE.CZ udelali petici proti telekoumakovi? Myslim si, ze by to pritahlo spoustu skutecne nespokojenych lidi ohledne jejich "kvalitach" sluzeb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  18. 10. 2003 21:49

Jedna výzva, pod kterou se můžete podepsat, již delší dobu funguje pod záštitou projektu Internet pro všechny (http://www.internetprovsechny.cz/vyzva.php).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gudar  |  18. 10. 2003 20:46

1) Olomouc, SkyNet, 192/64

2) Diky Bohu ne

3)cca 19,8kB/s 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  18. 10. 2003 19:54

1.K.Vary,IOL,512/128

2.trosku

3. 300-400 kbps, pred zapojenim agregace 460 kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  18. 10. 2003 19:05

1) Rakovník, Ipex 53Kbps

2) BRUTALNE SILNE

3) download 2,7 kBs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  18. 10. 2003 19:05

dle speedmetru na www.dsl.cz ...

Aktualne Brno ADSL Nextra 512 ...

rychlost stahovani 9,8KB/sec

rychlost netu 78,3 Kbps

 

PODVOD !!!!!! ............. at uz je tady kabelovka at se muzu od techto sracek odprostit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Internet on lie  |  18. 10. 2003 19:04

Nextra Brno 512/128
Rychost vašeho internetu:
Rychlost stahování dat:
4.5 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
35.9 Kbps
 
dík Vladane a Myldo! Dobrá práce! Takhle ne, ADSL v pondělí natrvalo ruším.
Pokud si někdo bláhově namlouváte, že to někdy u Telecomu bude lepší, tak je mi Vás líto... Vzpomeňte si na srpnovou agregaci a těch slibů tehdy kolem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ARow  |  18. 10. 2003 20:47

VCERA JSEM BYL HODNE NASTVANY ale nak jsem se uklidnil(pomocil jsem telekomu dvere a poflusal okna:) ale kdyz jsem mel hrat dnes zapas a ping jsem mel 500 tak jsem se doopravdy nas.al, diky tomu tento zapas nehraju a to mam pristi tyden 2 turnaje .... fakt diky zku.venci

mate 5 dni pak koncim s adsl protoze s pingama 500-1000 fakt hrat nemuzu A KVULI TOMU JSEM SI ADSL PORIDIL a nejde s tim ani brouzdat po netu rychlost 1-5kbps

jako tohle je fakt moc ... to si delate jako asi srandu.... ZK.RV.NCI

moje babicka by s tema packetama behala rychlejc a ztratila by jich rozhodne min a to ma sklerozu ... tohle je moc kua tohle je moc... to je jak ve snu ... tohle je suverenni stat se zakony???? tohle je rizena demokracie!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novák  |  18. 10. 2003 18:45

Rychnov n.Kn. - bezdrát 277,- Kč měsíčně

8.9 KB/s download

rychlost připojení 71,4 Kbps/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kato  |  18. 10. 2003 18:22

1) Brno,Nextra,512/128
2)Vyrazne, rychlost dost kolisa
3)180 Kb/s, pred agregaci 420 Kb/s
   Ping je na seznam v prumeru 600ms!
  
Jestli to takhle zustane, rusim to.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martinoso  |  18. 10. 2003 18:00

Praha. IPEX  192/64

Zatim ne

19kB/s 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drzeus  |  18. 10. 2003 17:28

1) HK, VOLNY , 192

2) NE

3) 170 download , az 130 pri uploadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 10. 2003 18:13

Presel jsem z tarifu 192/62 na 512/128

pred spustenim te "vychytavky CTC" jsem stahoval az 55KB

po agregaci stahuju 1-5 KB, ping ba DNS providra 500 - 1100 ms !!! proste naprostej humus....

Jestli s tim neco do konce mesice neudelaji, tak hura na Karneval .-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sona  |  18. 10. 2003 15:50

Agregace mi znicila internet a zpomalila az na ctvrtku !

Test na dsl.cz : rychlost modemu 68 kb/s. a rychlost stahovani jen 11 kb/sekund. A predtim u Nextry 512/128 az 52kb/s. stahovani.

A jsem z Frydku-Mistku. Dekuji a snad vam to pomuze v navraceni rychlosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pk  |  18. 10. 2003 15:47

plzeň, nextra, 155kBps

stejne jako dosud

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pk  |  18. 10. 2003 15:53

sorry, 155kbps, cca 19kBps, zakladni varianta 192/64

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Capcuch  |  18. 10. 2003 15:47

No dobry den,

mame ADSL Nextra 198 predelane na 512/128 USB modem. A diky agregaci nemuzeme poslouchat hudbu z radia pres internet ani hrat online hry ! Tudiz vubec k nicemu platime za ADSL ! TESTovali jsme to na vase prani :

Oblast : Frydlant nad Ostr. : rychlost modemu : 69 KB, rychlost stah. : 11 KB/s. A predtim : 512 modem a stahovani : az 52 kb/s.

A hry nemuzu hrat protoze u CS mam ping az 1720 ! Coz je na nic. Zpozdeni ve hre az 5 sekund si to sami zkuste !

Doufam, ze s tim neco udelate. Dekuji a nashledanou ADSL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Tomasik  |  18. 10. 2003 15:43

No dneskem jsem udelal test u ADSL Nextry 512/128 !!!

Vysledek : rychlost stahovani : max !!! 10 KB/sec a rychlost adsl : max !! 70 kb !! Okres : Frydek-Mistek ! Mesto Frydlant nad Ostravici.

A neda se ani hrat. Ping 1500 na www.gamezone.cz v klientovi ! Pomozte nam. Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrvvv  |  18. 10. 2003 15:38

dost dobrej vtip je taky to že dc++ mi tahá pořád stejně rychle (podle uživatele - klidně 20 KB/s) adsl je teď vhodný pouze na stahování warezu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  18. 10. 2003 15:30


Jak zde jiz bylo nekolikrat napsano, velmi bych se priklanel, kdyby ZUI sebralo podpisy a podalo hromadnou zalobu na Telecom. Preci neni mozne aby statni(manazersky absolutne nezvladnutelny) moloch si delal co chce. To je jako, kdybych ja zakaznikovi prodal HDD 80GB a on si zaplatil za HDD 120GB. Proboha Telecome kam to kracis!! Staci, ze jsi totalne zlikvidoval vynosnost hlasovych sluzeb a je smutne, ze do 3-4 let totalne zlikvidujes vynostnost i datovych sluzeb, jelikoz to co predvadis je cesta do hrobu. Smutne......opravdu velmi smutne pane Mlynari!!!!!!!

Je jen smutne, ze Mlynar je posledni kolo u vozu a jeho prace=nulovy prinos!!!!! Ma smysl pak abychom z nasich dani platili takove ministerstvo, ktere nedokaze plnit to co si predsevzalo a priblizovat se EU?!?!?!? Alespon zde vidite, koho mate priste volit.

Jinak ASDL nepouzivam a jsem rad. Pouzivam na Pardubicku bezdrat. Sdileny 512 kb/s za 280,-kc/mesic(bez omezeni) a jsem nadmiru spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  18. 10. 2003 15:19

NEXTRA 192/64
sobota 18.10. 15:18
------------------------------------------
Test dsl.cz : 156 Kbps
dwnld: 19.8 KBps ze 100Mbit linky pres FTP
ping: 19 ms gamezone.cz
68 ms google.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  18. 10. 2003 15:38

Bud rád. Od včerejška jedu 10-50kbps  na Nextra 512/128  pingy 600 a výš,občas ztracené . dwnld: 3-7kb/s. Je to hrůza. Asi s nima skončím. Jsem taky v Hočo Počo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  18. 10. 2003 15:54

To fyzikálně nemůže být pravda, RTT přes Atlantický oceán je delší než 68 ms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pav3l  |  18. 10. 2003 17:15

no to snad ne, nebo si opravdu myslite, ze jen v Americe je JEDINY obrovsky server google?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  18. 10. 2003 18:15

Jediný obrovský určitě neví, nicméně doménové jméno google.com se překládá na dvě IP adresy:

216.239.53.99 - ta je na západním pobřeží USA někde u San Jose v Kalifornii

216.239.37.99 - ta je na východním pobřeží USA někde u Washingtonu

Trochu jiná je situace s www.google.com, tohle doménové jméno je alias pro www.google.akadns.net, ale to je zase 216.239.53.99.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Charly  |  18. 10. 2003 22:14

Ja mam na www.google.com ping 38 ms.

Chello 512/128, P4/Modrany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  19. 10. 2003 00:23

Jo, tak ono se to dynamicky mění, teď se překládá www.google.com na IP adresu 216.239.59.99 což je v Irsku, a to je něco jiného.

Příště tedy doporučuji udávat i IP adresu a ne jen www.google.com, protože zatímco do Irska to může být i těch 30 ms, do Kalifornie to pod 120 ms nebude.

Nicméně google.com (bez www) vede stále do USA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buchta  |  18. 10. 2003 14:38

praha 1  - tiscali - stale pohoda   - 19kb/s

a ping na gamezone.cz je avg.75ms, i kdyz nehraju, jen tak pro srovnani.

ale jinak samozrejme bojim bojim ze me to ceka taky, fňuk

Lukáš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strýček Bidlo  |  18. 10. 2003 14:13

Provider PEMAC
Tarif Home 320
Lokalita Praha 8
Nepozoruji žádnou změnu, pořád to běhá moc pěkně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strýček Bidlo  |  18. 10. 2003 14:28

A jeje. Sorry.
Já hledal předchozí nejnovější příspěvek na začátku, a on je na konci. Tak je to tu dvakrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strýček Bidlo  |  18. 10. 2003 14:10

Provider: PEMAC
Tarif: Home 320
Lokalita: Praha 8
Žádné zmenšení rychlosti nepozoruju, furt to běhá jako hodinky. Rozhodně si na funkčnost ADSL nemohu stěžovat. Od poloviny srpna jsem měl problémy s připojením pouze 2x - pokaždé to byla chyba na dashboardu po jeho úpravě, kterou Telekoumáci v nejbližší pracovní den odstranili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas Uhlar  |  18. 10. 2003 14:04

Dobry den,

tak jsem udelal presny test ( nemam cenu neco lhat nebo si vymyslet, je to PRAVDA ) :::

na www.dsl.cz jsem si dneskem 18.10.03 v 13:59 zapl test DSL :

a vysledek : Rychlost stahovani dat : 9,7 KB/sec, rychlost pripojeni k internetu : 78,1 KBps, aktualni rychlost meho pripojeni : 78 KBps !

A ve skutecnosti mam : ADSL Nextra USB 512/128 !! Po premene z ADSL 198 na 512 sem mel dva dny rychlost stahovani az neuveritelnych 52-54 KB/sec a po agregaci mam max 10 KB/sec !! Jsem v lokalite Frydlant nad Ostravici - okres Frydek-Mistek !

A kdyz sem chtel zavolat HELP desk :: tak mi to jiz 4 den neberou !!! A to jsem zkousel formou telefonu i e-mailu !! Ale na nic mi nereaguji. Bud neberou telefony nebo neodepisuji. Snad vam muj test pomuze udelat nejake kroky pro opravu DSL, pokud ne a neuspeji ani ja tak rusim ADSL ! A to mluvim za 4 lidi v me lokalite co znam ! Obednali si to na me prani, ale ted resime co udelame a pokud se to nejak nezlepsi do 2 tydnu tak rusime vsichni ! Dekuji za vse Tomas Uhlar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rSn  |  18. 10. 2003 13:48

1)  Praha 8, Cesky Bezdrat 256/64 Profi (1:20)

2) NE

3) Rychlost downloadu:      
29.16 kB/s
233.27 kbps

Rychlost uploadu:
7.11 kB/s
56.90 kbps

4) Je s tim spojena jedna zajimava skutecnost, od doby co jsem si objednal adsl jsem mel realnou rychlost ne 256/64 nybrz 235/130. Po nynejsim znovuzavedeni agregace se mi vratil upload zpet, tam kam mel, totiz kolem hodnoty 64Kb. Sice jsem si uzival neco co mi nepatrilo, ale uz jsem si na to vcelku zvykl :( posilat data 13Kbps a ne 5-6Kbps ...

5) ping mam 30-50 bez lagu (zatim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  18. 10. 2003 13:31

1) VOLNY, Praha 6
2) ano, silne
3) download 5-7KB/s upload priblizne dvojnasobek
pro pobaveni jeste muzu dodat ze v tenhle moment se nejde pripojit na vubec zadne ftp..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ringwraith  |  18. 10. 2003 13:08

1) Praha 5/13, Stodulky II, Nextra, 512/128
2) Ano
3) Download z jednoho zdroje (servery na min. 100mbit lince) zhruba 5 KB/s, z vice zdroju vice (BitTorrent jsem na vic nez 20 KB/s nedostal, takze maximum nevim), upload se zda ok (tzn max. asi 12 KB), ale nejak bliz jsem ho nezkoumal...

Je to totalni hruza tohle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iNDY  |  18. 10. 2003 13:05
masakr  |  19. 10. 2003 23:49

Hehe tak to je sila, ma teda odvahu chlapec. Jestli ho na ulici pozna nejaka skupinka nasranych ucastniku, skonci asi dost spatne. Takove prolhane hovado jsem teda jeste nevidel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  18. 10. 2003 12:56

Nextra 1024 Basic, Praha, Vrsovice
Podle dsl.cz
Rychlost stahování dat : 5.7 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu: 45.2 Kbps

Ping seznam = 478ms
Ping centrum = 596ms
Ping cisco.com = 712ms

:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  18. 10. 2003 12:40

1) Praha Petřiny, IPEX, 192/64
2) od června do dnešního dne se agregace neprojevila ani na chvíli

3) kolem 20KB/s, coz odpovida variante 192/64

zatim "relativni" spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 10. 2003 12:30

Australie,  Brisbane, BRISNET (www.brisnet.org.au)

Agregace neni, rychlost 512/128 ... download stabilne cca 55 Kbps

Pokud chcete porovnat privdery podivejte se sem http://bc.whirlpool.net.au/ ... asi bude hoodne zavidet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa Rejpal  |  18. 10. 2003 12:27

Dobrý den,

rád bych poprosil všechny, kteří jsou na výhodném bezdrátu (a příp. se tu tí v této diskuzi chlubili), jestli by nebyli tak hodní a nenapsali mi na email, ve kterém městě bydlí a jakého providera používají. Děkuji mnohokrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Inri  |  18. 10. 2003 12:24

nic slusnejsiho me nenapada ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Drak  |  18. 10. 2003 12:20

1) Kaplice, InternetCZ, 192/64

2) ne

3) 175kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  18. 10. 2003 12:13

AGREGACE NENÍ ŽÁDNÉ SDÍLENÍ, JE TO PROSTĚ DRASTICKÉ OMEZENÍ RYCHLOSTI VYPOČÍTÁVANÉ TÍM NEJVYČŮRANĚJŠÍM ZPŮSOBEM NA KTERÝ ČT PŘIŠEL.

Asi stejným style m jako když vám lichvářské společnosti půjčí prachy na 10%, ale už neřeknou že měsíčně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  18. 10. 2003 12:07

1) Brno, Tiscali 1024/256
2) ano, setsakramentsky
3) 25 - 80 kbps (2-7 down, 6 up)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iNDY  |  18. 10. 2003 11:54

1) Brno, SkyNet, 192 kbps
2) zatim ne
3) 174 kbps (21 KB/s)

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladan Crha  |  18. 10. 2003 11:44

Příspěvek zadaný z IP adresy 213.210.177.74 byl smazán.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 10. 2003 11:40

1. Krnov (Moravskoslezský kraj), Nextra, 512/128
2. Jo, tuším, že od čtvrtka.
3.
Prohlížení stránek: Ze začátku to bylo jen 5kB/s (40kbps), teď se to trošku zvedlo
DC++: Stahování z jednoho rychlého zdroje někdy i 10kB/s (před týdnem to bylo mimochodem 54kB/s), stahování více věcí najednou z několika zdrojů i 30kB/s
Upload na server: plných 12-13 kB/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  18. 10. 2003 11:18

Ja to rikam porad, od Telecomu ruce pryc, i kdyby davali neco "zadarmo".
Za takoveto zpomaleni ADSL by nebylo na skodu porad hromadnou zalobu.
Btw. Ted bezi uchvatna reklama na ISDN .... muzete surfovat a telefonovat zaroven a pouze za 599 Kc mesicne, no neberte to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maarq  |  18. 10. 2003 11:33

Hehe .. to jo .. du si koupit ISDN pripojku .. prodavat !desitky! let starou technologii jako uzasnou novinku to chce fakt silnej zaludek. Nejnovejsi vydobytek 21. stoleti .. muzete telefonovat a surfovat na internetu zaroven tyyyybrrrrrdooooooooo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jihra  |  18. 10. 2003 10:06

1/ 18.10., 10.00 hod., Ostrava, Nextra 512 Kbps

2/ Jo

3/ Dle měření na dsl.cz rychlost v průměru 50 Kbps.

Čekám jen na kabelovku Karneval, až k nám "dojde" se svým internetem a pak to ADSL vrazím Telecomu do prdele!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 10. 2003 09:55

1. Ostrava, Nextra, 512/128

2. Ano, agregace od čtvrtku

3a. Běžné prohlížení stránek .............................. 5kB/s

3b. Stashování pomoci DAP5.0 ........................ 30kB/s (stahování ze 6 zdrojů)

3c. Kazaa ...................................................................45kB/s (stahování z 16 zdrojů)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smisek  |  18. 10. 2003 09:52

1) nereknu, nereknu, 198/64
2) ne
3) 19.8 KB/s

Takze agregace se neprojevuje. Jeste ze jsem nepresel na "rychlejsi" variantu.

Jedina zmena k lepsimu, kterou muzete zaznamenat v souvislosti s CTc je vypoved vsech smluv. Pokud nekdo cekal nejake zlaepseni v jinych pripadech (jako treba migrace na 512) tak patri do polstrovane mistnosti bez kliky. A ze tady v diskuzi takovych lidi ale je!
Du zhavit drat k doktorovi Chocholouskovi a dam mu nekolik tipu kam ma poslat svoje hochy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Merkl  |  18. 10. 2003 09:49

Jen pro informaci, můžete p.ministrovi své dojmy
či poznatky z "vysokorychlostního" připojení psát na adresu
mlynar@micr.cz , přikládám kopii mého mailu.
Merkl
 
Dobrý den pane ministře,
dle Vašeho vyjádření na Vašich stránkách/ viz níže/,
Vás žádám, aby jste proměnil Vaše slova v činy, tedy
zajistil, aby okamžitě proti Telecomu zasáhl ČTÚ.
Zároveň Vám na konci mailu přikládám zkušenosti uživatelů tzv. "vysokorychlostního" internetu v praxi po 15.10. 2003
případně si je můžete přečíst sám/jistě jich bude neustále přibývat/ na adrese http://www.zive.cz/h/Bleskovky/F.asp?ARI=113152&HID=19 
či na adrese http://www.zive.cz/h/Uzivatel/Ar.asp?ARI=113144&CAI=2114 ,
nebo na Vám jistě dobře známé adrese www.internetprovsechny.cz a na dalších zpravodajských servrech.
Těším se, že mi dáte vědět, co konkrétně uděláte pro naplnění pravdivosti slov na Vašich stránkách.
Přeji pěkný den
Jiří Merkl  Hradec Králové
www.prekladace.cz
 
 
Druhým vážnějším problémem je, že Telecom současně spustil tzv. agregaci, tedy svého druhu regulaci kvality ADSL. Oprávněnou nervozitu a zlobu mnohých uživatelů pak vyvolal fakt, že u některých z nich díky tomuto kroku několikanásobně klesla rychlost ADSL. To je samozřejmě nepřípustné a pokud by to tak mělo zůstat, zasáhne proti Telecomu regulátor, tedy ČTÚ. Po kritice však Telecom agregaci nyní na měsíc zastavil a dává tak prostor pro další jednání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kovboj2053  |  19. 10. 2003 10:25

Příspěvek smazán. redakce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš  |  19. 10. 2003 10:36

Prosím v klidu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  18. 10. 2003 09:36

Chello, kdykoliv, 240-260 kb/s  Za nižší cenu než ADSL. Zdravím Telecom...

Běžně stahuju 30-35 kB/s, nestěžuju si. 1089 Kč měsíčně. Zdravím telekomunisty a jejich odpornou politiku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maarq  |  18. 10. 2003 11:23

Musim potvrdit .. mam chello 512/128 a stahuju 54kB/s cca 430kbps celkem stabilne. Vubec nechapu lidi co bydlej v Praze ruzne po sidlistich a maj moznost kabelovyho internetu od UPC ze naletej na medovy cisla ADSL Ceskyho SeruNaTeZakaznikuComu. Od ceskyho telecomu nikdy nedostanete 512/128 za levnejs nez od kohokoliv jinyho .. uvedomte si, ze strategie telecomu je zneuzit monopol jak jen to de tzn. predrazeny sluzby a dokud to de tak budu drazsi nez jakakoliv konkurence. Vsechny sluzby telecomu jsou NEJDRAZSI, dycky a absolutne v CR. Nasrali me kdysi uz tim ze zvedli pausalni poplatek za telefon, ten sem zrusil a dodnes nelituju. Za pausal na pevnou mam volani z mobilu, kerej bych mel stejne a misto jejich pripojeni k internetu (v te dobe jeste bylo jenom dial-up) mam kabelovku. Telecom zmizel z myho zivota a vzpomenu si na nej jenom nekdy kdyz narazim nekde na cislo na pevnou linku. Jeto snad jedinej operator na svete, proti kerymu se poradaji demonstrace o poctu tisicu lidi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
One  |  18. 10. 2003 12:27

ale ne to neni pravda --Ceskyho SeruNaTeZakaznikuComu-- to je spis Cesky seru na ucastniky telcom !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny  |  18. 10. 2003 11:25

Muzu potvrdit, chello zatim jede tak, jak ma tj. download kolem 250 kpbs a upload cca 90 kpbs. Jenze tohle kje debata o ADSL, tak nevim, proc to sem tahas?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ  |  18. 10. 2003 12:25

Možná jako motivaci - spousta lidí si řekne "telefon už doma mám, kabelovku by mně museli připojit a vrtat přes zdi". Lidi, pokud můžete, berte radši kabel nebo bezdrát. Telecom dělá všechno pro to, aby jeho vedení bylo nejméně zatíženými dráty v evropě. Hlavně když zákazníci (účastníci?) drží hubu a na nic si nestěžují. S ADSL mají přece zaměstnanci Telecomu jenom práci navíc ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  18. 10. 2003 15:37

Nechal jsem si zavést kabel jako jediný v bloku a nelituju toho. Telefon nemám a nikdy už mít nebudu. Chello je chello

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laurent  |  18. 10. 2003 09:33

praha 6, nextra, 512/128
ano
dowmload 3,3 KB/s
upload 9KB/s

uz na to nemam nervy, zkusim jeste nejakeho znameho pravnika, jestli ma smysl zaloba a koncim.

telecom aneb jak se pohrbit jakoukoli technologii prenosu dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lix  |  18. 10. 2003 09:25

Poslední měření:

1) Praha 6

2) ANO ANO ANO ANO ANO ANO BÚÚÚ

3) 10.8 KB /s !!!!!! bylo ale i pomalejsi normalne kolem 4KB max
86Kbps ...ale nekdy i 30 kbps

4) podle mého měření je moje 512mbit ADSL nejdražší dial-up na světě! Chci požádat o zápis pana Guinessa

Telekom jsou zmrdi. Do nedávna jsem nevěděl co to slovo znamená.

Jestli to zůstane déle jak týden opět migruji - tentokrát nadobro od TELECOMU na bezdrát!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  18. 10. 2003 09:12

1.) Praha 4 - Nextra 512 Basic

2.) A jak

3.) dolu - max. 5 kB/s   /   nahoru 12 kB/s  (no dobrej joke... upload rychlejsi nez download!!! to sem teda jeste nezral...)  a ping  600ms-kolikrat uplne ztraceny pakety...

 

 

takze bych to videl tak maximalne na jeste tyden trapeni a jestli to ty ku*vy (sorry, ale jiny oznaceni pro "odborniky" z CTc nemam) nejak nevratej tak jim ADSL narvu do .... a kupuju GPRS od Errortelu (i kdyz je to vicemene stejna pakaz co CTc).. Za 2/3 ceny budu mit vyssi rychlost...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cOrvvin  |  18. 10. 2003 09:04

1) Praha 6 - Repy, Nextra, 512/128

2) ano

3) download v prumeru 36 kbps (4,5 kB/s) - pres noc!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuty  |  18. 10. 2003 08:12

1/ Nové Město na Moravě (Vysočina), Nextra 512/128

2/Agregace se začala projevovat již ve čtvrtek a byla znát dost hrubě i pátek.

3/Včera jsem dosahoval tak 70-80 kbps a asi 14 KB/s. Dnesak už to podle mě vypli, protože to jede zase "celkem" normálně.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 10. 2003 08:20

Hele lidi, nechci vam brat nadeje, ale jedna se o AGREGACI, jak se muzete divit, ze v patek v noci a v sobotu brzo rano vam to celkem jede??? Kolik vas asi vstane pred osmou a utika na net Pockejte az se z posteli vybatoli vetsina a pak pingujte a merte rychlost. Vazne zkouset agregaci a psat jak to zase hezky bezi ve dve hodiny rano je KRAVINA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuty  |  18. 10. 2003 08:30

Jo uz jsem se presvedcil, ze ji nevypli - smejdi!!! Uz to jede jen 160 kbps !!!!
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blecha  |  18. 10. 2003 07:53

Hele David, mit tak ja znameho u ISP, tak taky smazim 8 Mbps za 350 Kc. Nemas to legalne, tak neprud.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KUFI  |  18. 10. 2003 06:13

1)Plzen,Tiscali,192/64

2)ZaplaťSatan NE

3)20kB/s DL // 13kB/s UL // ping na seznam 22ms

Sem zvedav kdy ten agregacni mrak prileti ke me.Uprimnou soustrast internetovi soudruzi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mira  |  09. 11. 2004 23:51

Asi tak v roce 2025

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Hajda  |  18. 10. 2003 04:04

Tak jestli to takhle jde dal, tak to fakt rusim

1.) Valasske Mezirici (prip. bod Brno), Nextra, 512

2.) Strasne moc

3.) 66 kbps

Na prd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sekáč  |  18. 10. 2003 02:43

1. VOL Plzeň 192
2. NE
3. 160kb, ping www.seznam.cz 39msec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markos  |  18. 10. 2003 02:16

1)praha 9, nextra, 512/128
2)ano zrejme od patecniho odpoledne (byl jsem cely den v praci, takze nevim presne)
puvodni dosazene rychlost (DL/UL: 53/12kB/s)
3)cas: 2:07
datum: 18.10.
rychlost: 41kbps (5.125kB/s) pres speedmetr na dsl.cz, http://rychlost.webprovider.cz - Podle posledního testu (18.10.2003 02:12) je rychlost připojení vašeho počítače 3.704 kB/s - 29.632 kb/s
Pingy po Cechach jsou stabilne pres 500ms, zahranici jsem radsi ani nezkousel.

Zajimave je, ze z tiscali.games.cz vytahnu az 40kB/s.

Pokud se to do par dnu nezlepsi na pouzitelnou uroven, coz je pro me aspon 45kB/s a puvodni pingy (tj, 20ms po CR), tak odstupuji od smlouvy.
Jeste poznamecka, na hotline jsem zatim nevolal, ze zkusenosti vim, ze to nema o vikendu zadny vyznam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markos  |  18. 10. 2003 02:46

Jeste poznamka - vypada to, ze to omezeni se vztahuje vzdy na kazde navazene spojeni, proto mozna tech mych 40kB/s z games.tiscali odkud jsem stahoval pomoci programu DAP (mam nastavenych 10 simultanich pripojeni).

A bezne s vicenasobnym stahovanim take prekrocim hodnoty namerene ve zminenych testech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ARow  |  18. 10. 2003 01:09

maj 4 dny na to aby se mi zlepsili pingi na 20ms (puvodni stav) a rychlos t na 52 kbps jinak s adsl do 4 dnu koncim ja si nebudu platit sluzbu s rychlosti 1-3 kbps za 1600 mesicne hahahhah vysokorychlostni internet:))))

dneska jsem volal na nextru ta to nahodila na telecom .... volal mi telecom tak jsem pozdravil "ahoj zluty svine" a on jenom "halo halo je tam nnnnnekdo":))

a resil se mnou cim to muze byyyyyt ze mam rychlost 1kbps a ping 1000:))) a nevyresil:))))))))

jako 1kbps tak to je fakt mooooc to si nezaslouzim koncim se zlutejma svinema tohle se mi fakt nevyplati ..... kurvy

tak jsem dneska pochcil hlavni vstupove dvere do ustredny telecomu na praze 3 a rekl bych ze jsem je pochcil cele a celkem solidne a nasledne jsem jim poflusal vsechny okna a kamosi obchcili budovu

A TO SE CENNIIII:))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dahak  |  18. 10. 2003 00:57

Dopoledne 18.10 naměřeno :

Rychlost downloadu:
30.42 kB/s
243.34 kbps

Pingy :na www.seznam.cz 150 - 200

Poté jsem zavolal na hotline IOL co s tim jako budou delat a bylo mi řečeno ze se ozve technik.Ten se sice neozval ale pri dalsim měření asi kolem 17.00 :

 

Rychlost downloadu:
55.03 kB/s
440.25 kbps

Pingy na seznam 20- 30

Pingy pořád žádná sláva ale je to výrazná změna.Zkoušel jsem to až do ted a je to pořád stejny i kolem 20.00.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buchta  |  18. 10. 2003 00:33

praha 1 - tiscali - stále v normálu, tzn nějakých 17-19kb/s ke me, upload nevim.

pozdrawiam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
black  |  18. 10. 2003 00:32

1) Ostrava, Skynet, 52.3kB, 419kbps

2)ne¨

3)400kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blazkova  |  17. 10. 2003 23:36

1. Broadnet VIP CTel 512/120,  chata Telecom, Pec n/Snezkou

2. projevuje a pozitivne

3. 1024/240

Konecne se uvolnily linky od ostatnich poskytovatelu a jejich zabednenych uzivatelu a my pracovnici telecomu se po cely prodlouzeny vikend muzeme venovat necemu uzitecnemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  17. 10. 2003 23:44

No zatím ještě jo, než vás rozpustěj. Kdyby Telecom neměl příjmy z různých opičáren (jako např. poplatky za hovory z nedobrovolně aktivovaných hlasových schránek - kdy s tím každý vztekle praští),  tak hlasovou službou se neuživí.

A jak je vidět ani s Internetem mu to už nejde 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomasgn  |  18. 10. 2003 10:42

to jsem zvedav, co budou pracovnici telecomu delat, az jim vsichni ti zabedneni uzivatele, kteri je zivi, utecou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 10. 2003 23:24

Nextra, Praha 6

původní a stále placená služba 512/128 kb/s

současný stav je 90 kb/s

 

v pondělí s ADSL končím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  17. 10. 2003 22:39

Budto mi to spravili, nebo je zase po agregaci, jedu presne tak jako pred dvema dny pres zapnutim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  17. 10. 2003 22:50

oprava, jede to teda sice asi 2x rychleji, nez doted a ping se dolu cca na 300ms ale jeste stale neni priliz pouzitelny.
Ale aspon je videt, ze s tim neco delaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzax  |  17. 10. 2003 23:05

Spis je videt ze hodne lidi uz sla dohajan Vsak v Telecomu maji na zakazniky jednoduchej recept. SEDRIT z nich maso! No a kdyz uz neni maso, aspon olizat kosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  17. 10. 2003 22:30

17.10 22:27

Rychlost downloadu:
138.81 kB/s
1 110.46 kbps

Rychlost uploadu:
59.76 kB/s
478.08 kbps

njn ja sem spokojen, se dal topte v ADSL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Redakce  |  17. 10. 2003 22:37

Příspěvek z IP adresy 195.47.114.49 byl smazán

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 10. 2003 23:05

Jdi s tim do prdele! Ja mam taky v praci desetimegovou linku a neseru se sem s tim. Ale mam doma ADSL a tak je to tristni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  18. 10. 2003 00:27

JA TO NERESIM JA TOHLE MAM DOMA, V PRACI SI TOHO ASI MOC NEUZIJES BUD ZDRAVO ADSL HIHI A HAVNE ..... HLAVNE TO MAM ZA 350 MESICNE NEOMEZENY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majstro  |  18. 10. 2003 16:42

Tak to ses teda kokoti hlava, protoze ja mam to stejny, ale uplne zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zak McKraken  |  17. 10. 2003 23:33

A ve školce se s klukama taky trumfuješ kdo má doma víc angličáků?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Halen  |  17. 10. 2003 22:15

Trutnovsko, Volny, dial-up, 48Kbit/s
NE, a proc taky
42-48KBit/s (dle puvodu stranky downloadu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traktor Trakotorovic Kombajnov  |  17. 10. 2003 22:19

hm...mas to dvakrat rychlejsi nez ten typek co ma 1024 kbps..))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ctenar  |  17. 10. 2003 22:29

1. mestska knihovna v Praze, Po-So

2. nevim o tom

3. cca 25 stránek "bez obrazku" za hodinu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  18. 10. 2003 09:53

jj z domu taky jedu pres modem .. stahuju obvykle okolo 5-7kB/s takze pohodicka ..jak se tak divam, tak to mam docela slusnou rychlost, oproti nekterym co maj nase slavne ADSL ...lolik :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traktor Trakotorovic Kombajnov  |  17. 10. 2003 22:11

1)Havirov, IOL, Basic 192/64

2)ne

3)
Rychlost stahování dat:
19.1 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
153.1 Kbps
 
Cely den i vcerejsi jsem to sledoval a rychlost se pohybuje v intervalu 19-20 kbps.
tzn.pochybuji ze je v me lokalite zapla agregace....hlavne pochybnost nastane kdyz si vzpomenu co delala zapla agregace pred dvema mesici(20 kbps.)...Volal jsem vcera  na linku IOL a ptal zda je zapla agregace ci ne...odpoved mela by byt,na otazku zda je zapla ci ne...operatorka nebyla schopna odpovedet...a slysel jsem caste nevim......tzn.jenom trnu kdy se to tu spusti....br..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Traktor Trakotorovic Kombajnov  |  17. 10. 2003 22:14

samo ze tam ma byt 19-20 kB/s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karas  |  17. 10. 2003 21:59

1. Praha 5, Nextra 512/128
2. to si piš
3/
Rychlost stahování dat:
8.8 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
70.8 Kbps

a nemusí za jistých podmínek zobrazovat skutečnou rychlost Vašeho připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ADSL  |  17. 10. 2003 21:51

line speed:

284.9 Kbps

34.9 K bytes/sec

ale web kamkoliv jen: 2,7 - 4,1 K bytes/sec

IOL.CZ Brno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj_ugaa  |  17. 10. 2003 21:44

1) 200 m od prahy 9/Nextra/512kb/s

2) ANO!!! :E

3) 16kb/s!!!!

jako to uz si fakt musej delat legraci, pingy okolo 800 a stahovaci rychlost 2 kB za sekundu??! to musi bejt spatnej ftip, pokud se to rano nezmeni, tak asi nastane peklo

nechapu, jaktoze kdyz je telecom statni firma, tak si muze tohle dovolit! to bylo slibu: rychlej internet pro vsechny, za rozumnou cenu a pak tu je za 1600 mesicne, pripojeni hluboko pod urovni dial-upu!     

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  17. 10. 2003 22:08

Prave proto, ze je to statni firma tak si muze dovolit vsechno 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
franta  |  17. 10. 2003 21:44

1. MB, VOLNY, 192kbps

2. ANO

3. download 56kbps

docela na h*vno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m0rt  |  17. 10. 2003 21:42

1. Liberec IOL 192/64
2. ne
3.
Rychlost downloadu:
20.69 kB/s
165.49 kbps
Rychlost uploadu:
13.56 kB/s
108.50 kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  17. 10. 2003 21:42

Dobry vtip:

Platim: Nextra 1024/256, Praha 3

Mam: 25.46 kbps!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Kout  |  18. 10. 2003 01:19

Hm. Pro srovnání Eurotel GPRS - 28.472 kb/s (GSM SE T300)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee  |  18. 10. 2003 11:34

Čas stažení souboru o velikosti 177515 bytu byl : 34.029 s
Soubor byl stažen dne : 031018 11:33:37

Rychlost Vašeho připojení je : 41 kbitu/s


(GPRS eurotel... lituji toho, kdo si platí za 1Mbit a má 30kbit...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  17. 10. 2003 21:29

Prave mi volal technik CTC(to bylo poprve za cely t ymesice co mam ADSL a resil jsem nejakej problem) a ptal se, jak to jede, koukal na nejaky jejich statistiky apod. a rikal, ze to vypada na nejakej problem v agregacnim bode a ze to budou resit. Kdyz jsem se ptal kdy, tak pry do pondeli.

Vsem postizenym agregaci tedy doporucuji se obratit na sveho ISP at posle oficialni stiznost(reklamaci) na kvalitu sluzeb, uvest rychlost a pingy, od kdy to tak spatne jede apod.

Vypada to, ze se nekde na agregacnich bodech sekli a spatne to nastavili a budou to muset predelat. Ty pingy kolem 800-1200ms jsou priserny.

Pokud CTC zvolil individualni pristup ke kazdemu zakaznikovim tak me teda dost prekvapil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  17. 10. 2003 23:16

Tipuji, že hardware, který má Telecom, nemůže kvalitní shaping (=na uživatele a v poměru prodané rychlosti) zvládnout, podobně jako měl problémy s NATem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MK  |  18. 10. 2003 04:50

... nebo ho neumej nastavit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Koral  |  17. 10. 2003 21:26

1. Nextra 512/128 1:50, Praha 2, ustredna Vaclavska
2. <B>ANO</B>
3. "Rychlost" downloadu: 4.01 kB/s (32.05 kbps)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Koral  |  17. 10. 2003 21:26

1. Praha 2, ustredna Vaclavska
2. <B>ANO</B>
3. "Rychlost" downloadu: 4.01 kB/s (32.05 kbps)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Indra  |  17. 10. 2003 21:25

Třebíč

192/64 (migrovat mam 19.10, ale uz dnes bych radsi emigroval ....

Pres de 2-70 Kbps (prevazne horsi nez modem)

Ted vecer je to VYSOKORYCHLOSTNICH 70-85 Kbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kersten  |  17. 10. 2003 21:24

512/128 IOL praha 8 Bohnice





Vzorek dat: 800 kB
Čas měření: 17.10.03 @ 21:21:51
Doba přenosu: 17.1489850283 sec.




Rychlost downloadu:
50.38 kB/s
403.06 kbps

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maestro  |  17. 10. 2003 21:15

Nextra Plzeň 512/128

Skutečnost 424/110

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Argon  |  17. 10. 2003 21:06

JEDINÁ MOŽNOST JAK SE BRÁNIT PODVODU NA ZÁKAZNÍCÍCH A KLAMAVÉ REKLAMĚ ZE STRANY ČTc JE PODÁNÍ HROMADNÉ ŽALOB!! TO JE JAKO KDYBYSTE SI KOUPILI V OBCHODĚ MARMELÁDU,  512g NA ETIKETĚ A DOMA ZJISTILI, ŽE TAM NENÍ POMALU ANI 10% -  A PRODAVAČ VÁM DRZE ŘEKL, ŽE JE VĚŠE V POŘÁDKU, ŽE SI MÁTE PŘEČÍST VŠOBECNÉ PODMÍNKY. JE TO EVIDENTNÍ PODVOD!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karas  |  17. 10. 2003 22:11

Za sebe blahopreji skvele spolecnosti Cesky telecom, a.s., za to, ze jako jedinna telekomunikacni spolecnost v civilizovane casti sveta zavedla ADSL pomalejsi nez klasicke Dial-up, a to dokonce za vyssi cenu.

Jedna se o jedinelou cenovou strategii, ktera pomuze splatit 800.000.000 EUR syndikovany uver Telecomu /viz.tiskove zpravy CT/ a soucasne o ukazku toho, ze kdych se chce, jde vsechno.

Nove motto Ceskeho telecomu : Nic neni nemozne.    (Adolf Hitler, 1938 a spolecnost Accenture, 2001) 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
flow  |  17. 10. 2003 21:06

Nextra Brno, 6 dnů totální výpadek - čekání na migraci a ejhle - od předvčerejška to jede cca. takto:
Your Connection









Direction

Actual Speed

 

Downstream
63 Kbps (7.9 KB/sec)


Upstream

53 Kbps (6.6 KB/sec)

zdroj: http://www.adslguide.org.uk/tools/speedtest.asp   17/10  20:30hod. , že jsem měl otevřené jen toto jedno okno, žádnou jinou aplikaci, která by brzdila net.

Závěr: Trochu drahá sranda a já nevěřím, že to bude s ADSL via Telecom někdy v budoucnu trvale lepší - tedy vypovídám začátkem příštího týdne smlouvu, následně i pevnou linku. Do měsíce by tady měl začít fungovat www.karneval.cz 600/150 za 1.199,- takže není co řešit. A všem, kteří doposud váhali mohu ADSL jen doporučit!
 Vysokorychlostní přístup na internet dle http://www.telecom.cz/adsl/
Služby ADSL jsou vhodným řešením pro zákazníky, kteří:

  • potřebují nepřetržité připojení bez časové tarifikace za příznivou cenu,
  • chtějí využívat prostřednictvím internetu služby náročné na rychlost připojení 

  • ADSL poskytuje nepřetržité vysokorychlostní připojení k internetu, rychlost připojení ve směru k zákazníkovi se v současné nabídce pohybuje maximálně od 192 do 1024 kb/s. Pro srovnání: rychlost klasického vytáčeného připojení je s analogovým modemem maximálně 56 kb/s, v případě digitální ISDN linky potom 64 resp. 128 kb/s.
  • Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    flow  |  17. 10. 2003 21:11

    sorry, trošku se to rozhodilo

    takže znova: down 63 Kbps (7.9KB/sec) upstream 53 Kbps (6.6KB/sec)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  17. 10. 2003 21:05

    Ted jsem zapl PC a sem sokovan !!! mam to tu znovu :((((

    NEXTRA
    ADSL 512
    1:50
    PRAHA

    stavajici rychlost DL: 23kilobitu/s coz vychazi takze cca 2.3 kilobajtu/s (dvakrat pomalejsi nez modem)

    a ja se tak tesil, ze vsechno bude oki :(

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr  |  17. 10. 2003 20:59

    1. NEXTRA 512/128  lokalita Kolín

    2. agregace se projevuje velmi silně

    3. Rychlost: 12 - 39 Kbps , měl jsem i 7 Kbps.

    ADSL je tedy prakticky nepoužitelné.

     

     

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Skrblik  |  17. 10. 2003 20:53

    IOL 512/128, Uh. Hradiště

    ano

    download 58,6 kB/sec  469,12 kbps

    upload l4,42 kB/sec 115.39  kbps

    ping na seznam  do lOOms

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    MekGajvr  |  18. 10. 2003 10:29

    Taky Uh. Hradiště a IOL, ovšem původní varianta 192.

    Podle DSL to jede normálně - 19.4 KB/sec. Zajímavé...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    green  |  17. 10. 2003 20:52

    Tak za tohle jim 1600kc mesicne cpat nebudu

    Rychlost downloadu:
    3.62 kB/s
    28.99 kbps

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    RuNa  |  17. 10. 2003 20:51

    Brno, Nextra Basic 192/64

    Rychlost stahování dat: 7.9 KB/sec
    Rychlost připojení k Internetu: 63.6 Kbps

    Navic mne jaksi zacalo pri obycejnem serfovani vytuhavat nacitani stranky uprosted a je potreba refresh...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    JJ  |  17. 10. 2003 20:46

    bezdrat, momentalne
    1221 Kbps
    seru na telecom, nemam je rad.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kim Uriminzokkiri  |  17. 10. 2003 20:30

    Vážení přátelé, jsem zákazníkem IPEXU, oblast Ostravsko-Karvinsko a na stránce www.dsl.cz jsem si změřil rychlost ,mám ještě starou verzi ADSL 192kbps
    Rychlost stahování dat:
    11.8 KB/sec
    Rychlost připojení k Internetu:
    94.6 Kbps
    Naměřené hodnoty jsou pouze orientační a nemusí za jistých podmínek zobrazovat skutečnou rychlost Vašeho připojení.

    Nejhorší je stahování souborů na asijském serveru www.elufa.net, stahování nebo-li download se pohybuje od 499 b/s do 999 b/s
    Nejlepší je stahování souborů na asijském serveru www.dprk.com, stahování nebo-li download se pohybuje od 10,4 kb/s do 14 Kb/s

    Co je podívné, stahování souborů na www.telecom.cz se rychlost stahování pohybuje od 16 kb/s do 18 kb/s.

    Jen by mne zajímalo, zda-li ISP IOL je také pod vlivem agregace. Jak známe Telecom, určitě má nějakou vyjimku.

    A teď něco k pláči. Díval jsem se na ceníky ADSL na asijském internetu a musím říci, že třeba jihokorejský operátor Korea Telecom nabízí ADSL o rychlosti 1024 kbps jen za 50 USD/měsíčně a bez agregace. Když si vypočítam kurz koruny k dolaru, tak naše české ADSL je nehorázně drahé.

    Další fakta k závisti. Japonský telekomunikační obr KDDI Telecom sice nenabízí ADSL, pro Japonce je to zastaralá technologie ( když uvážíme, že Japonci jsou přece jenom vyspělejší národ na planetě ). Takže KDDI Telecom nabízí novou technologii VDSL o rychlosti 8 Mbps za pouhých 100 USD/měsíčně s agregací 1:5

    Pro českého občana je nabídka KDDI telecomu výhodná jedině tehdy, pokud si pořídí ADSL  o rychlosti 512 kbps za neuvěřitelnou cenu 20 USD/měsíčně, něco kolem 600,- Kč. Navíc japonský jen má jinou hodnotu než česka koruna.

    Podtrženo sečteno, raději než do evropské unie, bych raději vstoupil do vyspělé ASIE a tam bych určitě neměl problémy s ADSL jako u nás v Kocourkově.

    Pane Mlynáři, pokud nejste schopen se dohodnout s ČTU aby začal regulovat cenu ADSL a přimět Telecom aby zrušil agregaci, pak vaše ministerstvo je na nic, a bere peníze od daňových poplatníků.


     



     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Miroslav Silhavy  |  17. 10. 2003 20:30

    1) Praha, Pemac, 192kbit
    2) Ne
    3) 19,8kB/s download = 159kbit

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    tryo  |  17. 10. 2003 20:28

    Asi jsem výjimka, ale agregaci jsem skoro nepocítil. Teď zrovna stahuju jedno 200MB AVIčko rychlostí 19,4kB (tj cca 155kbps) - žádný multithreading. I stránky se stahujou svižně. Jen PINGy jsou mnohem horší (na seznam 200-500, na nextru 500-850ms).

    P.S. je to tady samý Nextrák

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Martin  |  17. 10. 2003 20:02

    1) Mladá Boleslav, COL, 192/64

    2) agregace se projevuje od dnešního dopoledne, původně chodilo cca 155 kbps/20 kB

    3) cca 40 kbps, 2,6 - 10 kB/s

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    amdin  |  17. 10. 2003 19:58

    1. Brno, IOL , 512/128

    2. ANo

    3. Kolísá v průběhu dne - od 19Kb/s po 52 Kb/s

    4. Ping na CZ servery - od 200ms a výše :(

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel  |  17. 10. 2003 19:58

    Toto je naměřeno teď v 19,55hod.:Your line speed:



    63.5
    Kbps



    7.8
    K bytes/sec

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    BAT9  |  17. 10. 2003 19:52

    1. Praha 3, Nextra, Basic 512/128
    2. ANO
    3. Download:
    Rychlost DOWNLOADU (800 kB) : 46.99 kbps (http://schema.mistral.cz/speed)
    Rychlost pripojeni k internetu: 40.6 Kbps (http://www.dsl.cz/rychlost.php)
    Rychlost připojení vašeho počítače 41.816 kb/s (http://rychlost.webprovider.cz)
    ping na seznam, centrum, nextra, nix: 470-600ms, pripadne vubec

    Upload:
    priblizne 80-100Kbps

    pred agregaci: 430-470Kbps, ping 20(-30)ms

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    BAT9  |  17. 10. 2003 19:51

    1. Praha 3, Nextra, Basic 512/128
    2. ANO
    3. Download:
    Rychlost DOWNLOADU (800 kB) : 46.99 kbps (http://schema.mistral.cz/speed)
    Rychlost pripojeni k internetu: 40.6 Kbps (http://www.dsl.cz/rychlost.php)
    Rychlost připojení vašeho počítače 41.816 kb/s (http://rychlost.webprovider.cz)
    ping na seznam, centrum, nextra, nix: 470-600ms, pripadne vubec

    Upload:
    priblizne 80-100kB/s

    pred agregaci: 430-470kbps, ping 20(-30)ms

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    shdw  |  18. 10. 2003 09:43

    no lol, tak ten odkaz z www.dsl.cz je teda pekne nahouby... zkousel jsem to z koleji a napsal mi ze mam pripojeni 1.1Mb ..jenze ja jsem pripojen 100Mb ...takze ti z vas co jsou pripojeni 1Mb, tak jim to skoro ani nemuze podle mne zmerit poradne(tedy pochybuju ze zrovna ted jsou tak vytizeni, aby jim to jelo tak pomalu)

    http://rychlost.webprovider.cz oproti tomu mi dalo slusne vysledky.. v ramci moznosti, takze tomu se da verit spis..

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Milan König  |  18. 10. 2003 11:36

    A to tě nenapadlo, že na těch kolejích asi nejseš sám? Nebo si myslíš, že ten drát vede přímo z tvého kompu až na páteř? Takže se o tu linku musíš podělit i s ostatními studenty?

    Ja mám taky připojení 100mb sítí na svoji proxy... A vůbec se nedivím, že odtud to tou stovkou nejede....

    Elita národa.... chvíli mi o tom něco vyprávěj.....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    shdw  |  18. 10. 2003 12:06

    klidek kamarade..ja se nechci chvalit tim ze mam 100Mb a nechci tady lidi stvat...az par let ukoncim skolu a budu na tom uplne stejne jako vy ... no to by bylo k duvodu proc jste napsal tak nenavistny prispevek... jojo u nas je bohuzel vetsina lidi stale strasne zavistiva...

    ...a dale Vam dam radu abyste si priste, dokud si neoverite dalsi fakta, nechal sve uvahy laskave pro sebe, protoze tady rikate bludy, zalozene jenom na tom ze nemate informace, nicmene moudry clovek, pokud o necem nema prehled, tak se do toho nesnasi rypat ..takze jen pro vasi informaci ven jsme pripojeni gigabitem a tech 100Mb je realne dosazitelne i ven. Dokonce i ze zahranici z opravdu rychlych servru(vetsinou univerzitnich) jde tahat okolo 5MB(ytu ne bitu)/s u nas je to jeste lepsi, napriklad prave tedka jsem namatkou zkousel ze jine nejmenoveane vysoke skoly tahat linux a jedno iso jsem stahl prumernou rychlosti asi 10MB(zase opakuji bytu ne bitu, aby nedoslo k mylce)/s takze ja mam pripojeni ven docela rychle a chyba na me strane neni...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Milan König  |  18. 10. 2003 12:27

    Čerpal jsem z fakt, která jste zde napsal...

    Je mi úplně jedno kdo u čeho sedí a jakou mam linku... Má práce mě nutí cestovat od jedné firmy k druhé. Většinou to bývaji megové spoje, občas má někdo něco lepšího...

    Nicméně skutečnost, že student sedící u sdílené 100 megové linky, píšící do diskuze na Živě se hrozně se divíci, že mu naměřilo jenom jedno mega mě naplňuje hlubokým pesimismem ve věci budoucí.

    Snad i človíček o mnoho let mladší bere jako samozřejmost, že pokud u něco používá víc lidí současně, tak na každého nemůže zůstat celá kapacita.....

    A prosím.... neraďte mi odkud mám brát informace... Použil jsem jenom ty, které jste zde uvedl vy.. Pokud máte pocit, že jsou neúplné a matoucí, možná by jste se měl zamyslet a neposílat do diskuze neúplné a matoucí příspěvky.

     

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    cc  |  18. 10. 2003 12:08

    Ne to je blbost, dsl.cz to prostě víc než 1MB nezměří, mě to taky ukazuje nesmysly. i když mám rychlost kolme 1500 podle http://rychlost.webprovider.cz .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    shdw  |  18. 10. 2003 12:22

    hmm, no s tim souhlasim, ze to asi vic nezmeri.. otazka je jestli vubec poradne meri i ten megabit ..totiz jestli je ta rychlost 1Mb omezena na 1 pripojeni, nebo jestli maji fakt takovou malou konektivitu, to by pak nebylo nicmoc pro realne mereni, pac je docela velka pravdepodobnost ze to bude zkouset docela hodne lidi soucasne...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel  |  17. 10. 2003 19:47

    To je dílo, nejde nic dělat. Migroval jsem na 512/128 a toto je výsledek:

    Podle posledního testu (17.10.2003 12:31) je rychlost připojení vašeho počítače 1.648 kB/s - 13.184 kb/s

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Norbi  |  18. 10. 2003 02:54

    tak to je uz fakt vrchol, kdyz GPRS od Eurotelu je nekolikanasobne rychlejsi jak ADSL....

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka  |  17. 10. 2003 19:41

    1. Ostrava, Nextra, 512

    2. Ano, velmi

    3. 17-40 kbps (tedy 2 až 5 kilo při stahování souborů), ping cca 1000 ms

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ice  |  17. 10. 2003 19:35

    1a) Brno / nextra / 512/128
    2a) ANO
    3a) 7 KB/sec=56.4 Kbps
    ping: 800-1200ms

    1b) Brno / Iol / 1024/256
    2b) ANO
    3b) cca 200kbit, dost to kolisa
    ping: 400-800ms

    obe pripojky jsou ve stejne ctvrti, takze se da predpokladat napojeni na stejny agregacni bod(Nextru mam doma, IOL v praci)

    multithreadove stahovani funguje pez problemu...maxinalni dosazena rychlost pri agregaci na lince 512/128(nextra) byla 53kb/s, nechapu proti komu je agregace namirena. Proti stahovacum rozhodne ne. A to nemluvim ani o tom prisernem pingu, zpusobenem spatnym nastavenim shaperu u ctc

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    QxQ  |  17. 10. 2003 19:26

    1) Brno-střed, Skynet, 512 kb/s

    2) nepozoruji změnu, ale přihlásil jsem se až teď večer, nevím, co se dělo přes den

    3) 404 kb/s (podle dsl.cz)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mirek  |  17. 10. 2003 19:12

    Mám adsl připojení od nextry v lokalitě Prahy 9. Rychlost je kolem 40kbps v lepším případě. Ale taky 19kbps. Začalo to dnes dopoledne. Pokud si takto představuje ČTc agregaci natrvalo tak adsl zruším. Je to pod úrovní analogového modemu. Za toto nehodlám platit takovouto částku.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  17. 10. 2003 19:12

    1) praha, skynet, 512/128 kb/s
    2) ne
    3) 51 kB/s

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pavel  |  17. 10. 2003 19:08

    To by snad nemela byt vyjimka, ze nekomu beha ADSL stale jeste plnou rychlosti. To by mel byt zakon. Tahle zeme je zvlastni. Me to zatim jede celkem dobre...

    Plzen, IPEX, puvodni varianta, 19:07 jede 157.8kb/s (19.7 kB/s)

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor