Patent Amazonu odhaluje, kam by až mohla zajít reklama budoucnosti. Orwell je jen slabý odvar

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

27. 07. 2017 21:26

Zvláštne je že mnohí si neuvedomujú koľko nás všetkých reklama vlastne stoji. Však si len vezmite napríklad taký google a jeho príjmy z reklamy vydelte nejakým odhadom počtu ľudí ktorých ta reklama zasiahne a viete koľko ste len googlu zaplatili vy. Reklama tvorí v mnohých prípadoch podstatnú časť ceny tovarov a služieb a mnohé z nich by mohli byť rádovo lacnejšie. Čím viac jej okolo seba máme tým viac ju platíme. Takže za tie atrapne plagáty, bilboardy, reklamou nás otravujú a ešte za to platime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 07. 2017 19:51

Já osobně proti personalizované reklamě nic nemám. Nějaká reklama na tom webu tak jako tak bude, a když už tam musí být, raději reklamu na to, co bych mohl potřebovat než náhodně vybranou na vložky či prací prášek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 07. 2017 17:06

A co použít klascké tržní řešení: když se Vám to nelíbí, tak to nekupujte? Prostě si nebudu objednávat zboží od Amazonu, když mě šmíruje tímto stylem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
27. 07. 2017 16:27

"Po úspěšném doručení objednávky by se vám tak mohla v následujících hodinách zobrazovat kontextová reklama napříč internetem na..."
A proto mame ABP, Ghostery a kdyz uz to jinak nejde, tak NoScript.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Na co pušky, budeme je likvidovat plácačkami na mouchy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor