Paměť místo parfému

Diskuze čtenářů k článku

noname  |  19. 12. 2007 15:26  | 

no a napsal byste o tom, kdyby vám to přišlo v igelitce? Asi těžko. Takže obal splnil svůj účel. Kolik stojí PR článek na Živě? 20 tisíc? To je cena tisícovky takovýhle obalů. Takže když jen od jednoho promile zákazníků dostanou referenci, tak se jim to vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LucatusOS  |  19. 12. 2007 18:37  | 

Vy vše berete jako reklamu, jste s tím již trapní. Copak vám nedošlo, že jde o bleskovku se zajímavostí? Vypadá to jako reklamní článek? Ne! S tou paranoiou to již přeháníte pánové

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soustruh  |  19. 12. 2007 18:50  | 

ale dyk on to nepochopil jako PR článek právě naopak, píše, že se takový obal vplatí, protože pak ten "PR článek" dostanou zdarma, protože to recenzenty zaujme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  19. 12. 2007 19:29  | 

Přesně, já doufám, že takhle paranoidní nikdy, nebudu, už i teď, jsem trochu, paranoidní víc, v tomhle, než jsem býval, dřív a vůbec, mě to netěší, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  19. 12. 2007 19:34  | 

Přesně, já doufám, že takhle paranoidní nikdy, nebudu, už i teď, jsem trochu, paranoidní víc, v tomhle, než jsem býval, dřív a vůbec, mě to netěší, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2007 07:22 | 

... he he, to jste nepochopil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest televizí do 25 000 Kč

Nejlepší herní klávesnice

Srovnání správců hesel

Jak upravit fotky pro tisk