Pac-Man v logu Googlu snížil celosvětovou produktivitu práce

Pac-Man v logu Googlu snížil celosvětovou produktivitu práce

Když minulý týden došlo na oslavu třicátého výročí hry Pac-Man, oslavil to Google po svém – logo na úvodní stránce svého vyhledávače změnil do podoby hry. Poprvé však nezůstal jen u obrázku a nabídl logo, ve kterém jste si mohli zahrát. Vyobrazovalo malý herní plán hry Pac-Man a po kliknutí jste si mohli zahrát. Pochopitelně se našlo mnoho těch, co to zkusili, a po nostalgickém vzpomínání propadli hře v honbě za rekordy.

Web RescueTime.com zabývající se timemanagementem a efektivitou práce se pustil do malé analýzy toho, jak Google svým hracím logem zasáhl do naší práce. Dopočítal se k zajímavému údaji – v den Pac-Man loga strávil průměrný návštěvník o 13% více času na stránkách pod doménou Googlu. Přitom většina určitě neměla ponětí, že je logo „hratelné“, případně se na stránky Googlu dostali jinak. Celkový průměr tak zvyšovali jedinci, kteří kouzlo loga odhalili a věnovali mu několik dlouhých minut, zpravidla opakovaně. Při přepočtu na průměrnou návštěvnost lze dojít k tomu, že Pac-Man v logu Googlu vzal celkově přes 4,8 miliónů hodin. A nemusíme si nalhávat, že nemalou část tvoří hodiny pracovní.

Pokud jste Pac-Mana v logu Googlu nestihli, můžete si ho prohlédnout a zahrát na adrese www.google.com/pacman

Klepněte pro větší obrázek

 

Diskuze (13) Další článek: GeForce GTX 480M: výkonná „Fermi“ grafika do notebooku

Témata článku: Google, Statistiky, Pac-Man, Mana, Herní plán, Malá hra, Práce, Logo, Doodle, Log, Průměrný návštěvník, Pac Man

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Ochraňte svou techniku před zloději

Testy All-in-One PC a herních monitorů

Proč byste měli chtít HDR televizi

Svět leteckých simulátorů