Oživeno: Karneval a UPC sjednocují internetové tarify

Diskuze čtenářů k článku

Turbo  |  02. 03. 2007 02:31

Je ten přechod na nový tarif nějak zpoplatněn? A mohu mít (dejme tomu s tarifem LIGHT) nopojeno více počítačů? Třeba přes router?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cartmann  |  02. 03. 2007 08:28

Přes router si mužeš napojit kolik chceš protože router se chova jako ten jeden počitač a co je za ním to už je fuk protože tam si to řídí už on.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novcze  |  01. 03. 2007 20:49

šílené, chtějí víc peněz za horší parametry



jestli šáhnou na staré tarify karnevalu u stávajících zákazníku, tak budu aktivně hledat náhradu (a nebo ne, už ji hledám)

jinak ten upload je katastrofa celkově, ten by měl začínat na 512 a končit na 2048

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fičák  |  01. 03. 2007 21:47

a v čem je to horší?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novcze  |  01. 03. 2007 23:27

jakože ti připadá fér když ti stáhnou 5Mbps na 4Mbps (i když negarantované), prostor na ftp z 5x30MB na 1x50MB a chtějí o cca 200Kč víc a kromě FUP, který překročí stejně jen notorický stahovač nic nevylepší. Ještě by mohly zrušit veřejnou IP (i když dynamickou) a udělají z toho (pro mě) zase o něco méně použitelnou službu.

Kdyby udělali nějaký tarif 1Mbps/3Mbps, FUP 30GB, ftp 150MB, dynamická veřejná IP a chtěli za to 1000,-Kč tak bych do toho šel hned.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fičák  |  02. 03. 2007 00:05

Mě by to zpomalili z 3Mbit na 2.5Mbit, ale na druhou stranu z 10GB limitu na 40GB, to je pro mě argument - nemám za normálních okolností šanci to spotřebovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubu  |  01. 03. 2007 15:56

ADSL je dneska daleko výhodnější a rychlejší. Za 475 Kč 512kbs je výsměch a pravěk. A zlodějna. Díky, nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 03. 2007 16:27

Bubu, tobě asi opravdu straší ve věži. Telefonní linka pro ADSL je zadarmo? A k čemu normální člověk potřebuje víc než 512 kbps? Jestli patříš k té nepatrné části uživatelů, kteří nemohou žít bez videokonferencí, můžeš si připlatit za vyšší rychlost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diviš  |  01. 03. 2007 21:34

"A k čemu normální člověk potřebuje víc než 512 kbps?"

Viděls někdy Internet a co se na něm dá dělat?? A tím memyslím ilegál....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  02. 03. 2007 00:05

Na Internet se dívám 9 let a stačilo by mi i 256/128. K jaké užitečné činnosti potřebuješ megabit a více? Pouč nás.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hatred, hatred  |  02. 03. 2007 08:48

nevis k cemu je vetsi rychlost? a to jsi 9 let na netu? LOL a ROFL a dalsi a ta veta "K jaké užitečné činnosti ..." ta mluvi sama za sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  02. 03. 2007 12:56

Bavíme se o nejlevnějším tarifu Starter, který má službu zpřístupnit co největšímu počtu lidí. Pro komerční využití jsou tady všechny ostatní. Když nebudu počítat online televizi apod., není běžný uživatel při 512 kbps a 10 GB limitu v používání internetu nijak omezen. Třeba jednou dospěješ a dostaneš rozum. Dokázal bys místo záplavy emotikonů vyplodit jeden argument, proč nemám pravdu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adamantium  |  01. 03. 2007 16:39

Ke slavnému ADSL musíš mít pevnou linku a platit zlodějům z Telecomu, pardon O2, dalších 400Kč měsíčně. Děkuji, nechci. Až bude možné mít ADSL bez toho, aniž bych musel platit nesmyslný paušál, pak se o tom dá uvažovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agregace  |  01. 03. 2007 20:06

Jistě a agregace 1:50 nebo 1:20, děkuji nechci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chlup  |  01. 03. 2007 15:27

To že zvedají datové objemy je v pořádku, ale proč bych měl za nynější rychlost 1000/100 v novém 1024/128 platit o 80kč víc? A nebo snad přejít na variantu 512/128 za stejnou cenu? Já myslel, že trend je slevňování a zvyšování rychlosti... nejsou náhodou páni z UPC z Ruska? Tam je to tak nějak všechno obráceně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 03. 2007 16:54

V tom příplatku máš 18 GB dat. 20GB je snad lepší než 2GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zakaznik_UPC  |  01. 03. 2007 15:17

Myslím, že nabídka UPC je obecně výhodnější než byl Karneval. Navíc UPC FUP až tak moc neřeší. Jednou jsem přetáhnul tarif skoro o 1/3 a ke snížení nedošlo. Později jsem přešel na vyšší tarif a už jsem limit dodržoval a co se týče IP, tak sice bych měl mít dynamickou, ale už cca 1/2 roku mám pořád stejnou
Rozhodně když srovnám s ADSL, tak si nemůžu vůbec na nic stěžovat (od rychlosti - žádná agregace, přes FUP až po výpadky).
Jediné co je hrozné je kontaktní centrum. To je děs a bída

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 03. 2007 16:35

U UPC jsem rok a půl, vystřídal jsem tarify Starter, Easy a Light. Téměř každý měsíc vyčerpám limit až na doraz a pravidla pro nasazení FUP jsou vždy stejná - po dosažení 90 % pošlou upozornění a po 110 % sníží rychlost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Def  |  01. 03. 2007 14:57

A to si nechate libit? Ve svete se FUP nepouziva a rychlost je mnohem vetsi. Je to k placi kdyz vidim, jak si tu dokonce nekteri lidi libujou, ze dostanou za 8 stovek 40GB dat pri rychlosti 2.5 Mb/s.
Dokavad budou mezi cechama takovy, tak to bude stat porad za prd a kabalovky (internetovi provideri obecne) vam budou s**t na hlavu.
Pro priklad uvedu, ze ja platim v prepoctu necelych 600Kc a mam 24MB/s neomezene - efektivne rekneme 16MB/s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 03. 2007 15:01

U koho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  02. 03. 2007 11:29

to se nikdy nedozvime. je to klasickej internetovej tluchuba, nic novyho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maha  |  01. 03. 2007 14:37

a nevite jak je to se slevou pri odebirani vice sluzeb od karnevalu? drive to bylo na net -50kc pri 2 sluzbach a -200kc pri 3 sluzbach. Plati to i ted?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Věra  |  01. 03. 2007 14:24

Vracím se opět k problému navázání spojení s Karnevalaem. Telefonicky si něco vyřídit je opravdu nadlidský výkon a hra o nervy. Stojí to jen peníze minuty utíkají a nakonec po 10 minutách hudby a hlášení, že všechni naši operátoři jsou vytíženi, atd... jsem s telefonem bouchla.Protože mám kromě internetu i TV a telefon (povídej víc) kde mám 75 započatých! minut zdarma a tak vůbec nechápu, že se do těchto volných minut nezapočítávají hovory právě s Karnevalem. To je víc než sprostý!! To jiní operátoři jsou proti Karnevalu alespoň natolik slušní, že sice čekáte, ale jde jen o váš čas a ne peníze. To by měli vyřešit! Ale asi z toho mají větší peníze, než by měli ze získání nových zákazníků, o které jim asi moc nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  01. 03. 2007 12:37

Ja osobne bych byl u UPC easy radeji za 1024/256 s FUPem 10GB a po FUPu klidne 128/128 - tech 20 GB stejne nevyuziju a 64 stoji za govno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 12:46

Nechápu logiku...když nevyužijete 20 GB, proč Vás zajímá, že po překročení je to 64/64?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 03. 2007 14:51

A takovej volů te tady víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  01. 03. 2007 19:18

Netiketa, maestro, netiketa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 03. 2007 02:11

Pardón, ale pochopte, že teď už do toho fupu prostě v půlce měsíce nespadnete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  02. 03. 2007 11:32

V únoru jsem již dárek v podobě 20 GB dat měl a kvůli práci spadl do FUPu - ne že ne - a ta 64ka mě přiváděla k zlosti - to se snad ani nebudu snažit celý limit vyčerpat, protože při představě rychlosti 64/64 mě jímá hrůůůza - než odesílat fotky do fotolabu je pro mě při rychlosti 64kbps jedndušší donést to do fotolabu osobně (10 minut na metro, 5 minut metrem, 2 minuty chuze, 5 minut ve fotolabu a zase cca 15 minut domu - tak max. do 4O-ti minut jsem dom a bez stresovani a navic si udelam prochazku ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  01. 03. 2007 19:16

sakra - zmizelo mi sovíčko "většinou" - v+ětšinou nevyužiju, ale jdyž využiju (jako třeba nyní), tak je to proto, že to potřebuju kvuli praci a byt v pulce mesice (jako nyní) u prace na 64/64 je hrruuuuuza! Dalsi 2 mesice to asi nevyužiju, ale potom zas 64 - dá se ještě vůbec 64kbps považovat za vysokorychlostní iNet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  02. 03. 2007 02:15

Těch 64 není služba, ale měkký trest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poofter, Poofter  |  02. 03. 2007 07:20

To není měkký trest, ale hodně tvrdý trest - 64 je prostě nepoužitelné. Měkký trest bylo původních 256, to šlo ještě používat, ale tohle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic Moc  |  01. 03. 2007 11:53

Pro zákazníky Karnevalu špatná zpráva co se týče omezení FUPem. 64/64kbps je bohužel nedostačující pro většinu základních aplikací, jako je např. VoIP, které hodně lidí díky vlivu O2 na kabelovce používá. A jistě od UPC je to také tlak na využití jejich skvělé telefonie po kabelovce.
Nehledě na srovnání nabidek UPC v západní Evropě a u nás. Jaký je důvod, proč bere UPC doslova české zákazníky na hůl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vali  |  01. 03. 2007 12:06

Na VoIP ti stačí klidně třetina. Např. služba break.viphone.cz používá protokol SIP s kodekem G.729 a v každém směru teče cca 1.5 kB/s dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Poofter, Poofter  |  01. 03. 2007 14:02

64/64 na rozdíl od 256/64 především nestačí ani na běžné browsení... Takže co se týče mě, Goodbye Karneval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 03. 2007 14:49

Šmarjá, ale zdvojnásobí se ti limit, takže do fupu nespadneš, chápeš? Asi né.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNT  |  01. 03. 2007 15:56

pouze se provedl FUP upload+download, Karneval aplikoval pravidlo FUPu na překročení v jednom směru, UPC v obou současně (součet uploadu a downloadu), nevýhodné je to pro ty co mají rovnoměrný upload a download (tolik jich nebude), pro uživatele asymetráky je to výhodnější, že tak dostají víc v jednom směru....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  01. 03. 2007 16:02

Moment, u UPC je to také zvlášť 20 GB v každém směru, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  01. 03. 2007 16:02

U UPC Light.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cz  |  01. 03. 2007 16:13

jisteze .. 21GB UP + 21GB DOWN = stale pod FUP 20GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  01. 03. 2007 16:49

Blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vali  |  01. 03. 2007 11:37

Imho má na Karnevalu veřejnou IP každý. Stčí akorát, když se nebudete držet původních pokynů při nastavení připojení (zadaná IP; NAT) a necháte původní (přidělí DHCP). Aspoň donedávna fungovalo obojí, DHCP funguje určitě. Adresa je sice ,,dynamická``, ale už cca 3 měsíce mám stejnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krůšo  |  01. 03. 2007 11:51

Pokud máš furt zapnutej komp tak budeš mít pořád stejnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daff  |  01. 03. 2007 12:04

Zapnuty komp nema nic spolecneho s tim, ze IP adresa bude porad stejna. I pri behu stroje se IP muze zmenit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  01. 03. 2007 12:59

<i>I pri behu stroje se IP muze zmenit</i>
To snad ne?!
aspon teda v pripade, ze pocitac je nejenom zapnuty, ale i pripojeny a udrzujici nejake pripojeni (ICQ online, irc...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0cas, V0cas  |  01. 03. 2007 14:42

jiste ze se vam DHCP muze za behu po case pridelit i jinou adresu, zalezi na jeho nastaveni zjistete si neco o tom jak dhcp funguje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  01. 03. 2007 15:59

Teoreticky může. V praxi se u UPC mění IP jen při restartu kabelového modemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  01. 03. 2007 22:36

IP adresa se mění i pří překročení limitu přenesení dat. Možný je, že se při překročení FUP resetuje i modem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza, Fiza  |  02. 03. 2007 15:17

Nevim jestli se modem restartuje, ale zcela urcite se internet na chvilu prerusi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobes  |  02. 03. 2007 08:20

restart si udělá karneval na dálku kdy potřebuje, takže závěr: u kabelovky lze obdržet jinou ip kdykoli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maikee  |  02. 03. 2007 10:55

Na ICQ a podobnych sluzbach nepozna ze se vam zmenila IP. U karnevalu se vam muze (jeste jednou: muze) teoreticky menit IP kazde 3 hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hercous  |  01. 03. 2007 11:30

Nikde nemuzu najit garantovane rychlosti. U tarifu 3M (3000/300) byly myslim minimalni rychlosti 1000/100. Co u tech novych tarifu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 11:37

U UPC se pohybují rychlosti +-10% pokud je tomu jinak, doporučuji se ozvat na technickou podporu, aby to vyřešili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubyk  |  05. 03. 2007 12:22

tak to neni tak uplne pravda... u karnevalu (u rodicu doma) to litalo vzdycky cca o 0,5MB rychvlejs, nez melo, u UPC (u me doma) mi to misto 4MB lita cca 3,5. a patrne to neni lokalitou, protoze sem bydlel v malesicich a ted bydlim v dablicich a rychlost uplne stejna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benjamin  |  01. 03. 2007 11:42

UPC tvrdi, ze garantuje rychlosti, ktere uvadi. Muzu potvrdit, ze vetsinou je to pravda. Nekdy de dokonce stahovani i o neco rychlejc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaPoX, MaPoX  |  01. 03. 2007 11:23

Pro člověka, kterému stávající limity stačily, tak nic moc nabídka.
Příklady:
Nyní tarif 3M (3000/300, 1GB mail) za 772,-. Nový tarif Light (2560/256, 3x20 MB mail) za 779,-.
Nebo nyní tarif 1M (1000/100, 100MB mail) za 475,-. Nový tarif asi Easy (1024/128, 10MB mail) za 555,-!
Věřím, že kdo měl problémy s FUP, tak je to přínos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomason  |  01. 03. 2007 10:52

Konecne se karneval probral, a zacal nabizet nornalni fup.
Hned jsem si to zmenil na light.2500/250 40giga za 800kč to uz jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolda  |  01. 03. 2007 10:33

Nevite jesti po prejiti ziska zakaznik automaticky i verejnou IP v cene? Nebo to zustane po staru a bude muset mesicne doplacet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.kure, dj.kure  |  01. 03. 2007 10:39

myslíš jako že, když měl doteďka zákazník Karnevalu zdarma veřejnou dynamickou IP, že už ji mít nebude, a bude to jako stolet za opicema s vnitřní neveřejnou ? ... Modleme se bratři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolda  |  01. 03. 2007 10:42

Pokud vim tak drive byla verejna jen placena... Nebo je to uz delsi dobu zdarma? je adresa ze ktere pisu verejna nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.kure, dj.kure  |  01. 03. 2007 11:06

podle formátu 89.102.XXX.XXX se jedná o dynamickou veřejnou IP adresu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SEV1  |  01. 03. 2007 17:08

Jak poznas, jestli je to dynamicka verejna IP nebo staticka verejna IP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.kure, dj.kure  |  01. 03. 2007 17:29

Dynamicka zacina u karneval 89.102.XXX.XXX a pevna ma format 84.24X.XXX.XXX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta, wojta  |  01. 03. 2007 11:38

Takhle se to nepozná, ta 89.102.23.x veřejná je, ale můžeš být až za ní za NATem. To si prostě musíš zjistit sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurikan  |  01. 03. 2007 14:01

IP pridelovane karnevalem (z DHCP) za NATem nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  01. 03. 2007 10:46

stále se doplácí, to také zůstalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Waic, Vlastimil Waic  |  01. 03. 2007 10:50

Verejnou IP ma u Karnevalu kazdy, priplaci se pouze za pevnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNT  |  01. 03. 2007 11:12

je veřejná privátní placená pro jednoho klienta (100 kocourkovkreditů zřízení a 70 měsíční poplatek) a veřejná sdílená neplacená pro všechny (přece nějak s tou dynamickou adresou vnitřní sítě musím komunikovat s vnějškem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dochy  |  01. 03. 2007 13:29

Monza se mylim a jsem u UPC, ale myslim, ze motate dohromady 2 ruzne pojmy:
1. verejna/neverejna
2. staticka/dynamicka
Mam za to (a par lidi uz to tu psalo) ze zdarma je verejna dynamicka adresa
Tzn. pri prihlaseni dostanete pridelenu jednu verejnou adresu a tu mate dokud se neodhlasite. Po dalsim prihlaseni (treba vypadek elektriny u modemu) muzete dostat jinou adresu.
Zaplatite si za to, ze dostanete papir s jednou IP adresou a tu budete mit vzdy.
V obou pripadech mate verejnou adresu a pokud ji nekdo z venku bude znat, muze se primo pripojit k Vasemu pocitaci (s dyn. adresou je problem v tom "pokud ji bude znat")

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maikee  |  02. 03. 2007 10:49

> verejnou adresu a tu mate dokud se neodhlasite
Do doby nez vyprsi zapujcka, vypnuti s tim nema nic spolecneho.

Jeste doplnim, ze Karneval ma nesmyslne kratkou dobu zapujcky IP (lease time). Tato doba je 3 hodiny, coz je relativne hodne malo pokud nekdo puziva SSH, VPN a podobne sluzby, protoze pri renew spadnou navazane tunely... Me tvrdili ze je to kvuli tomu aby se jim rychle nevycerpal bank IP adre, ale lepsi by bylo sledovat aktivitu z ARP tabulky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.kure, dj.kure  |  01. 03. 2007 10:31

http://karneval.cz/storage/att/Fair_usage_policy.pdf

kua :( ... krom tarrifu Extreme mají všichni sníženou rychost 64/64 .... chci zpět původní karneval !!! ... jenom doufam, že když zůstanu u původního tarrifu, že mi nesníží i postFUP rychlost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgMen  |  02. 03. 2007 00:16

souhlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  01. 03. 2007 10:28

S internetem jako takovým od UPC jsem spokojený. Ale přístup k zákazníkovi je šílený. Funguje to tam jako v každé jiné velké firmě. Zákazník nemá šanci se dovolat nápravy, jedině kam se skutečně dovolá je infolinka a nějaká káča za telefonem. Dokonce jim nejde poslat ani normální email!

Jejich neschopnost jsem zažil už 2x. Poprvé mi díky JEJICH chybě zaváděli internet MĚSÍC A PŮL! Již od prvních dní jsem věděl že je něco blbě, ale až po měsíci!! a asi 5 telefonátech to tam někdo uznal a začal jednat.

Podruhé - již měsíc mají blbě na webu datové limity od doby co je zvyšovali. Upozorňoval jsem je už asi 4x, vždy slíbili nápravu a do dneška je to blbě!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolda  |  01. 03. 2007 10:32

"Jejich neschopnost jsem zažil už 2x. Poprvé mi díky JEJICH chybě zaváděli internet MĚSÍC A PŮL! Již od prvních dní jsem věděl že je něco blbě, ale až po měsíci!! a asi 5 telefonátech to tam někdo uznal a začal jednat. "

presně tohle jsem zažil taky, ale s KARNEVALEM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  01. 03. 2007 10:47

Já jsem už od Karnevalu odešel kvůli příznivější nabídce lokálního ISP, ale musím uznat, že právě kabelovky tam kde poskytují své služby ukously z koláče "žlutého ďábla".
Karneval a mé zkušenosti
- kvalita připojení - absolutně bez výhrad, výpadky naprosto minimální a pokud, tak předem hlášeny
- komunikace - ať už se jednalo o zřízení služby (sliby termínů, posunovaných do nekonečna) nebo o komunikaci ohledně vyúčtování. To bylo něco pro opravdu silné nervy. Na druhé straně drátu nebo emailu cvičená opice neschopná pochopit co po ní zákazník vůbec chce, to už vůbec nemluvím o tom, že nemá k dispozici informace ze smlouvy, kterou já dávno držím v ruce. Naštěstí stačilo poslat pár emailů v kopii na adresu vedeni@karneval.cz a najednou vše fungovalo ke spokojenosti zákazníka. Co se týká vrácení zálohy na modem, tam jsem byl spokojen maximálně. Přišel dopis předem i s bublinkovou obálkou a modem odešel poštou na náklady společnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinezZ, MartinezZ  |  01. 03. 2007 19:41

Tak jsem se na UPC vcera vecer snazil vyresit problem s UPC telefonem. Protoze tam bezne KC funguje jen do 20 hod. a po 20. hod je tam "nejaka dalsi verze" KC a muj problem se vyskytuje vzdy az po 20te hodine, volal jsem tam - byl jsem ihned prvni v poradi a za 5 vterin uz to zvedl nejaky chlapek a po chvili co jsem mu vse rekl se me jal prepojovat na technika, ktery mi pry rekne vic (do te doby jsem se nic nedozvedel) - tepla vecere mi sytdla na stole a ja 15 MINUT poslouchal ten skvostný song a plky, ze jsou vsichni zaneprazdneni - triskl jsem s tim, nemam na to cas. Já vím, že toho asi nemají málo, ale 15 minut je podle me uz setsakra dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 11:11

Jednoduchá rada, pokut se vyskytne nějaký problém, zkusit to vyřešit přes kontaktní formulář. Pokud se nepovede, tak to zkusit znovu, ale dát najevo, že jste rozhořčení a že žádáte kontakt od vedoucího pracovníka. Pak se všechno vyřeší ke spokojenosti zákazníka (tedy pokud je jeho požadavek oprávněný, vlastně někdy ani oprávněný být nemusí). Na klientském centru se jim hodně točí lidi a máte velikou šanci, že se dostanete do rukou nějaké brigádnici. Navíc tam toho opravdu moc nemůžou. Pokud ale využijete kontaktní na webu upc, tak se to většinou dostatene do rukou té pravé osoby a pak je to vyřešeno během chvilky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  01. 03. 2007 11:18

Naopak. Formulář je to nejhorší, můžu jen potvrdit že je k ničemu a NIC nevyřeší. Nejhorší na tom totiž je, že pokud se napoprvé problém nevyřeší tak musím znovu psát přes ten debilní formulář a zprávu si přečte někdo úúplně jiný. To je zásadní rozdíl proti emailu.

Pokud tedy problém trvá, musíte ho znovu a znovu a znovu vysvětlovat jako kdybych problém hlásil poprvé. To je děs!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 11:32

No pokud tam uvedete správně číslo Vaší smlouvy, tak se ten formulář přiřadí k Vaší kartě a každý operátor tam musí vidět, co už jste dříve psal. Navíc je výhoda, že když tam napíšete, že žádáte o telefonický kontakt na to a to číslo nejlépe v tu dobu, tak to předají příslušnému oddělení, které Vás pak podle Vašeho požadavku kontaktuje. Všichni co to zkoušeli, tak se jim to osvědčilo. Navíc si ušetříte nervy s automatem na KC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moff  |  01. 03. 2007 11:52

Aaaa koukám zkratka "KC", ty budeš na 1000% zaměstanec Karnevalu . To tě docela lituju, zdraví tě bývalý velice nespokojený zaměstnanec Karnevalu . Pořád se tyto formuláře zpracovávají až po dvou týdnech???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 12:03

Ne ne. Jsem velice spokojený zaměstnanec UPC. Člověk musí pracovat na správném oddělení!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moff  |  01. 03. 2007 12:07

Jaképak to je (Helpdesk 100% ne) ??? Já jsem již také velice spokojený a den kdy jsem odešel z toho blázince, byl nejhezčí den v mém životě .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 12:16

Ne nic takového! Tam se musí pracovat, směny tam mají asi na 8,5 hodiny a volají tam lidi s problémy. To si klidně odpustím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moff  |  01. 03. 2007 12:23

LOL teď si mě dostal "tam se musí pracovat" práce sem měl na HP docela dost , tak oddělení kde se nepracuje je managment a týká se to i supervisorů call centra .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 12:28

Tam má zase člověk zodpovědnost! A někdy i starosti. No ale nechme toho. Co kdyby náhodou to četl někdo z vedení a pak by se začali zajímat, kde se jim to flákají!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  01. 03. 2007 11:55

Chcete znát tajemství infolinky UPC?

Když tam zavoláte a prokcvakáte se plechovou hubou tak vám to řekne něco jako "... klientské centrum je plně vytížené, zavolejte jindy...". Slabá povaha zavěsí. Musíte chvíli počkat a pak se dozvíte že jste třeba 45. v pořadí..

Jenže! Já volal asi 19.55 (v 8 mají konec) a opět ta samá věta o přetížení ať zavolám jindy.. Vyčkal jsem, pak hláška že jsem 1. v pořadí!!! a do 1s jsem byl spojen.

Tedy zjevně je tam ta hláška stále!! a ne jen když jsou opravdu přetížení. Prostě potřebují lidi donutit aby třískli telefonem a dali jim pokoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Moff  |  01. 03. 2007 12:04

Nesmysl, je vidět, že si na call centru nikdy nedělal . Linky sou neustále přeplněný od začátku, do konce pracovní doby. Každý kdo zavěsí tel. ve frontě když čeká na spojení dělá negativní reporty pro call centrum = špatný obrázek call centra pro managment (kde dělá banda blbců, co si ani nedokážou představit jaká je práce na call centrum). Z toho se můžou odvíjet prémie pro všechny v call centru. I když za to nemůžou a neschopnost je ve vedení call centra a HR oddělení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban, bigboban  |  01. 03. 2007 12:45

Jasně jsem popsal situaci. Byl jsem 1. v pořadí a byl jsem spojen fakt do 1s. Přesto mi to hlásilo že je linka přetížená. To považuji za sprostou lež a účelové odrazování lidí to mi nikdo nevyvrátí. Všechny infolinky jsou udělané tak aby se člověk pokud možno na živého operátora nedovolal to je taky všem jasné.
A čím větší společnost tím sofistikovanější metody jak se člověka zbavit. Třeba mobilní operátoři to dotáhli tak daleko, že volbu pro spojení na operátora buď nenabízejí vůbec nebo až někde v 6. úrovni nabídky..

Chápu že práce na infolajně není jednoduchá a to je asi důvod proč tam inteligentní člověk nevydrží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartMole  |  01. 03. 2007 12:05

Vzhledem k počtu pracovníků na KC UPC 45. v pořadí vůbec nic neznamená. Může to klidně znamenat, že za 2 minuty budete na řadě. Zkoušel jste se někdy dovolat na KC GTS? To je pak umění...45 minut vyhrávání extra kvalitní hudby není žádná výjimka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyX  |  04. 03. 2007 13:09

To mi tak akorát připomělo starý časy s Oskarem, kde jsem čekal na spojení kolem 30 minut. Jak je to teď u VF je mi jedno - mam T-mobile akdyz volam na linku, tak mi reknou ze jsem vyznamnej zakaznik a pri spojeni s operatorem to trva tak 30s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vokurcicka  |  01. 03. 2007 10:26

Kudlik uz by neco mohli udelat s tim uploadem nebo budu driv sedivej, nez nahraju fotky do fotolabu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta, wojta  |  01. 03. 2007 11:34

Můžeš si přiobědnat UploadBooster.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj.kure, dj.kure  |  01. 03. 2007 10:26

mno já asi pujdu hned na změnu, protože teď mam Turbo1M (1000/100 a 2GB FUP - 475Kč) a za stejnou cenu mít 512/128 a 10GB FUP se vyplatí. A na rychlosti mi tolik nezáleží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klobásek  |  01. 03. 2007 10:22

děkujeme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hidden  |  01. 03. 2007 10:15

nevypada to spatne, ale jestli zustane fup podle upc, cili po prekroceni pad na 64/64 tak to by se mi nelibilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolda  |  01. 03. 2007 10:22

nezajem, je to parada a radsi bych byl snizen na 64/64 s LIMITEM 40 GB nez na 256/256 s limitem 10 GB za odpovidajici tarif! Jen doufam ze to prejiti bude bez problemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNT  |  01. 03. 2007 10:42

asi jak pro koho výhodné, jsem zvyklý dojit kabel na 100%, takže je rozdíl jestli stáhnu po FUP 2,5GB (256 kbits) nebo 700MB (64kbits) za den.... kupovani extra objemu dat je drahe a proc kupovat vyssi tarif, to radši zaplatim propalenou elektriku kompem v režimu online 24/7

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lolda  |  01. 03. 2007 10:45

jiste, kazdemu vyhovuje neco jineho, evidentne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Looser  |  01. 03. 2007 16:26

To se dá léčit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TNT  |  01. 03. 2007 10:26

stačí se jen podívat na web, když slučují, tak se vším všudy

FUP po novu: http://www.karneval.cz/storage/att/Fair_usage_policy.pdf
FUP po staru (ještě lze vidět): www.karneval.cz/fup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Waic, Vlastimil Waic  |  01. 03. 2007 10:48

Díky za připomenutí, doplněno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  12. 03. 2007 18:02

Nevite jak je to s FUP. Kdyz je napsany 20G jestli je do 20G spolecne pro download i upload nebo na download je 20G a na upload je 20G ?

A zkousel nekdo tarif snizovat? Jestli se neco plati apod.
Ja mam TURBO 2000, limit 20G sem jeste ani jednou nevycerpal. Pak me prijde optimalni Easy. Sice se me snizi rychlost (kterou stejne nikdy nevyuziju) ale taky cena z 1090 na 555

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor