Oživeno: Hotmail s POP3 zdarma nyní i v ČR

Diskuze čtenářů k článku

avatar
18. 03. 2009 08:01

No, to je škoda, že to neměli před měsícem. Já jsem za tři schránky platil 60EURo. Pak si tedy říkám, jaké tam jsou výhody kromě té vyšší kapacity, když se za to zaplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2009 09:36

No že máte ten úplně super nejlepčejší systém, který používá i sám Radek Hulán A taky že jste o 60€ lehčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 03. 2009 10:00

No, právě že podle toho článku na blogu Radka Hulána jsem si myslel, jak to nebude super (sdílené kontakty, kalendář a lepší anti-spam). Že to bude, takový "slabší" exchange (protože za 3 schránky bych na exchange hostingu jinak zaplatil, až 1600Kč bez DPH měsíčně, což pro soukromé účely je VERY). Šlo mi hlavně o sdílené kontakty, kalendář, atd... Tak jsem si doménu (respektive MX záznam) přesunul na servery live.com. Po registraci jsem si říkal, že je to takové nemastné-neslané, a že tam to webové rozhraní exchange bude, asi až po zaplacení. Tak jsem udělal "upgrade" pro tři schránky (20EURO za jednu). A byl jsem překvapen, že vše bylo pořád stejné. Dokonce tam, ani nejde to, co jsem měl na Profituxu, že přes IMAP jsem si mohl vytvářet podadresáře.

Např.:

-INBOX

--Internet

---O2

---Volný

--Licence

---Licenční klíče

---Faktury

Tady jde vše pouze na stejné úrovni, jako INBOX, což je nepřehledné. Ale, když už jsem naletěl, tak teď budu na live.com rok, a po roce doménové mailboxy přesunu na jiný mailserver. Tady se mě líbí, že když si na počítači v Outlooku přidám kontakt, tak ho mám i na webmailu a objeví se mi v Outlooku na notebooku. Ale organizace mailů (do podsložek k určité skupině mailů) je problém. Ale anti-spam zase funguje o chlup lépe, než na starém mailserver hostingu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 03. 2009 10:27

A ještě chci podotknout, že další mínus u live.com služeb je fixace na Internet Explorer. Ale to jenom, tak na okraj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2009 13:49

v FF funguje v pořádku, v Safari bohužel moc ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 03. 2009 14:14

Tak maily, jako takové ano. Ale například vytváření nových mailboxů na doméně jsem musel dělat přes IE. A registraci CNAME záznamu taky. Beru to spíše, jako celek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 03. 2009 22:41

Funguje i s čech mám vyskoušený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 03. 2009 07:22

Posílání E-mailů na hotmail přes IOL nefunguje. Hotmail to vyhodnotí jako spam ??? Z hotmailu ven to funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 03. 2009 18:32

Musím vám jen říci že mě funguje pop3 i smtp na hotmail?nevím kdy jste to zkoušel na posled.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 03. 2009 18:35

Super. Zrovna dnes jsem se rozhodl, že mě už nebaví chodit ''vybírat poštu přes net'' a tak jsem si naťukal e-mail do Thunderbirdu a zrovna narazím na tento článek, který říká, že dřív to nešlo

Jinak na Hotmail jsem přešel z GMAILu a nemůžu si jej vynachválit. Skvělá provázanost s MESSENGERem a XBOXem a příjde mi daleko ''profi'' než GMAIL. Sílá Microsoftu je v něm holt znát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2009 18:06

kdopak dnes ma svatek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 02. 2009 21:28

Proč to řešíte, když 99% z nás se k tomu POP3 stejně nepřipojí, protože žijeme v ČR a máme českou IP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 02. 2009 01:35

Dneska ještě stále někdo používá pop3? Kde jsou ty časy ... dneska vládne IMAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:43

ja bych se takovou zpravu snazil ututlat, protoze je to leda pro ostudu. A jeste neuveritelnejsi je, kdyz vidim neskutecnou zaslepenost jistych fans, kteri jsou v "pohode", protoze v obou dvou programech, ktere jim velke M nadiktovalo POP3 nepotrebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 22:46

je to dobra zprava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2009 07:33

No jo, ted jsem to zkusil s Windows Live Mail a to jejich MAPI se chová stejně jako IMAP...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2009 18:34

MAPI je výrazně lepší než IMAP. Implementuje totiž Push pro email (jako Exchange), DeltaSync protokol pro synchronizaci emailů s minimalizací přenesených dat (bezvadné na E/GPRS), a umí sync nejen emailů, ale i kontaktů a dalšího.

Není navíc pravda, že MAPI je omezen na Microsoftí produkty, jedná se o otevřený standard, a kdokoliv jej může implementovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 03. 2009 20:31

A co prostata, pořád modrá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 22:40

Nehledě na to, že mi to celé přijde docela absurdní. Na seriozní používání mailové schránky je v dnešní době POP3 absolutně a nedostačující a zastaralé. Pochopím, že nějaké "Pavle" na mailováni s kámoškou POP3/webové rozhraní stačí...ale jinak....

IMAP Vám sakra lidi nic neříká?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:46

Webové rozhraní u Live mailu jsem nikdy nepoužil. Ani POP3, ani IMAP... Na co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:52

Na svych strankach mas odkazy na iPhone, PalmOS... Jiste tam nekde i lidem poradis, jak se obejdou se svymi postovnimi klienty na techto masinach bez POP3 a IMAP, aby byli stejne namakany jako ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 23:15

Mám jednoduché řešení.... Pokud ti Live Mail nevyhovuje, nepoužívej ho, protože pak není pro tebe. Napadlo tě to už?

Ano, jelikož mám WM telefon, je pro mě výhodný. Pro "ajfounisty" je zas výhodnější třeba Gmail.

Docela mně udivuje, kolik lidí se rozčiluje jak je ta služba špatná, když není kompatibilní s jejich softwarem. Ale nenapadne je tak jednoduchá věc jako používat jinou, kompatibilní, službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 07:36

no podle mně je služba, která je uměle omezena na jediný (a ještě špatný ) program, se kterým se dá používat, špatná, u dobrých služeb (Last.FM) máš na výběr, zda ji budeš používat s se svým oblíbeným programem nebo nějakou jeho alternativou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2009 08:26

Ale taky nefunguje se všemi programy a už vůbec ne 100% (last.fm).

Navíc... teď MS zavádí POP... já si troufnu tvrdit, že je to kvůli iPhone. (Teda nejen iPhone).

Omezená je a není. Mě to vyhovuje, protože mám plnou funkcionalitu, oproti nějakému Thunderbirdu který nemám rád. A spousta "obyčejných" lidí používá webové rozhraní. Takže Live Mail zasáhne asi největší počet uživatelů. Teď s POP3 je dostupný i pro ajFounisty, a o to jde.

Proč ne?

A že je Live Mail a Outlook špatný? Podle mě jsou to špičky ve svém oboru. A ať už Evolution, nebo Thunderbird... se mu nemohou rovnat. Jediný "problém" je, že je pouze pro Windows.

Vždy´t to nepoužívej, a nám co to vyhovuje a nabízí plné pohodlí nechej radost z toho, že máme skvělou službu.

Btw... Podle mě je jedno na jakých protokolech to běží. Ale např. u MAPI mi vyhovuje věc jménem Push Mail, což IMAP a POP3 asi stěží budou mít Podle mě jde o pohodlí, a ne o protokol. Gmail nemá těžkého klienta... Push... nic... a taky spoustu lidem stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 10:13

>Ale taky nefunguje se všemi programy a už vůbec ne 100% (last.fm).

Já jsem vyzkoušel foobar2000 a WMP, s oběma funguje perfektně. Je možné, že existuje nějaký méně používaný přehrávač, jehož tvůrci se vykašlali na tvorbu pluginu.

>A že je Live Mail a Outlook špatný? Podle mě jsou to špičky ve svém oboru. A ať už Evolution, nebo Thunderbird... se mu nemohou rovnat.

Vzhledem k tomu, že Thunderbird nemáte rád, tuto větu chápu. I když nechápu, jak může mít někdo citovou vazbu k jedničkám a nulám. Každému vyhovuje něco jiného. Já používám Thunderbird ke dvěma účtům a líbí se mi, že si jej můžu upravit tak, jak mi to jeho doplňky dovolují. Vám zřejmě více vyhovuje něco přednastaveného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 02. 2009 13:12

Ja jsem takovy chudacek, protoze pouzivam Apple MacOSX a nemuzu mit Utlouka. Me to trha zily. S aplikacemi od Apple mam stejny, mozna jeste lepsi servis nez z celym Utloukem na Widlich.

n3o21:

Mas pravdu, kazdy at si vybere co mu vyhovuje. Kazdopadne POP3 je sice zastarala zalezitost, ale myslim, ze jeho absence je chyba. Prece jen je dost lidi, kterym POP3 naprosto vyhovuje. No, a bit se do prsou, ze to bude zadarmo, to je (omluvte me) na rozsekani drzky, at uz se do tech prsou bije MS nebo kdokoli jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2009 19:39

Podle mě by to mohl na Macu podporovat Entourage od M$ a jestli ne, tak je to vážně banda lameru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2009 18:37

A jaky je rozdil mezi serioznim a neserioznim pouzivanim schranky? poucte nas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 20:56

jde vám přidat hotmail mezi účty pop3 v gmailu? mně ne... google by se jim měl hlásit z IP v americe, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 21:30

nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 21:50

Je možné, že to ještě nefunguje, však jsem v článku psal, že ty nové fičury zavádí postupně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
11. 02. 2009 20:14

vim ze MS vyuziva pro pristup k poste pomoci outlooku (live mailu) HTTP coz je ve vysledku pri pouziti MS klienta skoro jako IMAP, ale zavedeni klasickeho IMAP by bylo myslim prinosnejsi nez zavedeni preziteho POP.

Dle meho je v dnesni dobe neomezenych emailovych schranek a pripojeni v radu desitek MB k internetu POP spise prezitek z casu minulych nez nejaky prinos, vyuzivany spise lidmi kteri se s IMAP boji pracovat / neznaji ho / pouzivaji emaily ktery ho nepodporuji (u nas seznam).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 20:34

Souhlas. Momentálně se rozhoduji mezi přechodem k gmailu nebo hotmsilu ale díky IMAPu asi zvítězí gmail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 21:00

GMail už bych si dneska nevybral, Hotmail je v kombinaci s Windows Live Mail bezkonkurenční ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 21:41

Tak tak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 22:02

Bezkonkurenční asi není, když neumí IMAP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:45

Ale umí MAPI, což je ještě lepší

Proč by jedině POP3 nebo IMAP bylo správné řešení? Protože nějaký Thunderbird nic jiného neumí? A koho to zajímá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:48

Tak to je divny, ze vsichni jedou na IMAP. Takze otazka spis zni: "koho zajima nejake MAPI" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 23:24

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:45

Už umí ten skvělý Hotmail v kombinaci s Windows Live Mail obyčejný kalendář?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:48

Proč by neuměl? Kalendář, Kontakty, Maily... Všechno sync mezi několika PC, mobilem (bohužel, zatím bez kalendáře, ten jedině s Outlookem,), popř. i webem (pokud jej používáte).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
11. 02. 2009 22:53

Windows Live Mail (to je ten zadarmo) kalendar umi

jen mi z neznameho duvodu nejde synchronizace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:55

hm, me mezi Thunderbirdem a Google Caledar jede

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
11. 02. 2009 22:50

Ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 20:03

No neskutocne, to naozaj Hotmail zaviedol POP3? No ja sa nestacim cudovat aky je ten Microsoft rychly...a to ten mail potom niekto pouziva, ked to DOTERAZ(!!!!!) nemalo POP3????

A dokonca je ten POP3 pristup zadarmo??? WOOOOW!!!! Microsoft je proste fasa. Preboha ved pomaly kazdy trapny freemail ma POP3 a SMTP zadarmo, dokonca aj IMAP.

A aj presunuli reklamny banner? No su strasne mily a ohladuplny, to je fakt super.

Neviem ci som hlupy ale co znamena ulozenie planety Jupiter na Hotmail? To je nejaky specialny vedecky postup?

A teraz vsetci do mna!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 20:07

da se stebou jen souhlasit :D

cekal jsem sice na zavedeni pop3 u MS pekne dlouho a kdyz to konecne zavedou tak s takovymhle omezenim, omg k-reteni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 20:13

Hotmail neměl bezplatné POP3 ani ho nepotřeboval a nepotřebuje. Synchronizace přes HTTP je možná s Outlookem, Windows Live Mailem i integrvaným klientem Windows Mobile. POP3 je jen pro klienty, které tuhle synchronizaci neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 20:16

no osobne u nich mam nekolik uctu ale cekal jsem na pop3, jejich outlook connector mi pekne leze na nervy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 20:21

To je sice pekne, ale nie kazdy rad pouziva Outlook, napr. ja preferujem Thunderbird, Outlook je vzhladom na svoju pomalost nepouzitelny, aspon pre mna. Neberte to zle, je to iba moj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 21:39

Thunderbird.Hmm, to je emailovy klient, outlook je nieco viac.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:43

Utlouk je něco víc než Thunderbird + Lightning?

Zkuste si uvědomit, že Thunderbird a Utlouk nejsou konkurenti, je to jiná cílová skupina. Pro Utlouk je konkurencí Lotus Mail, nebo Evolution, zatímco pro Windows Live Mail (dříve Utlouk Expres) je konkurencí právě Thunderbird, The Bat a další.

Také zapomínáte na fakt, že běžný uživatel nemá plnotučný Utlouk - má "domácí" licenci (jistě, kromě socek, co si ho ukradli) a ve firemní sféře zase těžko někdo bude používat nějaký Hotmail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:45

ano, Outlook to je emailovy klient s kalendarem, ktery jde ale do Thunderbirdu doimportovat take. Neco jineho jsou Lotus Notes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 10:04

Outlook je také klientem MS Exchange.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 12:43

Outlook + Exchange není jen pošta. Je to evidence schůzek, úkolů apod. To že můžu napojit Thunderbird přes IMAP k Exchange je mi ku ničemu, ten Outlook stejně musím použít pro evidenci ostatních věcí. A to už nemluvím o veřejných složkách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 13:27

ty používáš freemail pro pracovní komunikace, v jaké sockofirmě pracuješ, že nemají pár korun na vlastní emaily?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 14:46

Nepoužívám freemail pro pracovní komunikaci. Pro osobní + testování. Ten slovník si trochu pročistěte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 13:25

no normální člověk používá na posílání pošty emailový klient, pomocí správce souborů to sice také jde, ale není to tak příjemné a uživatelsky přítulné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
Kaa
18. 03. 2009 11:48

Měl bys trochu brát ohledy na domácí uživatele. Doma máme každý svůj počítač. Proč mám platit za potlouky 4 x 3.200, když můžu mít 4 x Thunderbird zadarmo?

P.S. Když jsem ještě používal Outlook měl jsem docela problémy s přenosem účtu na jiné PC. Thunderbird prostě zkopíruju a nemusím nic dolaďovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 02. 2009 07:28

to je přece jasné chyby a nedostatky v MS produktech jsou vlastnosti

jak hotmail pozná, že uživatel je untermensch (z České Republiky), podle IP, podle jazykového nastavení windows (prohlížeče) nebo podle nastavení jazyka v samotném hotmailu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 22:42

Yahoo! mail taky nemá free POP3 a používají ho milióny uživatelů. Co řeknete teď? .. jo vlastně, to není od MS, tak je to v pořádku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 02. 2009 23:29

co poviem? ze je to rovnako trapne, je mi jedno ci ten freemail vlastni aj Mariana Durianova, ja hovorim o sluzbach, neutocim proti MS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 03. 2009 17:07

"a to ten mail potom niekto pouziva, ked to DOTERAZ(!!!!!) nemalo POP3" -- používá jej nejvíce lidí na světě, přes 50 miliónů, tedy výrazně více než třeba GMail.

On totiž nemá zaostalý POP3, ale od počátku moderní MAPI s Deltasync protokolem pro opravdu rychlou synchronizaci pošty (včetně té odeslané), kontaktů a dalších prvků. POP3 se doplňuje jen pro lidi, co z nějakých důvodů odmítají Windows Live Mail či Outlook (s podporou MAPI) a používají zaostalejší Thunderbird.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 03. 2009 17:25

A nejlepší je stejně Ukulumpadlo, kde se na něj hrabe zaostalý outlook, navíc outlook jede jen na jednom vyznačeném operačním systému od jediné firmy, což je naprostá diktatůra podobná komunizmu, fuj fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 20:00

poku to je zatim opravdu omezene na IP z jine zeme tak to je furt a stale napul k .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 02. 2009 19:40

Jo, jo, jo Microsoft je skvělý!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor