Ovladače Via Hyperion 4in1 obsahují nebezpečnou chybu

Diskuze čtenářů k článku

Mirek  |  02. 12. 2003 11:12

a kdo si takovy chipset zvoli, snad vi, jakou splacaninu kupuje a co riskuje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lamer  |  02. 12. 2003 11:23

Hold v firmach se takovyhle shity chytaj dobre, radovy zamestnanec s tim prd nadela...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acid  |  02. 12. 2003 06:55

Tak to nechapu, disk se poskodi lidem s nVidii, ktere se to netyka a me s ATI a 4.50 to chodi uz od vydani Hyperionu v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladic  |  02. 12. 2003 09:07

Ja mam taky ATI Radeon a s 4.50 no problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladic  |  02. 12. 2003 09:08

hehe. Uz je na www.viaarena.com verze 4.51

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivoj13  |  02. 12. 2003 10:44

Nojo, ale uz ste to nekdo zkouseli??? VIA KT333, ATI Radeon 9500, 120GB Seagate (asi z poloviny plny). 4.50 jsem nastesti prosvih a ted se mi do toho uz nejak nechce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KAIL  |  01. 12. 2003 23:03

HOVNO!!!!  Mám GeForce 4 Ti4400 a o data jsem přišel před týdnem!!! Jestli je to ovladačema od VIA tak jsou to pěkný S V I N Ě !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zydar  |  01. 12. 2003 21:15

To jsou chipsety, stabilni, podle mych zkusenosti bezproblemove a nemusi se instalovat zadny ovladace a podobny nesmysli ktery maji jenom ukol zvednout vykon v urcitych aplikacich (bechmarcich).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pol  |  01. 12. 2003 20:30

zeby zas chyba v masovom produkte? zas pre windows? nic nove na svete, zajtra si dame repete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  01. 12. 2003 20:12

TYVAGO. pred nedavnem jsem si stahnul prave tyhle novy ovladace a nainstaloval. a pak mi spadnul system a z disku uz jsem zadna data nedostal.
timto dekuji firme Via za dokonaly software.
JAJBOHA. uz nikdy nebudu nic aktualizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Ty  |  01. 12. 2003 19:29

Paráda, konečně sem zjistil, proč sem musel přeinstalovat celý XPéčka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidel Kastrol  |  01. 12. 2003 17:05

nastesti mam nVidii , tak zatim nic.. ale aby to nezaclo i u ni neco kua..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fidel Kastrol  |  01. 12. 2003 17:05

nastesti mam nVidii , tak zatim nic.. ale aby to nezaclo i u ni neco kua..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  01. 12. 2003 16:22

VIA (i jini, ale VIA obzvlaste) bohuzel mela vzdy problemy s necim. S ATInama uz od pradavna, se Sound Blasterama taky. VIA? Dekuji nechci :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anunnaki  |  01. 12. 2003 17:35

Pozor !!!! Via chipset nikdy nemal ziadne problemy so SoundBlater, ATI alebo Nvidia... Treba si uvedomit, ze VIA HYPERION (predtym service packs) su ovladace pre casti v tomto (alebo pri tomto) chipsete. VIA ako jedina firma ma neustalu podoru pre svoje chipsety, teda stale vyvyja nove drivre a vylepsuje stare, a nielen pre nove chipsety ale aj pre stare (co nerobi skoro ziadna firma, a ked hej tak len obcas) V tom je na tom presne ako NVIDIA pre svoje graficke karty - chipsety. Teda POZOR ! Chyba nie je a nebola v chipsete (teda v HW) ale v drivroch - ovladacoch (SW) ! Kto ma chipset VIA ma stastie, lebo nemusi bludit po stovkach strankach a hladat drivre pre svoju dosku a zistovat aku dosku - typ (HW) vlastne ma.... stiahne jeden subor zo stranok VIA, spusti ho a ma pokoj. (Presne tak to ma aj NVIDIA s grafickými kartami). Preto z hladiska bezproblemovosti a zarucenej podpory do buducnosti (z ohladom na doterajsiu minulost a skusenost) odporucam jednoznacne dosky s chipsetom VIA a NVIDIA grafikou. S pozdravom Anunnaki !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.qva  |  01. 12. 2003 18:50

Souhlasím, myslím že VIA chipsety měly svoje výkonostní mouchy (a i dnes jsou zde rychlejší alternativi), ale nemůžu si pomoct, co se stability týká nemůžu VIA nic vytknout (hlavně díky zmiňováné kvalitní podpoře).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deda.jabko  |  01. 12. 2003 19:42

mohu potvrdit s upsechem pouzivam VIA, AMD a GNU/Linux a nemozu si stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asdasd  |  01. 12. 2003 23:58

AMD platforma, co chces. Intel je intel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
salam  |  02. 12. 2003 09:15

Intel je predrazena sracka. Hyperthreading sux! </FLAME>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drobnohled  |  02. 12. 2003 12:58

no právě. Intel je Intel. Jediné štěstí je, že už horší být nemůže, jelikož je už nejhorší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm  |  02. 12. 2003 00:29

nevim jak te to napadlo ale mam desku s via chipsetem a nikdy s ni nebyly zadne problemy ani s ovladaci..spis je problem v tvojich ruckach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iceman  |  01. 12. 2003 16:21

Pořád se snažíme chránit svůj počítač před všema možnýma i nemožnýma červama, virama a dalším svinstvem a stahujeme megabajty záplat, patchů a je nám to stejně k ...... To proboha ty drivery nikdo netestoval??? Strávil sem nad tím celej víkend abych zachránil nějaký data z disku..... a nic!!!  Zálohovat, zálohovat a zálohovvat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ctomas  |  01. 12. 2003 15:41

Mám "hezkou" zkušenost s těmito drivery. Mám Ati9200 na ViaKT600 zkoušel jsem je 2 × instalovat a pokaždé to způsobilo takový guláš, že jsem musel nastartovat poč pře bootmenu v poslední funkční konfiguraci. Naštěstí jsem o data nepřišel. Aspoň už vím, že nejsem blbý já ale programátoři via. Tom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lamer  |  02. 12. 2003 11:18

Mel jsem ten samy problem, mam tam VIAS cipset a ATI7500 a urcite tam zadny ATI Control Center nemam a nikdy jsem nemel (pokud nejsou soucasti WinXP, coz pochybuju). Podle me bylo zbytecne preinstalovavat pocitac, sice to vypadalo osklive, kdyz to hlasilo, ze ten a ten systemovy adresar/soubor neexistuje ci je poskozen, ale opravdu stacilo dat v bootmenu posledni funkcni konfiguraci a pocitac jede dal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 12. 2003 14:53

Normalne si stahuju nove drivery jen co sou k dispozici, vite je to takovy dobry pocit mit vsechno up-to date, ale ted sem rad, ze sem s novymi hyperiony zaspal. Samozrejme mam kartu od ATI, a tak bych se dockal nejakeho konfliktu. Takze se da shrnout, ze ted mi Zive pomohlo. Tak dekuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bvgfd  |  01. 12. 2003 13:38

dementi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  01. 12. 2003 13:21

tak to je opravdu "živě"... teď, kdy už na konkurenčních serverech probíhají debaty a tisíce uživatelu reinstalovaly windows, vyjde tady tohle upozornění... to je jako uprostřed virové epidemie varovat před chřipkou, hošani! smazání filesystému nehrozí ani náhodou, stačí v nouzovém režimu odinstalovat ovladače 4in1... problém je, že pak už není možné nainstalovat předchozí verze 4in1 ;\

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  01. 12. 2003 16:33

Prosim, na kterych konkurencnich serverech? CDr.cz publikovalo informaci dnes v 15:01, technet nema/nemohu najit, svethardware.cz nema/nemohu najit, pravda, pctuning.cz mel informaci driv, ale ze stejneho zdroje jako my a tam mi chybi ty tisice ctenaru.
Pokud jde o zahranicni diskusni fora, muze byt situace jina, ale pochybuji, ze je sleduje vetsina ctenaru zive.

V bleskovkach se snazime prinaset aktualni informace v prubehu dne, tak brzy, jak je ziskame. Nemuzeme byt, bohuzel, vzdy prvni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ripper  |  01. 12. 2003 23:51
Joe  |  02. 12. 2003 08:48

je to smutne, co na to poviete teraz, pan Schon ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff.tk  |  02. 12. 2003 02:54

ked chces aktuality necitaj zive... rubrika bleskovky sa neda brat uplne vazne, ta je len na pobavenie sa a tipovanie kolko dni bude zaostavat za anglickymi servermi a min. desiatok hodin za ceskymi... co sa softu tyka nie je o com www.qr.cz co sa slohnutych, ehm, prelozenych noviniek bez uvedeneho zdroja tyka tak www.cdr.cz

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  02. 12. 2003 10:44

a vubec, na svete uz je verze 4.51 (http://www.cdr.cz/a/6708). testoval to uz nekdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor