Outlook.com po třech dnech opět plně v provozu

Outlook.com po třech dnech opět plně v provozu

Microsoft se omlouvá za výpadky, které v posledních třech dnech postihly Outlook.com. Webová služba Outlook.com se potýkala s výpadky synchronizace a zpožďovaly se e-maily, které obsahovaly odkazy na soubory uložené na SkyDrive. Výpadek byl průběžně monitorován na webu Stav služeb.

Klepněte pro větší obrázek
Outlook.com by měl být opět plně funkční – dle hesla Kdykoli a kdekoli. Po třech dnech chyby odstraněny a Microsoft se omluvil. (zdroj Outlook.com)

Nyní by vše mělo být opět v pořádku a služba by měla být plně dostupná bez výpadků. problémy byly vyřešeny dnes v 8 hodin ráno EST času (USA). Microsoft o výpadcích věděl a nyní se omlouvá za problémy, které mohly být pro uživatele nepříjemné. Microsoft též uvedl, že hodlá učinit kroky, které by předešly podobným výpadkům v budoucnu, zejména zvýšil šířku pásma sítě v postižené části systému. Dle webu Stav služeb je problém s Outlook.com vyřešen, problémy naopak může mít kalendář se synchonizací dat.

Klepněte pro větší obrázek
Problém Outlook.com již nemá, zato jsou možné problémy se synchronizací kalendáře u některých uživatelů (zdroj Stav služeb)

Problémy synchronizace však nesouvisí s výpadky Outlooku. Snad se vyřeší v krátké době i tento problém.

Diskuze (10) Další článek: Hacker marně hlásil chybu Facebooku, tak napsal Zuckerbergoví na zeď

Témata článku: Microsoft, Web, Microsoft Office, Outlook, Outlook.com, Microsoft Outlook, .com, Web Mail, Provoz, Live.com, Funkční stav, Status, Login, Synchronizace, COM

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Ochraňte svou techniku před zloději

Testy All-in-One PC a herních monitorů

Proč byste měli chtít HDR televizi

Svět leteckých simulátorů