OS X 10.9.3 bude mít podporu škálování obrazu i pro displej s rozlišení 4K

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 49

Názory k článku

08. 03. 2014 20:43

Onehdy jsem si hrál MBP Retina a můžu potvrdit, že škálování funguje o dost lépe, než systém DPI na Windows. Sice pokud místo "Nejlepší (Retina)" volby použijete odlišné nastavení, tak už to není 100%, ale pořád velmi slušné. Hlavně mě překvapuje, že se Applu nějak podařilo, aby i third party aplikace škálovály korektně, což se MS dlouhodobě nedaří. Největší přínos jsem asi pozoroval u textu, kdy nemáte šanci (z normální vzdálenosti) rozpoznat pixely a text libovolné velikosti se tak čte velmi pohodlně. V kombinaci s 16:10 poměrem IMO ideální na dokumenty.Celkem by mě zajímalo, jestli to MS v dohledné době nějak pořeší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 03. 2014 13:29

jedina zprava co me od applu potesi ze to s macos zabali a priznaji ze to nikdy nebyl os a byla to jen betaverze. Ale popravde mam macos i trochu rad ze tu je, Win i linux potrebuje konkurenci, jeste ted jak delaji s osmickama v mrkvosoftu exkrementy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (30)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2014 12:56

Už aby ty +FHD a +2K zmizely zoufale zastaralé krámy co za chvíli nikdo nebude chtít já tedy už ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2014 12:51

To je jako DPI u Windows?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor