Opera uzavřela strategické partnerství s Adobe

Diskuze čtenářů k článku

Hynek Olchava  |  30. 09. 2003 15:14

Z dokumentu New Feature Highlights od Adobe:

<B>Live Rendering palette</B>
GoLive CS offers the only real-time rendering window for Web design. Make changes to your code, layout, or CSS, and view immediately them in a browser-like environment. On Windows, the Live Rendering palette
integrates the core rendering engine of Internet Explorer; while on Macintosh it incorporates Opera, the world’s leading standards-based browser.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  30. 09. 2003 15:48

ta posledni veta je docela narez - Opera a standardy - az jsem se zakuckal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
guru  |  30. 09. 2003 16:01

opera je v soucasne dobe trosku mimo. Hlavne co se naplnovani standatdu W3C tyka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave G  |  30. 09. 2003 16:44

No standard .... myslite spise "doporuceni"

Ale ze by byla Opera posledni dobou mimo doporuceni W3C? To snad ne. Prave naopak, od verze 7 je na tom velmi dobre. Samozrejme, nejlepsi podporu ma (na PC platforme) jednoznacne Gecko, ale Opera neni tak vzdalena, treba narozdil od IE. Nicmene i IE ve verzi 6.0 uz neni uplny outsider....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka  |  30. 09. 2003 16:54

Napsat, ze je Opera mimo, zavani neznalosti nebo frajerinou. Opera a Gecko jsou v soucasnosti rozhodne standardum W3C nejblize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  01. 10. 2003 09:29

nevim, cim to podle vaseho nosu zavani, ale je to zkusenost (a nekolik petiminutovek kvalitni na$ranosti); bouril jsem se proti vete, ze Opera je browser s nejlepsi podporou standardu - to je neco, za cim si dal stojim, ale nehodlam to nikomu dokazovat - staci mi, ze se s tim musim sam obcas piplat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMHO  |  01. 10. 2003 08:55

IMHO nejsi v obraze a posuzujes Operu podle nejake stare verze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snaker  |  01. 10. 2003 11:50

IMHO: ;) mam operu ver. 7 a webove prezentace tak trosku delam ;) Podpora CSS2 je u opery tak 80%, za tim si stojim. Bedu, ze "standardy" W3C sou spise doporuceni. Kdyby se vyvojari Opery zamerili spise na naplnovani doporuceni W3C misto nejakych ficurek typu schovej banner bylo by to pruinosnejsi. Stranky testuju na nekolika browserech ruznych verzi ale vetsinou jsou problemy jen s Operou. Takze doufam, ze Opera se nepodepise negativne na kvalite budoucich verzi produktu Adobe. Howk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  01. 10. 2003 12:47

Já sem se teď pustil do tvorby stránek a musim říct, že jednoznačně nejproblémovější je IE. Naopak nejlíp je na tom Mozilla (Gecko). V Opeře mam problém s tim, že IFRAME je vždycky navrch přes všechno ostatní, na z-index úplně kašle. Nevíte někdo jak to napravit? Už jsem o tom poslal bugreport výrobcům Opery. Čau, Vláďa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gregy  |  01. 10. 2003 12:54

Me se nejvice osvedcilo testovat stranky na konqueroru (prohlizec z projektu KDE) - vybiral jsem jeste z mozilly a opery. Neni asi nahodou, ze jeho jadro pouziva take prohlizec od applu - ocekaval bych tedy spise tuto volbu.

Pro prohlizeni pouzivam hlavne operu (verzi 6.03), hlavne kvuli rychlosti, stabilite oproti vyse uvedenym a tzv. mouse gesticures (drzim prave tlacitko mysi a pohnu doleva nebo doprava mysi pro predchozi nebo nasledujici stranku). Celkem by me zajimalo kdy ostatni prohlizece toto budou mit, nebo uz maji ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  01. 10. 2003 13:44

http://optimoz.mozdev.org/gestures/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  30. 09. 2003 15:03

Co je to platformova univerzalnost? Moze mi to niekto vysvetlit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  30. 09. 2003 15:12

no že je to na spoustě platforem. :)

pokud by se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  30. 09. 2003 15:12

xx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  30. 09. 2003 15:12

xx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  30. 09. 2003 15:12

xx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xx  |  30. 09. 2003 15:12

xx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor