Každý výsledek testu je _vždy_ poplatný testované výbavě a především metodice testování. Pokud chcete něco testovat, musíte jednotlivým kritériím přidělit určitou váhu - a to je pokaždé subjektivní výběr.
Když zůstaneme u aut, tak stejnětak zavádějící jsou NCAP testy. Např. mě nezajímá to, jestli auto má kontrolku zapnutých pásů (neboť je zapínám vždy a automaticky) a ani mě nezajímají testy srážky s vysokou zvěří, neboť u nás je pravděpodobnost takového střetnutí násobně nižší, než např. v severských zemích. A přesto, stává se, že auto dostane o hvězdičku méně právě kvůli nějaké vlastnosti, která Vás zajímat nemusí.
Srovnat auta s doplněným turbem a dalšími vymoženostmi jde. Nesmíte však srovnávat anebo dávat moc velkou váhu výkonu. Můžete však např. směle srovnávat jízdní komfort ve městě (neboť to turbo nebude hrát tak velkou roli) nebo můžete srovnávat pohodlí sedaček a ovládacích prvků.
Čtenář by měl proto vždy posoudit metodiku testu společně s výsledky. Ať už jde o srovnání aut anebo prohlížečů. Čistě na výsledky testů - bez pochopení metodiky - se spoléhá jen hlupák.