Opera 8 způsobila větší rozruch než Firefox

Diskuze čtenářů k článku

franta  |  27. 04. 2005 17:04

jsem nejaky slepy a v 8cce to nemuzu najit: ono i predtim to stalo za houby: obrazky prala do stejneho adresare jako stranky, ale ze by to zrusili uplne?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
troolix  |  25. 04. 2005 14:16

Bodejt by nestahovali, kdyz sef Opery slibil, to co slibil

http://www.root.cz/zpravicky/sef-opera-software-v-plavkach/
http://www.opera.com/pressreleases/en/2005/04/21/
stahnete taky, at si zaplave
sem zvedavej,jak to dopadne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b.g.sh.  |  25. 04. 2005 09:32

Opera je pro me lepsi pac je rychlejsi a hlavne ma o hodne nizsi systemove naroky nez firefox. Na stary sunce byste to bouzel vsichni poznali a dali mi za pravdu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Death, Death  |  25. 04. 2005 13:23

Musim uznat ze je rychlejsi oproti predeslim verzim (aspon co sem mel pre 0.5 rokem)ale proti jednoduchosti Mozilli tak nato nema,stale hledam jak povolit popup okno a zatim nica co se tyce registrace tak staci mit treba i Kerio a reklame v Opere neni (Ad Blocked by KPF)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prasatko  |  25. 04. 2005 20:58

Povolit PopUp? co treba magicka klavesa F12??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[ELITE]Roger, [ELITE]Roger  |  25. 04. 2005 07:01

Ale nononono, hadam ste si nemysleli ze ked Zive nahodou uverejni nejaku blbost, ze to bude po sebe opravovat Ved sa pozrite na diskusiu, plno prispevkov, to bolo klikania a zobrazovania reklam. Zalovat ich predsa nik nebude, navstevnost utesene rastie, takze ... co? Novinarska etika? Pravda? Serioznost? Prosim vas, nedajte sa vysmiat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laudan  |  25. 04. 2005 02:56

sam sice pouzivam firefox,ale operu jsem si vzal rovnez a i pres to,ze ji prilis neovladam bych rekl,ze JE lepsi..........

a nedoporucuji ji cracknout neb na ni je plne funkcni keygen....................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 03:18

re " JE lepsi.........."

Jako obvykle: Nejake konkretni argumenty by nebyly?

re "nedoporucuji ji cracknout neb na ni je plne funkcni keygen"

Pouzitim cracku ci keygenu porusujete autorska prava. Opravdu je to TO, co doporucujete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laudan  |  25. 04. 2005 03:36

[Jako obvykle: Nejake konkretni argumenty by nebyly?]
ale jo proc ne,ze jste to vy tak treba moznost toho hlasoveho modulu co tam muze byt,dale to psani poznamek,mail klient.......staci?.......a pro to si myslim,ze je lepsi nez muj oblibeny firefox.


[Pouzitim cracku ci keygenu porusujete autorska prava. Opravdu je to TO, co doporucujete? ]
ano,ano presne to doporucuji,chapete dobre,ale nikde jsem se ani sluvkem nezminil,ze bych sam neco takoveho delal neb sam pouziam firefox..............
a navic by to bylo kurevsky nezakonne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  25. 04. 2005 10:44

Len tak pre informaciu, aky zakon porusim ked pouzijem kluc z keygenu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  25. 04. 2005 09:49

Je subjektivne rychlejsi - zkouseno asi na 20 ruznych strankach.
Neblika v ni priserne Flash. Treba na www.idnes.cz si s Firefoxem pripadam, jako bych mel misto monitoru stroboskop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  25. 04. 2005 11:04

Vite cista instalace FF na idnes blika a je to chyba. Vadi mi to. A vadi mi i obycejne blikani flashovych banneru, ktere neni chyba, ale vlastnost. Proto mam ve FF Adblock a Flashblock. Neblika tam nic co nechci .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  25. 04. 2005 13:12

Ale ja Flash chci, i nektere reklamy. Mam 4Mbit linku, tak me reklamy, ktere neotviraji nove okno nevadi a kupodivu v nich obcas inzeruji pro me zajimave veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank, MM_tank  |  24. 04. 2005 23:44

jak sem zpozoroval tak ta opera má lepší download přímo v sobě.---FF občas zamrzne opera osum to má pormakanější /restart stahování a tak/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 01:54

Ono dost zalezi na tom, jak si umite software sladit ve funkcni celek. Firefox je mozne pomoci rozsireni jako FlashGet ci DownloadWith velmi intuitivne propojit s pokrocilymi download madazery jako je GetRight/LeechGet/atd. , kterym se ten z Opery nemuze vubec rovnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 04. 2005 02:08

Download manager Opery je rychlý, jednoduchý, spolehlivý a postačuje 99% uživatelů. Já osobně nechci pomalý soubor programů a extensions zvaný Firefox. Program využívající extensions nikdy nebude tak rychlý a spolehlivý jako program, který má tyto funkce integrované. Proto mám raděj Mozillu a Operu než FF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 02:24

re "Program využívající extensions nikdy nebude tak rychlý a spolehlivý jako program, který má tyto funkce integrované."

Je zjevne ze vlastne nemate nejmensi predstavu o tom, jak jsou vlastne extensions vnitrne ve firefoxu realizovany. Nejedna se o zadne samostatne bezici ulohy jakymi jsou pluginy, extensions se stavaji soucasti firefoxu pripadne modifikuji samotny firefox (to vse diky otevrene vyvojove plaforme kterou Opera nedisponuje, a tak je svym zpusobem vase neznalost pochopitelna).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 04. 2005 09:52

Máte pravdu, mám to z nespolehlivých zdrojů, takže to nemusí být pravda. To ale nic nemění na tom, že co se týče rychlosti a hardwarových nároků, tak FF se nedá s Operou vůbec srovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  26. 04. 2005 17:43

Všechno se dá srovnávat. Pokud říkáte že ne, jakou nosnou myšlenku má tedy váš příspěvek . Ale teď vážně, opravdu je podle vás těch pár procent v rozdílu rychostí odezvy UI tak důležitých, že přebijí funkční vlastnosti FF? IMHO nikoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 02:31

re "Download manager Opery je rychlý, jednoduchý, spolehlivý a postačuje 99% uživatelů"

Zkuste si precist prizpevek, na ktery jsem reagoval a mozna v nem, podobne jako ja, rozpoznate, ze MM_tankovi nejde o "jen tak nejaky" download manager, ktery uspokoji masy uzivatelu, ale o "lepsi" download manager. Je mozne ze vy se spokojite s tim integrovanym v Opere, a ja vam to prece neberu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 04. 2005 10:05

Jojo, na 99% případů postačí... a krom toho v příspěvku je zmiňovaný FlashGet, který s Operou funguje taky a pokryje to zbývající 1% případů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar, mittar  |  25. 04. 2005 08:11

Free Download Manager a plna spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jka  |  25. 04. 2005 09:25

Nejak nechapu, s cim mate problem. Proste v Opere kliknu na link a download se mi spusti v Downloader4X :)

Zkousel jsem Firefox (naposledy ve verzi 1.0.1), ale pripadal mi zoufale pomaly a rozezrany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber-hell, cyber-hell  |  24. 04. 2005 23:15

tak to je dobre mimo tento clanek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZieszTyn  |  24. 04. 2005 22:29

Cim vetsi laik, tim vice IE... zbytek si doplnte.
Kazdopadne kolikrat co bylo stazeno je uplne mimo, zvlast kdyz existuji inteligentni mirrory, ktere opet pouzivaji inteligentni uzivatele...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Azazel@email.cz  |  25. 04. 2005 07:28

nemyslím si, že bych byl laik - spíše naopak ;)

ale IE používám a nemám s tím žádné (opakuji: žádné) problémy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZieszTyn  |  25. 04. 2005 09:13

Jasne, take IE pouzivam. Hlavne ve forme: "Denny permission" a to velice aktivne
Takova statisticka otazka, ktera rekne vse: Pouzivate FireWall?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepcz  |  24. 04. 2005 21:45

Opera me absolutne zklamala.Tak debilni prohlizec abys pohledal.Je mi fuk,jak se vsude mozne hadate co je jako lepsi,ale Opera je fakt sux.Sorry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 01:50

Na svuj nazor a vlastni volbu mate pravo. A o tom to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hooah  |  24. 04. 2005 20:21

Zajimalo by me kdyz ve firewallu zablokuju tu ip adresu ze ktere jde reklama a budu tam mit jenom bily prouzek zda je to nelegalni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  24. 04. 2005 21:18

Ve svém firewallu si můžeš přece zablokovat co chceš, tím jsi nic neporušil. Snadnější je zadat tuto adresu do souboru Hosts.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek., Radek.  |  24. 04. 2005 21:19

Proužek zůstane buď s poslední staženou reklamou a nebo s výchozí.
Když už se někomu proužek zabírá místo a přitom nechce Operu kupovat a nebo dokonce stahovat keygen (pozor, na rozdíl od keygenů "cracky" na operu obsahují spíš jiné lahůdky...), tak zmáčkne F11 (full screen), F4 (hotlist/mail/..), Ctrl F11 (menu) a má o proužek i o prostor na obrazovce zcela legálně vystaráno...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 01:44

Stejne tak jako o veskere "tradicni" ovladaci prvky, ktere vezmou s CTRL F11 za sve.

Nerikam ze fullscreen rezim nemuze byt dobrym resenim onoho "maleho problemu" opery, ale myslim si ze to plati spise jen pro specificke pripady (ruzne jednoduche kiosky (i kdyz i zde bych radeji kvuli licencnim podminkam radeji nasadil Firefox s rozsirenim 'kiosk') pripadne pro uzivatele, kteri si osvojili ovladani pomoci gestures (docela by me zajimalo kolik procent to tak z cekoveho mnozstvi uzivatelu opery muze byt), ...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrme  |  24. 04. 2005 16:48

Pocty stazeni nejsou az tak dulezite jako skutecne procentualni zastoupeni jednotlivych prohlizecu.

Mohlo by Zive.cz uverejnit procentualni statistiky navstevnosti pro jednotlive prohlizece? Zajimaly by me hlavne statistiky primo z vaseho web serveru. Statistiky shromazdovane pres iAudit(idot.cz) nebo eMerite.cz si cast vasich ctenaru blokuje. Nebo nejlepe srovnani vsech techto hodnot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mavron  |  24. 04. 2005 17:05

Stačí se podívat na W3C Schools http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
Opera 2%
Firefox 24%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adw  |  24. 04. 2005 17:43

jo ale opera ma standartne nastavenou identifikaci jako IE takze ty statistiky jsou docela zavadejici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  24. 04. 2005 18:49

Nejsou, protože i když se Opera identifikuje jako IE, dopisuje do identifikačního řetězce slovo "Opera", takže se dá rozpoznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  24. 04. 2005 18:50

I když dáte identifikaci jako IE/Mozilla, tak se v tom dá Opera rozpoznat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kether  |  24. 04. 2005 17:46

Statistika je na pikacu ... ja mam Operu jako primarni browser ... zatim 7.5x nez odzkousim 8.0 nicmene spouste mejch znamejch ackoliv ma Operu stejne jako ja primarni musi ji nstavit Identifikaci prohlizece jako M$IE protoze nektery stranky proste regulerne nefungujou POKUD SE IDENTIFIKUJE JAKO OPERA pote co podstrcime ze jde o M$IE FUNGUJOU ZCELA IDENTICKY JAKO v M$IE ... takze stats jsou total useless.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pinky  |  24. 04. 2005 17:58

To jsou kecy opera fanatiku... Vetsina kvalitnich statistik umi poznat i operu, ktera je prohozena jako IE. Z tech ceskych treba i navrcholu.cz. Proste nikdo nebude pouzivat prohlizec, ktery zabere 10 procent obrazovky hloupou reklamou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  24. 04. 2005 18:10

Ja nevim, jak velkou mas obrazovku, ale asi 1cm vysoky prouzek s textovou reklamou mi nezabira 10% obrazovky...

Mozna by stalo za to se na program, o kterem nic nevis priste podivat, nez napises podobnou blbost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[ELITE]Roger, [ELITE]Roger  |  25. 04. 2005 06:56

Inak, pre vsetkych operistov, konecne aj vam moze poskutnut FireFox co mu dosial chybalo a co opera uzposkytuje od zaciatku, kuk na: http://www.squarefree.com/extensions/adbar/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  25. 04. 2005 09:29

Kolik je na vašem monitoru 1cm v pixelech ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eso  |  25. 04. 2005 10:07

Ma na vysku 30 pixelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  25. 04. 2005 10:25

U nejčastěji používaných rozlišení je to buď 4 nebo 5%. IMHO je to i tak dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  24. 04. 2005 18:11

Ja nevim, jak velkou mas obrazovku, ale asi 1cm vysoky prouzek s textovou reklamou mi nezabira 10% obrazovky...

Mozna by stalo za to se na program, o kterem nic nevis priste podivat, nez napises podobnou blbost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pinky  |  24. 04. 2005 18:24

Vis co, myslim ze nosnou hodnotou meho prispevku bylo to, ze vetsina stats umoznuje rozpoznat Operu v IE modu. Tot vse. Jestli tobe reklama v prohlizeci nevadi, me tedy ano. A jesli je to 1cm nebo 3cm je uplne jedno. Proste je tam neco, co nemuzu vypnout a to me sere. To ze si s tim prouzkem tezko prepnu prohlizec do kiosk modu, to je dalsi vec.

Jenze ty radsi budes obhajovat operu do skonani. Trochu sundat ruzove bryle by ti sluselo... Je to komercni prohlizec a ja si nebudu zvykat na nejakej prouzek, a jeste neco: Kdo rika, ze verze z prouzkem bude za rok, za dva? Kdo to garantuje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
killer  |  24. 04. 2005 19:23

LOOOOOL, posranej FF fanatik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  24. 04. 2005 19:27

Taky mě ta reklama . Nevím, proč je zobrazena jako široký šedý pruh, uprostřed kterého je nějaká reklamní blecha. Crackovat to nechci, takže: Firefox rulez..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  24. 04. 2005 21:16

Můžeš si to přepnout na text a pak je to velmi úzké. Stačí hledat v nastavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brendy  |  25. 04. 2005 01:01

PROČ? bychměl používat prohlížeč, kterej mi ubírá prostor z rozlišení obrazovky. Opera je logicky na nic, už jenom pro tu debilní reklamu. Prostě je na trhu produkt, který svou bezpečností předčí IE a nevotravuje debilní reklamou jako Opera. Nejsem zapřisáhlím podporovatelem FF, ale pravda je, že PRO MNE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 04. 2005 09:58

Z rozlišení obrazovky neubírá, protože je na volné části pruhu s tlačítkovou lištou, kde se stránka stejně nezobrazí. A pokud budu chtít co největší prostor, stačí F11 a mám stránku na plném rozlišení obrazovky... a bez reklam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sfadf  |  25. 04. 2005 09:58

ak si taka socka, tak jednoducho pouzi F11, chapes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sfadf  |  25. 04. 2005 10:00

alebo skus ctrl+F11

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brendy  |  25. 04. 2005 01:01

PROČ? bychměl používat prohlížeč, kterej mi ubírá prostor z rozlišení obrazovky. Opera je logicky na nic, už jenom pro tu debilní reklamu. Prostě je na trhu produkt, který svou bezpečností předčí IE a nevotravuje debilní reklamou jako Opera. Nejsem zapřisáhlím podporovatelem FF, ale pravda je, že PRO MNE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brendy  |  25. 04. 2005 01:01

PROČ? bychměl používat prohlížeč, kterej mi ubírá prostor z rozlišení obrazovky. Opera je logicky na nic, už jenom pro tu debilní reklamu. Prostě je na trhu produkt, který svou bezpečností předčí IE a nevotravuje debilní reklamou jako Opera. Nejsem zapřisáhlím podporovatelem FF, ale pravda je, že PRO MNE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brendy  |  25. 04. 2005 01:04

PROČ? bych měl používat prohlížeč, kterej mi ubírá prostor z rozlišení obrazovky. Opera je logicky na nic, už jenom pro tu debilní reklamu. Prostě je na trhu produkt, který svou bezpečností předčí IE a nevotravuje debilní reklamou. Nejsem zapřisáhlým propagátorem FF, ale pravda je, že PRO MNE je to optimání browser.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max Power  |  25. 04. 2005 01:28

Na tvou otazku PROC? je jednoducha odpoved: Protoze Opera je nejlepsi a asi jedina jeji chyba je ta reklama. Ale to te moc bolet nemusi, protoze seriove cislo najdes behem chvilky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 01:49

"Nejlepsi" opera neni. Pojem nejelepsi je totiz prislis obsirny a zahrnuje radu dilcich velicin ve kterych by opera musela byt prokazatelne nejvykonejsi aby si takove hodnoceni zaslouzila. Jiste by se naslo mnoho takovych velicin ve kterych opera neni ani na prvnim ani na prednich mistech, z hlavy mne napadaji napriklad: snadna funkcni rozsiritelnost a pomer cena/vykon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  25. 04. 2005 07:51

Hmmm, opera není nejlepší ani zdaleka. Je "tak skvělá", že jen v ČR jsou desetitisíce uživatelů, kteří ji nemohou používat - nejspíš nepodporuje ntlm authentication.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire  |  25. 04. 2005 08:20

Verze 8.0 už to umí. Ale i když se mi podařila konečně rozchodit, tak jsem ji rychle zrušil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Max Power  |  25. 04. 2005 01:25

Na tu reklamu je lehka pomoc astalavista.us

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 04. 2005 01:35

Jedina moznost jak se zbavit reklamniho prostoru v UI opery je: ZAPLATIT.

To k cemu nabadate vy je PROTIZAKONE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 04. 2005 09:53

10% obrazovky? Ten proužek textové reklamy má 466x57 pixelů, takže 10% zabírá tak v rozlišení 640x400 které už dneska řekl bych není moc používané Mně osobně zabírá asi tak 2% obrazovky, a mimochodem v celoobrazovkovém zobrazení není vůbec, takže 0% obrazovky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
n00b  |  28. 04. 2005 20:09

yo ten tvuj full screen ale neni FS, jen jakasi Projekšn :P
nebo snad rad ctes pixyho v "celoobrazkovem" rezimu? muhehe =P
btw (media="screen" != projection)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  25. 04. 2005 10:16

tak to je omyl kamarade... ja myslim ze spis vetisna lidi nepouziva rozliseni 800x600 ..ty pouzivas jako obrazovku displej kalkulacky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  25. 04. 2005 10:16

tak to je omyl kamarade... ja myslim ze spis vetisna lidi nepouziva rozliseni 800x600 ..ty pouzivas jako obrazovku displej kalkulacky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mavron  |  24. 04. 2005 15:54

Já jsem si taky stáhl Operu, jen tak ze zvědavosti a vůbec ji nepoužívám. Takže z celkového počtu odečtěte 1 a máte o něco přesnější statistiku. Zůstávám u Foxe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukoko  |  24. 04. 2005 16:25

600000-2 ... ta sama situace

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huugh  |  24. 04. 2005 16:31

no operu pouzivam vetsinou jako uplnou nouzovku (nektery zmrseny weby (doted asi 3?)
jinak firefox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goran  |  24. 04. 2005 16:37

+1 Opera  +1 FF  
main ostava maxthon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TC  |  24. 04. 2005 16:35

Udelal jsem to same, ale s FF, zustavam u Opery, takze se to vyrovnava :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deadhead, deadhead  |  24. 04. 2005 17:16

Už sme dvaja :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:45

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gurn  |  24. 04. 2005 17:47

traja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  25. 04. 2005 08:29

Stačilo raz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babypipi, babypipi  |  25. 04. 2005 15:11

Já s Operou jedu odjakživa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ieie  |  24. 04. 2005 15:02

Opera i FF nasrat na ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babypipi, babypipi  |  24. 04. 2005 15:48

Ty jdi s IEčkem do hajzlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goran  |  24. 04. 2005 16:36

mozno ma maxthon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky  |  24. 04. 2005 19:20

S jadrem IE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 04. 2005 09:54

Maxthon = IE, resp. je to takový "upgrade" pro IE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babypipi, babypipi  |  25. 04. 2005 15:10

Vím ,co je Maxthon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Salvador Limonez  |  29. 04. 2005 08:52

Vim co vis i co nevis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jose  |  24. 04. 2005 14:25

Úroveň autorů lŽivě je pod bodem mrazu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silver  |  25. 04. 2005 13:24

ne..to sis spletl s urovni pripevatelu do jejich diskuzi..nadaji se pak skoro cist..samej debil v puberte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
minio  |  24. 04. 2005 13:52

Totiz to, ze Jon S. von Tetzchner (CEO Opery), prohlasil, ze pokud behem prvnich 4 dnu presahne clkovej pocet stazeni Opery 8 jeden milion, tak poplave pres Atlantik z Norska do USA jen s jednou zastavkou aby si dal salek horke cokolady v dome sve matky na Islandu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IgorK, IgorK  |  24. 04. 2005 13:59

presne tak, je to velmi zaujimava informacia a tiez som zvedavy, ako to dopadne. ja som uz toto pisal na fore. link pre ostatnych: http://www.opera.com/pressreleases/en/2005/04/21/ 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mavron  |  24. 04. 2005 15:55

Takže stahujte, ať si zaplave

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  24. 04. 2005 16:34

tak to idem sosnut aj ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kero  |  24. 04. 2005 13:49

Sice ji nepouzivam, ale neni spatna. V podstate podporuji cokoliv, co +- podporuje novější standarty jako např CSS2 z roku raz dva (1998?) ”^__^, dufam, ze alespon neco z nich bude v IE7(no flame).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Petrovicky  |  24. 04. 2005 13:18

Clanek je zalozen na mylnych informacich, nebot porovnava pcoet stazeni Opery 8 s poctem stazeni Firefox 1.0 Preview Release (tedy nikoliv finalni verze, ale pouze nedokoncena ukazka).
Pokud chcete porovnaat jablka s jablky, porovnejte toto: Opera 8 po prvnich 48 hodinach mela 600.000 stazeni, Firefox 1.0 za stejny casovy usek mel 2.500.000 stazeni.

vice na:
http://weblogs.mozillazine.org/asa/archives/008017.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mavron  |  24. 04. 2005 13:26

Jsem si říkal, že se jedná o blbost, protože FF je mnohem více používaný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom  |  24. 04. 2005 13:43

jojo to je zase porovnani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.citrusak.borec.cz - prohlížeč !!!  |  25. 04. 2005 09:09

Špatná informace, aspoň na mých stránkách je opera jako druhý nejpoužívanější prohlížeč . www.citrusak.borec.cz 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Mach  |  25. 04. 2005 11:20

No tvuj web je vazne relevantni jak noha. Kdyz uz jde o pouzivanost, podivej se na globalni statistiky toplistu. I tak jsi ale offtopic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
polov  |  24. 04. 2005 14:26

az na to, ze opera mela temer nulovou reklamu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  24. 04. 2005 16:00

jak to? Opera ma reklamu v kazde instalaci, dokud si operu clovek nekoupi nebo necracke

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goran  |  24. 04. 2005 16:35

on myslel "sebapropagaciu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 04. 2005 09:34

Sice má reklamu v každé (neplacené) instalaci, ale těžko tak naláká nějaké nové uživatale

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pawell  |  24. 04. 2005 16:20

Pane Kadlec, musite taky opsat kazdou blbost, co na Internetu najdete?

Jinak autor techwebu uz svoji chybu napravil, do clanku dopsal pravdive informace a neoficialni cestou se omluvil. Jsem zvedav jestli toho budete schopen i Vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Hanker  |  24. 04. 2005 18:06

"Pane Kadlec, musite taky opsat kazdou blbost, co na Internetu najdete?"

Stala sa chyba, ale nemusite to predsa takto zovseobecnovat.
1)hadam sa to nestalo panovi Kadlecovi viakrat
2)ta informacia ako blbost nevyzerala a navyse TechWeb je vcelku doveryhodny zdroj

a tiez je stastie, ze clanok bol uverejneny v piatok 12:49 PM EDT ( http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/na/edt.html ), cize v polovici soboty. Keby bol podla mna clanok uverejneny v bezny pracovny den, urcite by sme sa dockali preberania zo strany mnohych (nielen CZ + SK) IT serverov. Nie kazdy si totiz pamata inkriminovany udaj o pocte stiahnuti Firefoxu, a nie kazdeho tiez napadne preverit si to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  24. 04. 2005 18:58

1) No a co?
2) Ta informace vypadala jako blbost již odpočátku, protože Firefox 1.0 se prvních pár hodin po vydání dočkal 1 milionu stažení. Informovala o tom většina důležitých zpravodajských/technických serverů v té době na zákaldě oficiálních informací Mozilla Foundation.

"Nie kazdy si totiz pamata inkriminovany udaj o pocte stiahnuti Firefoxu,"

V tom případě by si to měl ověřit.

"a nie kazdeho tiez napadne preverit si to"

To ukazuje na to, jak neseriozní je to novinář/redaktor a potažmo redakce Živě.. Když selže v tak základní věci, která se dá ověřit během několika vteřin, proč by měly být jeho články důvěryhodné i jindy, jde-li o složitější téma? Nehledě na to, že zdroj, ze kterého čerpal, uveřejnil opravené informace. A v diskusi ho na to ihned upozornilo několik čtenářů, a článek je stále zavádějící, včetně lživého nadpisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[ELITE]Roger, [ELITE]Roger  |  25. 04. 2005 07:03

Ale nononono, hadam ste si nemysleli ze ked Zive nahodou uverejni nejaku blbost, ze to bude po sebe opravovat Ved sa pozrite na diskusiu, plno prispevkov, to bolo klikania a zobrazovania reklam. Zalovat ich predsa nik nebude, navstevnost utesene rastie, takze ... co? Novinarska etika? Pravda? Serioznost? Prosim vas, nedajte sa vysmiat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  25. 04. 2005 08:59

Nojo, chudackovi Tomesovi zase nekdo sahl na FF, tak vymejsli blaboly o etice. Pritom doted nabizi pozvanky na Gmail vymenou za reklamu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  25. 04. 2005 15:36

Chudáček jste vy, protože píšete pitomosti a bláboly. Já narozdíl od vás pravdu. Pozvánky na Gmail nabízím každému, kdo si o ně požádá v mém blogu nebo přes e-mail, a žádnou reklamu za to nechci, takže plácáte další hovadiny. Nestydíte se náhodou ani trochu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  25. 04. 2005 15:51

A co ta nabidka pozvanek vymenou za ikonky, pripadne za 'odebirani zpravodaje'? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  25. 04. 2005 19:20

Tu nabídku tenkrát před několika měsící několik lidí využilo - za předem daných a docela přijatelných podmínek. Od té doby platí novější verze příspěvku a další nabídky po internetových fórech a diskusích, které už nejsou spjaty s žádnou reklamou.

Vaše tvrzení tedy bylo lživé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  26. 04. 2005 07:58

Doted to mas vyveseny na strankach, jen nekde v komentarich mas 'schovanou' poznamku, ze uz to je 'zadarmo' :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  26. 04. 2005 11:58

1.2.2004: http://lumpy.kbx.cz/index.php?p=108 - předem oznámené, poměrně lehce splinitelné podmínky, v komentáři je oznámeno, že je lze získat již zcela zdarma. Mám ve zvyku příspěvky v blogu neupravovat.

6.2.2004: http://lumpy.kbx.cz/index.php?p=108 - pozvánky zasílány komukoliv, kdo si o ně požádá (bez reklamy i těm, kdo využijí starší příspěvek a o novější akci nevědí).

Takže naposled: vaše tvrzení je vycucané z prstu, lživé a nesmyslné. Kdybyste chtěl, oslovím hromadu lidí, kterým jsem ty pozvánky v poslední době posílal a ti vám to potvrdí.

Vy prostě nemáte argumenty, tak si vymýšlíte nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  26. 04. 2005 12:25

Poukazuju na to, ze poucujes o serioznosti a nakonec se zde sam priznavas, ze jsi pozvanky na Gmail vymenou za umisteni propagace a odber 'zpravodaje' nabizel. To je podle tebe seriozni jednani?

PS: A ted dokonce koukam, ze si smazal z komentaru prispevky, ve kterych te lide zadali a souhlasili s tvymi podminkami...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  27. 04. 2005 18:11

"Pritom doted nabizi pozvanky na Gmail vymenou za reklamu :)"

Tato věta byla nesmyslná a lživá, jak jsem již dříve vyvrátil. Ano, dříve jsem tyto pozvánky, za předem jasně stanovených (a poměrně lehce splitelných) podmínek nabízel a řada lidí je ráda využila - nikdo si nestěžoval. Neseriozní jste tedy vy, jelikož kdákáte nesmysly a ostatní to vidí.

PS: Z komentářů jsem příspěvky těch lidí nikdy nemazal, to jste si také přitrouble vymyslel? Nechte už toho, jste směšný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  27. 04. 2005 18:33

Cili sam rikas, ze si kupcil s pozvankami vymenou za reklamu, je to tak? Pokud si s tim prestal, dalo by se k tomu prihlednout a dotycne sluvko 'doted' bych odvolal... Nicmene ty jsi zneuzival pro vlastni zajmy (a vsichni zde jiste jiz dobre zname tvoje fanaticke opevovani FF) cizi system a verejne misto omluvy tem, ktere jsi takto vyuzil (kdovi z kolika lidi si pod prislibem schranky vymamil jejich emailove adresy), jeste vymyslis pomluvy a urazky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  30. 04. 2005 09:49

Nezneužíval jsem pro své zájmy cizí systém, protože:
1. pravidla nabídek byla známá předem, účastníci věděli, do čeho jsou
2. žádný e-mail, ze kterého přišly nabídky na mou e-mailovou adresu, jsem nezveřeňoval jinde a nepředával dalším stranám. Dokonce jsem nezvyřejnil většinu žádostí poslaných prostřednictvím komentářů k danému příspěvku, i když to bylo obvyklou praxí u drtivé většiny podobných akcí na blozích či webových fórech a i když všichni zájemci počítali s tím, že jejich žádost bude zveřejněna v komentářích na blogu
3. nikdo z účastníků si nikdy nestěžoval, naopak velká část poslala mail s poděkováním, příp. se ptala na různé možnosti gmailu a já jim vstřícně odpovídal
4. návštěvníci mého blogu se nemusli akce zůčastnit vůbec a hledat pozvánky na gmail jinde na tisících českých webů, blogů a diskusních fór nebo nehledat pozvánky vůbec
5. v celé akce jsem neměl žádný zvláštní vlastní zájem, obětoval jsem ji část svého volného času a nedostal jsem za to od nikoho ani korunu. nabízel jsem pozvánky na kvalitní a špičkovou e-mailovou službu v první řadě lidě těm zájemcům, kteří používají Firefoxu a chtěli by ho podpořit tím, že ho doporučí ostatním, protože jsou s ním oni sami spokojeni.

Opravdu máte ve zvyku na ostatní házet špínu a pomluvy, kterou jste si musel vymyslet? Měl byste se stydět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  30. 04. 2005 11:41

1. Proc by do toho sli, kdybys jim rekl, ze vyzadujes protisluzbu za neco, co je jinak zadarmo?
2. No vidis, sam se priznavas, ze v kometarich ty zadosti byly.
3. Bezesporu si cekal, ze te doporuci dalsim a ty tak ziskas vice lidi pro svoje zajmy.
4. Viz 1
5. Prave: kvalitni, spickovou emailovou sluzbu na ktere ses prizivoval. Pozvanky, ktere jinak jsou zdarma jsi vymenoval za emailove adresy a ikonky na webu, abys podporil svuj zajem, tedy sirit nejaky produkt mezi lidi. A samozrejme: ziskavani emailovych adres za ucelem rozesilani nejake propagace je zakladni stavebni kamen spamu. Je uplne jedno, jestli rozesilas nabidky na viagru nebo na firefox. V kazdem pripade jsi zneuzival cizi produkt a vyuzival tech lidi, kteri nevedeli, ze ty pozvanky jsou jinak zadarmo a pouze pro ucely testovani. Ne ze pokud je chteji, musi za ne 'platit' odberem propagacniho materialu.

Premyslej radeji o tom, zda se nepletes. Tvoje prvotni, byt i dobre umysly byly provazeny spatnou volbou prostredku. Svoje 'doted' beru zpet a omlouvam se, pokud je pravda, ze uz si s tou neetickou kampani skoncil, ale to, jake prostredky pouzivas pri prosazovani svych zajmu, prehlizet nebudu. Odmitas o tom uvazovat, odmitas si priznat, ze si udelal chybu, i kdyz sam dobre vis, ze jsi obchodoval s necim, co ti nepatrilo a na cem ses pouze prizivoval: to je velmi nedospela reakce.

Mozna bys mel take vyjasnit dve malickosti:

Sam pises (cituji): "Tato akce běžela v době, kdy tolik volných pozvánek ještě nebylo". Kde jste vzali vice nez stovku pozvanek v dobe, kdy se k uctu na gmailu davaly jen ctyri volne pozvanky?

A za druhe: myslis si, ze tvoje jednani je v souladu s pravidly stanovenymi pro pouzivani Gmailu? (doporucuji precist)

PS: Ty urazky si muzes usetrit, dokazujes tim jen, ze misto snahy o pochopeni te vytky radeji zesmenujes jejiho nositele a ze jeji podstatu odbydes nekolika argumenty, ve kterych, ve sve nesikovnosti, jen dokazujes svuj alibismus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  01. 05. 2005 09:49

1. Šli do toho, protože *chtěli* - všechny podmínky věděli předem. V té době běžely různé akce, kdy se musely psát různé básničky a podobné věci, a výměnou za to dostávali zájemci pozvánky na Gigacentrum nebo Gmail.
2. "PS: A ted dokonce koukam, ze si smazal z komentaru prispevky, ve kterych te lide zadali a souhlasili s tvymi podminkami..." Podsouváte mi něco, co jsem nenapsal. Psal jsem, že jsem ty komentáře nemazal a tak to bylo, pokud tvrdíte opak, tak prostě nestydatě lžete.
3. Víte, mě bylo úplně jedno, zda mě doporučí nebo nedoporučí. Když ta žádost přišla, tak jsem ji vyhověl. Tečka.
4. Viz 1
5. "Prave: kvalitni, spickovou emailovou sluzbu na ktere ses prizivoval. Pozvanky, ktere jinak jsou zdarma jsi vymenoval za emailove adresy a ikonky na webu, abys podporil svuj zajem, tedy sirit nejaky produkt mezi lidi."
Vyprošuju si, abyste přestal se šířením nehorázných lží. Zájemci o pozvánky většinou použili nějaký vyhledávač či se o akci dozvěděli jinde - např. od těch účastníků, kteří této akce využili. Ti zájemci mohli najít jiné akce, kde se pozvánky rozdávaly. A mě opravdu nezajímá, zda to tak udělali nebo ne. Mě zajímá jen to, že jsem jim vyhověl v žádosti.

"A samozrejme: ziskavani emailovych adres za ucelem rozesilani nejake propagace je zakladni stavebni kamen spamu. "

Vy jste asi úplný idiot. Ty podmínky *byly předem dané*, zájemci s nimi *byly seznámeni*. Pokud pozorně nečetli příspěvek, kde to bylo srozumitelně a jasně napsáno, není to moje chyba. E-mailovou adresu poskytli oni sami dobrovolně - buď v komentářích, nebo na e-mail. K těmto adresám neměl přístup nikdo jiný než já a nebyly předávány dále a nebyly tedy nijak zneužity. Tito zájemci počítali s tím, že jim nějakým způsobem musím zaslat pozvánku (přes příslučnou funkci Gmailu). Žádný další e-maily jsem jim již nikdy neposílal, pokud oni sami nechtěli se mnou komunikovat - např. děkovný doúpis, otázky apod.

"Kde jste vzali vice nez stovku pozvanek v dobe, kdy se k uctu na gmailu davaly jen ctyri volne pozvanky? "

Pokud je něco mimo rozsah vašeho chápání tak se k tomu laskavě ani nevyjadřujte. Rozdávání pozvánek na Gmailu je víceméně náhodné, zřejmě se částečně řídí frekvencí využívání té služby a počtem vyměněných mailů. Akce začala v době, kdy většina lidí měla jen několik pozvánek na rozdávání, a kdy nejdříve malá část (která se postupem času rozšiřovala) uživatelů Gmailu dostala větší počet pozvánek.

"Odmitas o tom uvazovat, odmitas si priznat, ze si udelal chybu, i kdyz sam dobre vis, ze jsi obchodoval s necim, co ti nepatrilo a na cem ses pouze prizivoval: to je velmi nedospela reakce."

Průběh dané akce totiž pokládám za zcela srozumitelný a jasný a vaše výlevy s tím nic nezmohou, i kdybyste se na hlavu stavěl. Neumíte nic jiného než lhát a pomlouvat, a proto s vámi nehodlám v této věci dále diskutovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  01. 05. 2005 13:02

1. Z reakci na tuhle debatu, ktere mi chodi mailem, je evidentni, ze bod jedna pochopil kazdy, krome tebe. Shodujeme se v tom, ze ty si proste myslis, ze spread firefox je nabozenska mise a tento ucel ze by posvetil i vrazdu.

2. Cituji te:"Dokonce jsem nezvyřejnil většinu žádostí poslaných prostřednictvím komentářů k danému příspěvku...". Z cehoz manipulace s prispevky jednoznacne vyplyva: filtrujes, co se podle tebe nehodi do komentaru k clanku.

5. Vzdyt tu (byvalou) nabidku s pozvankami na gmail vymenou za umisteni ikonky FF ci za odber zpravodaje doted na svych strankach (http://lumpy.kbx.cz) mas, kazdy si muze precist, jak si to napsal a jak to bylo; tak jakepak ze lzu? Ty se tady sam dobrovolne a velmi vytrvale usvedcujes ze lzi.

6. Cituji z tveho blogu: "Zájemci (o pozvanky na gmail) musí splnit aspoň jednu z následujících podmínek a doložit ji pomocí e-mailu nebo komentáře k tomuto příspěvku a uvést e-mailovou adresu, kam chtějí pozvánku poslat...", pricemz jednou z podminek je "zdarma se zaregistrovat k odběru zpravodaje Mozilla Links ". Rekl ti nekdo, ze tohle je shromazdovani osobnich udaju a ze neco takoveho je zakonem jasne vymezeno?

7. Tvoje akce ovsem prisla jedenact mesicu pote. Proc by nekdo po celou tu dobu hromadil pozvanky, kdyby se jich chtel zbavit nezistne?

8. Na moji otazku, zda jsi cetl pravidla pro pouzivani gmailu asi nehodlas odpovidat.

9. Samozrejme, ze prubeh te akce je zcela srozumitelny. V poslednim prispevku jsi dokonce priznal to, co jsem od tebe chtel vedet: ze jsi doopravdy shromazdoval a manipuloval s emailovymi adresami cizich lidi.

Vyzyvam te tedy verejne, abys zverejnil na svem blogu (http://lumpy.kbx.cz) text, ze ktereho bude patrno, ze se omlouvas lidem, od kterych si vymenou za pozvanky na gmail obdrzel dle tebou stanovenych podminek emailovou adresu. Dale musi obsahovat pravdive oznameni o likvidaci vsech emailovych adres, ktere jsi takto ziskal. Pokud tak neucinis do 8.5.2005, poslu zadost o prosetreni prislusnym organum.

Mezitim si laskave precti aspon stojednicku, treba na adrese http://www.uoou.cz/101_2000.php3, abys vedel, do ceho jdes. Veskere tvoje urazky a pomluvy na moji osobu zapomeneme, protoze tady nejde o pomstu, ale o to, ze patrne vubec netusis, co delas. 18 uz ti nedavno bylo, tak uz bys mel neco o odpovednosti vedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  01. 05. 2005 18:10

1. Ne, takto jsem to nepsal. To mi podsunujete vy.

2. Ne, to mi také podsunujete vy. Ta většina žádostí stále čeká ve frontě WordPressu ke schválení, nicméně je v databázi společně s několika desetitisíci spamovými komentáři, se kterými bohužel u staré verze WordPressu nelze manipulovat hromadně. První žádosti tedy byly schváleny -> publikovány v komentářích s tím, že zájemci, kteří o pozvánku žádali, museli počítat s tím, že jejich příspěvek může být publikován (a o problémech se spamem, které pozdrželi, resp. znemožnili publikování těch příspěvků na blogu, neměli ponětí). Trvám na tom, že dříve byly schvalovány všechny komentáře k mým příspěvkům na blogu, třebaže některé byly velmi záporné. Vaše domněnky jsou opět mylné.

5. Podsouval jste mi některé mé výroky tam, kam významově vůbec nepatřily. Tím jste svým způsobem lhal a pomlouval.

6. Zájemci tento bod nemuseli splňovat a nemuseli se vůbec zúčastnit té "soutěže" - protože počet pozvánek byl omezen a zájem poměrně velký. Mohli si hledat pozvánky *jinde* nebo nehledat pozvánky na Gmail *vůbec*. Soutěží a akcí o pozvánky na Gmail bylo jen na českém internetu stovky, celosvětově mnohokrát více:
http://www.google.com/search?q=gmail+pozv%C3%A1nky+sout%C4%9B%C5%BE&sourceid=mozill a-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&r ls=org.mozilla:cs-CZ:official

Pokud se zájemci rozhodli akce zúčastnit, účastnili se jí proto, že chtěli podpořit Firefox a dostali pozvánku. O 5 dnů později bylo v komentářích jasně uvedeno, že splnění podmínek již není nutné a že pozvánku dostane každý zdarma. Tak se tomu stalo i v případě, kdy dotyčný danou informaci nečetl, neboť jsem to tak posílal automaticky všem zájemcům.
Podmínky byly *předem známé a nikdo je *nenutil* se akce zúčastnit. Jejich e-mailové adresy neviděly třetí strany (mimo těch, které byly součástí příspěvku prvních schválených komentářů) a nebyly předávány dále. Na tom trvám.

7. Akce přišla v době, kdy většina účastníků Gmailu měla k dispozici několik pozvánek a kdy Gmail začal postupně nabízet větší množství pozvánek (50 apod.). Vaše nařčení je opět zcela vykonstruované a neopodstatněné.
http://www.google.com/search?hl=cs&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs-CZ%3Aoffic ial&q=gmail+50+pozv%C3%A1nek&btnG=Hledat&lr=

8. http://gmail.google.com/gmail/help/terms_of_use.html
- Četl, neviděl/nevšiml jsem si žádného rozporu.

9. Ano, měl jsem k dispozici e-mailové adresy "cizích" lidí, kteří mě žádaly o pozvánku pomocí komentářů na mém blogu nebo e-mailem na mé adrese. K tomu jsem ty lidi nijak nenutil, oni ty adresy poskytly zcela dobrovolně - jinak by jaksi nebylo možné jim ty pozvánky poslat. Dělaly to tak stovky a tisíce lidí v ČR nejen s Gmailem, ale např. i s Gigacentrem, a další miliony v zahraničí: http://www.google.com/search?hl=cs&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs-CZ%3Aoffic ial&q=pozv%C3%A1nky+gmail&btnG=Hledat&lr=
http://www.google.com/search?hl=cs&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Acs-CZ%3Aoffic ial&q=pozv%C3%A1nky+gigacentrum&btnG=Hledat&lr=

Konkré tně danou akci využilo několik lidí, protože jak postupně začalo pozvánek přibývat i ostaním uživatelům Gmailu - začalo jich být dost, bylo jednodušší i pro mě ty pozvánky zasílat všem nehledě na podmínky. A konkrétně podmínku o registraci do zpravodaje Mozilla Links nevyužil v té době nikdo, takže celá vaše maškaráda je o úplně ničem a zbytečná.

Jakékoliv zásahy do blogu (psaní/úprava příspěvků, mazání/schvalování komentářů) v současné době navíc stejně nejsou možné, neboť je tam problém s databází a nelze se přihlásit. Přemýšlím o přesun blogu na jiný server a adresu.

A ještě jedna drobnost. Poté, co tato transparentní a neškodná akce běžela, mi bylo ještě několik měsíců 17 let. Omluvil bych se v případě, kdyby k tomu byl důvod.

E-mailové diskusi s vámi se nebráním - v případě, kdy byste chtěl ještě některé věci objasnit, ale zde na zcela nesouvisející diskusi v tom již nebudu pokračovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-  |  01. 05. 2005 19:00

1. Mluvim o tech komentarich, co mi prisly mailem a koneckoncu ktere se objevily i na zive ve forech: ze neznas hranice, pokud jde o FF.

2. Ja zadnou domenku neprezentuju, ja primo tvrdim, ze si z toho blogu smazal nehodici se komentare. Ty sam pises: "e-mailové adresy neviděly třetí strany (mimo těch, které byly součástí příspěvku prvních schválených komentářů)". Jenze nyni tam zadne takove komentare nejsou (http://lumpy.kbx.cz/index.php?p=108#comments). Nemel by sis tak protirecit, kdyz vykladas neco o lzich.

5. Bud laskave konkretni: tvrdim to, ze si nabizel pozvanky na gmail vymenou za sireni propagacnich materialu a ze si touto cinnosti ziskaval emailove adresy lidi, kteri na to pristoupili, netusic, ze pozvanky jsou jinak zdarma. Neni tak slozite se podivat na tvoje reakce, ve kterych to opakovane sam potvrzujes. Nektere moje vyroky nebyly uplne presne formulovane a za to jsem se ti omluvil.

6. O zadne soutezi v te nabidce nebylo ani slovo, o tom, ze zajemce 'musi chtit' podporovat FF take ne. Doted je tam pouze "nabizime" & "zajemce musi splnit podminky". Obavam se, ze uz je trochu pozde prekrucovat nektera slovicka.

7. Nemuseli, ale chteli a zjevne nevedeli o tom, ze jinak jsou pozvanky zdarma. Vytkl jsem ti postup, to je vsechno. O jakem narceni mluvis?

9. Precetl sis ten zakon? Jiste ne, jinak bys vedel, co bylo v pripade takove 'neskodne' akce zapotrebi k tomu, abys dostal oznaceni 'transparentni'. Napravu odmitas, vymyslis si jak to nejde, ze ti nebylo 18... jako kdyby zrovna na tom zalezelo, pokud jde o trestni odpovednost. Ja mluvil o te tve, lidske. O tom, ze by sis mohl priznat chybu a omluvit se za svoje necestne jednani. Nebudeme to rozmazavat, mas pravdu. Do 8.5.2005 mas cas se omluvit a napravit svoje ciny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  01. 05. 2005 20:00

Já nemám zájem mít s někým problémy. Ale také nemám zájem diskutovat s anonymem na serveru pod článkem, který s tím vůbec nesouvisí. Takže:
1. Lžete, když tvrdíte, že jsem mazal komentáře u toho příspěvku - to není pravda.
2. Soutěž to byla, protože vyhrával - pozvánky získával ten nejrychlejší. Pokud to tak nechtěli, nemsueli soutěžit, mohli se podívat po jiných akcích rozdávajících pozvánky nebo na Gmail zapomenout.
3. E-mailové adresy nebyly zneužity, ani poskytovány/šířeny dále - zůstali pouze ve schránce na gmailu spolu s potvzením o odeslání a příp. přijetí pozvánky - to třeba ti lidé mohou potvrdit.
4. Databáze blogu na kbx je porušena, nedá se s ní manipulovat - bohužel. Musel bych tak akorát poslat e-mail všem těm, kteří tu akci využili (tedy od 1.-5.2.2005), ale nevím, proč bych to dělal, protože jsem těm lidem poskytl pozvánky, které chtěli.

To je za dobrotu na žebrotu. Že vás to baví, anonyme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-, emh-  |  02. 05. 2005 13:40

Vse co bylo treba uz bylo receno... Jsi bridil, se spasitelskymi sklony, ale nejen z teto akce je zretelne videt, jak diletantsky si pocinas a jak trapne pusobi tvoje snaha vylhat se z pruseru, ktery si svoji nevedomosti zavinil. Presto ocekavam, ze po osmem tohoto mesice nebudu zklamany z toho, ze jsem ti podal pomocnou ruku. Neverim jiz, ze mluvis pravdu, ale to je moje soukroma zalezitost, proto pristupuji na tvoji namitku, ze databaze tveho blogu je poskozena a misto omluvy tam si najdi jiny zpusob. Neber to na lehkou vahu, to ti durazne pripominam.

Jeste k prispevku:

1. Cituji tvoje prispevky: "První žádosti tedy byly schváleny -> publikovány v komentářích...", "e-mailové adresy neviděly třetí strany (mimo těch, které byly součástí příspěvku prvních schválených komentářů)". Nyni tam vsak zadne takove komentare nejsou: jak se to slucuje s tvymi tvrzenimi, ze si s tim nic nedelal?

2. Soutez nebo ne, nebudu se s tebou dohadovat v momente, kdy ti tece do bot a vymyslis jak z toho ven.

3. Fajn, ale podle zakona mas v takovych pripadech jiste povinnosti. Mozna si mel pozadat o pomoc tatinka, kdyz ti v te dobe jeste tedy nebylo 18 a nevedel si co mas delat.

4. Kdyz dovedes delat 'akce' tak po nich taky musis umet uklidit... Koukej se rozhoupat k cinum a uklid, co si nadrobil. A durazne upozornuju, abys moji vyzvu nebral na lehkou vahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  02. 05. 2005 16:38

Přestaňte už konečně takhle mizerně lhát, jste s tím trapný.
1. Šlo o komentáře k příspěvku http://lumpy.kbx.cz/index.php?p=109#comments
3. Možná by nebylo od věci, kdybyste napsal které.
4. Nemám zapotřebí uklízet nic, o čem nevím, že by bylo špatné. Do bot teče vám, když neumíte napsat, o co vám jde. Zde v komentáříéch jste pomlouval a lhal mockrát a pokud budete nadále obtěžovat, tak je sem jednu pod druhé vypíši, aby každý věděl, jakou ostusu jste si nadělal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Tomeš - ptomes@gmail.com  |  02. 05. 2005 17:31

Vážený pane anonyme, důrazně vás žádám, abyste se omluvil za lži a pomluvy, které jste si vymyslel a ničím nepodložil a které jste o mě šířil na tomto fóru pod zcela nesouvisejícím článkem. Pokud ne, zvážím jinou formu řešení.

Autor: emh- Datum: 25.04.2005 08:59
Pritom doted nabizi pozvanky na Gmail vymenou za reklamu :)
- nenabízím, akce trvala několik dní. navíc jsem žádný užitek z reklamy neměl

Autor: emh- Datum: 26.04.2005 12:25
PS: A ted dokonce koukam, ze si smazal z komentaru prispevky, ve kterych te lide zadali a souhlasili s tvymi podminkami...
- Nikdy jsem na blogu lumpy.kbx.cz nemazal žádný komentář.

Autor: emh- Datum: 27.04.2005 18:33
Nicmene ty jsi zneuzival pro vlastni zajmy (a vsichni zde jiste jiz dobre zname tvoje fanaticke opevovani FF) cizi system a verejne misto omluvy tem, ktere jsi takto vyuzil (kdovi z kolika lidi si pod prislibem schranky vymamil jejich emailove adresy), jeste vymyslis pomluvy a urazky.
- nic jsem pro své vlastní zájmy nezneužíval. pouze jsem poskytl pozvánky na gmail, které v té době ještě nebyly až tak lehce dostupné, těm lidem, kteří umějí podpořit kvalitní produkt (Firefox) např. ikonkou na svých stránkách.

Autor: emh- Datum: 30.04.2005 11:41
V kazdem pripade jsi zneuzival cizi produkt a vyuzival tech lidi, kteri nevedeli, ze ty pozvanky jsou jinak zadarmo a pouze pro ucely testovani.
- neznaužíval jsem cizí produkt. Pozvánky jsem mohl poskytovat buď nejrychlejším zájemcům, náhodně nebo podle nějakého klíče. Jiní blogeři chtěli výměnou za zaslání pozvánky na Gmail/Gigacentrum např. poslat vtip, poznat obrázek apod.

http://www.google.com/search?q=pozv%C3%A1nky+gmail+OR+gigacentrum&sourceid=mozilla- search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8

Autor: neregistrovaný - emh-, emh- [213.220.194.xxx] Datum: 01.05.2005 13:02
Shodujeme se v tom, ze ty si proste myslis, ze spread firefox je nabozenska mise a tento ucel ze by posvetil i vrazdu.
- ne, to si nemyslím, to mi nehorázně podsouváte.

2. Cituji te:"Dokonce jsem nezvyřejnil většinu žádostí poslaných prostřednictvím komentářů k danému příspěvku...". Z cehoz manipulace s prispevky jednoznacne vyplyva: filtrujes, co se podle tebe nehodi do komentaru k clanku.
- příspěvky jsem po nějaké době neschaloval kvůli přetížené a zahlcené databázi kvůli spamu. žádný jiný důvod v tom nebyl a opět si vymýšlíte nesmysly.

6. Cituji z tveho blogu: "Zájemci (o pozvanky na gmail) musí splnit aspoň jednu z následujících podmínek a doložit ji pomocí e-mailu nebo komentáře k tomuto příspěvku a uvést e-mailovou adresu, kam chtějí pozvánku poslat...", pricemz jednou z podminek je "zdarma se zaregistrovat k odběru zpravodaje Mozilla Links ". Rekl ti nekdo, ze tohle je shromazdovani osobnich udaju a ze neco takoveho je zakonem jasne vymezeno?
- pokud vím, žádný zájemce o pozvánku tento bod ani nevyužil. o tom, zda je to shromažďování osobních údajů nebo ne (a já jsme přesvědčen, že by nebylo) je v tom případě zcela zbytečné se bavit.

Autor: neregistrovaný - emh- [213.220.194.xxx] Datum: 01.05.2005 19:00
2. Ja zadnou domenku neprezentuju, ja primo tvrdim, ze si z toho blogu smazal nehodici se komentare. Ty sam pises: "e-mailové adresy neviděly třetí strany (mimo těch, které byly součástí příspěvku prvních schválených komentářů)". Jenze nyni tam zadne takove komentare nejsou (http://lumpy.kbx.cz/index.php?p=108#comments). Nemel by sis tak protirecit, kdyz vykladas neco o lzich.
- opět: komentáře nebyly odnikud mazány. žádosti o pozvánky jsou dosud dostupné pod novějším příspěvkem v blogu


6. O zadne soutezi v te nabidce nebylo ani slovo, o tom, ze zajemce 'musi chtit' podporovat FF take ne. Doted je tam pouze "nabizime" & "zajemce musi splnit podminky". Obavam se, ze uz je trochu pozde prekrucovat nektera slovicka.
- opět lžete, "zájemce musí splnit podmínky" tam neikdy nebylo, je tam pouze "Zájemci musí splnit aspoň jednu z následujících podmínek".

Autor: neregistrovaný - emh-, emh- [195.47.29.xxx] Datum: 02.05.2005 13:40
Jsi bridil, se spasitelskymi sklony, ale nejen z teto akce je zretelne videt, jak diletantsky si pocinas a jak trapne pusobi tvoje snaha vylhat se z pruseru, ktery si svoji nevedomosti zavinil.
- nejsem břídil a nemám spasitelské sklony, nejsem členem žádné církve ani sekty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
emh-  |  02. 05. 2005 19:48

Za ten drobny omyl se sluvkem 'doted' jsem se ti omluvil. Uz neocekavam, ze bys mel vuli pochopit o co jde a z debaty zbylo jen tvoje nekonecne vylhavani se z lapsu, ke kterym se nechces znat. Na nektera moje vysvetleni (vc. omluvy) reagujes opakovanym dotazem na totez, pripadne pomluvami a lhanim. To neni znamka vule neco resit. Ty proste nechces chapat o co jde, ty jen meles tu svoji pohadku o nevinatku. Jiste mohu prehlizet tvoje provokace a urazky; koneckoncu ti jeste tece mliko po brade, takze neocekavam nejakou vyspelou reakci. Ovsem za porusovani zakonu si kazdy zaslouzi trest, o tom snad nebudeme polemizovat, ze? A jestli k tomu doslo nebo ne nebudu rozhodovat ja ani ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kadlec  |  24. 04. 2005 23:38

Rozhodne budu Omlouvam se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor