Ach, no nevim, mam pocit, že oni zrovna idioti nejsou. Naopak. Jak bylo v článku poznamenáno, tak to dělali především pro svoje kámoše a známé a pár lidí, kterým by se ta služba mohla hodit. Počítali s uživatelskou základnou velkou tak akorát, aby jí dokázali obhospodařit během večerů po práci. Ani ve snu je nenapadlo, že z toho bude půl milionu uživatelů. A protože to netvořili s vidinou peněz, ale pouze z vlastního nadšení, neměli ani žádný business plán. Ani v situaci, kdy má jejich stránka půl milionu uživatelů nemůžou jen tak nechat svého dosavadního živobytí a zkusit štěstí s tímto projektem. Za prvé to nevypadá na nějaký start-up plný nezadaných dvacátníků, ale na lidi s rodinami, kteří musí splácet hypotéky. A i když je půl mega dostatečná základna, nikdo jim nezaručí, že se stejně dostatečně zmonetizuje. Prostě větší risk než zisk a oni udělali to nejrozumnější, co mohli a vrátili se ke své původní idee, což naprosto chápu. A rozhodně bych to nepovažoval za idiotské, na rozdíl od tvého příspěvku.