Office stále pod palbou útoků

Diskuze čtenářů k článku

Jarmil  |  07. 02. 2007 01:12

No a což takhle se nenechat "nalákat k otevření speciálně upraveného souboru například v podobě e-mailové přílohy"? Copak sedíte u PC poprvé? Vám s OO se to nemůže stát, protože tam nemáte e-mailového klienta. Je to stejné, jako kdyby člověk, co chodí pěšky, pomlouval třeba Audi, protože někde slyšel, že auto této značky někde nabouralo. Což takhle T602?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juvi  |  06. 02. 2007 08:20

>Zneuživání zranitelností v jednotlivých aplikací kancelářekého balíku Microsoft Office se již stalo nedobrým zvykem...
Tak to je tedy perla, vážení reklamní agenti microsoftu, pardon, redakce živě. Osobně mám pocit, že nedobrým zvykem je používání tak otřesného sw a také prodej hrůznosti, která je takto děravá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  06. 02. 2007 13:18

Já jsem výrobce a prodejce textilních výrobků. Pro příště budu prodávat polštáře, které se trhají a k tomu budu doporučovat si pořídit jehlu a nit a pravidelně látat, tak jednou týdně.
Získám tím další odbyt jehel a nití. Mohl bych vyrábět polštáře, které jsou kvalitní, ale já jsem řekl. Ne!<br>
Tak tohle by mi asi neprošlo, že , ale jedna nejmenovaná firma takovými produkty zaplavila svět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada, Lada  |  06. 02. 2007 14:29

Doporučuji vyrábět polštáře ze speciální tkaniny, aby si zákazník musel koupit jehly i nitě výhradně u Tebe. Pro polštáře koupené levněji v nějaké akci a pro ty, které zákazník koupil od někoho jiného, jehly ani nitě nebudou. Ty totiž neprodáváš polštáře, ale jen právo je používat a to výhradně přímému zákazníkovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coffee.adam  |  05. 02. 2007 23:34

Navrhuji hackery preventivne strilet.
a kdyz ne to, tak je nechat alespon zaplatit 8mi nasobek toho, co zpusobili.
jak k tomu prijde deda co si za duchod koupi pocitac
a hned mu ho nekdo bezduvodne zase.re kdovicim?
myslim, ze internetova kriminalita je dost zavazny problem
a myslim, ze by se ji melo vice venovat.
mimo to, jsem pro zarazeni spamu do mezi internetovou kriminalitu.
a pokud jde o zahranicni zpravy, je treba stihat
zem, ze které spam pochází a ne konkretni viniky,
ty at si najde zem sama.
me samotnemu chodi denne cca 7 spamu,
odkud jinud nez z nasi milovane "zeme snu" (rozumej usa)
a i kdybych se pokusil cokoliv proti tomu delat,
tak nemam nejmensi sanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P  |  05. 02. 2007 23:47

Akorát bych se přidal i ke stíhání nezodpovědných uživatelů. Tak jako když si odložíte zbraň na ulici a někdo ji "použije", tak taky půjdete sedět i když nikoho nezastřelíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oooooooooo, oooooooooo  |  06. 02. 2007 09:01

7 spamů?Mě chodí cca 200-300 denně podle úrody ale netrápí mne to.Chodí to na spec.emailový účet založen jen pro registrace na pochybných stránkách,stahuju jenom hlavičky zpráv,7spamů denně je dobrý skore.Nicméně na normálni pravý email mně spam nechodí prakticky vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laoce  |  06. 02. 2007 12:26

no na to sa da pozriet aj tak ze predsa by ten SW mal byt naprogramovany korektne bez moznosti backdoorov alebo stackoverflow-ov ...ale to je tiez dalsi extrem (ako ten tvoj ale z opacnej strany :o) ).. totiz ked si precitaz EULA k komercnym SW tak ti vide presne to iste co je v GNU SW len ta cena a sirenie je diametralne odlisne :o)..nikto ti za nic neruci ... :o) ale to je uz ina pesnicka ...a iny flame :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no jo... zase ja..:)  |  05. 02. 2007 18:14

Sorry, ale OO sou sr*cky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bbob  |  05. 02. 2007 19:13

Hm, taky názor. Ale radši budu pracovat se sr*ckma než mít zavirovanej komp a nepracovat vůbec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
no jo... zase ja..:)  |  05. 02. 2007 21:00

ja ne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  05. 02. 2007 22:25

to ja jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike.M, Mike.M  |  06. 02. 2007 14:56

Myslim ze ty na zachode delas vetsi sra*ku. Kdybys alespon byl trosku schovivavjejsi, nez neco vypustis. By me zajimalo cos udelal ty a poslal to zadarmo do sveta, akorat to ho*no. A to neni k uzitku. ja ted davam OO kazdemu a zatim si nikdo nestezoval. Holt taky nemuze kdyz mi neda 12tis na MS Office.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  05. 02. 2007 17:28

Doporucene prozatimni reseni je nepouzivat Microsoft office ale Open Office.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  05. 02. 2007 18:25

Nez tohle, tak to uz snad opravdu radeji neotvirat kazdou kravinu, kterou clovek najde v poste...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  06. 02. 2007 13:12

Ha, opět někdo, kdo se bez MS Office naprosto neobejde. Autor příspěvku je
a) fajnšmekr
b) snob
c) odborník, který účelně využije funkce, které OO nemá
d) majitel platných licencí MS Office, které by rád využil, když už je teda zaplatil
Docela bych byl upřímně zvědavý, které písmeno platí nejvíc a co vede uživatele k setrvávání na tomto kancelářském balíku, rád se nechám poučit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AraxoN  |  05. 02. 2007 23:11

Toto riešenie nie je "prozatimní", ale konečné. Zrovna dnes som sa po dlhom čase dostal ku stroju s MS Excel a myslel som, že ma šľahne o zem. Začalo to tým, že položky menu boli porozhadzované mirnix dirnix, pokračovalo to tým, že pri každom stlačení Ctrl+c vyskočil z boku nejaký extra panel na správu schránky, a dorážku som zažil pri pokuse o vyvolanie nápovedy cez F1 - vyskočila spinka a ďalších 5 minút som strávil tým, že som ju skúšal odstreliť a dostať sa k použiteľnému helpu. Tfuj tfuj. Nechápem ako niekto dokáže vypláznuť za tento hnus peniaze, keď omnoho príjemnejší, logickejší a oproti novým MSO aj rýchlejší OOo je zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonda  |  06. 02. 2007 09:56

Ve třech věcech se mýlíš - a) většina lidí za "tento hnus" peníze nevyplazuje, ale krade jej, i když jej pak stejně používají jako psací stroj. b) Hlavně tito lidé jej pak propagují. c) Tito lidé by se naopak nebyli bez svorek a podobných nesmyslů vůbec orientovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  06. 02. 2007 13:07

V mém případě naštěstí nemusí být prozatímní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 02. 2007 16:31

Vím, že se na mě asi naštvou příznvci MS OFF,ale od doby co mám OpenOffice 2.1 jsem v tomhle smeru zatím klidný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 02. 2007 11:15

Kdyby kopii pod jiným názvem vydal microsoft,tak jich tam je už několik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor