Odhaleno: Obrovská bezpečnostní chyba v bankovnictví Komerční banky

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 78

Názory k článku

23. 07. 2013 23:26

je to jednoduchy vinit externi firmu a nez rict treba to ze interni testeri v KB, kteri pred nasazenim aplikaci TAKY testovali, jsou naprosto neschopni... [vlastni zkusenost]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 20:04

Deset let jsem byl u ČSAS, platil poplatky za vše možné i nemožné. Nyní jsem už 2 roky u FIO banky, za tu dobu me poplatky činí 1x navíc výber z bankomatu nad limit vyberů/mesic to je cca 20kč, protoze jsem si to nepohlidal. Takže ve finale je to co : 0 (nula) !! Má rada všem, Zanechte pokud možno nenažraných bank a jděte tam, kde pochopili, že to jde i jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 07. 2013 20:01

No super. Někdo se dostane i k cizímu (i když ne účtu) a já jakožto BFU s macem se mám problém dostat do svého bankovnictví .... jediné co jim tam funguje dobře je upozornění na nějaké java aktualizace.... vzdal jsem to asi před půl rokem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 18:18

Proč se každý firma co má průser vymlouvá na externího dodavatele ?Není kvůli lepší zodpovědnosti a náhradě škody jednodušší potrestat vlastní zaměstnance či pro rychlejší opravu vzbudit svého zaměstnance, když se něco stane v noci ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (17)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 18:08

Před pár lety jsem KB opustil. Paní byla velice smutná z mého odchodu, a náhle mi nabízela vše za zlomkové ceny, které jsem platil do té doby 10 let. Když viděla, že se mnou nehne, našla v sobě dost drzosti pohrdavě se vyjádřit o menších dceřiných bankách. Zřejmě dodnes žila v představě, že oni jsou sice drazí, ale jaksi lepší, solidnější, kvalitnější. Jak vidíme, byla to jen chiméra.Od té doby jsem na všerůzných poplatcích ušetřil odhadem 10 tisíc, nepočítaje zisk na desetinásobných úrocích. Radím všem, aby se zmobilizovali, a dali sbohem těmto nabobtnalým kolosům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 07. 2013 17:03

debilove. Hlavne ze prudej uzivatele bankovnictvi co chvili s aktualizaci javy a sami v tom maji bordel. Za vsechny ty poplatky fakt seriozni banka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 07. 2013 16:14

Jsem spis prekvapenej, ze little santa kalous potrebuje jeste nejaky dalsi pilire, o ktery by se mohl jako obcan opirat. Nejsou lepsi akcie statem kontrolovanych firem na dorucitele ?Mozna ze pred nejakou televizni debatou potreboval odpovedet na otazku, k cemu ze ten pilir nejak pozitivne, a bale se, ze bude dotazan, zda-li vstoupil - no, a kdyz je to tak levny Druha moznost je, ze zlodejna, na kterou Vam prijdou, hrozi zabavenim penez, ale v piliri by melo neco zustat, a dokonce se to da i dedit.Mozna ze k tomu ten pilir ma primarne slouzit, dle toho, jak se jej vlada snazila zuby nehty prosadit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 15:53

Před asi 2 měsícema jsem se přestěhovat z KB ke Kellnerovi a ono je to pro mě snad i levnější než coby student u KB... Dnes si říkám, že snad i bezpečnější (ale radši zaklepat, kdo ví?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 07. 2013 15:35

KB, Česká spořka a ČSOB to jsou nejvíc zlodějské banky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 15:22

Skoro jako NSA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 15:05

Od KB jsem zdrhnul kdydsi když slavně spustili elektronické bankovnictví a ono fungovalo pouze v MSIE. A na helpline paní úplně mimo - internet a internetový prohlížeč pro ní bylo totéž. Jsem rád že u nich nejsem, průšvihů s elektronickou bezpečností bankovnictví měli za tu dobu požehnaně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 07. 2013 14:55

Jo, jo, to je ta super spolehlivá a seriózní banka... z níž by její klienti nikdy neodešli to takových neseriózních shitovek jako Fio či mBank. A ty poplatky za vedení účtu platí převelice rádi, protože přece mají jistotu seriózní banky. Že o své peníze nepřijdou.... Nejspíš jen do té doby, než krachne první opravdu velká banka a klienti zjistí, že ten záchranný pojišťovací fond na tak velkou banku přece jen asi stačit nebude :D Každý, kdo je u velikánů typu KB, ČSOB, Spořka apod., je buď 1) hypotékový otrok, 2) líný změnit banku nebo 3) naprostá trubka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 07. 2013 14:40

Pri pokusu u pristup do udaju penzijka to provede odhlaseni uzivatele. Tomu bych teda ja rozhodne oprava nerikal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 07. 2013 14:29

To je pěkny :D:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 07. 2013 14:28

By mě zajímalo kolik lidí to odhalilo před ním

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor