Oculus zveřejnil doporučený výkon počítače pro virtuální realitu Rift

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 25

Názory k článku

18. 05. 2015 09:37

ta formulace "dva displeje s celkovým rozlišením 2 160 × 1 200", to jako každý z nich bude mít poloviční rozlišení? Nebo je správně "dva displeje, každý s rozlišením 2 160 × 1 200" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
18. 05. 2015 09:20

> Smutnou zprávu zažili i vývojáři používající operační systémy Linux a OS X, které byly v současné vývojářské verzi podporovány, ale v první oficiální verzi se Oculus rozhodl zaměřit pouze na Windows jakožto největší herní platformu.To sa ocakavalo od chvile, ked sa do toho vlozil Facebook, ale i tak bola sranda sledovat ten ***storm co sa pod povodnym ohlasenim strhol. Dost vyvojarov uz stihlo ohlasit hromadnu migraciu a ukoncenie podpory oculusu, takze Valve+HTC uz asi prestali otvarat vlase a narazili rovno sud I tak mi je ale luto tych par chudakov, co na to povodne prispelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2015 09:13

Tvůrci Oculus mohou zveřejnit co chtějí, ale skutečné hardwarové požadavky budou vždy na tvůrcích her, na některé hry může stačit méně výkonný hardware a na jiné nebude ani GTX970 dost výkonná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2015 23:50

a pude na tom gta?
co kdyz mam w7 bez sp? (nemuzu najit good crack)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2015 21:55

Ty požadavky vypadají rozumně ale myslím si, že to pojede i na slabší sestavě.btw.
i5-3470 ta střední třída byla kupovaná za 4,5k a stojí teď o litr více, i když některé eshopy ho nemají v nabídce již.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2015 17:05

To funguje nějak obecně, nebo pro to musí přímo bejt ten software napsanej? (hry, 3D aplikace)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2015 16:49

"Problémem je bohužel drtivá většina současných herních notebooků, které sice mají samostatnou grafiku, ale nemají použitelný grafický výkon."Jen důkaz toho, že to ve skutečnosti žádné herní notebooky nejsou, prostě jen notebooky s trochu lepším výkonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2015 15:56

Bud´se přizpůsobí trh a uživatel , nebo prostě jen Oculus skončí ve stejném propadlišti dějin jako jeho předchůdci ....
Buď jak buď , upgrade kvůli Oculusu rozhodně neplánuji a jsou to oni , kdo potřebují širokou uživatelskou základnu k tomu , aby si získali vůbec nějakou konkurenční výhodu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 05. 2015 15:35

No nevím, sám mám Oculus DK 2 a mohu říci, že nad 100FPS se vyhrabu naprosto s přehledem u her které jsou na to dělané (DirectToDrift). Affected a ostatní hry jedou většinou v 180 snímcích a hry jako jsou Orbitální prohlídky s vypnutou funkci VSync i nad 500FPS. Stroj je sice výkonný, ale "doporučený" požadavky s R9 290 mi přijdou dost vysoké, když já mám R9 290X s takovouhle snímkovou frekvencí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2015 15:33

"lze očekávat, že ceny výrazně klesnou jak u výkonných procesorů, tak i grafických karet."Kdy, že začnou ceny klesat? i5 3570K jsem si kupoval za 5000Kč v roce 2012 a teď stojí aktuální I5 4690K 7000Kč a výkon má téměř zanedbatelně lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
17. 05. 2015 15:24

četl jsem to k herním notebookům to jako vážně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor