Oculus potvrdil vysokou cenu ovladačů, představil bezdrátový prototyp a snížil nároky pro VR

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 2

Názory k článku

avatar
08. 10. 2016 10:46

udkm: Room scale nabízí Rift samozřejmě taky, za 79 dolarů je třetí kamera na dokrytí většího prostoru.„pro ty bude tato sestava stačit možná pro hraní ve Full HD, nikoliv ve virtuální realitě vyžadující 4K“Virtuální realita nevyžaduje a nějakou dobu nebude schopna 4K. Displeje Riftu a Vive jsou 1080x1200 pixelů, pro levé a pravé oko dohromady tedy 2160x1200, což je 2,6 megapixelů. 4K rozlišení je 3840x2160, tedy 8,3 megapixelů. K tomu bude ještě dlouhá cesta, možná bude schůdnější dynamické renderování podle polohy oka, které na Oculus Connectu zmiňoval Michael Abrash. Potom by nemusel být problém ani 16K x 16K se současně širším zorným polem (chtějí dosáhnout 140 stupňů místo současných 110).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 10. 2016 21:39

A za další rok budou mít možná i room scale ... lamy.
HTC rocks

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor