Obrovský zájem o Mac mini ochromil elektronický obchod Apple

Diskuze čtenářů k článku

xxx  |  28. 01. 2005 23:03

mno, ja vas pececkare fakt nechapu a snad ani nechci, je pravda ze jsem se tu pekne zasmal, ale vice jak do smichu mi je do breku....pred 8lety byl muj prvni comp PC a musim rict NEVER MORE DO MEHO DOMU, jsem uzivatel ne programator, furt jsem tam neco resil pres kamose na telefonu a to porad dokola, pak jsem si poridil maca a od te doby jsem stastnej uzivatel pocitace, mam jiz 4teho maca a nikdy jsem nelitoval ze jsem skusil neco jineho...
jen se pececkari trapte ja mam vyresino, striham video, delam hudbu, grafiku a hafo dalsich veci...a jen se bavim vasima ZAPLATAMA NA WOKNA. cele wokna jsou smesna.))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuk  |  13. 01. 2005 23:23

Moc pěkný chtěl bych to na práci - na grafiku bohatě stačí.
ALE má teda dost pomalou sbernici takže na to zatim peču. Škoda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palo  |  13. 01. 2005 10:22




Nemate nekdo zkusenost s objednavanim v USA eshopech z UK?
Nevite zda je nekde porovnani Flash MP3 prehravacu pripadne jaky koupit (v CR) 128MB levny prehravac s akumulatorem a displayem


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Izak  |  13. 01. 2005 05:31

Tato masinak je skveli terminal a to jak X-terminal tak windows terminal, staci tam dat linux a mam super terminal ... a normalni user nic nepozna, proste se mu tam obevi jen prihlasovaci screen na ktery je zvykli.
Ta cena je na bezhlucny terminal dobra, nektere stiji i vic.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anarchist  |  12. 01. 2005 23:24

Opět výkvět českého jazyka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SuperFeliX  |  12. 01. 2005 16:08

omfg! o cem tady mluvite? Apple iMac se neda srovnavat s nicim, co nam cpe pod nos Bill a ani s -pro vetsinu lidi nemotornym- Linuxem.... Muzete si koupit super pocitac, ale pak tu je iMac... A hlavne nesmite zapomenout na tu spoustu software....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 01. 2005 18:56

jasně,
nezapomínejte, že Mac mini je LOW-END počítač, žádné dělo!! Je především pro zábavu a pro jednodušší práci (psaní dokumentů ve Wordu atp.). Nějaké hry na tom taky rozjedete, ale nebude to žádná sláva.

Hlavní nasazení tohoto stroje je hudba, filmy, fotky, internet, běžná práce, která bude více než pohodlná. Stejně bych ale s koupí počkal až na OS X Tiger (do léta), který přinese spoustu vychytávek... (a navíc: stejně do té doby bude beznadějně vyprodaný :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  12. 01. 2005 19:05

Ten dražší zase takový ořezávátko není a vlastně i ten lacinej není špatnej vzhledem k jejich ceně. Ono není většinou tak nutný mít co nejnabušenější dělo. Leda na hry, tam to potřebný je. A na práci s videem a multimédii všeobecně taky. Na psaní nebo na internet by stačilo klidně něco slabšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  12. 01. 2005 13:24

Myslíte že by to poslali i do ČR? A jak by to v kladném případě bylo s clem? Kdo jste už něco koupili přez internet z USA? Nemyslím tím CD nebo podobné maličkosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 01. 2005 14:00

Obavam se, ze nenajdes obchod, ktery Ti to posle. Pokud nahodou ano, tak budes muset kazdopdne zaplatit clo (coz je skoro nic), ale hlavne DPH. myslim, ze u tak velkych veci sve udelai i doprava + pripadne pojisteni - nejbezpecneji te vyjde DHL, FedEx a spol. ale u tech se prohnes. V extremnim pripade se vyplati koupit si letenku do NY, koupit veci a priletet zpet a este mas fotky z vyletu 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  12. 01. 2005 15:38

Pokud najde nekoho kdo mu to posle, tak staci ric aby mu to poslali jako darek a zadny clo ani DPH platit nebude ;).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  12. 01. 2005 19:01

Tak pokud tohle bude možný, jdu do toho. Už jsem poslal mejla do států svý kamarádce Třeba ten notýsek dorazí i bez pobrkaných daní těm našim darmožroutům. Díky za radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svab  |  12. 01. 2005 13:02

podle toho jak to vypada s ostatnima vecma od Applu, tak cena u nas bude nekde kolem 17 tisic za ten horsi a 20 tisic za ten lepsi

a to je na tom porad lip PCko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  12. 01. 2005 13:07

Pripoctete cenu OS a sw adekvatnich vybave mini macu. Tzn treba Windows a poloprofi resp profi sw z kategorie iDVD, GarageBand, iMovie HD ... Takze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svab  |  12. 01. 2005 13:31

OS nepocitam, protoze Apple bez OS dostat nemuzu
A aplikace? Tech je hafo i free.

Nenarazel sem tim prispevkem na cenu Maca, ale na to proc u nas v CR stoji o 200 dolaru vic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  12. 01. 2005 15:50

Ukazte mi free aplikaci srovnatelnou s GarageBandem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svab  |  12. 01. 2005 16:27

Nechci se s Vami hadat, ac o to ocividne stojite, ja jsem chtel sem jen naznacit, ze nechapu cenovou politiku v CR, proc je u nas stoji minimac o skoro 200 dolaru vic nez v USA.
V USA asi opravdu srovatelne vybavene PC nesezenete, u nas ano.

A ohledne garagebandu - neznam takovou to free aplikaci, ale to neznamena ze nemuze existovat. S hudbou nepracuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  13. 01. 2005 12:30

Ani ja se nechci hadat. jen jsem reagoval na zminku o 'hafo free aplikacich'.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin, Robin  |  12. 01. 2005 18:12

No cena je stejná jko iPod Photo a pokud bude stejná cena, tak to znamená 17 570Kč za levnější a 21 540Kč za drašší. no uvidíme, ale za tuhle cenu o tam budu uvažovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoGh, FoGh  |  12. 01. 2005 10:37

1.25GHz PowerPC G4
256MB DDR333 SDRAM
ATI Radeon 9200 with 32MB DDR video memory
40GB Ultra ATA hard drive
Combo drive
DVI or VGA video output


PC s podobnymi parametry by se IMHO veslo do 500 dolaru i s monitorem, klavesnici a mysi. Apple ma porad co dohanet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nemo  |  12. 01. 2005 10:40

Tak takove vyrob. Pokud bude mit stejne parametry, velikost a rozumny design, koupim od tebe 100 000 ks.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  12. 01. 2005 10:48

Nevis o cem mluvis. Udelat za 500USD hnusnou hlucnou bednu co ti stoji pod stolem umi kazej moula., ale narvi to PC do tiche krabicky 16x16x5cm a budes kral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_, _ef_  |  12. 01. 2005 13:24

Via Epia... miniITX bude to o malej kousek vetsi. Ale neminim to srovnavat, anzto to srovnat nejde. Uz kvuli procesoru. Bedynky na to jsou imho koukatelny :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  12. 01. 2005 17:37

Epiu mam na stole. Je to nesrovnatelne mene vykonne a i tak vc. zdroje podstatne vetsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjj  |  12. 01. 2005 17:51

Via Epia mam, pouzivam jako 24h/day Internet gateway, Web server, mail server a print server pro domacnost, to vse bez jedineho ventilatoru, CPU 600MHz a OS Slackware Linux. Cena desky byla tusim 3500,-. Jsem spokojen ale Windows by to asi vykonove nestacilo, tezko rict nezkousel jsem. Na hrani her mam vykonny PC s Windows a na beznou agendu (mail, hudba, filmy, web, dokumenty,..) jsem si aktualne poridil iBook s OS X. Mam tak vlastne 3 zcela rozdilne HW platformy a 3 nejrozsirenejsi OS, muzu srovnavat a rikam vam, kazdej z nich ma neco v cem je nejlepsi. Duvod zcela neopustit Windows je pouze jediny a musim si ho priznat: hry..ano, jsem paran a uz z toho asi nevyrostu. Na OS X jsou porty her co mam rad : BF1942, Call of Duty, Quake, UT2003/2004, Delta Force Black Hawk Down ale chybi ta nejlepsi internetova smazba vsech dob - Joint Operations. A proto jeste poustim Windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wessan  |  12. 01. 2005 10:48

V beznem pc taky nemas G4, MacOS X a iLife a ty levne pc byvaji mnohem vetsi. Jinak na prevazeni mezi kolejema a domovem idealni vec pro mene zamozne studenty (levnejsi nez nb), ale obavam se, ze u nas bude cena nekde jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  12. 01. 2005 10:59

v cene mate operacni system s plnou podporou, v pripade pc jiste pocitate cenu bez OS, al ejak uz tu ostatni psali, apple je jina kategorie, design, hlucnost, vyladenost komponent a OS... no a ramka se da pridat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoGh, FoGh  |  12. 01. 2005 11:16

Slo mi spise o to, ze tohle je udajne nejlevnejsi Apple vsech dob, jak se pise v clanku. Bezna PC je mozne poskladat o dost levneji.
Pokud Vam jde o rozmery, je tu i varianta pro PC - Barebone. Pravda, nejsou tak miniaturni, ale neni pravda, ze kazde PC musi byt obrovska neprenosna krabice.
Co se tyce OS, existuje levnejsi varianta (i kdyz ja sam ji neuprednostnuju :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhu  |  12. 01. 2005 11:23

Jako s PC to asi nemá cenu srovnávat, koncepce PC patří někam do pravěku nejenom velikostí krabice a MacOS X je pořádnej moderní operační systém, jako kdydych teď potřeboval počítač, tak bych si to asi koupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoGh, FoGh  |  12. 01. 2005 11:52

Dle ceho soudite, ze koncepce PC patri do praveku?
Vadi vam, ze PC lze kdykoliv rozsirovat, ze si clovek muze vybrat komponenty dle svych predstav a financnich prostredku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 12:56

Chlape, ty jsi uplne mimo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sHIPoFfOOLS, sHIPoFfOOLS  |  12. 01. 2005 13:11

no to je argument jak noha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 13:28

OK, zacneme treba disketovkou. Tahle vec mela zmizet uz pred mnoha lety. Kdyz se neco posere, prvni vec, ktera se predpoklada pro nahrani driveru, flash biosu apod. je mechanika, ktera umi 1,4 MB media. Na rok 2005 je to OPRAVDU pokrok. A tech problemu zacina byt cim dal vic. Procesory, ktere drzi zpetnou kompatibility s 8086(pravda, nove procaky tu 8086 jen simuluji). Kolik lidi dneska tuhle vec potrebuje? I takovy linux zacina s podporou u 80386. Problemy s velkymi disky. To je uz peknych par roku evergreen. A postupne se to hezky vsechno nabaluje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  12. 01. 2005 15:29

Bootovací CD snad není problém, ikdyž pravda spousta výrobců stále sazí na disketu.

Problém s velkými disky? Dnes? To jako že se zaplní stejně rychle jako malé?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 16:16

OK, blbe jsem se vyjadril. Mel jsem na mysli problemy Biosu s velkymi disky,
viz treba
http://www.seagate.com/support/kb/disc/tb/bios_limit.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  12. 01. 2005 16:41

Ale jo, já jsem to pochopil. Ale dneske už s tím snad problémy nejsou. Týká se to spíš straších desek a i tam to lze často vyřešit updatem BIOSu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
podlesh  |  12. 01. 2005 17:16

Windows 2000 a Windows XP maji problemy s IDE disky >128MB. Respektive mely, aktualni SP to uz resi.
Tedy, nemam to z vlastni zkusenosti, ale potkal jsem cloveka co si koupil 160GB a nadaval jak spacek (musel stravit den tahanim noveho service packu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  12. 01. 2005 18:55

Odkud ho tak dlouho stahoval? Kdyby nebyl trouba, tak ho mohl mít i z CD co jsou v kdejakým časáku typu CHIP nebo COMPUTER. A nebo ho mohl stáhnout za pár šupů někde v kafáči

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  14. 01. 2005 12:23

To není problém PC ale Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 13:17

Vadi vam, ze PC lze kdykoliv rozsirovat, ze si clovek muze vybrat komponenty dle svych predstav a financnich prostredku?

Mne osobne ne, ale zacina to vadit spolecnostem, ktere tyhle kompy vyrabeji. Jestli sis vsiml, tak uz par let firmy IBM, HP, DELL apod. prodelavaji na vyrobe PC. A to jsou firmy, ktere urcuji trendy. Pocitam, ze za par roku se preorientuji na podobny zpusob vyroba ala Apple. Pocitac proste bude spotrebni zbozi jako televize. Budes chtit lepsi, koupis novy(ale uz cele jako uzavrenou krabicku). Lidem, co se radi hrabou v PC to mozna muze vadit, ale prumerny uzivatel bude spokojeny, kdyz mu to bude fungovat a bude to k sehnani za solidni cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoGh, FoGh  |  12. 01. 2005 15:45

Prosil bych odkaz na stranku, kde je napsano, ze velke firmy prodelavaji na vyrobe pocitacu. Pokud mne presvedcite, uznam to, ale zatim jste mne opravdu pobavil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 16:05

http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=120709

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  12. 01. 2005 16:22

ibm a hp maju stratove pc divizie, pretoze vramci x86 architektury maju konkurenciu - kadejake smejdy. dell neni stratovy, ale predava smejdy.

apple vramci svojej platformy nema (hw) konkurenciu - takze moze mat ceny jake chce - a aj ma. ale ma aj uzasny 2.7% podiel na trhu.

vkonecnom dosledku tlacia x86 smejdovy predajcovia na apple, to snad dokazes pochopit.
buducnost je v lacnych pocitach a to neni apple, pokial nepojde z cenami este dole.

ci si budes kupovat pocitac po komponentoch, alebo kupis "celok" u nakeho smejdoveho predajcu typu lenovo, to nehra ziadnu rolu.

preco myslis ze apple teraz "znizil cenu"? lebo vie, ze pokial bude tak nenazrany jak dodnes, tak samu tych 2.7% zmeni rychlo na poslednych 1% mac fanatikov...
ci si snad myslis, ze ked budu pccka stat 5korun, niekdo si bude kupovat predrazeny mekintos?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar_Schon, Otakar_Schon  |  12. 01. 2005 11:48

barbone ve srovnatelne vybave nebude levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  12. 01. 2005 17:39

To za prve. Za druhe bude tak 3x vetsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP  |  12. 01. 2005 17:50

Nechapu, proc lidi takhle ostre srovnavaji nesrovnatelne. Hlavne pokud pak clovek zjisti, ze nekteri z nich nikdy nevidli v Mac v chodu.
Mozna, kdyby si k nemu nekdy sedli a zjistili, ze je to computer s vysokou spolehlivosti, naprosto bezkonkurencni hlucnosti, velmi usporny z hlediska spotreby energie a se spoustou dalsich vyhod, mezi nimiz je i Mac OS, ktery se sice da srovnat s Linuxem, ale je proste skvely......

PROSIM, netrapte nas a nesrovnavejte cenu Macu a PC se srovnatelnymi PAPIROVYMI parametry!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  12. 01. 2005 11:18

+ Mac OS
+ iWork
+ iLife
+ kompaktni rozmer, odladenost komponent, G4 procesor

Nejak mne nenapada, jak tomuhle muze bezne PC za 500 US$ konkurovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 13:01

Nemuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  12. 01. 2005 13:58

iWOrk neni included - to jen pro poradek 8-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
malcolmX  |  12. 01. 2005 15:51

mea culpa - neni

sorry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  12. 01. 2005 16:04

jednoducho:
AMD SEMPRON XP 2500+ , zákl. doska EPOX nForce2 chipset , case ATX midi tower, pamäť DDRAM 512MB -400, HDD 80GB/7200ot/8MB cache, FDD, DVD±RW SONY...
+ linux zadarmo
+ plno open source softwaru zadarmo
+ rozmer ma ozaj netrapy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  12. 01. 2005 17:41

A hluk take ne. V tom pripade predpokladam, ze jezdis T613, protoze ma vykon jak byk a sezenes ji za pusu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  12. 01. 2005 18:44

hluk u henteho smeprona?

no ale necudujem sa ti, ma to vykonejsi procesor, 2x taky disk, 2x tolko pamete, dvd napalovacku, takze ako posledny argument ti ostal skusit ci to nahodou neni hlucne co?

ale aby sme sa nehadali, dneska som sa pobavil na itnews:
"podla coho spozname chudobneho gay-a? Podla toho ze ma na kolenach iBook! PowerBook si nemoze dovolit!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 01. 2005 19:50

Dělal jsi někdy na meku ? 2500+ Semrpon je výkonější ? Dovol abych se zasmál

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  12. 01. 2005 20:53

bohuzial mam jeden doma , namna te mekintosacke rozpravky neplatia
je to uz stara sunka, ale zato piska jak novy.. (to je co sa tyka hluku)

a ak nahodou pochybujes ze ten sempron sunda 1.25ghz g4, tak si odrataj pol disku a dvd napalovacku (teda budu rovnake jak mac mini), zarad tam napr. athlon64 3000 a ostanu ti oci len preplac , nehovoriac ze pccko bude mat furt 512mb ram oproti 256mb macu, co uz je proste.. vysmech.

pockaj, vlasne neviem ci to bude stacit, pocul som ze 200mhz g3 je rychlejsia jak dual opteron - dělal jsi někdy na meku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  12. 01. 2005 20:47

A budes nejmene 2x tak efektivni, navic prozijes ten uzasny zazitek z dodaneho vykonu, ze? Chlape vzpamatuj se. Vykon neni vse, staci ti to takhle. Jednim z tahaku tehle vecicky je jeji ROZMER a ty se tady vlamujes do diskuze s tim, ze o rozmery Ti nejde. OK, nikdo ti midi-tower do frasa nebere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  12. 01. 2005 21:07

ano, budem aj 3krat tak efektivny lebo mi nebudu poskakovat ikonky, nebudem mat sklenene vycackane rolovatka na ktore ani neviem kde mam kliknut a podobne.
vykon samozrejme prozijem, nastastie pod windozom chodi plno 3d softu a na to sa lepsia masina hodi.
romzer mate lepsi - uznavam.

mekintosisti, mekintosisti.. vcera som sa hadal z linuxakmi a zastaval osx jak blbec, potesim sa z mac mini ze ked to bude do 20litrov si pojdem kupit, zastavam sa mekintosu ze by si zasluzil na zive naky korner.. ale vy sa nemozte ticho tesit, vy musite kazdemu cpat to vase.. nuti vas niekdo pouzivat pccka? windoze? linux? vyprava vam niekdo ze je to bajecne? ne? tak preco musite furt komentovat jake je to uzasne a jak su pccka pravek a kolko tam mate uzasnych vychytavok a blabla.. ?
je take tazke byt trocha objektivny a pochopit ze vsetko ma svoje vyhody a nevyhody? a ze ne kazdemu zalezi na tom aby jeho pocitac mal 5x5cm? ale ne, vy budete rypat a rypat...
mier kamosi, nech si kazdi pouziva co chce.. na co sa hadat..

vas kamos,
jurgen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FoGh, FoGh  |  12. 01. 2005 22:47

Prosil bych tuhle diskusi zakoncit, mam plny mailbox upozorneni ze zive.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jurgen, jurgen  |  12. 01. 2005 18:45

hluk u henteho semprona?

no ale necudujem sa ti, ma to vykonejsi procesor, 2x taky disk, 2x tolko pamete, dvd napalovacku, takze ako posledny argument ti ostal skusit ci to nahodou neni hlucne co?

ale aby sme sa nehadali, dneska som sa pobavil na itnews:
"podla coho spozname chudobneho gay-a? Podla toho ze ma na kolenach iBook! PowerBook si nemoze dovolit!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ander  |  12. 01. 2005 19:08

Kdyby nejaky amik umel cesky a cetl tuhle diskuzi, tak myslim, ze by mel napady na 10 novych vtipu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor