Obchodní řetězec Microsoftu už má oficiální logo

Obchodní řetězec Microsoftu už má oficiální logo

Síť kamenných obchodů Microsoftu, jejichž první pobočky hodlá firma spustit už na podzim při příležitosti vydání Windows 7, má své oficiální logo. Jak informoval renomovaný zahraniční blog I Started Something, Microsoft si minulý týden zaregistroval novou obchodní značku a grafický layout loga si nechal patentovat.

Klepněte pro větší obrázek
Jak vidíte, logo se nápadně podobá logům Windows a Office a to údajně proto, aby si lidé vše mohli dát rychle do souvislostí.

Microsoft se s kamennými obchody notně inspiroval u konkurečního Apple, který už několik let provozuje veleúspěšnou síť Apple Store. Na konferenci WPC 09 zástupci Microsoftu navíc oznámili, že některé z jejich obchodů otevřou právě hned vedle obchodů kalifornské společnosti. První z těchto nových svatostánků redmondské firmy budou hostit státy Arizona a Kalifornie, konkrétně města Scottsdale a Mission Viejo. Mluvčí Microsoftu navíc potvrdila, že cílem je expandovat do celého světa.

Největší softwarová společnosti na světě chce maloobchodní prodej využít k blízkému kontaktu se zákazníky a hodlá prodávat nejen své programy, ale i brandované počítače, notebooky, chytré telefony, herní konzolu Xbox 360 a další se značkou Microsoft spojené věci. Úspěšný obchodní model má zaručit strůjce úspěchů v největším americkém obchodním řetězci Wal-Mart, David Porter.

Diskuze (48) Další článek: Hitachi vypouští 2TB disk a úsporné 7K1000.C s až 500GB plotnami

Témata článku: Microsoft, Byznys, Americká pobočka, Logo, Americký řetězec, Arizona, Obchodní řetězec, Řetězec, Log

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší