Obchodní dům Vltava.cz změnil majitele

Diskuze čtenářů k článku

ado  |  30. 04. 2005 21:59

Ako tak čítam tieto príspevky, nedá mi nevyjadriť sa k slovenskému Dunaju. Nakupoval som tam asi 5x, NIKDY sa to ani len neblížilo mojej spokojnosti. Naposledy som nakupoval asi pred pol rokom: dodacia doba vopred zaplatenej objednávky za vyše 3.300 Sk trvala vyše 2 mesiace (udávaná 14 dní), aj to až po mnohých urgenciách. Ďalšiu objednávku už nedodali vôbec. Nedokázali urobiť ani takú základnú vec, ako spojiť dve objednávky, aby som nemusel platiť poštovné (pričom ešte som im to aj písal do poznámky pri objednávke!). A samozrejme najväčší debil som bol ja. Nikdy viac!
A ak by som mal dať zákazníkom zo Slovenska tip, tak odporúčam na knihy martinus.sk, na hudbu anarchy.sk. Obidva majú veľmi dobrý výber, služby, martinus.sk aj ceny (anarchy síce neponúka zľavy, ale má o to lepší sortiment), a komunikácia so zákazníkmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
solaris104  |  27. 04. 2005 12:31

Stve me, ze na Vltave maji hrozne maly vyber DVD a oproti jinym internetovym shopum jsou hrozne pomali. Taky se mi stalo, ze jsem si objednal knihy a pak mi napsali, ze je nemohou dodat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sceptre  |  27. 04. 2005 23:00

Musickatalog taky patří pod Internetshops. Objednala jsem si CD, dodací lhůta 7 týdnů, přišlo o něco později a jiné než jsem chtěla. Prý obratem pošlou peníze, když zboží vrátím. Je to 2 měsíce! CD nikde, prachy taky, na mejly nikdo neodpovídá, dovolat se nedá...
Alespoň jim dělám reklamu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  27. 04. 2005 09:02

Na vltavě nenakupuju, jejich dodací lhůta jsou v průměru tak 3 týdny (a to často i u zboží značeného s expedicí do 24 hodin). Je to nejhorší obchod na CZ internetu, v kterém jsem někdy něco nakoupil. Už se mi stalo, že měli v katalogu zboží, o kterém mi po pár dnech oznámili, že ho nemají a mít už nikdy nebudou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Applecore  |  27. 04. 2005 08:54

Prave jsem se dival do historie svych objednavek na Vltave, uz jsem tam nakoupil 17x a zatim jsem nemel nejmensi problem. Mozna mam ale jenom stesti
Akorat me trochu s**e, ze mi v posledni dobe nejak "zapominaji" posilat mailem slevove kupony, coz v minulosti pravidelne cinili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Migelo, Migelo  |  27. 04. 2005 19:31

Jo, ty slevovy kupony me posilali na mail jeste rok (a mozna vic) po tom, co ukoncili Hyperlink. I kdyz jsem daval, ze nechci dostavat zadny info, porad mi neco z cpress chodilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  27. 04. 2005 08:18

Taky mam neprijemne zkusenosti s dodaci lhutou a poskozenymy obaly. Dvakrat po sobe jsem dostal DVD v osoupane krabicce bez jakekoliv folie ci jine ochrany. Medium uvnitr bylo vporadku, ale stejne z toho zakaznik nema dobry pocit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  27. 04. 2005 08:40

Protože předchozí zákazník si ho přepálil a vrátil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radecek, radecek  |  27. 04. 2005 05:34

Urcite mu zapomneli rici, ze naprosta vetsina zakazniku prichazi diky masivnim pobidkam z casopisu cpressu. Skonci propagace, nebudou zakaznici. Jinak s objednavanim knizek na Vltave mam taky rozporuplne zkusenosti. Napsali mi, ze vsechny nemaji, jestli mi maji poslat jen ty co maji, tak jsem jim napsal, ze ne, ze je chci vsechny najednou a druhej den mi je tedy poslali vsechny. Skoro to vypadalo, ze si chteji nauctovat 2x postovne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snoopy, Snoopy  |  27. 04. 2005 07:31

No ja objednaval 3 knihy, u jedne byla dodaci lhuta delsi, takze jsem zaskrtnul, ze to chci najednou at neplatim 2x postovne. Po trech tydnech konecne dorazila zasilka, kde ale byly pouze jen ty dve knizky, ktere meli udajne skladem. Takze jsem tu treti odrek, nechal si za ni vratit penize, coz kupodivu proslo rychle, a koupil jsem ji v knihkupectvi.

Jinak treba u Cybexu jsem objednaval 2 ventilatory, kazdy stal ani ne 200. Nikde tam nemaji volbu, ze chci vsechno najednou. Druhy nebo treti den prisel pouze jeden (to byl patek) a hned v pondeli ten druhy a zadne postovne navic nechteli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majsner, Majsner  |  26. 04. 2005 21:01

Nepochopil jsem, proc se tomu rika obchodni dum (?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný  |  26. 04. 2005 21:35

Protože to zní tak "emericky" !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 04. 2005 21:50

Třeba je to fandovsky skrytá reklama na www.Obchodni-dum.cz 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 04. 2005 23:52

A co to podle tebe tak je ty trotlíku, pekárna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  27. 04. 2005 07:07

Špatně fungující zásilková služba?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  27. 04. 2005 08:39

Bingo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nouma  |  26. 04. 2005 20:29

A to jste jeste nevideli plesnive obaly zbozi koupeneho na cybexu.
Nevim co tam delaji, ale "vylupovat" CD z zelených chlupatých papírů.. no nic moc. Priste to koupim jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  26. 04. 2005 21:52

Videli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NXS  |  26. 04. 2005 18:18

Hlavne by mali zapracovat na dodacej lehote. pisu plnokrat 1-3 dni... a po 2-3 dnoch napisu, ze 14... a to pri kazdej jednej objednavke. urobil som ich 5 poslednu dobu a vzdy som ich zrusil a ked zacinali boli na tom rovnako. to naozaj sa mi neoplati objednavat ked som v Prahe....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pako  |  26. 04. 2005 19:04

Neni to tak davno, co se  stehovali z Bystrce do centra a zasantrocili mi jednu objednavku, kterou jsem musel urgovat. Ted tam mam dalsi objednavku, tak doufam, ze zmenou vlastnika se opet ma objednavka nekde neztrati...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nespokojny zakaznik  |  27. 04. 2005 00:27

Objednal som 5 knih, hned aj zaplatil cez internetbanking. O dva tyzdne prisiel mail ze nemozu dodat vsetkych 5 ze ci pockam dokedy vsetky nebudu ze to potom poslu.
Povedal som nech to co je poslu hned. nato sa nic nedialo a o dalsie 3 tyzdne prisiel mail ze to uz chystaju (len tri knihy) na odoslanie.
O tyzden, po 6 tyzdnoch od objednavky prve tri knihy odoslali. Dalsiu o dva tyzdne, tj. po 2 mesiacoch. Po 2 a pol mesiaci sa ozvali ze ci mi maju peniaze za poslednu
knihu poslat na ucet ze knihu nemaju a ani nebudu mat. Celu "rychlu" operaciu dovrsili zhruba po troch mesiacoch vratenim sumy za poslednu knihu.

Naozaj "pekna" skusenost s dunaj.sk. Predtym to pri kupovani bolo podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  26. 04. 2005 17:19

"...usilovat o další rychlý růst tržeb našich obchodních domů, o rozšiřování sortimentu a služeb..."

Obvykle se v takových zprávách píše i něco jako prodávat kvalitní zboží, usilovat o spokojené zákazníky. Ale chápu, že si firma chce především nahrabat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
staryosel  |  26. 04. 2005 17:56

Tržby udělají spokojení zákazníci, kteří budou nakupovat opakovaně. Napálit někoho není uplně nejlepší PR. Když někdo dobře nakoupí, možná to řekne někomu dalšímu, ale když se někdo spálí, dozví se to 7 - 11x víc lidí.
Maximalizace tržeb není maximalizace zisku, ale maximalizace obratu. Z té plynou výhodnější podmínky u dodavatelů a nižsí ceny pro koncového uživatele a/nebo vyšší marže pro obchodníka. O šíři sortimentu a dalších výhodách nemluvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.:styx:.  |  26. 04. 2005 22:26

Typicke Naopak, dnes sa da vdaka skvele zmaknutej psychologii a marketingu + vyborne riadenej monopolizacii nahrabat podstatne viac, nez na spokojnosti zakaznika. PRACHY RULEEEEEZ Jo a preco by sme nevychvalili Hlavenku, ked uz ma u nas tak skvele clanky Takze uz mame vysosotne pozitivneho Hlavenku, Neffa ... kdo sa este najde? Hlavne su to vsetko vyborny odbornici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor